1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa ulei motor 2.0 TDI - sistemul de antrenare cu probleme- reparatie si/sau inlocuire

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de cipi_, 5 Apr 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. nelutu_petrican

    nelutu_petrican Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2010
    Locație:
    Târgu Neamț / Gura Humorului
    Masina:
    A4 B6 QUATTRO 2.5TeDeI , cel mai PROST motor.. dupa BLB bineinteles :), si alta marca din 3 litere
    nu stiu cat de bine este sa remediezi aceasta defectiune cu piese din dezmembrari, asta in cazul in care vrei sa mai pastrezi masina (nu isi au locul comentariile rautacioase aici, stim cu totii cum sunt masinile care se vand in targ, o astfel de reparatie cu piese sh e de preferat unei daune totale :) )
    pentru piese noi, bineinteles te poti duce la orice magazin cu seria de sasiu sau la reprezentanta, insa din cate am vazut din experientele altor colegi, costa destul de mult pentru ca se inlocuieste tot angrenajul cu unul cu pinioane, model imbunatatit si din cate stiu nu se mai pot comanda piesele care le ai tu acum pe masina (in varianta cu lant)
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Mar 2013
  2. cristina_Gh 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4, 2.0 tdi, 2005
    ideea e ca nu au saracia aia de lant nicaieri, nici macar la porsche romania.
    toti mi-au dat in cap cu acelasi raspuns: nu se mai fabrica.
    crezi ca nu l-as fi preferat nou? in conditiile in care il gasisem la unix la 120 de lei. doar ca la o zi dupa ce am dat avansul pt el m-au sunat si mi-au spus (cu regretele de rigoare) ca nu se mai fabrica si ca nu pot sa il mai aduca.
     
  3. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    si varianta inlocuitoare cu angrenaje cat costa?
     
  4. nelutu_petrican

    nelutu_petrican Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2010
    Locație:
    Târgu Neamț / Gura Humorului
    Masina:
    A4 B6 QUATTRO 2.5TeDeI , cel mai PROST motor.. dupa BLB bineinteles :), si alta marca din 3 litere
    ce spuneam si eu mai sus, ca a fost inlocuit sistemul cu lant si trebuie facuta schimbarea la cel cu pinioane
    despre costuri s-a discutat daca retin bine undeva intre 1000 si 1500 lei
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Feb 2011
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    cristina_Gh am unit eu topicul deschis astazi de catre tine ca sa intelegi mai bine despre ce este vorba. Citeste tot acest topic de la inceput pana la sfarsit ca sa pricepi despre ce este vorba.
     
    Ultima editare: 23 Mar 2013
  6. cristina_Gh 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4, 2.0 tdi, 2005
    paiiii...toata operatiunea ar fi cam asta:
    1. CARCASA CU ARBORE BALANS SI POMPA ULEI ORIGINALA = 4795 LEI
    2. PINION CAP POMPA ULEI DINTAT ORIGINAL = 157 LEI
    3. SURUB MONTAJ (NECESAR 4 BUC.) ORIGINAL = 2.5 LEI / BUC
    4. SURUB MONTAJ (NECESAR 2 BUC.) ORIGINAL = 4 LEI / BUC
    5. PINION VIBROCHEN ORIGINAL = 223 LEI
    6. SIMERING DISTRIBUTIE VIBROCHEN FATA SI AX CAME ORIGINAL = 86 LEI
    oricum, ieri am reusit sa gasesc lantul ala. ms frumos de ajutor la toata lumea!
     
  7. audirs

    audirs Bronze Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 avant 2.0 tdi 2009 full led wheels 18" 2.7 turbo and remap,stage 3
    cum se auzea lantul si unde?Se auzea cumva danganit ca de lovire intre 2 metale si se auzea undeva in fata langa distribuite in partea soferului,langa farul din partea soferului?
     
  8. cristina_Gh 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4, 2.0 tdi, 2005
    Da, din zona aia se auzea un zgomot metalic.
     
    Catalin Dobre apreciază asta.
  9. leo

    leo 6th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2007
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 2.0TDI 140CP BLB Multitronic GYJ
    Se aude ca o rontaiala..... exact cum se aude un lant ce trece peste pinion la bicicleta. Dupa schimbare e liniste....:detective2:..si la motor si in buzunare!
    Se schimba lantul , pinionul mic, suruburile de prindere al pinionului, intinzatorul lantului si obligatoriu axul ce antreneaza pompa de ulei!
     
    Ultima editare: 23 Feb 2011
    Contador apreciază asta.
  10. cristian7481

    cristian7481 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6, BLB, 2005
    eu am schimbat tot ansamblul vechi cu lant cu unul model nou cu pinioane . ansamblul nou cu pinioane nou este cam 1300 euro . am avut noroc si am gasit la dezmembrari la iasi ansamblul si pinionul care se monteaza pe arbore cu 400 euro . baietii de la dezmembrari au fost ok si nu a mai trebuit sa cumpar nimic . mi-au trimis tot inclusiv suruburile . trebuie mare atentie cand se monteaza noul pinion pe arbore pentru ca trebuie montat la cald . am pus aici si pozele cu ansamblul nou, pinionul de pe arbore si cu el montat .

    pentru cine este curios pun aici pozele cu lantul rupt . eu am avut un noroc chior . la mine aripioara de plastic de pe pistonul intinzatorului de lant s-a rupt si lantul mergea direct pe capul pistonului . sapase santuri in el . culmea ca nu se auzea nimic . oricum din cate am inteles in italia la reprezentante se poate gasi o solutie in sensul ca exista un lant original de la care se scoate o zala si are aceiasi dimensiune . toate problemele pot fi evitate daca la schimbarea distributiei mecanicul se uita si la acest ansamblu . din pacate traim in romania . :Flush:
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Mar 2013
  11. cristina_Gh 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4, 2.0 tdi, 2005
    gata. ieri am luat carutza d la service dupa atata asteptare. mi se pare ok, doar ca ori m-am dezobisnuit eu de ea, ori chiar se aude un zgomot de fundal ca un tiuit (posibil de la turbina?). se aude cam in primele 10-15 min dupa ce pornesc masina, dupa care mi s-a parut ca dispare. am mers toata ziua cu muzica oprita sa imi dau seama daca se mai aud si alte ciudatenii, dar cam asta a fost tot.
     
  12. bogdanxtrem 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2007
    Locație:
    Campina
    Masina:
    a4, 2.0 tdi, motor avb 136 cp
    cat te-a costat manopera ?
     
  13. cristina_Gh 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4, 2.0 tdi, 2005
    1500 ron a fost manopera pt tot ce mi-au facut
     
  14. cip_jed

    cip_jed 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 2.0TDI 2005 140CP
    leo, ati schimbat cu pinioane? sau tot pe pompa veche merge?
     
    Ultima editare: 3 Mar 2011
  15. leo

    leo 6th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2007
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 2.0TDI 140CP BLB Multitronic GYJ
    Eu am schimbat piesele angrenajului pe lant cu altele noi iar colegul cu A6 a trecut la pinioane!
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Mar 2011
  16. 30mmc

    30mmc 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2009
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4,2.0TDI,2005
    Ai gasit uzura mare la axul pompei de ulei? Si eu am schimbat acum un an(132000km) lantul, pinionul mic si intinzatorul, insa mecanicul nu a verificat si axul pompei asa ca stau un pic cu teama. Am facut de atunci vreo 11000km si zgomote nu se mai aud.
     
  17. leo

    leo 6th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2007
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 2.0TDI 140CP BLB Multitronic GYJ
    Asta era uzura la mine, la 188.000km (reali)...muchiile ajung sa se rotunjeasca si axul incepe sa scape in pompa sau in balansier. Pompa ajunge sa nu mai fie antrenata si apar probleme!
    Am vazut la un A6 axul cu aceeasi uzura la 250.000 km.
    Axul se uzeaza in functie de stilul de mers..."talpa" ... zi de zi, apar solicitari bruste si se uzeaza!
     
  18. 30mmc

    30mmc 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2009
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4,2.0TDI,2005
    Sti cumva codul axului de la pompa de ulei, pt ca atunci cand am facut operatia cel de la service a zis ca pt acest motor nu exista ax separat.
     
  19. ciupaka 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2011
    Locație:
    cluj
    Masina:
    audi a6
    salut

    salut codul ax pompa ulei 03G 115 281 D
    si este in jur de 120-130 ron cred
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Mar 2011
  20. leo

    leo 6th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2007
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 2.0TDI 140CP BLB Multitronic GYJ
    :ohmy:....costa 20 ron...si are cod separat, cel postat ....in etka il gasesc toti vanzatorii de piese....
     
    Ultima editare: 9 Mar 2011
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta