1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa injectie motorina 1.9 tdi cod motor 1Z - reparatie - inlocuire - reglaje - discutii diverse

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de net, 20 Aug 2010.

  1. KIRANA

    KIRANA 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2011
    Locație:
    NAVODARI, CONSTANTA
    Masina:
    AUDI 80, MOTOR 1.9 (1Z), AN FAB 1994
    Eu am urmat sfaturile tale pentru ca imi pierdea motorina pe la capacul la pompa.dupa ce am desfacut capacul si am inlocuit garnitura nu imi mai pornea .Am miscat usor9in fata sau in spate) capacul de la pompa (m-am uitat la semnele vechi de la suruburile capacului) si dupa vreo 3 incercari am reusit sa o fac sa mearga cum vreau eu. multumesc de tutorial
     
  2. ady_1987ro

    ady_1987ro 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2010
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi B4 Avant 1.9 TDI 1994
    Salut baieti!Am si eu o problema la un b4 1z la pompa de injectie, am scurgeri de motorina pe la capacul negru cu fire care este prins cu 4 suruburi pe corpul pompei.Am gasit o poza care am atasat-o sa vedeti exact pe unde curge.Mentionez ca anul trecut in toamna au fost schimbate toate garniturile originale bosch la un pompagiu.Cand mi-a schimbat garniturile am stat langa meserias dar nu am vazut sa-mi desfaca capacul negru cu fire, a fost data pompa jos si schimbate toate garniturile care au fost in set.Ma gandesc ca intre corpul pompei si capacul respectiv trebuie sa fie o garnitura care trebuie sa o schimb.Ma puteti ajuta cu ceva sfaturi, eventual unde pot sa gasesc respectiva garnitura si sa o schimb. Dupa ce mi-a schimbat garniturile la pompa masina e mult mai nervoasa si trage mai bine dar mi-a crescut consumul cam cu 2-3 litri la %,si parca scoate si umpic de fum mai mult.care ar fi cauza?
    IMG_174.JPG
     
  3. parula66 Banned

    Înscris:
    1 Sep 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi,1.9 tdi,1996
    1z

    nu am patit faza asta sa curga pe la capacul acela:sorry:
    desfa cele 4 suruburii si vezi cei acolo:sorry:
    cat priveste consumul ,sigur pompagiul nu tia reglat debitul;)
    trebuie sa reglezi debitul dupa ce umbli la capac .
    se face doar cu vag-cum-ul sau metoda cu ciocanul dar sigur nu o nimeresti
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Mar 2011
  4. KIRANA

    KIRANA 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2011
    Locație:
    NAVODARI, CONSTANTA
    Masina:
    AUDI 80, MOTOR 1.9 (1Z), AN FAB 1994
    SALUT, cand am avut probleme cu pompa am cumparat un set de garnituri de la un magazin de piese.In punga aia erauu mai multe garnituri si oringuri,dar sfatul meu este sa nu umbli tu acolo(din cate stiu eu este un senzor de turatie acolo), nu stiu asta este parerea mea.dute la cineva care se pricepe la pompe. daca ai alte intrebari iti stau la dispozitie.
    o zi buna
     
  5. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    Desfa cele patru suruburi (atentie la acel surub special), lasa sa curga motorina, trage usor de el astfel incat sa se departeze doi-trei milimetrii, incearca sa cureti cat mai bine si pune intre capac si pompa un pic de silicon auto de etansare; strange si lasa-l cateva ore sa se usuce.
    In privinta consumului, trebuie reglat IQ-ul; acelasi sfat il dau si eu, dute la cineva care a mai facut acest reglaj.
     
  6. ady_1987ro

    ady_1987ro 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2010
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi B4 Avant 1.9 TDI 1994
    Ok.Ms mult de sfaturi baieti!Credeam ca are acolo garnitura si trebuie schimbata, o sa desfac curat bine si pun silicon, si sper sa rezolv problema.Astept sa-mi vina interfata vag com sa-i verific avansul si sa reglez iq-ul.O sa va anunt cand am remediat problema.
     
  7. Florentin Neagu 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2011
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4 2.5TDI,150CP,2ooo
    Salut ,din cate observ sunteti expert in motoare audi.Am si eu o problema cu pompa de injectie la un AKN.Masina nu-mi mai porneste,dau la automat,bateria este buna,electromotorul invarte motorul,dar nu porneste.Daca o trag intr-un metru o ia.In mers nu se opreste trage,dar nu foarte bine,dar merge,scoate fum negru cand o turez.Dupa ce o opresc chiar daca este calda tot nu mai porneste,doar invarte motorul si atat.

    Caut pe cineva care repara pompe de injectie pt. AKN,sau care vinde o pompa mai ieftina buna,daca nu se mai poate repara. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Mar 2011
    Ionica1988 apreciază asta.
  8. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
  9. freshmint 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2010
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi 80 Diesel 1Z 1995
    pompa audi80

    In ce oras te gasesti? :)
     
  10. Atexi

    Atexi 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2009
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Audi A4 2005 2.0TDI BLB,multitronic si Logan 1.5DCI...
    In Tg-Mures.
     
  11. ady_1987ro

    ady_1987ro 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2010
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi B4 Avant 1.9 TDI 1994
    Am remediat problema cu scurgerile de motorina, nu era de la capacul negru cu fire care intra in pompa, era garnitura de la capacul pompei, am schimbat-o cu alta originala cumparata dupa codul pompei si s-a rezolvat problema. Intre timp mi-a venit interfata vag mi-am reglat avansul, era mult iesit din grafic, si debitul( iq-ul), si dupa ce am facut aceasta operatie au inceput sa apara problemele: imi trage intrerupt (ca si cum nu s-ar alimenta cum trebuie) doar in viteza a-4a si a5-a cand o calc si imi aprinde becul Check.:sos:
    Am facut o scanare cu interfata vag:
    1 Fault Found:
    00541 - Potentiometer for Slide Travel Sensor (G99) [German: "Schieberweg"]
    27-10 - Implausible Signal - Intermittent
    Ce poate sa fie?am atasat si o poza cu valorile din vag la relanti.
     
  12. Atexi

    Atexi 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2009
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Audi A4 2005 2.0TDI BLB,multitronic si Logan 1.5DCI...
    Ai umblat si la altceva in pompa?in afara de ce sa discutat pe topicul respectiv?
     
  13. ady_1987ro

    ady_1987ro 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2010
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi B4 Avant 1.9 TDI 1994
    Nu am umblat la pompa sa o desfac doar am dat capacul pompei jos(demontat returul de pe capac,desfacut cele 4 suruburi,am dat jos capacul si am schimbat garnitura,am pus capacul la loc si altceva nu am atins nimic la partea electronica) l-am pus la loc si am reglat avansul si debitul. Motorul a mers f bine vreo 30 de km dupa care a inceput sa intrerupa, si intrerupe doar calc pedala aproape pana in fund si imi apinde becul check, daca il iau treprat nu prea face. Chiar cand am cumparat masina in octombrie anul trecut mi-a mai facut asa dar si-a revenit, si in noiembrie am fost la pompagiu mi-a dat pompa jos mi-a schimbat toate garniturile(aveam scurgeri de motorina pe la pompa), a pus-o la loc dar avansul si debitul l-a reglat dupa ureche, masina a mers bine dar a crescut consumul si cand se incalzea nu mergea prea rotund,din cauza avansului.Acuma cand am reglat avansul si debitul a revenit problema.
     
  14. parula66 Banned

    Înscris:
    1 Sep 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi,1.9 tdi,1996
    capac

    Fa un print screen, in relanti cu avansul si cu debitul (iq-ul) si posteaza-l, sa il vedem si noi !
    Ai pus cumva silicon pe la capac ?


    Interzis Quote la mesajul anterior. Ca sa scrii foloseste Post Quick Reply. Citeste si respecta regulamentul.
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Apr 2011
  15. ady_1987ro

    ady_1987ro 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2010
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi B4 Avant 1.9 TDI 1994
    Nu am pus silicon la capacul pompei am pus garnitura originala cumparata dupa codul de pe pompa, reglat debitul si strans bine cele 4 suruburi.Print screenurile cu avansul si grupul 000 la relanti cu motorul cald unde este afisat si debitul(casuta 4)
     
  16. Atexi

    Atexi 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2009
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Audi A4 2005 2.0TDI BLB,multitronic si Logan 1.5DCI...
    eroarea se refera la potentiometrele din electronica pompei....masoara pinii din mufa 1-3 si 2-3 daca ai 6ohm atunci este in regula ai varianta mai noua,daca ai 1-2kohm... atunci se potriveste atashul ,pe urma mai vedem...
     
    Ultima editare: 6 Apr 2011
  17. ady_1987ro

    ady_1987ro 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2010
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi B4 Avant 1.9 TDI 1994
    Imi poti spune exact in ce unitati trebuie sa masor pinii respectivi in ohmi sau kilohmi si ce valori trebuie sa am?maine o sa masor cu aparatul de masura.
     
  18. ady_1987ro

    ady_1987ro 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2010
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi B4 Avant 1.9 TDI 1994
    Am masurat astazi cu aparatul de masura pinii din mufa de la pompa de injectie si am urmatoarele valori: pinul 1-3= 0.8 kilohmi ; pinul 2-3= 2.37 kilohmi ; pinul 4-7= 1.3 ohmi .Dupa care am facut o scanare de erori cu vag comul:
    Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
    Controller: 8A0 907 401 B
    Component: 1,9l R4 EDC A23 D09
    Coding: 00000
    Shop #: WSC 00000
    2 Faults Found:
    00541 - Potentiometer for Slide Travel Sensor (G99) [German; "Schieberweg"]
    06-10 - Signal too High - Intermittent
    00539 - Fuel Temperature Sensor (G81)
    06-10 - Signal too High - Intermittent

    Readiness: N/A
    Data trecuta cand am facut scanare de erori aveam doar o eroare:00541 - Potentiometer for Slide Travel Sensor (G99) [German: "Schieberweg"]
    27-10 - Implausible Signal - Intermittent
    Am sters erorile, am dat cu spray de contacte toate mufele, si am dat o scanare din nou si nu a mai aparut nici o eroare.Sa vad maine dupa ce o sa mai circul cu masina daca o sa-mi mai apara erorile respective. E grav ce poate sa fie?
     
    Ultima editare: 7 Apr 2011
  19. Atexi

    Atexi 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2009
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Audi A4 2005 2.0TDI BLB,multitronic si Logan 1.5DCI...
    compara datele cu valorile ce am atasat mai sus -G99-.pdf , ai varianta veche de pompa...problema la tine este intre pinul 1-3 sau 2-3...este potentiometrul de sub capac care se intrerupe...temporar....
    ce lipseste in documentatia respectiva,este senzorul de temperatura combustibil intre pinul 5-6..acolo trebuie sa ai o valoare de 2-2.5 kohm la o temperatura de ex...20 grade...


    erorile cu Signal too High,asta sa memorat in ecu... cu mufa deconectata si ai pus contactul...
     
  20. ady_1987ro

    ady_1987ro 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2010
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi B4 Avant 1.9 TDI 1994
    Astazi am masurat si pinul 5-6 si am valoarea de 1.60 Kilohmi (valoarea a fost masurata dupa 3 ore de cand am oprit motorul).In rest pinul 1-3=0.8 kilohmi (specificatii manual intre 0.5...2.0 kilohmi), pinul 2-3=1.67 (specificatii 1.0...3.0 kilohmi) si pinul 4-7=1.46 ohmi (specificatii 0.4..1.1 ohmi).
    Am facut si un logo in mers in treapta a3-a si a4-a care l-am atasat in poza, sper ca l-am facut bine.Dupa care am facut o scanare de erori si mi-a aparut urmatoare eroare:
    00542 - Needle lift Sensor (G80)
    27-10 - Implausible Signal - Intermittent
    Am sters eroare respectiva am mai facut 20 de km, am dat iarasi o scanare si nu a mai aparut nici o eroare.Masina mai intrerupe( agata) cand o calc( si in timpul logoului a intrerupt umpic, de ex sunt in treapta a3-a sau a4-a si calc pedala pana in fund, imi intrerupe ca si cum nu s-ar alimenta cum trebuie).Cand am ajuns acasa am ridicat capota si cu motorul pornit am accelerat-o maxim si am vazut ca pe furtunul de alimentare de tur care intra in pompa imi vin bule de aer, dar numai cand o accelerez maxim. Care sa fie cauza si cum sa rezolv problema care o am?
     
    Ultima editare: 8 Apr 2011

Distribuie pagina asta