1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa motorina din rezervor la A6 C5 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de afy06, 20 Iun 2008.

  1. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Se verifica daca vine curent la pompa la punerea contactului ,daca vine se inlocuieste pompa
     
  2. Catazaq

    Catazaq 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi Q7 2008 Sline 3.0l
    Ok...verific in 2h.Multumesc

    Care din astea e releul de la pompa din rezervor?
     
  3. Catazaq

    Catazaq 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi Q7 2008 Sline 3.0l
    Am verificat dar acum cand pun contactul nu vine nici 1 volt macar, doar cand dau la automat. Acum 2 zile erau 12 volti cand puneam contactul si se auzea "bazaitul" pompei. Siguranta 28 e buna. Aveti vreo alta idee ?
     
  4. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Pe care fire din mufa ai pus voltmetru ?
     
  5. Catazaq

    Catazaq 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi Q7 2008 Sline 3.0l
    Pe mufa 1(verde gros) si 4(maro gros)
     
  6. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Verifica siguranta s228 (20A) si releul j17
     
  7. Catazaq

    Catazaq 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi Q7 2008 Sline 3.0l
    Acu am verificat si siguranta (buna)si releul(bun) dar am constatat ca la borna in care bag siguranta 28 vine doar 9v, asta doar daca dau la automat...cand pun contactul nu e nici un volt!Mentionez ca bateria a cam slabit de la cat am tot dat!
     
  8. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Incarca bateria si alimenteaza pompa pe direct .Loveste putin pompa ,posibil sa porneasca .
     
  9. Catazaq

    Catazaq 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi Q7 2008 Sline 3.0l
    Pompa am schimbat-o cu alta de pe un combi cu aceasi motor...am pus 12v de pe o baterie proaspat incarcata de 75A, pe pompa din rezervor dar nu iasa strop de motorina pe tur....ar trebui sa iasa doar cand merge masina?Am incercat sa schimb si polaritatea la pompa...

    Sa mearga daca o tractez?
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Feb 2018
  10. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Daca pui 12 v la pompa si nu se aude nimic trebuie inlocuita. Masina NU se porneste tractata/impinsa
     
  11. Catazaq

    Catazaq 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi Q7 2008 Sline 3.0l
    Atunci am ramas fara idei. De auzit se aude dar nu scote motorina din rezervor (daca asa ar trebui)
     
  12. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Scoate pompa afara si ferifica/curata sita si furtune...
     
  13. Catazaq

    Catazaq 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi Q7 2008 Sline 3.0l
    Tot e curat si desfundat. Am ajuns la concluzia ca pompa nu e buna pentru ca scoate 90% din presiune pe arcul incercuit in poza (poza e doar de exemplu). Multumesc frumos de ajutor.
     
  14. Catazaq

    Catazaq 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi Q7 2008 Sline 3.0l
    Salut,
    Ma poate ajuta cineva cu o informatie va rog ? In poza (poza cu pompa original cand functiona masina) firul negru e legat la + ul inscriptionat pe pompa, iar cel verde la - , asta respectand dimensiunile "papucilor" (mufele "mama"-"tata").
    Electricianul a verificat contactele la mufa si cand dadeam la automat doar pe firul glben la contact cu caroseria venea curent (ce ar insemna ca cel galben e +) ... pe cel negru nu indica nimic masurat cu caroseria (ce ar insemna ca e -). Multumesc.
     
  15. Obliterate

    Obliterate 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2018
    Locație:
    Curtea de Argeș
    Masina:
    A6, 2.5,2001
    Salutare,

    Am si eu o problema cu masina din profil. :) Am avut errori la calculatorul de la pompa de injectie, s-a oprit masina in mers. Am reparat acel calculator, dar baieti de la service mi-au verificat pompa de motorina inainte si era OK. Acum m-am trezit ca s-a oprit masina din nou in mers, dar reusesc sa o pornesc daca tin mai mult. Domnul care mi-a reparat calculator, ( credeam ca s-a defectat iarasi) mi-a facut un test cu VCDS, si nu am nici o eroare. Am verificat apoi la motor si vin bule de aer cand masina merge la ralanti, iar daca sar de 2000+ ture vine un gol mare de aer care imi opreste motorul. Ce ar putea sa fie ? Sunt programat joi la service, dar parca nu as mai astepta sau sa mai am incredere in ei.

    O seara buna.
     

Distribuie pagina asta