1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa servodirectie - lichid servo si caseta directie la Q7 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi Q7' creată de casioclay, 9 Ian 2011.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai citit postul anterior ?
     
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Da ,dar ceea ce vroiam eu sa stiu este daca e normal sa iasa uleiul innafara cand este fortat volanul in viraj la maxim?Uleiul este la maxim,iar astazi nu a mai lasat sa iasa.
     
  3. Ali84

    Ali84 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2010
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI, 2008, Audi A8 3.0 TDI 2007
    Salut
    Tocmai am achizitionat un Q7 3.0 diesel 2008 si servodirectia merge foarte greu iar pompa are un mieunat specific. Mecanicul a constatat faptul ca lichidul e la nivel si e ok si ca pompa ar fi pe duca si ca nu merit sa schimb uleiul de servo. Mentionez ca masina bate rau pe la directie. Ce sfaturi imi dati, sa fac directia prima data si sa schimb ulterior si uleiul sau sa las pompa sa cada de tot si pe urma sa iau alta? Masina are 200k reali luata de noua din tara si a rulat in ultima vreme cu cauciucuri de iarna...
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Schimbi pompa, schimbi lichidul cu unul original si dupa aia te apuci de partea de directie.
     
  5. Ali84

    Ali84 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2010
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI, 2008, Audi A8 3.0 TDI 2007
    Merci audi66, cam asta mi-a zis si un mecanic. Oricum momentan o mai las vre-o luna si apoi o schimb
     
  6. Ali84

    Ali84 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2010
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI, 2008, Audi A8 3.0 TDI 2007
    Problema servo directie Q7

    Masina Audi Q7 3.0 tdi an 2008. De cand am cumparat masina am observat ca servo merge ca la tractor si pompa suna mai tare decat ar trebui. Bun. Dupa vizite la vre-o doi mecanici si o testare( nu cu vag com) am ales sa schimb pompa si am luat una originala deoarece eram satul de carpeli gen reconditionat pompa si etc. Problema este ca am schimbat pompa si spre stupoarea mea servo merge la fel, ce-i drept parca nu mai scartaie asa tare. Am facut o testare noua in seara asta si a dat urmatoarea eroare: N315. Baiatul cu testerul zice ca ar fi o valva de presiune...stie cineva ce piesa este sau care e problema? Posibil sa stric noua pompa daca merg asa? Multumesc anticipat
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si pana acum nu iti dadea eroare pe supapa N315 ?
    Este situata pe caseta de directie, cel mai probabil de acolo si toate problemele tale, nu mai functioneaza in parametri sau o problema la mufa. In prima faza verifici mufa daca are curent, o cureti cu spray de contacte si ca ultima solutie schimbi valva N315.
     
  8. Ali84

    Ali84 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2010
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI, 2008, Audi A8 3.0 TDI 2007
    Audi66 doar acum am vazut comenturile tale anterioare si raspunsul de azi...acum imi dau si eu seama ca am pierdut 1500 lei deoarece nu am fost in stare sa caut pe cineva competent cu tester vag com...maine ma duc la cineva care este doctor in vag si am sa postez aici rezultatul desi e clar ca e vb de supapa aceea. Oricum merci audi66...oare e scumpa piesa?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este o supapa magnetica, nu am ETKA acum sa iti dau pretul de reprezentanta, dar pe eBay vad ca undeva la 200€ noua OEM.
     
  10. Ali84

    Ali84 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2010
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI, 2008, Audi A8 3.0 TDI 2007
    Merci, sper sa nu trebuiasca inlocuita si aia...
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai cred ca asta trebuia remediata/inlocuita de la bun inceput, doar ca mecanicul unde ai fost prima data te-a pus sa schimbi pompa de servo.
     
  12. Ali84

    Ali84 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2010
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI, 2008, Audi A8 3.0 TDI 2007
    Am rezolvat problema, era intr-adevar senzorul dar nu a trebuit schimbat, dar mecanicul nici nu avrut sa imi dezvaluie exact ce a facut.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Probabil a curatat mufa sau nu facea atingere bine. :)
    Daca iti dezvaluia trebuia sa iti ia si mai putini bani, asa ca a tacut si a incasat.
     
  14. claudiu1989 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Karlsruhe - Germania
    Masina:
    AUDI Q7 3.0TDI 2008
    Salut,
    Am si eu audi q7 3.0 tdi 2008 am observat o mica bataie in loc cand virez stanga dreapta usor de volan. Am crezut ca sunt capetele de bara am pus un prieten sa faca de volan stanga dreapta si m-am uitat eu sub masina si am observat ca se misca caseta cu totul si loveste in suportul unde este prinsa.
    Ea de fapt este prinsa in niste bucse. Am cautat acele bucse pe internet si nu am gasit sub nici o forma. Daca a mai patit cineva asa ceva sau a mai schimbat de unde le-ati luat ? Eu am fost aici la reprezentanta Audi in Germania si mi s-a spus ca acele bucse nu vin separate de caseta. E posibil asa ceva ?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Intr-adevar, bucsele respective vin cu tot cu caseta de directie, reprezentanta nu le vinde separat.
    Le gasesti aftermarket, doar Febest le fabrica.

    Febest 4056111081175
     
    cornel1970 apreciază asta.
  16. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    @XCATale Obligatoriu un test de drum cu alte roti
     
  17. claudiu1989 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Karlsruhe - Germania
    Masina:
    AUDI Q7 3.0TDI 2008
    Multumesc mult. Le-am gasit pe amazon, le-am si comandat. Stie cineva: e complicat de schimbat sau se schimba usor ? Din cate vad partea exterioara nu e ca la brat cu bucsa imbracata in metal.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ti le schimba la orice service, dar nu stiu cat acces este acolo la Q7.
     
  19. claudiu1989 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Karlsruhe - Germania
    Masina:
    AUDI Q7 3.0TDI 2008
    Am revenit cu noutati. Am scos burduful pe partea stanga la caseta de directie si surpriza ... jocul venea din axul casetei si nu din bucsa de fixare. Este si acolo un joc dar nu mare dar axul are joc chiar foarte mare.
    Aveti idee se poate schimba doar acele bucse de teflon sau se poate strange din acel surub din spatele casetei sau trebuie schimbata caseta ?
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poti incerca sa strangi surubul, dar cateodata ca sa scapi de jocul in ax trebuie sa strangi surubul in asa hal incat vei avea ca rezultat un volan foarte rigid. Deci nu iti recomand asta.
    Bucsele de teflon se schimba, la un centru de reconditionat casete de directie.
     

Distribuie pagina asta