Pompa servodirectie - lichid servo si caseta directie la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de audiheart, 23 Noi 2012.

  1. audiheart

    audiheart 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2009
    Locație:
    Rm.Valcea
    Masina:
    AUDI A4 -2003
    Va salut dragi prieteni ai inelelor!
    Se pare ca la 8 luni de cand am schimbat lichidul de servo si am remediat problema crezand ca trebuie sa schimb pompa, maine in cele din urma am s-o fac deoarece a inceput din nou sa scartaie pompa si am schimbat din nou lichidul dar fara niciun rezultat pentru ca lichidul se inspumeaza si mi-l da afara pe la gaurica capacului de la rezervor si dupa aceea incepe si scartaie pompa.
    Daca aveti vreun sfat l-as primi cu placere.


    KEEP WALKING - AUDI
     
    Ultima editare: 23 Noi 2012
  2. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4
    Sa nu fie blocat (infundat)circuitul pe undeva.
     
  3. marcel_dany75

    marcel_dany75 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2009
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A.4 ,1,9 TDI(131 CP) an 2003
    Eu am patit asa ceva si dupa ce am schimbat pompa am descoperit ca era infundata instalatia, dupa care am schimbat vasul pentru lichidul de servo si totul e ok acum (are o sita in el)
    Bafta!
     
  4. audiheart

    audiheart 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2009
    Locație:
    Rm.Valcea
    Masina:
    AUDI A4 -2003
    Va multumesc mult pentru sfaturi si vreau sa va spun ca am decis sa mai schimb odata lichidul de servo dupa o curatare a instalatiei si deocamdata functioneaza. Sa vedem cat o sa dureze minunea!

    KEEP WALKING - AUDI
     
  5. DeViAnS

    DeViAnS Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Constanta/Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Ce am observat .. acum pe frigurile astea.. daca zmucesc de volan ( daca iau usor nu face nimic) stanga-dreapta am un zgomot ... in special cu motorul oprit daca trag de el. La drum nu face nimic, la gropi, treceri peste calea ferata.. doar cand e pe loc. E normal sa aiba putin joc asa.. sau are uzura? Ulei servo nu pierd.
     
  6. cheetey

    cheetey 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2012
    Locație:
    orastie
    Masina:
    audi A4 B6, 1.9 tdi, 131 cp, 2001
    Buna tuturor, ma confrunt de cateva zile cu o problema, un sunet foarte inervant (cum ar freca cauciuc pe cauciuc) venit din volan, multi spun, ca ar fi din cauza flanselor de la telescop, dar azi am schimbat atat telescoapele, cat si flansele din capatul acestor, dar tot nu am scapat de acel sunet "nebun", si bineinteles ca la toti meseriasii acuma, problema este din cauza,rulmentilor din flansa, care ......bla bla bla bla bla, abureli de "SERVICE". Ma puteti ajuta, daca v-ai confruntat cu asemena problema?
     
  7. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4
    Sunetul apare la viraj maxim pe loc? Daca da, atunci poate fi rulmentul de la alternator.
     
  8. cheetey

    cheetey 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2012
    Locație:
    orastie
    Masina:
    audi A4 B6, 1.9 tdi, 131 cp, 2001
    am vazut defapt am auzit acest sunet mai mult si mai mult in momentul cand se incalzeste in masina ...nu la viraj maxim pe loc si in mers se aude un sunet de cauciuc pe cauciuc
     
  9. T-Rex 69

    T-Rex 69 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2010
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 131 CP 2002
    Acelasi scartait suparator l-am auzit si eu asta vara cand era foarte cald, din zona volanului, acum iarna nu sa mai auzit.Poate are cineva o explicatie sau o rezolvare (te calca pe nervi la drumuri mai lungi)
     
  10. cheetey

    cheetey 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2012
    Locație:
    orastie
    Masina:
    audi A4 B6, 1.9 tdi, 131 cp, 2001
    o remediere ceva ?
     
  11. exiespot 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2008
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    audi a4 b6 avant 1,9 tdi
    salut

    Am patit si eu la fel , am inlocuit lichidul de servo, si cand porneam motorul cu capacul de la servo scos sarea ca o fantana arteziana lichidul afara. ai grija pe furtunele care coboara din spre vasul de lichid de servo spre pompa sunt niste bile care au rol de supape , misca cu ceva acele bile, baga aer pe furtune sau incearca sa faci vacum pe furtune ptr a debloca bilutele.
     
  12. cheetey

    cheetey 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2012
    Locație:
    orastie
    Masina:
    audi A4 B6, 1.9 tdi, 131 cp, 2001
    iti sarea afara deoarece lucreaza sub presiune :) era ceva normal ..in schimb cu acele biulute nustiu o sa incerc sa vad ..multumesc
     
  13. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Eu stiu ca presiunea este intre pompa si caseta.In vas lichidul trebuie sa circule, insa nu iese din vas.
     
  14. Cristi Moderator Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    cheetey asa cum a mentionat si Catalin chiar daca este pornit motorul nu are voie sa sara lichid de servo din vasul de servo. Nu are treaba presiunea de lucru care actioneza in alta parte, nu in vasul cu lichid.

    Nu este normal sa sara lichid din vas sub nici o forma. Se intampla ceva acolo si inseamna ca un circuit sau circuitele de servo sunt infundate si sistemul de servo nu lucreaza in parametrii.
     
    Ultima editare: 6 Apr 2013
  15. bogstegol

    bogstegol 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2013
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a4,19tdi,2002
    ati rezolvat scartaitul ala de cauciuc pe cauciuc?..care a fost cauza?
     
  16. cheetey

    cheetey 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2012
    Locație:
    orastie
    Masina:
    audi A4 B6, 1.9 tdi, 131 cp, 2001
    salut

    tot scartie ...inerc sa nu mai bag in seama ..deja imi place sunetul
     
  17. T-Rex 69

    T-Rex 69 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2010
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 131 CP 2002
    Si la mine se aude in continuare doar cand este cald afara, ceea ce ma face sa cred ca ceva se dilata in zona si incepe sa se atinga si sa scartaie in special la miscari line ale volanului, la rotire energica nu se mai aude. Cred ca o sa incerc sa desfac carcasa din spatele volanului poate depistez sursa scartaitului :uhm: fiindca ma calca pe nervi. :banghead:
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Apr 2013
  18. cheetey

    cheetey 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2012
    Locație:
    orastie
    Masina:
    audi A4 B6, 1.9 tdi, 131 cp, 2001
    Astept sa desfaci, sunt curios daca o sa ii gasesti o rezolvare.
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Apr 2013
  19. raresvintea 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 TDI V6 155 cp
    Daca am gasit astazi in burduful de la caseta o mazga maronie apoasa e semn de caseta curgatoare? In 10 ani, acum o luna s-a completat prima data cu lichid, ca era la minim. Burduful era spart si a fost inlocuit. Nu de alta dar vreau sa nu am probleme cu caseta.
     
  20. MadMe 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2011
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4 8E B6, 2,5 TDI Quattro, 2001, 132 Kw / 180 Cp
    Probleme Servodirectie

    Salut tuturor.

    Va prezint in detaliu problema, poate ma poate ajuta cineva; Acum aproximativ o luna, a inceput sa "gajaie" volanul, mai intai la final de cursa stanga sau dreapta, iar mai apoi de la prima miscare a volanului.
    Primul lucru pe care l-am facut a fost sa completez ulei de servo, intrucat nu-i pusesem niciodata. Masina a mers perfect cam 3 saptamani, dupa care a inceput sa "gajaie" din nou. Pana la sfarsitul zilei abia mai puteam sa iau de volan.
    La fel cum au spus si colegii de mai devreme, lichidul refula pe la capacul vasului. In privinta asta, mi s-a spus initial ca e din cauza ca am pus peste maxim....
    La service mi s-a spus sa cumpar pompa, intrucat (dupa spusele lor), nu este vorba de instalatie infundata sau de caseta. Mi-am incercat norocul cu o pompa de la dezmembrari (250 RON), care bineinteles ca n-a functionat, in sensul ca masina avea exact aceleasi simptome.
    Am comandat bineinteles pompa noua, aftermarket (900 RON). Masina a mers perfect, insa din pacate minunea a durat de la 11 ziua pana la 9 seara, cand, in timp ce conduceam, am auzit mai intai bineunoscutul gajait al volanului, dupa care a inceput sa-mi fie greu sa virez...dupa care este din nou semi-blocat......

    Precizare: inainte sa ma apuc sa bag masina prin service, am sunat un prieten de la reprezentanta Audi, care mi-a spus ca primul lucru de verificat este ca nu cumva sa fie instalatia blocata / infundata / sugrumata pe undeva..... Insa, dupa cum am scris mai sus, la service mi s-a spus ca nu este cazul...
     

Distribuie pagina asta