1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa servodirectie - lichid servo si caseta directie la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de audiheart, 23 Noi 2012.

  1. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Fantastic ... ! Am si eu istoricul meu cu ei ... stiam ca au bilele lor negre dar se pare ca s-au stricat de tot !

    Am pe masina caseta reconditionata la ei de aproape 3 ani si nu am probleme adica caseta in sine e ok si chiar au reconditionat-o ca la carte ( nu curge, nu bate, nu are joc ! ). Au dat-o insa grav in bara cu 3 chestiuni importante si pot spune ca acestea sunt greseli impardonabile pentru renumele pe care il au :

    - Prima problema a fost uleiul ... si mie mi-au pus rosu si mi-au garantat ca e ok si nu a fost. Mi-a picat pompa. M-am dus la ei si mi-au schimbat-o. Mi-a picat si pompa pusa de ei si mi-au schimbat-o pe garantie. ( dupa ce m-am rugat vreo ora de ei sa mi-o schimbe, invocand ca nu are cum sa fie pompa problema, ca nu poate pica dupa 2 luni si ca ei au masurat-o si baga presiune intre 80 si 100 bar desi stiau foarte bine ca presiunea trebuie sa fie intre 110-120 bar ). Dupa ceva timp mi-a picat si a 3-a pompa dar din pacate pt mine iesise din garantie ( pompe chinezesti nu originale, la fel garantate de ei pe viata ).
    - Alta problema a fost montarea magicului filtru anti-span pe conducta de retur ! A curs intr-o veselie, mereu era umed si nu am scapat de scurgeri pana nu l-am eliminat !
    - Dupa 1 an de zile m-am trezit si cu un burduf rupt ( cauciuc imbatranit prematur ), noroc ca l-am observat din timp si l-am inlocuit inainte sa rugineasca axul cremalier !!!

    Pana nu am pus ulei verde nu am scapat de belele ! Norocul meu a fost ca l-am descoperit pe Marius Raicu, specializat in servodirectii ( MHS Service Berceni ) care mi-a pus pompa originala si ulei verde si de atunci nu mai am probleme ! Nu vreau sa para reclama dar el chiar stie ce face in materie de reconditionat casete, am vazut clar ca rectifica axul cremalier sau eventual il inlocuieste cu unul nou ( am vazut cum lucra la alti clienti ), stie ca uleiurile de servo nu se amesteca, lucreaza cu piese de calitate, stie ca la grupul VAG trebuie DOAR ulei verde, etc.

    Deci, in concluzie ( si fara nici o suparare domnule Traian daca cititi acest topic ), eu personal il recomand pe Trami DOAR pentru partea de reconditionare a casetelor. Atat ! La capitolul ulei servo, pompe servo, burdufe caseta si altele nu ai de ce sa te duci la ei ! Si avand in vedere ce spune colegul de mai sus ( reconditionare facuta doar cu inlocuirea simeringurilor !!! ), cred ca nu o sa-l mai recomand deloc ! Sunt profund dezamagit !
     
    Ultima editare: 27 Noi 2016
  2. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Toti sunt la fel si toti fac acelasi lucru.Din pacate nu se pot reconditiona profi casetele toate casetele.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  3. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Cataline, cei de la MHS Berceni lucreaza total diferit, mult mai profi ! Sincer ! Am vazut cu ochii mei.
    De ce spui ca nu se pot reconditiona profi casetele ? De ce unii pot si altii nu ? De ce nu se poate pune ulei verde daca verde trebuie ? De ce nu se poate reconditiona axul cremalier daca trebuie ? De ce se pun burdufe de proasta calitate care crapa dupa 1 an ? De ce atata bataie de joc la un asemenea renume ? Daca ii cauti pe forum-uri si pe net au sute de recenzii pozitive si de recomandari si totusi iata ce gafe fac !!!
     
    Ultima editare: 27 Noi 2016
  4. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Burduful se prinde in șoricei mai nou sunt mai trainice decât colierele...
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  5. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Si ale mele tot cu soricei sunt prinse. De aproape 3 ani rezista, ce-i drept. Explicatia lor a fost ca un colier de metal va taia in timp burduful de cauciuc. Cei de la MHS folosesc coliere metalice pe burdufe de cauciuc. Nici nu stii pe cine sa mai crezi !!!
     
  6. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Poate s-a mai discutat ,dar nu am citit tot topicul .Imi ajung 2 l de ulei sa-l înlocuiesc ?De data asta nu mai ma duc la service și vreau sa fac in felul următor:scot returul la vas și cu motorul pornit virez stg/drp și completez in vas pana îmi da ulei verde pe retur.E bine cum vreau sa fac?
     
  7. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Iti trebuie 3-4 litrii ca sa speli bine instalatia ! NU e bine sa scoti uleiul cu motorul pornit !
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si colierele de fabrica de ce nu au taiat nimic pana acum ?
    Nu se pun coliere gen care se strang pe surub deoarece exista riscul sa stranga prea mult si sa taie burduful din prima, nu in timp.
    In schimb daca se folosesc coliere OE, cele care se strang cu clestele, nu exista nici o problema.

    P.S E bine cum vrei sa faci cu conditia ca 1 persoana sa fie la volan si alta sa toarne lichid in vas (mare grija sa nu il scape gol).
    Apropo, vezi ca trebuie obturat si mustiucul furtunului de retur de pe vas, altfel iti va curge tot uleiul pe acolo.
    Cand curge ulei verde pe retur ii zici persoanei de la volan sa opreasca motorul si conectezi returul pe vas.
     
  9. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Explicatia lor a fost ca acele coliere OE sunt ok pe burdufe OE din termoplast nu pe burdufe din cauciuc.
     
  10. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Ai dreptate ,când am avut pompa servo stricata cu motorul oprit am virat sa fac aerisirea. Sper sa nu se ducă și asta de bâzâie. Miercuri reușesc sa fac schimbul va anunț dacă mai are zgomot .Ms de răspunsuri.
     
  11. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Victore, incearca sa nu mai pornesti motorul pana nu faci schimbul. Nu mai merge cu ea asa. Bafta !
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Aerisirea o faci dupa ce pui returul la loc si completezi cu lichid pana la semn.
    Cu motorul pornit invarti de volan 10 curse stanga/dreapta si gata, dupa te uiti in vas si mai completezi cu lichid daca este nevoie.
     
  13. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Deci cu motorul oprit și returul scos rotesc stg/drp pana iese lichid verde și după prind returul completez la semn și pornesc motorul și virez de 10 ori ,eventual mai completez .Am înțeles bn?
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai inteles gresit.

    Scoti tot lichidul din vas, scoti returul si il bagi intr-un recipient transparent, obturezi mustiucul returului de pe vas (cu un furtun cu dop, etc, gasesti tu o solutie), umpli vasul cu lichid nou, 1 persoana la volan porneste masina fara sa invarta de volan, tu torni lichid continuu in vas cu grija sa nu ramana vasul gol. Sa fii pe faza ca iti trage lichidul din vas destul de repede si il varsa pe retur in recipient.
    Cand vezi ca pe retur iese ulei verde (in recipient) ii zici persoanei de la volan sa opreasca motorul si conectezi returul la loc pe vas (o sa pierzi putin lichid). Completezi pana la nivel si pornesti motorul facand 10 curse stanga/dreapta dupa care completezi iar daca este nevoie.
     
    enevictor25 apreciază asta.
  15. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Așa cum am promis azi mi-am înlocuit uleiul de servo .Au fost suficiente 2 bidoane de ulei,in continuare bâzâitul persista. Servodirecția merge bine poate o fi de la caseta. Dacă e sa-mi pice pompa va anunț.:(
     
  16. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Daca ti-a pus prostia aia de filtru anti-span ,scoate-l. Fa 100-150 de km cu masina si vezi daca isi revine !
     
  17. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Nu mi-a pus filtru anti span nimic.Daca știam ca reconditionarea înseamnă doar înlocuirea simeringurilor o lăsam așa ca nu e nici o diferența fata de înainte ,bani aruncați ...
     
  18. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Pai nu curgea ? Oricum a dat-o in bara GRAV Trami de data asta ! Urat ... foarte urat !
     
  19. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Curgea de un an ,dar completam foarte puțin pe luna. Puteam lejer sa mai merg cu ea așa.Imi pare rău ca trebuia sa ma duc in alta parte și o recondiționam bn.Acum tot are joc,troncane ...dar nu mai curge,nu ma încălzește cu nimic.
     
  20. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Vino la Bucuresti la MHS in Berceni. Ti-o face ca la carte.
     

Distribuie pagina asta