1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa servodirectie - lichid servo si caseta directie la A8 D3 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de landshut, 16 Oct 2013.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  2. Floricel 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2018
    Locație:
    Manchester
    Masina:
    A8.4.0 tdi 2004
    Salutare ! Am si o problema cu servo cred nu ma pricep dar poate ma ajutati voi .. Cand masina este pe loc si trag foarte putin de volan stanga sau dreapta se aude un zgomot ciudat.. mai exact un Bzzzźzit !
    Imi cer scuze nu am spus despre ce masina este vorba ... audi a8 4.0tdi din 2004
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Floricel de ce nu citesti tu forumul chiar nu inteleg. Iti explic ce sa faci si ma repet dar va e lene sa cititi ca sa nu zic altceva pentru ca ce am scris in alte parti se aplica si la motoarele astea. Cum faci asta, proba pentru zgomot, am mai scris pe forum de zeci de ori pana acum:

    Citez:

    ........ Uite cum faci o proba:

    Ca sa vezi de unde vine zgomotul demontezi cureaua de accesorii/auxiliare/transmisie ca sa izolezi/elimini din calcul antrenarea rolelor. Daca acel zgomot nu mai este prezent este evident ca ai o problema cu
    - intinzator accesorii/auxiliare/transmisie
    - rola de ghidaj accesorii/auxiliare/transmisie de jos de langa compresorul de aer conditionat
    - rola alternator
    - fulia aer conditionat
    - rola alternator si/sau rola compresorului aer conditionat sau chiar toate rolele pot face probleme.

    Tot ce ti-am spus trebuia sa stie sa faca asta un mecanic adevarat nu un "plapumar"

    Cu acea curea demontata si motorul pornit misti de volan stanga dreapta si daca acel zgomot nu mai este prezent schimbi tot ce ti-am spus eu mai sus.

    Daca tot mai face dupa ce ai schimbat toate rolele si intinzatorul inclusiv fulia de la compresorul de aer conditionat (aici treaba este mai complicata pentru ca metoda de desfacere a fuliei de aer conditionat presupune niste scule speciale si acea fulie nu prea se gaseste de vanzare) te indrepti spre schimbarea pompei de servodirectie sau mai precis chiar spre desfacerea motorului. Bafta.
     
  4. Floricel 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2018
    Locație:
    Manchester
    Masina:
    A8.4.0 tdi 2004
    Mulțumesc frumos de sfat!!
     
  5. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Poti sa incerci si sa schimbi uleiul. La mine se auzea un bazait foarte fin, ca un fasait si dupa schimbarea uleiului cu unul original, zgomotul s-a dus in ceva timp.
     
  6. chiuzbbi 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2016
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi a4
    Salutari tuturor,
    Am si eu o problema cu caseta de directie.Am fost in zilele trecute la un drum mai lung,adica vreo 200 km iar cand am ajuns la 1 km de casa am auzit un zgomot foarte mare in timp ce mergeam.Dupa o studiere la fata locului am realizat ca nu am ulei in paharul de ulei de la servodirectie.Dupa o verificare la mecanic,am vazut ca caseta a aruncat ulei afara in ambele parti.In mod normal eu stiam ca daca scapa caseta ,scapa doar pe o parte.Datorita faptului ca la mine scapa in ambele parti ar putea fi altceva si nu caseta.?? Am citit aici pe forum ca exista ceva pompa servo.Oare pompa aceea sa fi bagat prea multa presiune iar caseta sa fi refulat uleiul din cauza presiunii.???...Nu am pus-o pe tester caci nu am avut timp,insa nici nu stiu daca are ce sa iasä pe tester...va multumesc
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Din fata tastaturii nu o sa rezolvi problema, din pacate. Trebuie facute niste verificari si la pompa de servo, furtune si caseta ca sa vezi de ce pierzi lichidul de servo. De obicei simeringurile din caseta cedeaza si duc la pierdere de ulei servo. Bafta.

    Inca ceva si ti-am mai spus asta si de data asta nu mai trec cu vederea: te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @chiuzbbi Caseta probabil iti curge de ceva timp, problema este doar ca acum s-a agravat si abia acum ai observat. Nu din cauza pompei de servo, las-o in pace.
    100% a inceput sa piarda lichid pe o parte, si la ceva timp a inceput si pe partea opusa. Cum de altfel, era de asteptat.
    Schimba caseta cu una noua, SH sau reconditioneaz-o pe a ta.
     
  9. chiuzbbi 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2016
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi a4
    Da,am cumparat deja alta caseta second hand,urmeaza sa o montez luni,insa doream sa vad daca ar putea avea ceva si pompa .Face caseta o chestie foarte ciudata.Acum doua zile mi-a curs uleiul pe care tocmai il completasem in circa 5 km,de la mine pana la mecanic.De atunci ,de doua zile, umblu cu masina si nu mai pierde ulei aproape deloc.A trebuit azi sa completez cam 100 grame,iar alaltaieri mi-a curs 500 grame in 5 km..Deci,deduc de aici,ba curge ,ba nu.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu nu am intalnit niciodata probleme de presiune prea mare data de pompa pe 3.0 TDI.
     
  11. chiuzbbi 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2016
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi a4
    Multumesc pt raspunsuri,voi schimba caseta luni si sper sa se rezolve problema.Si eu ma gandeam ca eventual pompa baga presiune mai mica ,nicidecum mai mare..Sa vedem ce o sa fie..
     

Distribuie pagina asta