1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa servodirectie - lichid servo si caseta directie la A8 D3 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de landshut, 16 Oct 2013.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dupa toata povestea de mai sus, era de asteptat sa schimbi pompa.
     
  2. Marduk Von Dell

    Marduk Von Dell 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0i (ASN) an fabricație 2004
    Eroarea din poza, este de la pompa sau de la supapa? Schimb pompa degeaba?
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De la valva de pe caseta de directie ai eroare.
     
  4. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    Cred ca o sa faci ca mine, o sa schimbi tot ansamblul caseta+pompa.Nu am vrut sa ma mai complic sa o bandajez.Am schimbat tot si nu ma mai doare capul.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai la cat costa valva (≈ 1000 ron), ca nu se gaseste decat OE, pui alta caseta. :)
    Dar eu prima data as verifica mufa si traseul firelor, nu m-as arunca sa schimb valva sau caseta.
     
  6. Marduk Von Dell

    Marduk Von Dell 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0i (ASN) an fabricație 2004
    Mâine mi-am luat liber și merg la un amic la service. Iau la mâna toate firele și de la caseta și de la ABS și de la EPB. Deja ma scoate din sărite mașina. Mulțumesc!
    Poate influența direcția sa meargă greu pe loc? Sa mai schimb prima aia? Cred ca mai întâi scap de eroarea asta și apoi văd.
     
  7. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    Eu cand aveam aceleasi simptome nu dadea pe tester nimic.Dar fizic exista.Acum vad ca la tine ai o eroare,poate scapi mai ieftin.
     
  8. Marduk Von Dell

    Marduk Von Dell 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0i (ASN) an fabricație 2004
    Ma tot gândesc dacă era defecta și caseta, nu trebuia sa meargă greu direcția și in mers?
     
  9. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Simtomele par sa duca la valva de presiune. Nu isi incarca circuitul. Daca era caseta, trebuia sa ai jocuri si ceva galagie.
     
  10. Marduk Von Dell

    Marduk Von Dell 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0i (ASN) an fabricație 2004
    Unde e acea valva? Are legătura cu pompa? Pot schimba doar valva?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu esti atent deloc, citeste si mai sus, ti-am zis ca se poate schimba valva dar costa 1000 ron.
     
  12. Marduk Von Dell

    Marduk Von Dell 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0i (ASN) an fabricație 2004
    Am înlocuit pompa de servo și totul a revenit la normal.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Inseamna ca numai facea presiune cat trebuie si de acolo eroarea pe valva.
     
  14. Marduk Von Dell

    Marduk Von Dell 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0i (ASN) an fabricație 2004
    Da. Ma bucur ma merge bine.
     
  15. Gavanescume 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2017
    Locație:
    Targu jiu gorj
    Masina:
    Audi a8 4.0tdi
    Am un audi A8 D3 4.0 tdi 2005 fabricatie si imi merge greu servo. Am verificat uleiul si are, e ok. Si pe loc dar si in mers caseta opune rezistenta imi merge foarte greu. Nu face niciun zgomot. Va multumesc anticipat pentru ajutor.

    temp6.jpg
     
  16. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    pompa dusa, am avut aceiasi problema.Acelasi motor.
     
  17. Marduk Von Dell

    Marduk Von Dell 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0i (ASN) an fabricație 2004
    Am eu una de 3.0 tdi care merge foarte bine. In prezent este pe masina mea, dar am luat una aproape noua si o sa o inlocuiesc. Daca vrei o vand.
     
  18. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    Nu merge de 3.0, trebuie sa fie de 4.0 altfel nu se potriveste.
     
  19. sputnik

    sputnik 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2013
    Locație:
    Balta Doamnei, PH
    Masina:
    A8 Lim. BVN q 4.2 TDI 2006
    @ Gavanescume : Am avut o problema asemanatoare : pe loc roteam volanul foarte, foarte greu (trebuia s-o mai turez cate-un pic) in schimb la drum intins se comporta normal. Am verificat uleiul (era la semn) dar un prieten mi-a spus sa-l inlocuim. Era intradevar foarte vechi, probabil n-a fost schimbat niciodata (mirosea ingrozitor si era negru). A scos furtunul (din spatele grilei proiectorului), s-a scurs uleiul aproape tot, a pus altul (pe la vasul pentru ulei), doar provizoriu, ca sa se mai curete ala vechi, apoi am pus a doua oara alt ulei (verde, vezi ca exista unul special). Problema aproape disparuse, volanul mai mergea greu doar asa, aleator. Dupa o saptamana am repetat operatiunea de mai sus, adica am pus a treia oara ulei nou-nout si problema a disparut definitv. Sper sa se rezolve si la tine asa, e cel mai ieftin, bafta
     
  20. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Salutare. Azi am cumparat 1L ulei servo verde Febi norma G00400 M2 full syntetic. Pe capacul meu scrie G00200 mineral. Eu vreau sa scot ce e in bidonas si sa repet procedura de doua sau trei ori, ca sa il mai reimprospatez. E ok sa il amestec?
     

Distribuie pagina asta