1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa motorina din rezervor la A6 C5 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de afy06, 20 Iun 2008.

  1. peter erno

    peter erno 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a3 2.0tdi,Daihatsu sportrack
    Am rezolvat problema de a ramane fara motorina cu rezervorul la jumate plin. Din imagine se vede turbina pompei, care de fapt sau s-a dizolvat sau s-a facut fragil si au disparut paletele.
    Se poate verifica doar cu pompa in mana, degeaba se invarte si degeaba baga o cantitate mica, daca jetul nu e suficient de puternic pentru a misca motorina din rezervorul sofer. Cu 60 lei am cumparat pompa de benzina dacia logan, fabricatie Walbro, este identic cu cea audi 99 la suta, doar are diametru cu 3 mm mai mic.
    Am consumat motorina pana sa aprins indicatorul galben, nu mai raman fara motorina, la rezervor jumate plin.

    http://www.flickr.com/photos/76436283@N04/7017054825/in/photostream

    http://www.flickr.com/photos/76436283@N04/7017054559/in/photostream/
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Mai 2012
  2. semtex12 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2012
    Locație:
    ilfov
    Masina:
    audi a6 2.5 tdi
    sall am si eu un audi a6 2.5 tdi si nu stiu cum se amorseaza ma poate ajuta cineva???
     
  3. Omleta 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2011
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi A6 2,5 L 2001
    Eu am probleme asemanatoare: peste noapte toata motorina imi coboara inapoi in rezervor. Am schimbat filtru motorina, ventilul de deasupra filtrului de motorina, supapa de sens am pus, am pus tot. Care este problema puteti sa imi spune-ti ? sa fie si la mine pompa din rezervor ? Sa desfac si sa curat sa vad ? Astept raspuns. Multumesc.
     
  4. peter erno

    peter erno 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a3 2.0tdi,Daihatsu sportrack
    Nu are legatura cu pompa, undeva ia aer fals sistemul, de aceea poate porni motorina inapoi spre rezervor. verifica, schimba toate furtunele pana ce, cu motorul pornit iese-intra motorina fara bule de aer.
    Incearca sa opresti in panta cu rezervorul plin si in sus, pentru a verifica daca problema e sigur ceea ce spui tu. Cu furtun transparent poti identifica fiecare legatura, de la teava la teava.
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Mai 2012
  5. Omleta 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2011
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi A6 2,5 L 2001
    Am gasit problema, multumesc. Abia ce schimbasem filtrul de motorina si ventilul acela de plastic si erau duse si cele noi, am probat cu furtune transparente si pana in filtru venea bine si dupa aia bule bule de aer. Am schimbat filtrul iar cu ventil nou si am pus o supapa de sens pe tur pentru orice eventualitate si nu mai am probleme. Dupa aia am pus furtune noi cu insertie si e foarte ok acum.
    La unele audi modelul acesta de pompa din rezervor e menita sa transfere dintr`un rezervor in altul la alte audi impinge si spre injectie, a mea este pentru transfer intre compartimentele rezervorului.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Mai 2012
  6. khreisc 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2012
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6 2,5 quattro
    Buna seara am si eu o problema, am un audi a6 avant quattro 2,5 tdi 180 cp, an 2002 si de ieri nu imi mai porneste masina deloc. Am pornit-o ieri si cand sa plec cu ea mi-a murit instantaneu si de atunci nu o mai ia deloc. Mentionez ca pompa de motorina din spatele banchetei pe direct cu fire trase de la baterie merge, dar asa cu mufa pusa nu merge deloc, adica nu vine curent pe cablu. am verificat siguranta si este ok, dar releul nu stiu unde se afla la aceasta masina, m-am uitat dupa releu 3 ore si nu am dat de el deloc. Revizia am facut-o acum 2 luni si am skimbat ulei, filtre etc... tot tacamul. Ce credeti ca ar avea? NU a avut nici un simpton inainte sa moara. Dau la cheie si nimic se invarte electromotorul si nu o ia deloc. VA rog mult sa ma ajutati cu un sfat. SI VA ROG SA-MI SPUNETI UNDE ESTE AMPLASAT RELEUL DE LA POMPA DE MOTORINA IN ACEASTA MASINA..... va multumesc.
     
    dany04ncs apreciază asta.
  7. peter erno

    peter erno 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a3 2.0tdi,Daihatsu sportrack
    Citeste ce am scris mai sus. Pompa ta merge cu motorul pornit, sau pe pozitia electromotor. Cu contactul pus nu merge. Dai la electromotor si punei un bec de proba. Daca bazaie pompa nu inseamna ca si baga presiune. Fai un rezervor aproape plin si aeriseste sistemul, cu tevi injectoare destranse.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Mai 2012
  8. Omleta 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2011
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi A6 2,5 L 2001
    khreisc eu zic sa iei niste furtune transparente, te costa 10 lei 2 metri. Pune dupa filtru motorina si vezi peste noapte sau in accelerare daca baga bule de aer. S-ar putea sa ai ca la mine, sa ti se duca motorina inapoi in rezervor dupa ceva timp si trebuie sa pui o supapa de sens in valoare de 30 lei si rezolvi problema. Incearca asa si scrie aici care este rezolvarea. Si tine minte ca unele pompe de motorina sunt doar sa transfere motorina dintr`un rezervor in altul, nu neaparat sa si impinga spre pompa de injectie.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Mai 2012
  9. eu.shumy 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6,2.5TDI,2000
    saulu eu am o problema cu masina audi a6 motor de 2.5 tdi 150 cp in mers isi ia turatile greu. de pe loc urca numai decat dar in mers isi ia turatia greu stie cineva ce poate avea .... va multumesc
     
  10. eu.shumy 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6,2.5TDI,2000
    salut la toata lumea am si eu o problema imi vine motorina cu bule cand o turez.... cum as putea sa o fac sa nu mai vina cu aer ca parca nici nu fuge cum trebuie sa fug sa fie din cauza asta sa nu fuga cum trebuie???
     
  11. eu.shumy 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6,2.5TDI,2000
    Salut la toata lumea,
    Imi vine motorina cu bule cand o turez.. Cum as putea sa o fac sa nu mai vina cu aer ca parca nici nu fuge cum trebuie sa fuga. Sa fie din cauza asta si sa nu fuga cum trebuie ?
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Mai 2012
  12. deddy

    deddy 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2009
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A4, B5, ADR 1.8 5v, 125 hp
    Si eu am problema cu aerul si este naspa ca porneste greu, la mine nu se vad bule cu motorul pornit ci imediat dupa oprire.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Mai 2012
  13. Bogdan C 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2011
    Locație:
    Sfantu Gheorghe
    Masina:
    A6 2.5tdi quattro Av 2001
    Salut frati AUDIsti, A6 AKE 2.5 tdi quattro: in prima faza prindeam aer pe instalatia de alimentare, ma chinuiam, o amorsam PORNEA. Dupa ce o porneam mergea nu avea treaba trage la fel se comporta normal, dupa ce opream masina mai mult de 5-6 ore, se dezamorsa iar. O idee ce ar putea fi ?
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Aug 2012
  14. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Salut,
    Ma numesc Daniel si de curand am cumparat un Audi A6 C5 2.5 TDI 180 cp. Nu stiam ce probleme pot sa apara pana nu m-am lovit de sfaturile mecanicilor si ale celor care au asa ceva. Nimic de zis: masina superba, confort, adrenalina dar si daca te lasa..
    In sfarsit sa nu va plictisesc. Aseara eram pe rosu, nu mai aveam multa motorina. Masina arata 50 km ca mai pot parcurge. Eu stiam ca mai aveam vreo 2 litri in rezervor. Am inceput sa se ingatuie pe romaneste adica sa mearga cu intreruperi nu se mai accelerea si pana la urma s-a oprit motorul, precizez spirala galbena se aprindea intermitent..
    Acum nu vrea sa pornesca cu spray in admisie, incearca sa porneasca, insa imediat se aude un piuit si se aprinde in bord o lampa o canistra din care picura si scade din nou turatia. Precizez ca nu porneste, incearca sa porneasca. Am mai ramas fara motorina si a pornit cu spray in admisie. Eu sunt constient ca daca e ceva grav nu o mai pot repara mi-am cheltuit toate economiile sa o am asa ca astept sfaturi, inainte sa incep sa o investighez mai amanuntit.
    Orice sfat e bine venit. Va multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Aug 2012
  15. mikici 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2010
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI quattro, sport 180 CP, 2000
    Salut,
    La fel am patit si eu cu a mea sa aprins in bord spirala galbena intermitent si dupa vreo 2-3 minute de mers s-a oprit.
    Am slabit doua piulite de la conductele de motorina ce vin la injector si am dat la automat vreo 2 minute dupa care a pornit (dupa ce porneste motorul strange piulitele inapoi cu motorul pornit) de atunci nu am mai avut probleme.
    Sper sa-ti fie de folos.
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Aug 2012
  16. erickerick 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2012
    Locație:
    buzau
    Masina:
    audiA6,motor2500TDI,1999
    pompa de alimentare la audi A6 quoattro

    Stie careva daca la audi A6 C5 quattro pe traseul dintre rezervor si filtru mai se gaseste vreo pompa ? unde este pozitionata siguranta de la pompa electronica de combustibil (EKP) ? Multumessc anticipat pentru raspuns.
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Sep 2012
  17. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Salut mikici,
    Am intrebat m-am interesat, V6-le porneste foarte greu daca ramane fara motorina si pot aparea probleme. Eu nu am stiut fratilor nu le lasati pe rosu, compputerul mai poate da eroare in leagtura cu km si combustibilul. Am amorsat pompa, nu eu, am un prieten mecanic, din rezervor care la mine are rolul de a duce motorina in filtru, era un furtun care baga inapoi in rezervor si nu venea motorina, prin sita a facut el ceva acolo a venit motorina a pornit. Am mers cu 25 de litri 170 km, mie imi consuma mai putin.
    Am ramas fara motorina nu mai venea curent la pompa, am umplut rezervorul am legat pompa la baterie a pornit masina. Pe drum se aprindeau martorii Esp si Abs ambii in acelasi timp si nu se mai accelera scotea si fum treaba asta se intampla 2-3 secunde dupa mergea corect 2-3 min si reaparea problema.
    Acum orice sfat e bine venit. Marti ma duc cu ea pe tester dar inainte din cele spuse de mine. Problema ar fi improvizatiile facute de mecanicul ala, o sa le anulez o sa o pun la punct, dar de ce consuma mult si se aprind martorii si nu se mai accelereaza ?
    Repet are perioada cateodata merge si mai mult de 5 minute normal si 20 nu. Are legatura asta cu martorii cu alimentarea si cu faptul ca am ramas fara motorina ? Inainte sa ma duc la mecanici si sa ma sperie sau sa imi dea un verdict cu pompa de injectie sau stiu eu ce. Multmumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Sep 2012
  18. dumyalex94 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2012
    Locație:
    tg-jiu
    Masina:
    Audi a6 , 2,5 tdi , 2000
    Salut !

    Am ramasa fara motorina la un audi a6 model 2000 , si am dat la automat si cred ca mi-a prins aer pompa de motorina ... cum trebuie sa o amorsez ? imi puteti da niste sfaturi ??
     
  19. gbrlaguna2008 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2012
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a6,2,5l,2000
    salut toti audistii

    Fratilor sunt turbat, sa va explic ce mi se intampla cu masina mea.
    Detin un audi A6, 2,5L, 150cp fabricatie 2000, care in urma cu 2 saptamani l-am lasat pornit in fata unui magazin iar cand m-am intors la masina motorul se oprise. Mentionez ca am mers aproximativ 3 km cu becul aprins la motorina. Am mers la un mecanic care mi-a pus un furtun pe tur cu o pompa manuala si a inceput sa o amorseze. A pornit in cele din urma dar dupa 5 minute de mers motorul a inceput sa se subtureze undeva la 3-400 rpm si s-a oprit. Nu am mai reusit sa o pornim in nici un fel. Am dus-o la tester si mi-a dat ca este un releu si ca nu vine curent la pompa. Mecanicul a facut o modificare si pana la urma i-a dat curent.
    A aparut o alta problema: pompa nu functiona, adica nu baga motorina in retur. Am cumparat o alta pompa de la dezmembrari am inlocuit-o pe cea veche dar am fost surprins cand am vazut ca de fapt, pompa aduna motorina din rezervor si o baga in vasul de unde sorbul trage motorina.
    In fine, cum v-am spus, am schimbat pompa si surpriza: masina nu a pornit cu toate ca in acelasi timp o amorsam si cu pompa manuala. Am sunat la alt mecanic care mi-a spus sa ii dau cu spray. I-am dat dar electromotorul deja era prea solicitat si dadea semne ca ma lasa asa ca am renuntat. Pana la urma am hotarat si am tras-o cu o alta masina in viteza a 3-a si in acelasi timp i-am dat si la automat. Dupa cateva sute de metri a pornit motorul. Am mers si am alimentat si am plecat la drum sa vad cum se prezinta. Dupa cativa km a inceput sa se balbaie si s-a oprit.
    Nu stiu ce sa mai fac si unde sa o mai duc. O chestie pe care mi-a spus-o un mecanic este sa ii schimb rezervorul pentru ca are o tubulatura in el cu niste oringuri care cu timpul se duc si ca asta este problema la aceste modele de masini.
    Daca cineva ma poate ajuta va rog din suflet sa o faca pentru ca sunt disperat. Va multumesc anticipat
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Oct 2012
  20. dark000moon

    dark000moon 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.5 AKE Quattro
    Salutare, mai intai sa va spun despre ce masina e vorba:

    Audi a6 fabricatie noiembrie 2000, motor 2.5 tdi AKE, quattro.

    Acum doua zile nu a mai pornit, fara a avea vreun simptom inainte, pur si simplu dadeam la automat si nu facea nimic. Primul lucru care l-am facut a fost sa verific sigurantele, apoi daca pompa din rezervor baga (nestiind ca are rolul doar de transfer dintr-o parte in alta si nu de a duce motorina catre pompa de injectie) prima oara am scos furtunul din filtru de motorina si am dat la automat si nimic. Vazand ca nu vine motorina am desfacut pompa de sub bancheta cea din stanga pe undeiese furtunul de alimentare, find foarte nervos de problema si inghetat de frig nu m-am gandit sa ma uit cum vin mufele si le-am scos apoi nu am stiut exact cum sa le pun la loc. Lem pus intr-un fel nu stiu daca le-am pus bine. Sunt doua mufe una alba una neagra cu cate doua fire ma refer la mufele din interior nu cele de deasupra o sa atasez si o poza.
    Va rog daca are cineva posibilitatea sa verifice si sa imi spuna exact cum vin puse sau sa imi faca o poza cu locul unde vin mufele si in ce fel pot fi bagate pentru ca intra in ambele locuri si pot fi puse si in ambele sensuri adica polaritate. Ma intereseaza care este pozitia lor exacta stanga dreapta si cum vin cu firul din stanga la fiecare ce culoare are pentru a le pune corect si la mine.
    Din ce am vazut eu ea face treaba dar nu stiu daca o face corect
    ideea e sa nu fi pus invers si sa ma trezesc ca nu mai umple vasul de unde trage motorina.

    Problema cu pornitul am rezolvat-o amorsand pompa de injectie cu o pompita de amorsat de mana pusa pe tur, am dat pana a bagat motorina in pompa si s-a intarit pompita apoi am desfacut piulitele de la injectoare si am dat la automat pana a iesit motorina pe la injectoare. Dupa asta am mai insistat ceva dand la automat un minut, doua continuu pana a pornit bineinteles dupa ce am strans piulitele de la injectoare. Acum astept sa vad ce se mai intampla zilele astea, eventual o sa pun o supapa de sens pe tur inainte de filtru de motorina, am avut si cateva erori o sa pun prinscreenuri cand o sa primesc pozele de la baiatul care a venit cu interfata de diagnoza.
    Astept un raspuns sper sa ma poata ajuta cineva.
     

Distribuie pagina asta