1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa servodirectie - lichid servo si caseta directie la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de audiheart, 23 Noi 2012.

  1. mariandex

    mariandex 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a6 avant 1,8T cod AEB 150 hp
    Salutare am si eu o rugaminte la voi , stie careva ce cod in ETKA are furtunul de tur de la pompa de servodirectie ce duce la caseta de directie la un audi a4 b6 din 2003 motor 1,6 benzina cod motor ALZ ? deoarece acel furtun e spart si pierd lichidul servo foarte rapid cand volanul e bracat la maxim , va multumesc anticipat pentru raspuns .
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    8E1 422 893 DF
     
  3. mariandex

    mariandex 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a6 avant 1,8T cod AEB 150 hp
    Mersi mult , raman dator cu o bere ! :beerchug:
     
  4. Adi27

    Adi27 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2012
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CAHA
    Salut,
    Am citit tot topicul aceasta, dar am o problema cu care ma confrunt si nu vreau sa cred ca provine de la caseta de directie. :)
    Am completat de la minim acum 2 saptamani cu ulei servo verde si acum cand am verificat iar s-a golit vasul. Volanul merge la fel, daca nu verificam nici nu-mi dadeam seama de la volan ca nu am lichid pentru ca mergea la fel de usor, la virare nu am nici un zgomot de la caseta sau la denivelari la viteze mici.
    S-ar putea sa scap usor, doar cu un furtun schimbat ? inca nu am ajuns la un mecanic si nici n-am apucat sa verific daca scapa pe undeva. In principiu la cat de mult pierde intr-un timp asa scurt se poate sa scap doar cu un furtun sau o fi in mare masura caseta pe duca ? Va multumesc.
     
  5. xstefan10

    xstefan10 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2012
    Locație:
    Târgu Jiu / București
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 tdi AVF, 2003
    Mai mult ca sigur este de la caseta de directie. Uita-te la burdufele de la bieletele de directie sa vezi daca au ulei in ele sau daca s-a scurs uleiul pe langa capul de bara (de obicei in dreapta incep prima data sa curga). Recomand sa mergi cat mai repede sa o verifici ca sa nu ramai fara ulei si sa se duca si pompa servo. Bafta!
     
    Adi27 apreciază asta.
  6. Alexandru.Constantin12

    Alexandru.Constantin12 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2017
    Locație:
    Bucuresti, Berceni
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI AWX 2002; BMW X3 2008
    La mine a fost un furtun slabit deci verifica si furtunele.
     
    Adi27 apreciază asta.
  7. Bogdan_fiscu

    Bogdan_fiscu 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Siret
    Masina:
    Audi A4,2002, motor 1.9 AVB 101cp
    Salutare...de vreo 2 luni am un scartait la pompa servo.mentionez ca am verificat la un mecanic si a zis ca trebuie sa schimb pompa ca e de la ea.
    A dat jos cureaua si le-a verificat pe toate cica pompa e de vina..
    Am schimbat uleiul primavara asta si nu am probleme cu nivelul si nici cu volanul..astept o parere.
    Asta e uleiul ce am pus
     
    Ultima editare: 27 Dec 2017
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai pus o prostie de ulei in pompa ta de servo mai bine zis un ulei neconform cu normele indicate de fabricant pentru pompa ta de servo. Citeste topicul asta integral. Scartaitul ala nu il rezolvi pe forum ci la cineva care se ocupa cu reconditionatul pompei de servo sau faci ce iti spun eu mai jos in mesaj.

    Nu ai citit nimic pe forum. Nici ce ulei iti trebuie si nici cum sa faci proba ca sa vezi de unde vine acel zgomot in volan, ca in volan il ai, nu unde zici tu.

    Am mai scris asta pe forum de zeci de ori pana acum. Ca sa vedeti de unde face zgomot galagie faceti proba asa:

    Citez:

    ........ Uite cum faci o proba:

    Ca sa vezi de unde vine zgomotul demontezi cureaua de accesorii/auxiliare/transmisie ca sa izolezi/elimini din calcul antrenarea rolelor. Daca acel zgomot nu mai este prezent este evident ca ai o problema cu
    - intinzator accesorii/auxiliare/transmisie
    - rola de ghidaj accesorii/auxiliare/transmisie de jos de langa compresorul de aer conditionat
    - rola alternator
    - fulia aer conditionat
    - rola alternator si/sau rola compresorului aer conditionat sau chiar toate rolele pot face probleme.

    Tot ce ti-am spus trebuia sa stie sa faca asta un mecanic adevarat nu un "plapumar"

    Cu acea curea demontata si motorul pornit misti de volan stanga dreapta si daca acel zgomot nu mai este prezent schimbi tot ce ti-am spus eu mai sus.

    Daca tot mai face dupa ce ai schimbat toate rolele si intinzatorul inclusiv fulia de la compresorul de aer conditionat (aici treaba este mai complicata pentru ca metoda de desfacere a fuliei de aer conditionat presupune niste scule speciale si acea fulie nu prea se gaseste de vanzare) te indrepti spre schimbarea pompei de servodirectie. Bafta.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  9. Bogdan_fiscu

    Bogdan_fiscu 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Siret
    Masina:
    Audi A4,2002, motor 1.9 AVB 101cp
    Multumesc pentru informatie si ajutor.
    Vreau sa spun ca sa schimbat, rola intinzatoare,rulmenti alternator si sa dat jos cureaua si verificat cum trebuie,eram si eu acolo...e de la pompa.
    Mda....ma duc sa iau o pompa second si sa pun ulei corespunzator.
     
  10. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Cu uleiul ala vei strica orice pompa de Audi ! Trebuie ulei VERDE !!! ( s-a scris pe acest forum de sute ... de mii de ori acest aspect ) ... iar pompa servo noua NU mai exista ! Cauta pompa ZF OEM la dezmembrari. Nu lua o porcarie '' noua '' din magazin ... made in china ca o sa te tina maxim 1 luna ... poate nici atat !
     
  11. Bogdan_fiscu

    Bogdan_fiscu 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Siret
    Masina:
    Audi A4,2002, motor 1.9 AVB 101cp
    Merci. Stii cumva cum se face curatarea instalatiei de servo ? Ideea e sa fie curata inainte de a pune noul ulei.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Scrie pe forum, in mai multe topicuri, cum se face reumplerea si aerisirea cu ulei de servo.
     
    vladliviu85 și Bogdan_fiscu apreciază asta.
  13. Catasteaua97 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2016
    Locație:
    Ticleni
    Masina:
    Audi a4 b6 1.9 2001
    Salut am o problema la un a4 b6 din 2001 acum 2 saptamani servo a inceput sa faca figuri a inceput sa scartâie si sa mearga greu bineinteles m-am dus la service unde mi s-a spus ca trebuie schimbata pompa zis si facut am cumparat pompa noua am schimbat-o si facea la fel dupa mi s-a spus ca trebuie sa schimb si furtunele, am schimbat si furtunele si uleiul din instalatie si face exact la fel ma puteti ajuta cu un sfat ceva?
     
  14. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Da, du-te si cere-le banii inapoi. Furtunele le-ai schimbat degeaba, pompa '' noua '' sigur e una chinezeasca pt ca pe original noua nu mai gasesti. Trebuie sa cauti o pompa second hand originala dar oare e pompa de vina ? A masurat cineva presiunea in instalatie la cald si la rece, la relanti si in turatie inainte de a pune diagnosticul : pompa defecta ? Ma indoiesc !
     
  15. kilshero_17 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 2.0/ 2002
    Salutare tuturor!
    Postez si eu aici problema mea ce ma dispera de ceva timp..Asadar voi posta doua link`uri sa vedeti despre ce este vorba. Mai exact am un suierat ce provine din caseta de directie, mai exact din ce am dedus eu este trecerea uleiului prin conducta spiralata ce iese din caseta..exact ca o vaporizare, ca o presiune ce trece printr`un orificiu mic, nici nu stiu cum sa ma exprim..In video se vede exact ca atunci cand tin putin antrenat volanul sunetul dispare iar in momentul in care las liber volanul acesta reapare, am schimbat pana acum 3 tipuri de ulei, degeaba..acelasi lucru.. Un alt lucru observat este ca la pornirea la rece sunetul nu exista iar in primul minut, dupa ce a incepul uleiul servo sa se incalzeasca sunetul apare.. Astept orice sfat, parere ce m`ar putea duce la eliminarea problemei..Atat caseta cat si pompa nu au alte zgomote ciudate sau suspecte, servo merge bine si in permanenta, (poate putin mai greu decat atunci cand uleiul este rece), pierderi de ulei nu am nicaieri..Va multumesc!


     
  16. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salut, postez problema mea doar ca sa ma certati, stiu ca am comis-o, sper ca nu prea grav :(
    Ieri dimineata cand am pornit de pe loc, la viraj a inceput mult-prea-cunoscutul "barait" - ce-o fi? Bineinteles, a ajuns lichidul la minim, dar la ora 7 nu era deschis nicaieri ca sa iau ulei sa completez, pentru ca ulterior sa aprofundez problema. Din pacate, ieri am plecat destul de tarziu de la munca, si nu mai era niciun magazin de piese deschis, asa ca am oprit in Rompetrol, si am luat un lichid universal, pe care scrie clar ca e compatibil cu TOATE lichidele/autoturismele - poza atasata. Stiu ca am facut foarte rau... Intrebarea e cat de rau, dimineata nu s-a mai auzit nimic. Aseara cu o lanterna am apucat sa ma uit si la burduful de pe partea soferului si nu se vede nimic. La celalalt burduf - saptamana trecuta am fost si la ITP, iar nenea ala a zis ca nu se vede nimic pe la cutie, apoi am fost sa schimb lambda 2 si s-a umblat exact pe partea aia, si, desi nu ala era tinta, nu s-a observat nimic scurgere pe la burudul de pe partea pasagerului.
    Trebuie sa scot lichidul asta, sa fac cumva sa intru in posesia unui lichid conform si sa il inlocuiesc. Stiu, injurati-ma, dar asta e, am facut-o acum - ATENTIE, NU FACETI CA MINE!!!!
    L.E. Intentionez sa iau uleiul asta, scrie ca e conform VW G 002 000, ceea ce imi trebuie mie din cate stiu... e OK?
     
  17. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Cumpara 2-3 litrii de ulei verde, spala bine instalatia si schimba uleiul.

    Problema ta cea mare e ca de pierdut iti pierde pe undeva. Pun pariu ca fiind mica pierderea inca nu a iesit pe la nici un burduf de la caseta, dar daca scoti colierele si desfaci burdufele 100 % vei gasi ulei acolo.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, cel din a 2-a poza e ok si compatibil dar te sfatuiesc sa cumperi original pentru ca nu este diferenta mare de pret.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  19. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    @blackcat86 : asta ma gandeam si eu, inca nu a spart burdufele... Cam asta as vrea sa fac, dar pe de alta parte nici nu m-as apuca sa fac asta fara sa gasesc scurgerea intai de toate :(
    @Cristi : la astia au doar VW OE G004000M2 CHF, si nu stiu daca e bun. O sa caut pe G002000, nu e obligatoriu sa iau de aici
    Ufff, m-a prins si intr-o mare gaura financiara, imi vine sa plang, exact de asta nu aveam nevoie acum :(:(
     
  20. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Norma G004000M2 inlocuieste de aproximativ de 10 ani vechea norma G002000, deci e bun. Nu vei mai gasi vechea norma G002000 nicaieri.
    Verifica furtunele, pompa, vasul ... daca nu ai pierderi pe acolo desfa burdufele. Hai ca nu e o tragedie ... caseta se reconditioneaza cu aproximativ 1000-1200 lei la Bucuresti.
     

Distribuie pagina asta