1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa motorina din rezervor la A6 C5 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de afy06, 20 Iun 2008.

  1. claudia_blejusca 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi A4 si audi A6
    Am un audi A6 care, cand este motorul cald nu trage. Se inneaca pur si simplu si nu urca mai mult de 2500turatii. Daca o scot din viteza si accelerez de doua trei ori isi revine pentru putin timp, pe tester nu da nici o eroare. Ce ar putea fi?
    A6 2003 2,5 TDI 160 cai
     
  2. zak2005

    zak2005 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Dec 2007
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 Avant 1.9 tdi 2003
    Dupa simtome as inclina sa cred ca ar putea fi pompa de injectie sau filtrul de motorina. Ar trebui sa faci un experiment cu motorul cand este cald : sa scoti furtunul care intra in pompa ( tur-ul ) si sa-l alimentezi dintr-o sticla cu motorina - sa verifici daca pompa de injectie reuseste sa traga motorina fara filtru si sa vezi cum se comporta asa. Daca merge bine asa schimba filtrul de motorina.
    Ar mai fi o intrebare : cum porneste cand e motorul cald ? porneste usor sau invarte mult pana porneste ?
     
  3. iulianv 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2008
    Locație:
    TURDA
    Masina:
    A6\2001\2500
    pt zak2005

    nu sunt f.familiarizat cu forumurile, scuze daca nu dau reply cum ar trebui; am legat "pe direct", am incercat pornirea cu spray in admisie - porneste doar cat e cheia in contact, cum las cheia cum se opreste; nu stiu cum ar fi cald asu rece - s-a oprit de tot, nu a mai pornit deloc pe urma - decat cu incercarile cu spray; nu arde motorina deloc, practic motorul nu porneste deloc;a fost testata si mi s-a spus ca ar fi pompa, am dus-o azi la un service care cica ar putea testa pompa - sa vad daca e doar electronica, si daca se poate remedia fara schimbarea pompei.

    oricum, orice alta info imi e de f.mare folos.
    mersi mult.
     
  4. xpLLLLL

    xpLLLLL 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 2.5 TDI FULLLL, A4 2.0TDI CAGA 2009 143CP
    Sa NUMAI folosesti spray aiurea..k nu face bine...se foloseste doar knd ramai fara batarie sau altele,dar in niciun caz ce problema ai tu
     
  5. claudia_blejusca 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi A4 si audi A6
    masina porneste foarte bine cand e motorul cald. nu a avut niciodata probleme de pornire.
     
  6. calintes

    calintes Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2008
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI quattro
    Din ce vad eu (sau nu am inteles bine ?) s-ar putea sa ai o problema doar cu partea electrica a contactului cu cheie,sfatul meu este sa-ti cauti un electrician bun si sa nu si sari pe pompa de injectie...(si intradevar asa cum a zis si xpLLLL nu mai folosi spray-ul deoarece este chiar deosebit de daunator pentru motor...ar trebui sa-l interzica la vanzare,acesta produce detonatii foarte puternice care pot cauza probleme grave motorului ca sa nu mai punem in calcul faptul ca spray-ul este ,,recomandat" doar pentru pornirea la rece a motoarelor foarte uzate si numai pe timp de iarna si atunci cu restrictii....a nu se folosi bujiile incandescente)
    Bafta si tine-ne la curent.
     
  7. calintes

    calintes Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2008
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI quattro
    Cauta pe cineva care este intradevar priceput la diagnoza,ar trebui sa-ti faca si un test dinamic,adica sa-ti vizualizeze in mers anumiti parametri pentru ca se poate intampla sa nu apara nici un defectiune la testare si sa existe totusi probleme acestea putand fi depistate asa cum am zis numai prin interpretarea valorilor,ele trebuind sa se incadreze in anumite limite(ca si analizele de la om...)
    Sfatul meu este ca daca mergi undeva dupa simptomele ce le ai sa ii rogi sa-ti verifice debitmetru de aer si senzorul de temperatura si presiune din admisie(acesta din urma fiind dispus la modelul tau la intrarea in intercooler)
    Bafta multa si tine-ne la curent cu noutatile.:)
     
  8. iulianv 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2008
    Locație:
    TURDA
    Masina:
    A6\2001\2500
    ...

    azi o iau inapoi din service -> modul de comanda pompa defect ->>adica pompa injectie defecta (partea electronica); are vreun rost sa ma mai duc i la reprezentanta Boch sau e de ajuns sa caut alta pompa?
     
  9. calintes

    calintes Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2008
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI quattro
    Masina vrei sa o duci la Bosch sau numai pompa? Daca e asa cum zici cred ca cel mai bine e sa cauti alta pompa decat sa o repari pe cea de pe masina.In cluj gasesti cu siguranta.
     
  10. iulianv 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2008
    Locație:
    TURDA
    Masina:
    A6\2001\2500
    ...

    gasesc la mai bina de 1`000 euro...stiu ca defectul se poate remedia pe mai putin, si un as fi vrut sa arunc bani pe geam; merg zilele astea la Bosch in Cluj(ATS e numele reprezentantei).
    daca a mai auzit cineva de ei, sunt buni, scumpi, samd?
    multumesc
     
  11. calintes

    calintes Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2008
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI quattro
    De ce nu cauti o pompa la dezmembrari?
     
  12. iulianv 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2008
    Locație:
    TURDA
    Masina:
    A6\2001\2500
    ...

    am cautat, sau nu imi poate garanta nimeni cati km are - si implicit cat mai merge (din max 200.000 km) sau cer pe ea aproape cat una noua...oricum, pana acum nu am gasit una, doar info despre pret...
     
  13. xpLLLLL

    xpLLLLL 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 2.5 TDI FULLLL, A4 2.0TDI CAGA 2009 143CP
    Citeste la inceputu thread`ului k era un baiat kre a reparat`o
     
  14. xpLLLLL

    xpLLLLL 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 2.5 TDI FULLLL, A4 2.0TDI CAGA 2009 143CP
    Am o intrebare..Pompa mea de motorina este moarta,shi am comandat una SH de pe un A6 break 2003 (nu stiu exact dak era shi quattro) iar masina mea e din 2001 berlina.Tin sa precizez k motoarele sunt la fel numai caii difera putin.O sa am probleme la montare ? Stie cineva ?;)

    Noroc
     
  15. nykul

    nykul 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    audi a6 2.5 tdi 180cp quatro
    daca are aceesi litera scrisa pe pompa ca si a ta o sa porneasca masina da ca nu numa cu slujbe
    eu am o pompa de ake de 180 cp cu litera E pe ea.
    daca masina de pe care ai comandat pompa e identika cu a ta o sa porneacsa daca nu nu
     
  16. andrei_g2u 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a6, 2.5tdi, 2002
    am eu pompa de vanzare (a6,2004,70.000km, 180cp) 2500 ron negociabil
    pompa se poate pune pe orice masina indiferent de litera, in halul urmator:
    -codare la reprezentanta( se face codarea online .........motoru ca recunoaste pompa)
    -se scoate calculatoru masini si se vb de obicei cu baieti de la voi din oras care decodeaza tel, dau km inapoi....etc, iar acestea il vor decoda
    ps dupa schimbarea pompei trebue setat avansul
    ex: daca masina are 150cp dupa montarea unei pompe de 180cp puterea poate varia in plus de cele mai multe ori (max 10cp), ideea find ca pompa primeste informati de la calculator si trimite motorina corespunzator

    ALTE PIESE : VAS EXPANSIUNE, POMPA APA
    apropo daca doreste cineva sa auda o poveste trista care implica o investitie de 6000ron in service PORSCHE(fara sa se remedieze problema) anuntati!!!
     
    Ultima editare: 29 Mai 2009
  17. iulianv 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2008
    Locație:
    TURDA
    Masina:
    A6\2001\2500
    ....

    am rezolvat pb intre timp; m-ar interesa un motor, in stare buna....
     
  18. a6hd06rxs

    a6hd06rxs 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2008
    Locație:
    Deva
    Masina:
    audi A6 2.5 TDI
    Suntem curiosi sa auzim povestea trista,sa ne ferim de asfel de povesti...triste
     
  19. GAUDI 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2009
    Locație:
    mangalia
    Masina:
    AUDI A6 2.5 TDI V6
    salut baieti scuze daca nu trebuia deschis un nou thread dar nu am putut gasi pe nicaieri raspuns la problema mea.am un a6 1999 2,5 v6 tdi care nu mai porneste deloc.
    am umplut rezervorul, am facut 100 km si am oprit-o. Dupa o jumatate de ora am vrut sa o pornesc si nu a lua-to din prima. la a doua cheie a pornit si totul parea ok, nu trepida , totul ok. Am oprit-o de curiozitate si am pornit-o iar fara probleme. dupa alti 50 km ,cand am vrut sa o repornesc nu mai mergea.Am reusit dupa lungi incercari sa o pornesc si am dus-o la un mecanic in fata garajului. A doua zii nu a mai pornit deloc. Am golit rezervorul am schimbat filtrul si tot asa, nu porneste. Am desfacut conductele de la injectoare in timp ce dadeam la automat si ajunge doar putina motorina.Se prelinge asa in loc sa "spreieze" asa cum ar trebui. Am verificat pompa din rezervor si am vazut ca atunci cand pun contactul nu exista nici un fel de tensiune in mufa. Tensiunea vine abea cand dau la automat . cred ca nu e normal. Am scos conducta de la intrarea in filtrul de motorina si am dat la automat dar nu vine motorina pe furtun deloc. Sigurantele sunt ok dar am inteles ca poate fii un releu. Stie careva unde se afla sau daca s-a mai intamplat cuiva asa ceva. merci
     
  20. STAN 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi A4 2.5v6 2000
    verifica pompa de injectie nu mai baga presiune.pompa din rezervor are rolul sa mute motorina dintru copartiment in altul ,rezervoru este impartit in doua copartimente
     

Distribuie pagina asta