1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa injectie motorina 1.9 tdi cod motor 1Z - reparatie - inlocuire - reglaje - discutii diverse

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de net, 20 Aug 2010.

  1. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Am schimbat numai garniturile de la capace (superior si inferior),si m-a costat 40 lei.
     
  2. alehandro69

    alehandro69 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2009
    Locație:
    Comandău
    Masina:
    B4,Tdi,1Z,1993
    sal!!

     
  3. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    Am reusit sa reglez pompa de injectie prin hammer mode. Acum se infige bine. Sa vad cosumul cum se prezinta.
     
  4. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Banuiesc ca nu ai folosit vagu sa verifici IQ.
     
  5. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Cum ai procedat cu reglajul,si in ce "camp" se poate citi IQ-ul?
     
  6. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    @Romeo 79 postul meu nr 7 de pe pagina anterioara :)
     
  7. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    Nu am folosit vagu. Aici nu am gasit pe nimeni sa aiba habar de asa ceva. Vreau sa ma intalnesc cu ManiacuV6 la Iasi sa vad si eu despre ce e vorba si sa fac rost si eu de cablurile de care e nevoi sa incerc sa o fac eu.
    Reglajul l-am facut din acel cursor si miscarea capacului. Acum trage bine (chiar mai bine) dar scoate putin fum. Dar motorul asta are 280000 de km si cred ca ar fi cazul sa scoata un pic de fum. Ideea este ca eu personal sunt multumit de ce am facut singur si pentru prima data.

    Pentru reglaj m-am ghidat dupa ce mi-a spus ashihara
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Noi 2010
  8. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    De ce nu-ti cumperi un vag com de pe forum?,sunt destule oferte convenabile,iar info gasesti pe forum,te mai ajutam noi.Tu cum crezi ca eu sau altii am invatat sa lucram cu vagu.
    Btw,motorul meu are 305k km si nu e desfacut.
     
    Ultima editare: 27 Noi 2010
  9. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    Pai de cumparat il cumpar dar, ce? Sa ma pot folosi de el. Habar nu am de ce am nevoie eu. Ce interfata sa iau?
     
    Ultima editare: 27 Noi 2010
  10. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    409 e suficient,dar sa aiba si cablu adaptor,mufa de conectare difera incepand cu a4 b5.
    A ta este inainte sau dupa iunie 94?
     
  11. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    Este 04.1994. E cu doua mufe mici (banuiesc ca cele doua mufe din stanga tabloului de sigurante cum te uiti la el).Cred ca trebuie adaptor. Am vazut 409.1 la 70 de ron (18 euro)
     
  12. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Cat ar costa o interfata cu tot cu adaptor,aici pe forum?
     
  13. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    E naspa ca e sub iunie 94,nu poti face un diagnostic complet.
    Va trebuie cablu adaptor 2+2.
     
  14. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    Uite aici:
    http://www.clubaudi.ro/vanzari-cump...diagnoza-vag-com-409-1-cd-driver-si-soft.html

    Pai de aia vreau sa vad la Iasi la ManiacuV6 despre ce e vorba.
    Oricum ma documentez si am sa ma dotez cu tot ce trebuie pentru ca in Galati nu am gasit pe nimeni sa se priceapa.
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Noi 2010
  15. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Pana la urma ce se poate citi cu VAG-COM la motoarele astea (iunie '93),si ce se poate modifica?
    Am conectat acest motor la VAG-COM,si numai pe un canal au aparut ceva valori,dar nu scria ce reprezinta.Prin urmare nu am stiut cum/unde sa citesc IQ-ul.
    ManiAcuV6 a dat de inteles ca se poate citi IQ-ul,dar nu a dat detalii,ceea ce cred ca nu ajuta pe nimeni...

     
    Ultima editare: 29 Noi 2010
    nututl apreciază asta.
  16. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    pe acest motor nu se vede mare lucru.ce poti vedea e avansul,graficul de la avans.Am facut nenumerate loguri in mers dar degeaba pentru ca singurul canal functional e 000 unde sunt anumite valori care ,unii spun ca se pot citi si ca fiecare din acele valori inseamna ceva gen:temp apa,presiune turbo,debitmetru aer,etc...poate si IQ
     
  17. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Personal nu am facut o diagnoza la nici o masina sub iunie 94,asa ca nu stiu sa-ti zic prea multe.
    Discutasem acum ceva timp cu moderatorul Florio care la acea vreme avea un b4 1,9tdi 1Z din 93 si mi-a spus exact la fel,ca-i apare un singur camp cu niste valori,nu gasea sa faca log-uri pt egr,maf si turbina,sa vada valorile pe injectoare,timig,iq,etc;dar putea face scanare de erori si sa le stearga.Din ce am inteles,in acel camp sunt niste valori pt timing,iq,dar cum nu am vazut personal,nu stiu exact ce sa zic.
    Florine,am postat amandoi in acelasi timp :)
     
  18. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Poate ne ajuta cineva cu interpretarea acelor parametri afisati...
     
  19. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    Pai cred ca singurul care ne poate ajuta in momentul de fata si care am inteles ca a facut log la motoarele cu mufa 2+2 este ManiAcuV6. Eu am sa ajung in Decembrie pe la Iasi si am sa il rog sa puna vagcom-ul pe masina mea. Sper sa ma ajute si atunci voi vedea ce se vede si ce nu.
    Oricum ca sa revenim la titlul topic-ului dupa curatare si reglare, masina trage foarte bine, nu tremura, iar fumul il scoate doar cat motorul e rece. Pornirea este excelenta. Astept frigul sa vad la -20...-25 grade cum va porni.
    Oricum eu am pus masina un pic la punct din mai multe puncte de vedere.(inlocuit cutie de viteze - a picat a treia, schimbat ulei motor+tratament METABOND, ueli cutie de viteze+tratament METABOND, facut revizie la electromotor - inlocuit platou cu perii colectoare, antigel, etc). Idea e ca momentan motorul merge foarte bine si sper sa o tina tot asa mult timp.
    Recomand curatarea pompei de injectie.
     
  20. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    Eu zic ca nu are sens sa te bagi in curatat pompa daca totul merge ok,pana nu apar probleme nu vad sensul,ai toate sansele sa dereglezi ceva sa nu mearga ca inainte,mai ales cantitatea de motorina injectata si la un model unde nici nu poti face diagnoza,e cam nasol.
     

Distribuie pagina asta