1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa servodirectie - lichid servo si caseta directie la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de audiheart, 23 Noi 2012.

  1. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Pe Febi ala scrie ca e G002, dar o sa iau G004, macar e OE. Nu am ce sa fac, o sa spal instalatia acum, pun ulei bun, si astept sa vad pe unde iese. In momentul asta visez la 1000 de lei :arco: Tocmai ce ne-am mutat in casa noua, am o dexteritate la bagat PIN-ul de speriat :banghead:
     
  2. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Pe Febi scrie ca e G004000M2, dar ca e compatibil cu vechea norma G002000 adica exact ce am spus eu mai devreme. Poti pune si Febi pt inceput ca e mai ieftin, cureti cu el instalatia si apoi desfaci burdufele si vezi pe ce parte pierde. Ai grija cum strangi colierele la loc ! Nu astepta prea mult ca o sa piarda din ce in ce mai mult si te poti trezi intr-un viraj mai strans ca sare tot lichidul brusc din instalatie si termini si pompa. Acolo e presiune de 120 de bari. Semeringurile alea nu sunt vesnice ! Nu te juca. Sunt veteran in ceea ce priveste servodirectia de pe A4. Am avut de furca cu ea si stiu ce zic !
     
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Cum a zis si colegul meu, norma veche s-a modificat in una noua - din 2006.
    Foloseste-l cu incredere.

    q.JPG
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  4. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Fara discutie, problema trebuie rezolvata si va fi rezolvata cat mai curand posibil. O sa comand pentru moment Febi, sa spal instalatia si sa inlocuiesc ce e acolo, sper ca sambata sa aiba timp cineva sa ma primeasca pentru inlocuirea si verificarea circuitului...
     
  5. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Atentie, instalatia se spala bagand ulei nou in locul celui 2+2 si apoi repetand operatiunea dupa cateva zile.Cel mai probabil asa urma sa procedezi, insa fiind sub stres am zis sa te avertizez si sa nu speli cu apa.
    In 90% din cazuri pierderile sunt pe la caseta si daca iti pierde tot ce ai in vas, clar o sa ajungi repede la inlocuire/reconditionare.

    Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  6. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Chiar ma gandeam sa fac o gluma si sa intreb cu cata apa trebuie spalata instalatia :p
    Oricum, e bine ca ai precizat, cine stie cine mai citeste pe aici si isi face cine stie ce idei... :wtf:
    Da, din pacate sunt destul de sigur ca e de la caseta, desi nu da niciun semn de oboseala, nu prea are unde sa se duca lichidul ala, logic vorbind.
    Credeti ca as putea sa fac singur operatiunea asta? Nu am capre... nu am nici compresor pentru suflat, am citit pe undeva ca merge facut si cu un compresor.
     
  7. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Dupa cum scrii e clar ca nu e de tine. Pentru o economie de 40-50 de lei nu se merita, riscand sa strici altele pe acolo. Mergi la un mecanic sau vino eventual la Bucuresti, cauta-i pe cei de la MHS Berceni specializati in reconditionarea casetelor de servo la toate marcile, roaga-i sa-ti schimbe ei uleiul si sa iti verifice caseta pe unde pierde. Parerea mea !
     
  8. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    S-ar putea sa ramai surprins, nu ar fi prima "chestie" (ca nu prea e "reparatie") facuta nici la masina asta, nici la alta, si oricum pare mult mai simpla decat ce am facut in trecut. Ah, ca mecanica auto nu e prima mea specializare, nici macar a doua, asta da, dar putem aprofunda alte subiecte, poate par mai indemanatic ;)
    La subiect - am recitit de cateva ori postul #29, ca sa stiu teoria bine inainte, si daca nu ploua o sa o fac singur. Daca tot continua cu apa asta, o sa merg la un mecanic, verificarea oricum nu o puteam face din lipsa de elevator. Revin cu update cand il am, multumesc pentru sfaturi si "incurajari"!
     
    bobalex18 apreciază asta.
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca ai drum in Bucuresti am eu garaj si te ajut gratis/moca/benevol/pro-bono :) sa schimbi lichidul mult mai simplu si repede fata de cum ai mentionat tu si fara sa demontezi acele conducte pentru ca acolo este o problema cu colierele alea care sunt proaste din fabrica si trebuie puse cate doua, cu surub, pe fiecare furtun. :)
     
    bx3m și vladliviu85 apreciază asta.
  10. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Multumesc mult Cristi, cred ca o sa imi fac drum in Bucuresti special pentru asta, nu de alta dar chiar nu am incredere in mecanicii de pe aici, nu spun ca nu exista mecanici buni de Audi in Ploiesti, doar ca nu ii stiu eu. Putem verifica si traseul sa vedem pe unde scapa?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vedem la fata locului ce putem face.
     
  12. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salutare, hai ca am reusit sa gasesc un mecanic, am fost aseara. Constatarea este... ciudata... Nu se scurge lichid nicaieri. Am verificat TOT traseul, impreuna, am schimbat lichidul cu cel de VW OE, am verificat burdufurile - nu este lichid nicaieri. Singura explicatie cu care am putut sa dorm azi noapte este ca anul trecut, cand s-a schimbat distributia, s-a pierdut ceva lichid atunci. Din nu-stiu-ce-motiv pompa nu a facut niciun zgomot pana acum. Este tot ce imi poate veni in minte. Am ridicat masina pe elevator, totul este perfect uscat, fara urma de ulei/lichid. Nu e nimic... nimic... Normal, o sa tin sub observatie nivelul de lichid, si vedem daca se mai duce din el.
    @Cristi - este foarte posibil ca in urmatoarele 2 saptamani sa am drum in Bucuresti, o sa te contactez sa ne vedem, poate tu vezi altceva. Noi, 3 oameni in cautare febrila si un observator, nu am gasit nimic. Mai mult, lichidul scos era foarte putin tulbure, dar destul de verde. Tulburarea cred ca venea de la faptul ca masina fiind calda, inca mai avea ceva spuma in componenta, dar altfel chiar arata bine lichidul, nu era negru....
    Daca cineva are alta idee ce mai pot verifica, va rog, astept sugestiile voastre.
    Multumesc tuturor pentru suport!
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  13. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Se pare ca ai scapat deocamdata. Bravo !
     
  14. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Asa pare, sper sa tina cat mai mult. La burdufuri, am desfacut usurel colierul, iar al doilea om a bagat o surubelnita din aia cu varf ascutit, tip sula, dar subtire, nu a iesit nimic, a si strans cu mana de burduf si a iesit doar aer, nimic altceva.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  15. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    E bine ! Sper ca a strans bine colierul.
     
  16. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Da, este de tipul care nu se strange, il desfaci cu patentul, deci cand ii dai drumul se strange singur la lor. Oricum, am fost acolo si am vazut - l-a desfacut foarte putin, cat sa intre tepusa aia care are 1-2mm si sa iasa un pic de aer, nu l-a miscat din loc. Omul a lucrat destul de profi zic eu... A tras de toate bratele alea, i se parea lui ca se misca ceva, dar cat a tras nu s-a miscat nimic. L-am si intrebat - ai chef de schimbat suspensie la Audi de tragi asa de ele? :p Intr-un final si-a dat seama ca nu era nicio problema.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  17. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Pana acum nivelul ramane constant pe max. Verific zilnic, sper sa nu am surprize :)
    Acum, se pare ca am ramas cu un bidon de 1L de ulei servo OE.
     
  18. raulalexa

    raulalexa 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2012
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4 b6 2004-1.8 T Multitronic
    Am si eu o problema de ceva vreme si nu i-am dat de capăt.Am o caseta de direcție rectificata pe masina de un an de zile, problema este ca am un zgomot in masina ca si cum nu ar avea ulei servo în bidon.Am folosit ulei Febi Bilstein după care l- am dat jos am curatat instalația si am pus original vw audi G 004 000 M2 tot aceleași zgomot.Am schimbat pompa servo de 2 ori.Prima a fost un Qwp cu asta zgomotul era mai mare:)) dupa aia am luat de pe un audi model identic cu al meu doar volan pe dreapta,aveam tot acel zgomot ✌️.Intr-un final am schimbat caseta de didectie,din dezmembrari.Caseta e ok,dar am tot acel zgomot :(((( Ce să mai schimb pe masina asta ??
     
  19. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Verifica intinzatorul cu rola lui de la cureaua de accesorii si rola de la alternator adica aceea cu ambreiaj pe ea. E posibil ca una din ele sa faca galagie.
     
  20. raulalexa

    raulalexa 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2012
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4 b6 2004-1.8 T Multitronic
    Rola am schimbat-o era cu probleme avea un huruit cand mergeam cu spatele acum e ok ! doar ca am zgomotul ala.Pe curbele mai largi cand accelerezi face foarte tare..si cand e volanul virat maxim face urat de tot.Intinzatorul l-am dat jos si am vrut sa pun unu Qwp nou cand am vazut ce jos care la rola de "nou" am dat jos rulmentul de la intinzatrotul meu am pus vaselina si l am pus sus.(( Ma gandesc la furtunele de tur si retur (pompa caseta) sau rola de la compresor nu mai stiu ce sa zic :((
     

Distribuie pagina asta