1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa servodirectie - lichid servo si caseta directie la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de audiheart, 23 Noi 2012.

  1. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Pui fulia de la pompa ta si ai rezolvat. La prinderi sunt toate identice. 110 -120 bar ... nu se simte nici o diferenta intre ele crede-ma. Am pe b7 2.0 tdi pompa ZF de 1.9 tdi de 110 bar momentan. Nu pune altceva in afara de ZF OEM !
     
  2. solidus snake

    solidus snake 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2016
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi a4 b6 131 cp AVF 2004
    Pai nu am cum sa schimb fulia ca la pompa pe care am gasit-o la un baiat din dezm fulia nu este prinsa de pompa cu suruburi si este doar sertizata cumva si prinderea nu este cu suruburi de 13 ci este cu imbus...acesta stiu ca este data de pe b7 2.0 dar pe ea pe spate cred ca scrie KYB sau ceva de genul!
     
  3. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Aia e pompa de benzinar ! Pe diesel oem s-a pus ZF, pe benzinar Kayaba ( KYB ).
     
  4. solidus snake

    solidus snake 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2016
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi a4 b6 131 cp AVF 2004
    Si deci nu o pot folosi pe aia?!
     
  5. solidus snake

    solidus snake 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2016
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi a4 b6 131 cp AVF 2004
    Am sa caut o pompa de pe un disel de 1.9 sau 2.0. Va multumesc de sfaturi si dupa ce o schimb am sa va tin la curent daca sunt progrese sau nu! :-):hi:
     
  6. solidus snake

    solidus snake 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2016
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi a4 b6 131 cp AVF 2004
    Am gasit din dezmembrari urmatoarea pompa ZF de pa audi a4 b7 motor 2.0.
    4F0145155E 130 bar
    Intrebarea mea este urmatoarea....este vre-o problema din punct de vedere al presiunii dintre noua pompa si vechea care facea 110-120 bari? Sau mai trebuie sa schimb ceva gen furtune supape etc?
     
  7. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    E perfect compatibila dar e pompa de A6 4F.
     
  8. solidus snake

    solidus snake 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2016
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi a4 b6 131 cp AVF 2004
    Am inteles. Si deci ar merge montata la masina mea? Cel care o vinde spune ca este acelasi mod de prindere a suruburilor....
    Si am mai gasit codul 8e0 145 155 acesta! Dintre acestea doua care sunt mai ok???
     
  9. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Repet : e perfect compatibila cea de A6 4F cu masina ta. Cea cu 8E0 este de pe a4 b7, de asemenea compatibila cu b6-le tau. Au aceleasi prinderi, fulia daca difera o iei de pe pompa ta veche si aia e !
     
    solidus snake apreciază asta.
  10. solidus snake

    solidus snake 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2016
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi a4 b6 131 cp AVF 2004
  11. adi mana 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 1.9 tdi 131 cp an 2002
    Salut .Am schimbat de curând uleiu servo direcție ,aral atf roșu . Este vreo problema ca nu am pus verde ?
     
  12. solidus snake

    solidus snake 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2016
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi a4 b6 131 cp AVF 2004
    Eu stiu ca toata gama vag si pentru audi inclusiv se foloseste ulei verde. Eu iti recomand sa cumperi verde pe original sau OEM si stai linistit. Dar este si decizia ta!
     
  13. adi mana 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 1.9 tdi 131 cp an 2002
    Nu am știut și nici mecanicu nu a zis nimic .. O sa îl schimb cel mai bine . Mulțumesc !
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca il schimbi, ia ulei cat pentru 2 schimburi, cu unul faci flush (cureti instalatia) si pe celalalt il lasi definitiv.
    Daca schimbi acum uleiul rosu cu cel verde, risti sa faca spuma in vas.
    Deci, il scoti pe cel rosu (presupun ca mecanicul tau stie cum astfel incat sa il scoata pe tot), pui ulei verde si mergi 1 zi cu el. A 2-a zi scoti uleiul si pui altul verde nou OE, acesta ramanand definitiv.
     
  15. solidus snake

    solidus snake 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2016
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi a4 b6 131 cp AVF 2004
    Si dupa ce reusesti sa faci schimbul cum spune colegul nostru, atunci protejezi atat pompa cat si caseta de directie ca ai ulei original.
    Multa bafta.
     
  16. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Eu merg cu rosu ... de trei ani la mine si vreo doi la anteriorul proprietar, asa a venit din germania.

    Nu am de gand il schimb...totul e in regula.
     
  17. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Adi mana nu cumva tu esti baiatul caruia i-am montat BC astazi ? :) Se pare ca mai vroiai o confirmare cu privire la culoarea si tipul uleiului de servo. Acuma ca o ai schimba-l urgent pana nu strici pompa. Bafta !
     
  18. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    De curând mi-am recondiționat caseta de direcție și in viraje se aude un bâzâit ca și cum ar fi electrică...Sunt nemulțumit ca înainte aveam ulei verde și ei mi-au pus peste ulei roșu cu toate ca le-am zis ca trebuie verde .raspunsul a fost noi lucram cu ulei roșu și nu avem probleme,verde se pune doar la cele noi ieșite din fabrica și nu este nicio problema dacă se amesteca...Prin recondiționare eu credeam ca îți repara cremaliera și ce mai are joc in ea...se pare ca se înlocuiesc doar semeringurile sa nu mai curgă atât.Intrebarea ar fi lichidul este amestecat influentează cu ceva,nu face spuma in vas și Dc se aude acel bazait ?
     
  19. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Ce CRETINI !!! Cum au putut sa faca asemenea prostie ?? Scoate uleiul ala urgent si pune ULEI VERDE ! NU se pune ulei rosu la VAG-uri, despre amestecat rosu cu verde nici nu se pune problema ! Ai fost la niste plapumari de 2 lei. Simtomele pe care le ai sunt din cauza combinatiei fatale pe care au facut-o si curand te va lasa si pompa de servo. Bafta !
     
  20. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Plapumari de 2 lei la Trami din Târgoviște care sunt renumiți ptr casete de direcție .....nu le fac reclama!
     
    vladliviu85 apreciază asta.

Distribuie pagina asta