1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa ulei motor 2.0 TDI - sistemul de antrenare cu probleme- reparatie si/sau inlocuire

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de cipi_, 5 Apr 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. stefffff

    stefffff 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2010
    Locație:
    craiova
    Masina:
    audi a4, blb 2005
    pompa de ulei

    eu am schimbat acum 2 sapt... pompa de ulei cu tot cu baie... mi-au pus o baie diferita de ce aveam original ... una mai mare, pt a incapea unul dintre pinioanele pompei! am facut toata inlocuirea la reprezentanta si m-a dus undeva la 6000 ron! destul de sus ca pret, dar acum motorul toarce ca o pisica... in rest masina trage la fel de bine!
     
  2. dyabolyk

    dyabolyk 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2010
    Locație:
    Vâlcea
    Masina:
    AUDI A4 B8 2009 2.0TDi
    stef ai putea cumva sa te uiti pe factura si sa imi dai si mie codul de la noua baie de ulei? sa compar cu codul de pe baia mea de ulei...
     
  3. stefffff

    stefffff 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2010
    Locație:
    craiova
    Masina:
    audi a4, blb 2005
    Cod baie

    sigur!

    cod baie ulei: 03G103603AH
    cod pompa ulei: 03G103295AL

    sper sa te ajute!
     
  4. leo

    leo 6th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2007
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 2.0TDI 140CP BLB Multitronic GYJ
    Nu pinionul este problema, ci un tub de la balancier. Se poate lua usor de la balancierul vechi fara sa mai cheltuiesti bani aiurea pe baie noua. Nu au vrut sa-si dea interesul aia!
     
  5. dyabolyk

    dyabolyk 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2010
    Locație:
    Vâlcea
    Masina:
    AUDI A4 B8 2009 2.0TDi
    stef multumesc pentru coduri. baia mea de ulei are codul 03G103603J. de aici deduc ca pompa de ulei are angrenaj pe lant. :(
     
  6. sef_octav 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    20tdi
    duminca am facut cunostinta cu aceasta probleme, 20tdi, 140cp, 151.000 km.
    azi ma apuc de demontat si incerc impreuna cu un mecanic sa descoperim daca putem inventa o metoda de remediere a acestei probleme. va tinem la curent.
     
  7. mario66 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2009
    Locație:
    Fetesti
    Masina:
    A4 avant ,motor BLB 2.0 tdi an 2005
    Revin dupa cam mult timp cu o precizare, rezolvarea la problema inlocuiri lantului de la arborele de echilibrare. Lantul pe care l-am cautat si nu se mai fabrica. A fost motivul pentru care cred ca a trebuit sa inlocuiesc toata transmisia pe model nou adica cu pinioane. Vreau doar sa fac o remarca, ca nu trebuie schimbata si baia de ulei, motivul pentru care nu se potriveste baia este doar sorbul de ulei. Se poate folosi sorbul vechi cu succes si baia originala. Poate aceasta completare ajuta pe cineva.
     
    adicnu, mariano și Marva apreciază asta.
  8. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Salut mario66, pana sa faci aceasta modificara cum se comporta motorul ? se auzeau sunete ceva sau ai demontat baia de ulei si ai vazut uzura ?. Eu am gasit la cineva kitul complet lant, intinzator si pinion. Se mai uzeaza si alte componente ?. La mine se aude ca un sunet de rulment nu stiu exact ce e dar o sa demontez baia si cred ca se vede. Pretul total la lucrarea asta care a fost ?

    Nu inteleg de ce nemtii au facut aceasta modificare ?. Nu era normal ca ei sa suporte cel putin costul pieselor nu ?. Am vorbit aici la milano cu un inginer mecanic de la audi si a spus ca normal costurile in cazuri ca acestea ar trebuii platite de fabrica ei ar fi trebuit sa fabrice in continuare si lantul. La ce pret se ajunge pentru inlocuirea cu pinioane ?. Aici la Milano au spus 2.300 euro. Este un pret enorm.

    Te salut.
     
  9. mario66 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2009
    Locație:
    Fetesti
    Masina:
    A4 avant ,motor BLB 2.0 tdi an 2005
    Salut posesorilor de B7 !

    Pentru silvio voi incerca sa dau un raspuns. La masina mea zgomotul era continu si se auzea numai in relanti, la turarea motorului nu se mai auzea acesta fiind probabil acoperit de zgomotul specific motorului diesel. Vreau sa spun ca era chiar deranjant uneori mai ales in telepasuri unde avea o rezonanta mai accentuata. Cred ca esti un caz fericit ca ai reusit sa gasesti kitul de reparatie cu lant, totusi cred ca dupa descrierea ta nu este de vina transmisia pompei de ulei pentru ca ar trebui sa se auda continu. Dupa anul de fabricatie al masini tu ar trebui sa ai transmisie cu pinioane. Audi a produs acest tip de transmisie pana in 2005 prin vara dupa care au inlocuit acest inconvenient. In concluzie la mine se auzea tot timpul la relanti. Surpriza neplacuta la mine a fost ca si pinionul care se afla pe arborele cotit era foarte uzat, asa ca am fost nevoit sa schimb tot adica sa trec pe pinioane. Am gasit la dezmembrari tot ansamblul arbore de echilibrare pompa ulei, pinioane si toata reparatia m-a costat in jur de 700 euro cu mana de lucru.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Mai 2011
  10. jadrian

    jadrian 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B7, 2005, 2.0 TDI, 103kw, BLB
    Salutare.
    Si la mine se auzea ca o "rontzaiala" la relanti.Am dat jos toata fata,inclusiv distributia k sa vedem care este problema...
    Am avut mare noroc,era rupt doar intinzatorul si lantul nu mai statea intins si de acolo sunetul respectiv.Am schimbat intinzatorul si acum ma pot bucura de sunetul foarte frumos al motorului.
    Am scapat foarte ieftin,in comparatie cu solutia celor de la reprezentanta(schimb pe sistemul nou pe pinioane - 1600E:wtf:)
    Va doresc si voua sa aveti norocul meu
     
  11. spaga 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2011
    Locație:
    Rm Sarat
    Masina:
    A4,2.0TDI,2006
    Salut
    Si eu am avut problema cu rontaiala, dar din pacate am mers pana sa aprins becul in bord cu oil pressure, concluzia sistemul pe pinioane 6000 ron la reprezentanta.
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Sep 2012
  12. dyabolyk

    dyabolyk 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2010
    Locație:
    Vâlcea
    Masina:
    AUDI A4 B8 2009 2.0TDi
    Dupa cum am promis am revenit cu noutati. Am schimbat lantul, intinzatorul de la lant, roata dintata mica si axul de la pompa de ulei. Explicatia celor de la service a fost urmatoarea:
    In jur de 160.000km se rupe patina de la telescopul intinzatorului, lantul nu mai sta intins si datorita vibratiilor create, pinionul mic, lantul si axul incep sa se uzeze. Acum motorul se aude ca un diesel veritabil si sper sa nu mai am probleme cu el in urmatorii 160.000 km :happy: Mentionez ca am fost si la service-ul Audi (Nurvil Rm. Valcea) unde mi-au spus ca pompa de ulei nu are nimic si ca tot zgomotul se aude de la compresorul de clima. Dupa ce l-am shimbat la ei (40mil) motorul avea acelasi sunet. Nu vreau sa generalizez sau sa critic reprezentantele Audi dar experienta avuta cu Nurvil m-a lasat tare dezamagit. Am atasat poza cu piesele schimbate. Dupa cum spunea un coleg intr-un post anterior sper sa aveti si voi norocul meu daca aveti aceasta problema :respekt:
     
  13. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    la ce pret e kitul complet ,lant intinzator si pinion?as vrea sal cumpar si eu.tot blb am si eu motorul si se aude cand si cand un fel de huruit,dar se aude cand sunt an masina cand sunt la semafor si cand e cald motorul totusi as vrea sal cumpar daca sunt noi nu folosite
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Mar 2012
  14. dyabolyk

    dyabolyk 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2010
    Locație:
    Vâlcea
    Masina:
    AUDI A4 B8 2009 2.0TDi
    Eu am dat 600 lei pe kit. Nou. Daca vrei sa cumperi da-mi un PM si te ajut cu numarul lui de telefon. Totusi ar trebui sa mergi la un service sa iti desfaca baia de ulei sa vezi daca ai intinzatorul rupt sau joc la lant.
     
  15. BogdanRoata 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi, A4
    Eu as recomanda totusi conversia pe pinioane. E mai sigura, dar mai costisitoare. Alegerea iti apartine. Bafta
     
  16. dyabolyk

    dyabolyk 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2010
    Locație:
    Vâlcea
    Masina:
    AUDI A4 B8 2009 2.0TDi
    Daca nu sunt alte probleme ca la mine doar intinzator rupt, lant si roata dintate tocite si fara joc poti sa schimbi linistit cu kit-ul respectiv si nu o sa ai probleme inca ~ 150.000 km. Plus de asta e o diferenta enorma la bani. 6000 lei vs 1200 lei. Nu?
     
    Ultima editare: 1 Iun 2011
  17. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    dyabolyk eu o sal schimb chiar daca nu are joc sau uzura.o sa merg la un audi sa vad daca masina are lant la pompa sau pinioane.si dupa o sa vad cum pot sal cumpar.

    BodanRoata,la asta mama gandit si eu sa schimb tot sistemul,dar aici la milano la audi au spus ca ajunge cam 3000 -3800 de euro.....pe 4 injectoare pompa tandem si pompa din rezervor am platit 4600 de euro,cumparam in motor nou nu?deci aici nu fac reparati ca te rup cu preturile ,si gasesti foarte greu un mecanic bun.
     
  18. dyabolyk

    dyabolyk 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2010
    Locație:
    Vâlcea
    Masina:
    AUDI A4 B8 2009 2.0TDi
    Da iti inteleg "frica". Cam mari preturile in Italia. Daca e BLB codul la motor cel mai probabil ai pe lant. Totusi am inteles ca din 2006 toate motoarele de 2.0Tdi ar fi fost echipate cu distributie pe pinioane la pompa de ulei. Oricum iti urez bafta ;)
     
  19. niubab

    niubab 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2011
    Locație:
    mures
    Masina:
    audi a6 2.0 tdi 2006
    Am aflat si eu ca pompa mea este pe pinioane.Mecanicul mi-a spus ca el nu garanteaza daca o pune inapoi ca motorul va merge 100% si ca axul este uzat.Ce ziceti sa cumpar alta pompa si ax si tot ce trebuie ? Mi-a spus ca in jur la 800 ron ajung toate piesele.Va multumesc
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La banii aia, 800 lei, cumpara-le repede. La reprezentanta costa 4.800 lei. Da vezi bine pretul. :) Adica pretul la reprezentanata este de 8 ori mai mare.

    Sau, mai exista o varianta de remediere a axului care se ovalizeaza. Daca erai din Bucuresti te ajutam eu si scapai mai ieftin. :). Se modifica axul (se mareste) si implicit si gaura in care intra axul se mareste prin niste procedee speciale.

    O zi buna
     
    Ultima editare: 23 Mar 2013
    adicnu, DmcDmi, ionut manea și alți 2 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta