1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa motorina din rezervor la A6 C5 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de afy06, 20 Iun 2008.

  1. deddy

    deddy 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2009
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A4, B5, ADR 1.8 5v, 125 hp
    aceasi problema am avut`o sh eu.. la mine a fost debitmetrul de aer..
    incearca sa scoti mufa sh vezi daca trage tot la fel.. Bafta!
     
  2. maryo_ARt

    maryo_ARt 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2008
    Locație:
    slatina
    Masina:
    audi A6 -2.5 TDI -150 CP
    Aceeasi problema o am si eu...se plafoneaza in mers la 100 km cu vit 6...iar dk o turez pe liber de 2.3 ori isi revine...cauza....Pistonasul care regleaza avansul a prinz uzura...reparatia se face la un service in buzau 250 euro + garantie 3 luni..dk te intereseaza iti pot da nr d tel :)
     
  3. afy06 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2007
    Locație:
    Fagaras
    Masina:
    Audi A6, S-line 4F2, Limousine, 2.0 TDI, motor BRE, an 2008, 140 CP
    Referitor la pompa din rezervorul de motorina (pompa de transfer), cine stie daca aceasta pompa se poate demonta usor, sau este recomandat a se demonta in service.
    Vreau sa o demontez pentru ai curata sorbul in eventualitatea ca este murdar.
    Audi A6, quattro, 2,5 tdi, motor AKN, 110kw, an 1999.
    Daca se poate ceva detalii de la cei care au demontat astfel de pompa.
    Multumesc.
     
  4. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    Desfaci capacul din portbagaj si ajungi la pompa electrica de joasa presiune,se desfac 2-3 papuci si se trage in sus.La fundul acelei oale de plastic cred ca ai sa gasesti ceva reziduri sau gelatina decantata.
    Pompa de transfer din ce stiu este sub bancheta si are rol doar de a muta motorina dintr-0 camera in alta.
     
  5. misu tdi

    misu tdi 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2009
    Locație:
    abrud-alba
    Masina:
    VW GOLF 4 TDI EDITION
    Si eu ma confrunt cu o problema la un A6 2,5 tdi v6. Pina dimineata, pompa se dezamorseaza si nu mai porneste doar cu spray.
    Asta se intampla cand este rezervorul aproape de 1/3 din capacitate.
    In urma cu 4-5 luni, a facut tot figura asta, pompa data jos schimbate ceva garnituri si gata sa rezolvat.
    A mai patit cineva asta?
     
  6. vijo 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2011
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a6 2500 1999
    am un audi a6 2,5 quattro an 1999am probleme cu pompa de injectie ,am schimbat pompa dar nu avea aceasi litera ca a mea ,masina porneste dar se tureaza pana la 2700 ture..........dak este cineva care poate sa ma ajute cu o idee,(mecanici au sp ca cauza ar fii diferenta de litere de la sfarsit , de pe pompa }
     
  7. alex.dostetan

    alex.dostetan Junior Member

    Înscris:
    5 Ian 2010
    Locație:
    alba
    Masina:
    Audi A6, 2,5 TDi, 2000
    am un Audi A6 2,5 TDI 150 CP cod AKN iar de cand am schimbat filtru de motorina nu mai porneste deloc. Am amorsat (nu are aer pe instalatie), desfacut sorbul la rezervor este curat. toate sigurantele verificate, efectiv nu da semn sa porneasca.

    Vreau sa stiu daca a picat partea electronica la pompa de injectie sau am omis eu ceva?
     
  8. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    pe turul de motorina care intra in filtru monteaza o para de amorsare ca la logan. Amorsezi cu pana se face para tare si dai la automat. Si ar trebui sa porneasca.
     
  9. Manuel Cristea

    Manuel Cristea 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti/iasi
    Masina:
    A8,D3-2004 S420,w140
    Desfa usor conductele de la inj. dai la automat o data(sa iasa motorina pe la fiecare conducta,strangi la loc si dai cheie..daca nu o ia,pune un tester.
     
  10. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Nu va porni cu desfacutul injectoarelor pt ca la modelul lui pompa de motorina din rezervor nu impinge motorina in fata. Si atunci pompa de injectie se amorseaza foarte greu,iar daca are o mica uzura pompa nu va putea trage singura motorina pana se amorseaza. Cu para de amorsare ii cel mai simplu si eficient. Am trecut cu vechiul meu A6 exact prin asa ceva. ;)
     
  11. Manuel Cristea

    Manuel Cristea 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti/iasi
    Masina:
    A8,D3-2004 S420,w140
    Model ca al lui am avut si eu trei ani..pana acum 2-3 luni,m-a chinuit si pe mine foarte mult acest tip motor. Au mai fost discutii de acest gen,ca pompa din rezervor nu ar avea rol de a trimite motorina spre pompa de inalta,cea ce este gresit.Daca scoti siguranta din lateralul bordului(randul 2,a-2-a de jos,motorul se opreste..) Pompa respectiva am avut-o in mana,am probat-o intr-un vas cu motorina si baga cu ceva presiune..nu prea poti tine cu mana la capatul furtunului.
    Iarasi daca ii dai un plus la siguranta din tablou si scoti furtunul de tur,vine motorina.
    Pompa de inalta trage,dar putin,de acea cand pui sa traga motorina direct dintr-un recipient,pe bord clipeste martorul spirala(bujie incandescenta)si nu se tureaza mai mult de 2000rpm.

    *Daca ai dat la automat si pe furtunul transparent nu apare aer,inseamna ca din rezervor iti vine motorina si atunci e cazul sa pui un tester..daca nu l-ai pus intre timp.
     
    Ultima editare: 7 Apr 2011
  12. iun3r 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2011
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A6 2.5 TDI 2001
    ma poate ajuta cineva nu gasesc senzoru IAT
    Intake Air Temp Sensor (G42) unde este localizat ??? ms anticipat
     
  13. calintes

    calintes Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2008
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI quattro
    Este la iesirea din intercooler in partea stanga a masinii sub bara de fata.
     
  14. mariutza c-ta

    mariutza c-ta 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 S4 2,5 Avant multitronic
    Am avut si eu o problema pana ieri la alimentarea cu combustibil, cum turam putin , pe furtun tur venea aer cu motorina.Am schimbat supapa ventil de pe filtru , am pus coliere pe tur -retur de la filtru la pompa si nici o schimbare.Ultimul lucru a fost sa umblu la pompa din rezervor , unde cu stupoare am gasit in sita din capul pompei o pacla gen smoala(rezervorul era foarte curat) pe care foarte greu am curatat-o in totalitate , dupa care am am imersat pompa si am alimentat-o--super presiune--1L in 5 sec.Concluzii:
    1. pompa de injectie intra in vid si tragea aer pe la cupla rapida furtun tur iesire din rezervor in mometul cand eu acceleram
    2. pompa din rezervor este de mare presiune(nu stiu care este presiune normala de lucru si cea de innalta ca sa pot zice) dar totusi 1L la 5 sec. e maricica. Acum 2 zile nu a fuctionat situ ca m-ar fi ajutat topicul--Succes si altora
     
  15. radu72ro

    radu72ro 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6, 2.5 TDI, AKN, 110KW, 2001
    Buna ziua.
    Am tot citit pe aici despre pompa asta de motorina. Simtomul masinii, in afara de faptul ca nu porneste, este ca nu se alimenteaza; adica, daca pun contactul si dau la automat, pe capatul de retur al filtrului de motorina, nu scoate nimic. Am incercat sa amorsez circuitul cu o pompa electrica de motorina, am scos ceva pe acolo, am desfacut si conductele la injectoarele din partea stanga (cum te uiti din fata masinii) si nu purjeaza nimic. Siguranta electrica este in regula; am dus si un "+" de la borna bateriei catre acesta si nimic. Cum ar fi corect: cand pun contactul sa bage pompa sau cand dau la automat? Mentionez ca masina are ceva timp de cand sta; bateria a fost pe redersor, forta are...dar nimic.

    L.E. Am cautat de m-am saturat sa gasesc pompa de joasa. Am saltat bancheta din spate, nu am gasit nimic la care sa am acces. M-am uitat in portbagaj nimic. Este cumva sub masina, pe langa rezervor (parca am vazut ceva)?
     
    Ultima editare: 14 Mai 2011
  16. RALLYMAN

    RALLYMAN Bronze Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat variant 1,9TDI 1Z 1994
    Sub bancheta spate ai unul sau doua capace rotunde din tabla prinse in 3 surubele ... desfaci capacul si acolo e pompa de joasa presiune.
     
  17. Manuel Cristea

    Manuel Cristea 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti/iasi
    Masina:
    A8,D3-2004 S420,w140
    La quattro este sub bancheta,la cele simple este in portbagaj,scoate mocheta care acopera roata de rezerva si capacul respectiv este cam in dreptul difuzoarelor de sus..oricum scoate mocheta si tot portbagajul ai sa gasesti..are 3 suruburi in cruce,ai grija sa nu rupi garnitura de la capac,apoi iti mai trebuie o surubelnita dreapta ca sa desfaci colierele la tur si retur,apoi desfaci busonul de acolo..(iti trebuie ceva forta) inauntru desfaci contactele electrice(sunt vreo 3 papucei) apoi se scoate tot ansamblul..se curata cu benzina,eventual bagi pompa intr-un vas cu benzina(un borcan) si o lasai sa traga vreun minut. Oricum sa cureti bine..pompa are si o sita in capul ei,pe unde trage motorina si mai ales sa vezi oala aia de plastic unde sta pompa..sigur aia sa gasesti ceva gelatina(reziduri decantate) apoi montezi totul la loc.

    *pompa o alimentezi cu doua fire de la o baterie sau de la cea de pe masina.
    Dupa ce montezi totul la loc,te uiti pe tabelul de sigurante si cauti ''motorcarft pump'' parca..oricum ceva cu 'pump' si siguranta se afla in a doua de jos din randul 2,dinspre motor..asa imi amintesc,oricum te uiti pe tabel si scrie ,apoi cu un fir dai un impuls de la alta siguranta care are curent pe ea si iti mai trebuie un baiat care sa auda in portbagaj daca pompa 'bazaie'..ii trebuie doar un singur impuls(la un impuls pompa baga mai mult timp,chiar daca numai ai atins piciorusul sigurantei) apoi poti porni fara sa mai aerisesti instalatia.
     
    Ultima editare: 15 Mai 2011
  18. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Perfect adevarat ce ai zis doar cu o mica precizare. Pana in anul 2002 sau 2003 pompa de motorina din rezervor nu baga presiune catre pompa de injectie din fata, doar ,,strange,, motorina din rezervor in sorb de unde o trage pompa de injectie din fata. De aici apare problema cu dezamorsatul instalatie la modelele astea (pana in 2002-2003) pt ca atunci cand dai la automat daca s-o dezamorsat nu mai are cine sa amorseze sistemul pt ca pompa din rezervor nu baga presiune deloc.
     
  19. Manuel Cristea

    Manuel Cristea 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti/iasi
    Masina:
    A8,D3-2004 S420,w140
    Nu vreau sa te contrazic,dar eu de cate ori am desfacut furtunasul ce intra in supapa de sens si dai la automat,efectiv tasneste motorina..nu prea poti apasat cu degetul.
    *La quattro rezervorul este compartimentat in 3, cu sonde in fiecare,de aceea au capac si sub bancheta.
    *Pompa de inalta presiune trage si ea motorina,dar foarte putin,de exemplu eu am facut un experiment : Am pus un bidon cu motorina,unde am pus 2 prelungiri de furtun la tur si retur si a mers,dar nu se tura mai mult de 3000rpm si clipea martorul 'bujie' in bord ca atunci cand sesizeaza ca nu mai ai motorina si in scurt timp se va opri motorul.
    Sau inca o varianta,se scoate mufa de sub capacul de tabla din portbagaj si sa vedeti ca merge doar cu motorina de pe instalatie si filtru,apoi se opreste motorul.
    *Pompa din rezervor are rol si de a trage motorina din rezervor si o baga in 'oala' de plastic unde sta pompa,acest lucru este pentru a nu trage mizariile de pe fundul rezervorului.
    *Unii au patit ca sa se opreasca motorul,ramanand fara motorina,dar indicatorul arata ca au ceva sub sfert si nu se stiau 'De ce?' -rezultatul era furtunasul care trage motorina din rezervor, sa miscat putin si sa ridicat mai sus decat nivelul motorinei din rezervor.
     
    Ultima editare: 16 Mai 2011
  20. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    si ce an de fabricatie era masina ta ? Si in etka arata clar ca dupa o anumita serie de sasiu codul pompei este altul.
     
    Ultima editare: 16 Mai 2011

Distribuie pagina asta