1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa motorina din rezervor la A6 C5 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de afy06, 20 Iun 2008.

  1. Protector

    Protector 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2011
    Locație:
    Sofia
    Masina:
    Audi A6 Allroad 3.0 TDI - 2008
    Buna ziua Audi lover(s)!

    Dupa 2 ani si jumatate de cand stapanesc masina nu mi s-a intamplat nimic, pana in ziua de azi!

    Daca cineva are putea sa-mi dea sfaturi cu care as avea sansa sa ma apropii de problema legata cu masina mea as fi foarte recunoscator!!!

    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI V6 (nu e quattro)
    Motor: AKN
    AN: 2001
    KW: 110
    CP: 150

    Problema:
    Astazi dimineatza pe la 07:00 m-am bagat in masina, am pus cheile in contact si i-am dat jumatate contact. (Trebuie stiut ca de fiecare data la contact astept pana ledurile (martor) se sting numai dupa aceea ii dau si cealalta jumatate de contact sa pornesc motorul, pe langa asta la fiecare cold start las ca motorul si uleiul sa se incalzeasca - cel putin 5-10 min incalzile) Deci, astazi cand am dat primul contact si asteptatsem ca ledurile sa se stinga am dat si al doilea contact sa pornesc motorul - asta a pornit perfect (normal) iar dupa 4-5 secunde s-a oprit instant si nu mai puteam sa-l pornesc. Am conectat la VAG-COM (VCDS) nu am gasit nici o eroare (Nici in VAG nici in ECU nu arata nimic...) Dupa aceea am incercat sa misc un pic masina de dinafara sa se miste un pic combustibilul in rezervor. Nu este cazul sa nu am combustibil pentru ca in rezervor am cel putin 35 litri - Intre timp am mai incercat cam de vreo 4-5 ori sa fortez masina la pornire dar nu reactioneaza. Nu stiu ce sa fac si unde sa ma uit dupa problema respectiva.
    Ar putea sa ma ajute cineva cu problema descrisa de mai sus?

    Va multumesc de tot pentru efort!

    Cu stima,
    László
     
    Ultima editare: 20 Iul 2013
  2. Protector

    Protector 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2011
    Locație:
    Sofia
    Masina:
    Audi A6 Allroad 3.0 TDI - 2008
    Astazi dupa ce am dus masina la servisul al unui prieten am verificat urmatoarele lucruri:

    Injectoarele
    Pompa (atat si presiunea in pompa)
    Aprinderea - bujiile ( doar sa se asigure ca nu e nimic cu aprinderea )


    Prima oara cand a incercat sa porneasca motorul a zis ca problema trebuie sa fie ori la injectoare ori la filtru. Asa ca repede a dat jos teava de alimentare de pe filtru - a bagat o teava mai mica (in teava de alimentare) care avea si o pompa de mana si capatul celalalt a pus pe filtru iar dupa aceea inceput sa pompeze. Ideea era sa verifice daca din teava de alimentare circula combustibilul sau nu.
    Intre timp a verificat injectoarele si dupa ce a vazut ca si alea sunt ok atunci a pus contact dupa aceea pornirea - motorul a pornit dupa 3 secunde. :thumbs-up:

    Dupa ce am auzit din nou sunetul motorului am simtit ca mi-a cazut o piatra de pe inima... :arco:

    Am lasat cam 15-20 minute sa mearga motorul - dupa aceea am oprit si repornit de 3 ori si pornea fara nici o problema.

    Acuma pot sa :racer: din nou ;)

    Asta e povestea pana acuma!


    Cu stima,
    László
     
  3. laurentiu_liviu

    laurentiu_liviu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 2.5 TDI , A6 2.5 TDI
    Baieti am si eu o problema cu rezervorul de motorina , de fiecare data cand fac plinul imi scapa diesel pe la ambele capace . Ma refer la cele vizibile din portbagaj , pe unde se ajunge la pompa . Aveti idee de unde pot cumpara un kit de garnituri sau ce am nevoie mai exact ca sa nu imi mai curga ?
     
    Ultima editare: 22 Iul 2013
  4. alinu30 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2013
    Locație:
    DETA
    Masina:
    a6 25tdi an 2000
    salut care sant cauzele sa nu vina motorina la filtru(poma este buna)
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    laurentiu_liviu, mergi la un magazin de piese auto cu talonul masinii cu probleme si o sa-ti caute garnituri. Ca doar n-o sa le cumperi de la farmacie, nu :)
     
  6. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    alinu30 - care pompa este buna?
     
  7. alinu30 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2013
    Locație:
    DETA
    Masina:
    a6 25tdi an 2000
    Pompa este in portbagaj si aveti grija cand scoateti returul pentru ca se rupe capacul usor. Are un butonas mic care trebuie apasat. :respekt:


    b0n3s poti sa imi dai mie numarul, te rog. Al meu este 0763933572

    Referitor la pompa vorbesc de pompa din rezervor.

    Pe tester din acesta personal a dat o eroare "regulator debit defect" si mecanicul meu nu se pricepe decat sa desfaca suruburi. Multumesc anticipat pentru ajutor.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Sep 2013
  8. lucian_cristea06 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 1,9tdi 2002
    cum se demonteaza pompa din rezervor la audi a6 2003 break
     
  9. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Se demonteaza tot ansamblul rasucit spre stanga,dupa ce ai extras tot te joci cu pompa.Bine ai o spinare de treaba pana ajungi la ea.Trebuie demontate panouri laterale din portbagaj,etc.
     
    Ultima editare: 5 Mar 2014
  10. Omleta 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2011
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi A6 2,5 L 2001
    Masina mea nu porneste, motorina vine, trece prin filtrul de motorina, la injectoare ajunge motorina, dar nu porneste. Am avut aceeasi problema dimineata a pornit si dupa cateva secunde s-a oprit si de atunci nu mai porneste. Imi puteti spune ce poate fi ? Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Mai 2014
  11. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Diagnoza ce spune?
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Stie cineva, la pompa de motorina din rezervor la motorul de 1,9 tdi, se poate infunda sorbul/sita, sau e construit de asa natura incat sa nu fie afectat de posibilele mizerii adunate in rezervor ?
    Intreb asta deoarece am niste probleme pe partea de alimentare si am vrut sa scot pompa/sorbul afara sa-l verific, dar nu am reusit deoarece are prinse furtunele pe capac cu niste "dopuri" speciale pentru care nu am clestele sa deschid sigurantele :uhm:
     
  13. valicuinfo 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2012
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    A6, 2,5 tdi, 2001
    Salut,
    Am si eu probleme din nou cu masina. (a6 c5, 2001, 2.5 quattro AKE, hidramat).

    Anul trecut, in urma unor probleme de dezamorsare pe la garnituri, am trimis pompa de injectie la o revizie la care s-a schimbat setul de garnituri si s-a efectuat un test pe banc. Totul ok.

    Problemele pe care le am acum sunt urmatoarele: dupa ce masina sta o noapte, la pornire merge un interval de timp (uneori cateva secunde, alteori cateva minute) dupa care incepe sa prinda aer pe instalatie si daca e al relanti se opreste, daca e in mers intrerupe. Daca se opreste, o pot porni si merge in continuare pana simptomele astea cu aerul dispar - ele tin f putin.

    Dupa ce merg cu masina si trec astea, nu mai apar deloc.

    Este cineva care a mai intalnit problema asta? De unde apare aerul ala in conducte dupa ce porneste masina?

    Ar mai fi de mentionat ca a supape de sens testate pe toate furtunele...
    Sincer, ma gandesc sa desfac ansamblul din rezervor si sa vad ce e pe acolo... Alta explicatie nu gasesc...

    Multumesc!
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    ***H2SO4*** apreciază asta.
  15. valicuinfo 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2012
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    A6, 2,5 tdi, 2001
    Am puse supape peste tot, tur, retur.
     
  16. cosatd

    cosatd 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2009
    Locație:
    Dragomirești-Vale
    Masina:
    Audi a6 2.5 tdi cod AKE 180 cp an 2000
    Salut,
    Am si eu o problema cu pompa de motorina de la un audi A6 C5 2.5, 180 cp quattro an 2000. Problema este ca pompa porneste singura cand masina este oprita in parcare (se aude bazaind).
    Am scos bornele de la baterie crezand ca se va reseta ceva si nu va mai porni dar nici o schimbare, porneste si se opreste. Cateodata nu se mai opreste decat daca ii scot borna sau mufa de la pompa iar cateodata la cald porneste greu. Mentionez ca pompa a fost reparata la Bosch acum doi ani. A mai intalnit cineva problema asta ? Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Oct 2015
  17. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Care pompa sper ca aia din rezervor! Ca cealalta daca porneste singura inseamna ca ai o fantoma in motor.
    Intreb asta pentru ca "...si cate o data la cald porneste greu, mentionez ca pompa a fost reparata la bosch acum doi ani..." de aici inteleg ca faci referire la pompa de injectie sau la pompa transfer din rezervor.

    Daca te referi la cea din rezervor ai doua variante de rezolvare:
    1. scoti pompa din rezervor si anulezi tot in afara de carcasa si litrometru iar in loc se monteaza un distribuitor cu furtune cu sorb in fiecare compartiment al rezervorului. Montezi o pompa motorina "kit pompa lift + filtru motorina", sunt pentru jeep-uri, in afara rezervorului intre puntea spate si podeaua pasagerilor. pompa asta este autoamorsabila vine la pachet cu toate cele necesare modificarii si costa pe la 80E, alimentarea se leaga la un + de contact ca atunci cand pui contactul sa inceapa sa functioneze.
    2. inlocuiesti tot ansamblu din rezervor cu unul din 2003-2005 de pe un quattro (chiar si allroad) care are si pompa lift in interior. Audi a montat asa dupa ce a aflat ca suprasolicita pompa de injectie. Mai trebuie si releele de comanda aferente modelului.
     
  18. FlorinFlorin196917 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2015
    Locație:
    Franta
    Masina:
    AFG 2.5 2003
    Audi A6 2003 2.5 TDI 163 CP

    Salut!
    Acum cateva saptamani am cumpara un Audi A6 2.5 TDI 163 cp, l-am cumparat cu o problema la pompa de injectie, proprietarul zicea ca dintr-o data i s-a oprit pt ca cele 3 sau 4 fire de la pompa de injectie au luat foc. Asta e povestea lui!
    Am incercat sa pornesc masina si cu Spray si trasa, degeaba, masina nu porneste, nici semne de pornire. Tin sa mentionez ca cele 3 sau 4 fire de la pompa de injectie au fost arse asa ca au fost lipite ( improvizate cu alte fire ).
    M-am dus la pompa din rezervor, acolo nu ajunge curent sub nici o forma, am verificat sigurantele, toate sunt bune, reeleul nu stiu unde se afla.
    Am incercat cu para, deloc, nu porneste sub nicio forma.
    Daca a avut cineva probleme de genul, please, help me!:3sadwalk:
     
  19. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Pune vagcomul si fa un autoscan.Asa poti sa vezi exact ce eroare ai.
    Dupa cum spui, s-ar putea sa iti fie dus modulul electronic de pe pompa, dar fara un autoscan mergem la ghici
     
  20. FlorinFlorin196917 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2015
    Locație:
    Franta
    Masina:
    AFG 2.5 2003
    Audi

    Tin sa mentionez ca la injectoare imi ajunge motorina!
     

Distribuie pagina asta