1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa Injectie - motoare diesel normale - NU PD - reparatii - Reglare Avans - probleme diverse

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Pippo09, 3 Dec 2010.

  1. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    vreun producator bun la garnituri?
     
  2. X e r o x u

    X e r o x u 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Ian 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    passat b5--1.9 tdi 110cp-afn-1z-syncro--1998
    In afara de Bosch, nici nu cred ca mai face cineva !
     
  3. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu cred ca este indicat sa se folosească altceva decât originalul pentru ca nu este chiar ușor sa le schimbi și nici ieftin. Cred ca sunt și service-uri care folosesc garnituri "turcești" dar nu țin.
     
  4. sanducosmin Bronze Member

    Înscris:
    6 Feb 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    audiA4,1.9tdi, 2005+A4,1.9tdi,2001
    Salut,
    Am o problema la motorul AHH 90 cp: masina trage, porneste perfect, injectoare verificate, avans IQ reglat cu vag dar tremura motorul la relanti. Credeti ca trebuie curatat capul de pilitura ? merci
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Iun 2014
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Avansul e una, IQ-ul e alta.
    Si faptul ca spui ca trage perfect e discutabil... stii nu?
    Ai vazut tu personal ca e ok, sau doar ti s-a spus ca e ok?
     
  6. sanducosmin Bronze Member

    Înscris:
    6 Feb 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    audiA4,1.9tdi, 2005+A4,1.9tdi,2001
    rectific reglat avansul dupa grafic pe VAG si cantitatea injectata 5,5 asa a fost reglata de cand am adus-o din de in 2006 ,masina e a sotiei.
     
  7. nicolaevlad 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Salut,

    Cel mai bun reglaj al pompei de injectie pe partea de avans si debit se realizeaza pe masina,nici-un tester sau banc nu va putea simula uzura motorului si necesarul lui.
    Costurile pt schimbat setul de garnituri sunt de 500 RON (garnituri+manopera) fara montat demontat de pe masina.
    Pt cei care vor sa o faca in bucatarie pe masa,singurul risc este sa rupeti pistonul din capul hidraulic...:)
     
  8. X e r o x u

    X e r o x u 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Ian 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    passat b5--1.9 tdi 110cp-afn-1z-syncro--1998
    Eu am dat jos pompa su un amic si am schimbat toate oring-urile garniturile de la senzori si semeringul de la ax cu 300 lei la cel mai bun sevice/pompe din oras, pe oasului.
    Cu atentie si dibacie se poate schimba origul de la capul hidraulic si pe masina dar cu riscuri !
     
  9. robert28

    robert28 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T 2001 AWT (Ex. A6 C4 2.5 TDI AAT)
    Garniturile la pompa de injectie se pot schimba si pe masina iar costurile cu manopera sunt ceva mai mici.
     
    Radu83B apreciază asta.
  10. X e r o x u

    X e r o x u 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Ian 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    passat b5--1.9 tdi 110cp-afn-1z-syncro--1998
    Daca vorbesti de cele de la capac si corp atunci acelea se schimba doar pe masina, iar reglarea fina nu se poate face pe banc doar pe masina !
     
  11. robert28

    robert28 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T 2001 AWT (Ex. A6 C4 2.5 TDI AAT)
    Se poate schimba si garnitura rotunda de la corpul hidraulic tot pe masina dar trebuie atentie foarte mare pentru ca se fac ceva pregatiri inainte de a separa cele 2 piese. Atasez cateva poze facute de mine.
     
  12. jacksson87 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2012
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    audi a4, 1z 95
    robert28 corect. Se poate face slabind cele 4 suruburi de la capul hidraulic, doar atat cat sa se expuna oringul.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Feb 2015
  13. robert28

    robert28 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T 2001 AWT (Ex. A6 C4 2.5 TDI AAT)
    Exact,dar trebuie mare atentie(ma repet) pentru ca in timp ce se slabesc cele 4 suruburi de corpul capului hidraulic cele 2 arcuri din interiorul pompei care mentin presiunea pe capul hiraulic (piesa rotunda) trebuie sa fie in tensiune si anume se roteste foarte usor de axul pompei concomitent cu desfacerea suruburilor. Acum la montarea garniturei rotunde trebuie sa scoti cate un surub pe rand pana ce garnitura cade in lacasul ei.
     
  14. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Salut. A venit timpul sa-mi schimb garniturile la pompa de injectie deoarece incepe sa picure ca la balamuc. Problema este ca dupa ce am dat comanda de garnituri dupa codul pompei (69 lei BOSCH) si am asteptat cam o saptamana sa las masina pompagiului, acesta mi-a spus ca nu se potrivesc, erau mai mari si aveau niste "ciucuri" cele cumparate. De unde as putea cumpara totusi si la ce pret sa ma astept ?
     
  15. robert28

    robert28 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T 2001 AWT (Ex. A6 C4 2.5 TDI AAT)
    Daca ai pune si o poza ar fi mai bine,nu prea inteleg despre ce " ciucuri" este vorba. Eu am schimbat pana acum la 3 masini garniturile la pompa si nu am intampinat niciodata probleme, un kit de garnituri bune se invarte in jurul sumei de 100 Ron.
     
  16. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    flonta ioan apreciază asta.
  17. robert28

    robert28 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T 2001 AWT (Ex. A6 C4 2.5 TDI AAT)
    Parerea mea este sa duci masina in alta parte, acele garnituri sunt foarte bune,asa le-am avut si eu,acele dilatari se potrivesc perfect in canalele de pe capace. Pe fiecare garnitura este cate o protuberanta mai mare si are rol de asezare pe capac un fel de cheita ca sa nu gresesti instalarea ei.
     
  18. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    De curiozitate, atunci ce rol are sa dai codul pompei atunci cand dai comanda de garnituri? Si din ce an era a ta ? Are vreo importanta ca e facuta inainte de 06.94 ?
     
  19. robert28

    robert28 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T 2001 AWT (Ex. A6 C4 2.5 TDI AAT)
    Am schimbat la Golf III TDI an 1994, Audi A6 C4 2.5TDI AN 1997, A4 B5 1Z AN 1996. Pune te rog o poza cu pompa de injectie care o ai acum pe masina.
     
  20. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Să ușurezi munca celui care comandă garniturile, ca să nu caute în mii de piese. Și dacă sunt mai multe variante să selecteze ce se potrivește.
    Dacă a adus altceva e posibil să fie vină celui care a făcut comanda (i-au fugit ochii pe tabel) sau chiar a programului care spune una dar aduce alta (nu ar fi prima oară).
     

Distribuie pagina asta