1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa ulei motor 2.0 TDI - sistemul de antrenare cu probleme- reparatie si/sau inlocuire

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de cipi_, 5 Apr 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. sh3rkhan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2011
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    A6, 2005, 2.5 TDI
    Salutare.

    Am si eu in garaj un Audi A4, 2005 BLB cu turbina crapata. Am schimbat turbina, am pornit motorul: rontzaiala. Pana atunci nu auzisem motorul pornit, clientul a zis doar ca scoate fum mult si a adus masina pe platforma.

    Astazi am dat baia de ulei jos ( apropo, nu e suficient sa desfaci doar bieletele antiruliu cum citisem mai la inceput, trebuie lasata puntea din fata in jos pentru ca sunt doua suruburi care prind baia de ulei de simeringul de la palier, adica simeringul arborelui cotit, partea dinspre cutia de viteze) si am gasit cazuta in baie o bucata din intinzator.

    Lantul cu urme adanci de uzura si pe zale si pe stifturi dar nu rupt. Pinionul de pe arborele de balans aproape rotund, fara dinti, sau nu mai avea mult :) . Axul pompei arata bine , hexagonul intact. Interesant ca pana acum am vazut ax uzat si pinionul cat de cat cu dantura. :)

    Oricum clientul asta a mers ceva timp cu zgomot si mi-a zis ca sunt al doilea care schimba turbina in 6 luni. Probabil ca prima data tot din cauza pompei a schimbat turbina, catalizatorul fiind in stare buna. Ma mir cum de a auzit celalalt mecanic zgomotul?

    Sa vedem luni ce gasesc pe aici. Lucrez la un garaj in Belgia. Sunt curios daca gasesc kit pentru varianta cu lant a pompei de ulei. Am sa va tin la curent.
    Am atasat o poza cu pinionul.
     
    Ultima editare: 4 Iun 2011
  2. niubab

    niubab 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2011
    Locație:
    mures
    Masina:
    audi a6 2.0 tdi 2006
    tonny ma interesez si iti spun marti, daca gasesc la mecanicul meu.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Iun 2011
  3. sh3rkhan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2011
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    A6, 2005, 2.5 TDI
    Pentru cei care sunt interesati de coduri pe original am facut doua pdf-uri cu ambele varianta: lant si pinioane. Sper sa va foloseasca. Maine va anunt ce am gasit pe aici.
     
    R D și vktremor apreciază asta.
  4. Musique2 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2011
    Locație:
    alba Iulia
    Masina:
    VW
    Azi am aflat ca si eu am problema cu lantu ala...am gasit intinzatoru si pinioanele dar nu am gasit si lantul cica nu se mai fabrica....daca aveti cunostinte care ma pot ajuta cu achizitionarea lantului sau kitului complet va rog informati-ma ...mai bine pun lantu ala decat sa dau 4000-5000 mii ron sa schimb pe rotii dintate sau cum masa so numi ...Va multumesc....Astept raspuns.
    Intinzarotu l-am gasit la 160 ron si pinionu la 60 ron ...
     
  5. sh3rkhan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2011
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    A6, 2005, 2.5 TDI
    Da, aceeasi problema si cu A6 de la mine de la garaj. Am asteptat mai bine de o saptamana raspuns din Germania. Astazi cei de la Audi de aici din Belgia mi-au zis ca se gasesc toate piesele cu exceptia lantului. Lantul nu se mai fabrica. Singura solutie sa schimb sistemul pe pinioane insa nu pot face eu asta pentru ca pierd garantia. Montajul de putin mai complicat si trebui facut in service la Audi. Probabil din cauza ca pinionul de pe arborele cotit trebuie montat la cald. Oricum i-am montat baia, i-am prins puntea, si am trimis-o la ei.
    Lantul ar fi costat 29 de euro daca l-as fi gasit. :)
     
  6. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Salut! Eu l-am comandat si va ajunge duminica, sper. dyabolyk sursa ta e de la Sighisoara ? De acolo m-i la trimis, sper sa fie bun. Problema e ca aici in Italia sunt alte preturi pentru manopera.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Iun 2011
  7. Musique2 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2011
    Locație:
    alba Iulia
    Masina:
    VW
    Si eu am comandat tot de la Sighisoara. E bun stai linistit si mie imi ajunge maine.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Iun 2011
  8. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Multumesc Musique2 dar cum se manifesta a ta?
     
  9. Musique2 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2011
    Locație:
    alba Iulia
    Masina:
    VW
    Un zgomot foarte urat undeva in baia de ulei ....ca un lant care loveste marginile...la mine numai ce a inceput sa faca , luni il schimb.
     
    Singeorzan florin apreciază asta.
  10. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    In zona noastra ,problema asta se rezolva putin mai usor,eu le trimit dincolo de granita si primesc alta reparata,am si acuma unul aici pt.orice eventualitate.
    La modelul cu pinioane se duce axul si locasul,am inlocuit multe si am din ele care a trecut 100 de mii fara probleme.Sper sa va ajute.
     
    VCR, vktremor și stormhold apreciază asta.
  11. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Deci si cele cu pinioane au probleme ? Sunt dezamagit de audi,nu numai eu multa lume,sunt frumoase dar putin fiabile. Aici la Milano, 10 posesori de audi, a6, a4, a3 toate 2.0 tdi, vor sa dea an judecata concernul Volkswagen Audi, pentru problema cu pompa de ulei si pentru injectoare. Pentru a trece de la pompa de ulei cu lant, la pinioane pretul....2800 euro...am ramas fara cuvinte cand am auzit. Asa ca o sa schimb lantul, sper sa fie ok dupa

    Azi am fost la un mecanic si dupa ce i-am spus problema el a spus, ca trebuie schimbata si pompa de ulei si un ax. Are cineva codul pentru axul ala ? Dar un cod pentru pompa de ulei 2.0 tdi BLB.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Mar 2013
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si la cele cu lant si la cele cu pinioane se duce axul. Se ovalizeaza. Se repara foarte repede si relativ usor.

    Codul pentru axul de antrenare la cele cu lant este: 03G 115 281 A

    Codul pentru axul de antrenare la cele cu pinioane este: 03G 115 281 A

    Precum se vede au acelasi cod adica axul de antrenare este identic si la pompele cu lant si la pompele cu pinioane.



    O zi buna
     
    adicnu apreciază asta.
  13. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Multumesc Cristi. E acelasi cod si pentru lant si pinioane ?
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da este acelasi cod. Vezi sa verifici si gaura unde intra axul in corpul balansierului. Daca este ovalizata si gaura trebuie sa o maresti si implicit sa faci un ax mai mare cu diametrul de fixare potrivit marimii gauri (dupa ce o rectifici) in care intra axul.

    Daca erai in Romania se rezolva imediat si cu niste costuri infime fata de ce ti-au cerut, ca bani, mecanicii din Italia.

    Codul pentru pompa de ulei prin antrenare cu lant este: 03G 115 105 A
     
    allexallex apreciază asta.
  15. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Nu fac astia rectificari, sau poate nu am gasit eu pe cineva sa faca asta. Alta solutie ar fii sa cumpar o pompa noua nu ? daca gaura ar fii ovalizata. La baia de ulei are garnitura sau nu ? un cod si pentru garnitura exista ?

    Am gasit un sevice dar au spus ca sa vin eu cu toate piesele, pret pe toata lucrarea 350 euro daca totul e bine. Rog pe cineva, sa imi spuna ce garnituri imi trebuie daca exista. Eu am acum numai kitul lant, intinzator si pinionul mic. O sa caut si axul. Mie teama sa vin pana an tara asa cu ea, e cam zgomotoasa, se aude la relanti un fel de scartait, ca de rulment, parca ar fi o atingere de lant, nu stiu cum sa zic. O sa vad cand voi demonta.

    Va salut si va multumesc pentru coduri.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Iun 2011
  16. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Nu ai de inlocuit nici o garnitura,baia este montata cu pasta de etansare.
    Nu tre sa schimbi pompa,gaura se ovalizeaza in axul balansor,cel care este in poza de mai sus,dar daca mai circuli asa cu ea,vei avea nevoie si de turbina:uhm:
     
  17. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Salut !azi am cumparat si pmpa de ulei, pentru mai multa siguranta am gasito la 200 euro.Da, nu are garnitura la baia de ulei.Dar am o nedumerire cu lantul,pe care mi la trimis baiatul de la Sighisoara.Sper sa fie bun ,sa nu fii fost scurtat....O sa vad vineri.Axul balansor,se poate schimba si ala?sau e axul ala mic?Vreau sa spun unde se baga axul ala,nu se poate schimba?
     
  18. dyabolyk

    dyabolyk 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2010
    Locație:
    Vâlcea
    Masina:
    AUDI A4 B8 2009 2.0TDi
    Codul de la axul pompei care l-am schimbat eu este:03G 115 281 D. Mentionez ca le-am schimbat de aproximativ o luna si masina merge rotund fara zgomote. Este vreo diferenta intre cel cu A si cel cu D la sfarsit? Da silvio sursa mea este de la Sighisoara. Scuze pentru late reply.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Axul cu D la sfarsit le-a inlocuit pe cele cu A si C incepand cu data de 15.09.2010. Codul a ramas la fel s-a schimbat doar ultima litera. Este acelasi ax dar modificat din punct de vedere al materialului. Se pare ca este un material mai dur si care nu se mai strica (ovalizeaza) asa repede.
     
  20. dyabolyk

    dyabolyk 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2010
    Locație:
    Vâlcea
    Masina:
    AUDI A4 B8 2009 2.0TDi
    Am inteles. Multumesc pentru raspuns ;)
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta