1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa servodirectie - lichid servo si caseta directie la A4 B5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de dictator, 2 Sep 2008.

  1. jak 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4b5
    Va salut! În legătură cu lichidul de servo va deranjez...am un A4b5 ADP din 96 și de vreo 3 zile bazaia ceva pe la motor pana mi am dat seama ce este... Am cumpărat lichid G004000M2 și i am completat cam 100g...problema e ca mai avea lichid dar galben la culoare iar eu i am pus verde (100g) de la Febi cel recomandat de către voi din cate am citit pe forum...vroiam sa va întreb ce consecințe poate avea sau ce ar trebui sa fac???mulțumesc...
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Sa il scoti tot din instalatie si sa il schimbi cu ulei original cu codul amintit de tine in mesajul anterior, nu cu Febi. Cu asta poti curata instalatia.
    Cum faci asta scrie pe forum in diferite mesaje, chiar si in acest topic.
     
  3. jak 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4b5
    Oki...ms frumos!
     
  4. jak 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4b5
    Salut,
    Am scris mai sus despre lichidul de servo și după ce am analizat mai bine situația am realizat ca pierd lichidul pe la furtunul ambutisat. Iar celalalt care pleacă în pompa este fleasca și el de ulei.
     
  5. vali20gherman 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Tg. Mures
    Masina:
    Audi, A4, 1.6, 1995
    Salut ! Am citit forumul si vreau sa va intreb daca chiar si o pirdere mica pe la furtunul de presiune care duce de la servo la caseta (o prelingere, furtunul e ud pana la jumatate fara sa picure vizibil), poate intarii volanul. La mine s-a intarit cu cca 50 % fara sa tina cont de turatie. Mentionez ca am completat de vreo 3 sapt cu ulei de cutie automata (rosu) la sfatul ”mecanicilor” de la magazin. Va multumesc!
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai citit degeaba cred, acest topic sau de fapt nu l-ai citit de loc. Cum sa completezi cu ulei de cutie automata la tipul tau de masina cand tu ai nevoie de alt tip de ulei pentru servo ?
    In primul rand schimbi de urgenta uleiul de servo cu cel care iti trebuie tie (este scris in topic codul) si cumperi ulei servo original.
    Ulterior verifici colierul de prindere/strangere si daca este suficient de strans inseamna ca trebuie sa schimbi acel furtun cu alt furtun original nu aftermarket chiar daca pretul este pe masura. Citeste acest topic integral.
     
  7. vali20gherman 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Tg. Mures
    Masina:
    Audi, A4, 1.6, 1995
    Am completat cu lichid inainte de a citi acest forum. Furtunul e 1.100 lei original. Am gasit unul singur la dezmembrari in stare foarte buna dar e de pe un A4 B5 1.8 si codul e 8E1 422 893L si nu stiu daca e ok (la mine motorul e 1.6 ADP).
     
  8. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Salut. Este normala ca uleiul de servo sa bolboroseasca in borcan????:(
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  10. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Salut. Am intrebat ceva vreme in urma daca e normal ca uleiul de servo sa bolborosesca in borcan si am primit raspuns de la Cristi ca "NU" . Ok . multumesc .
    Si fara sa mai intreb daca e de vina pompa de servo , am cumparat alta noua urmand sa o inlocuiesc zilele acestea .Operatiunea o voi face singur , anterior demontand bara fata , radiator racire + radiator clima( pe asta nu-l deconectez de le furtune sa nu pierd freonul ci o sa-l dau intr-o parte cat imi permite.) Banuiesc ca o sa trebuiasca demontat si tragerul NU???. Ce vreau sa intreb......... cele doua suruburi ce conecteaza furtunele de servo pe pompa trebuiesc stranse cu cheie dinamometrica????. Sau imi puteti spune pana sa ma apuc de demontat daca alta este problema cu bolboroseala din borcan si nu pompa .. macar sa stiu sa nu ma chinui degeaba. ( simptome... bolboroseste lichidul in borcan, la viraje maxime stanga dreapta se aude de la pompa ( cred) un gajait. si am impresia ca, cu cat bolboroseala se accentueaza , virarea se face tot mai greu.... Multumesc
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai incercat sa faci intai o proba cu furtunul ala care are un sistem de gestionare a presiunii (are o supapa) in el ? Topicul asta l-ai citit integral ?
     
  12. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Ok am exclus sita din vasul de servo. L-am demontat curatat, uscat, completat ulei, aerisit( sita era la locul ei) . Bolboroseala continua. Ramane furtunul sau pompa
     
  13. vali20gherman 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Tg. Mures
    Masina:
    Audi, A4, 1.6, 1995
    Dupa ce am scris mai sus ca mi s-a intarit volanu, am schimbat uleiul servo (cu ulei recomandat) si am spalat instalatia. Nu am sesizat ca servo ar merge la fel de usor ca atunci cand am cumparat masina dar era putin mai bine. Astazi am simtit in mers oscilatii in servo in sensul ca ba era tare directia ba mergea usor sau viram si era tare dupa care isi da drumul brusc. Scotind-o din viteza am observat ca nu mai am servo. Ajuns in curte am observat ca daca o turez revine si merge foarte foarte usor, dar doar daca rotresc insistent de volan dupa care merge pana incep iar sa accelerez si iar se blocheaza. Pompa nu scoate zgomote, uleiul e la max si nu bolboroseste. Astept niste sfaturi ca sa nu ma apuc de schimbat pompa caseta si toate cele. Multumesc!
     
  14. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Salut
    Incearca sa schimbi pompa de servo posibil este uzata si nu mai baga presiune. Sau poate ai ceva pe traseul uleiului dar cel mai sigur e pompa dusa
     
  15. vali20gherman 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Tg. Mures
    Masina:
    Audi, A4, 1.6, 1995
    Ma gandesc ca ar fi pompa dar e ciudat ca nu suna deloc. Sau am inteles ca are ceva supapa in ea care poate nu lucreaza? Nu stiu.Pe traseu nu cred ca e ceva ca at cand am schimbat uleiul venea pe retur foarte usor la rotirea volanului. Si problemele astea apar tot in weekend cand nu ai la cine apela.
     
  16. vali20gherman 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Tg. Mures
    Masina:
    Audi, A4, 1.6, 1995
    La A4 B5 sunt la fel pompele de servo de la mai multe modele de motorizari? Daca nu, va rog sa-mi spuneti care sunt compatibile. Multumesc.
     
  17. vali20gherman 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Tg. Mures
    Masina:
    Audi, A4, 1.6, 1995
    Se pare ca pompa a fost problema. Si de compatibilitate la celelate motorizari erau la fel pompele doar 1.6 adp e mai cu mot si difera.
     
  18. ccdrept 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    audi a4, 1.9 tdi, 1997
    Vă Salut, îmi cer scuze dacă mă repet
    Am un a4 b5 afn 110 CP. De curand am auzit un bâzâit la motor inclusiv când viram stânga dreapta , am verificat pe sub capota și am realizat ca uleiul de servo era pe fundul vasului, bineînțeles am completat corespunzător. Toate bune totul revine la normal dispare zgomotul volanul merge ca înainte. Acum, după vreo 30 km prin oras reapare bâzâitul și lichidul servo pe sub semnul minim.
    Întrebare: este caseta ?
     
  19. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Posibil caseta sau vre un furtun. Bagate pe sub masina si vezi pe unde curge
     
  20. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Daca inca nu se vede pe unde curge, strange de burdufurile din capetele casetei, de regula pe acolo incepe sa curga si uleiul sta in burdufuri pana depaseste un anumit volum, dupa care incepe sa se prelinga pe bieletele de directie.
     
    costy_1971 apreciază asta.

Distribuie pagina asta