1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pornire cu probleme motoare diesel 1.9 TDI la A4 B5 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de blueice69, 13 Iun 2013.

  1. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    O parere, va rog, despre eroarea ce a aparut dupa oprirea in mers a B5 -ului (1,9 tdi, AHU, 1997). A pornit foarte greu dupa. Pina la aceasta problema masina lucra si pornea foarte bine. Am si un scan facut cu cateva zile inainte.
    Ross-Tech da niste posibilitati. Ma intereseaza daca cineva s-a intalnit efectiv cu aceasta eroare, problema.

    Address 01: Engine Labels: 028-906-021-AHU.lbl
    Control Module Part Number: 028 906 021 BD
    Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 11SG 0806
    Software Coding: 00002
    Work Shop Code: WSC 00000
    VCID: 52A094BB9E7F4788C71
    1 Fault Found

    00550 - Start of Injection Regulation
    17-00 - Control Difference

    Readiness: N/A
     
    Ultima editare: 6 Ian 2016
  2. Gaby.or 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a4 b5
    Salut,
    Am un audi A4 B5, motor 1.9 tdi din 1996. Saptamana aceasta am intampinat o problema: mi-a spus cineva ca la temperaturile care sunt (mai scazute) ar fi ok motorina EVO din Moll.
    Am ascultat sfatul, dar surpriza, masina a inceput sa mearga ca si inecata, plus avea o pornire foarte grea si avea trepidatii de la 1500 pana la 2000 rpm.
    Am consumat o mare parte din motorina si am alimentat din aia normala si surpriza, masina si-a revenit. Totusi, am ramas uimit, de ce sa mearga mai prost cu motorina mai buna ?
     
    susan apreciază asta.
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pentru ca nu era asa buna cum credeai tu sau cum o face reclama ;)
     
  4. Gaby.or 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a4 b5
    Banuiesc ca treaba asta nu mi-a afectat nimic la masina..
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    E posibil sa iti infunde mai repede filtrul de motorina, altceva nu ti-a afectat nimic.
     
  6. Gaby.or 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a4 b5
    Ok....ms mult pt raspuns
     
  7. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Salut! De când a dat frigul masina îmi pornește greu ( trebuie sa tin câteva secunde de cheie ca sa pornească )
    Am verificat :
    Bateria (12.7V)
    Baterie în timpul pornirii (10.3V)
    Încărcarea (14.7V)
    Am scos mufa senzorului g62 ( mi.a spus cineva sa încerc cu ea scoasa dar pornește la fel de greu )
    Am verificat avansul cu vagcom este exact la mijloc .. perfect

    Ce am observat e ca dacă accelerez în timp ce pornesc o ia la sfert de cheie...adică din prima direct... ce poate sa fie...??

    Mulțumesc anticipat!

    Masina mea : Audi A4 B5 1.9 TDI 66KW 90CP cod motor 1Z
     
  8. Silitra 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A3 sportback, 2007, 2.0 tdi cod bkd
    Ai verificat bujiile?
     
  9. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Da am verificat si bujiile si sunt bune toate :)
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  11. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Eu nu cred ca am probleme cu bujiile pentru ca martorul mi se aprinde 1-2 secunde si atunci când am scos senzorul de temperatura lichid răcire (senzor g62) mi.a stat martorul de bujii aprins circa 18 secunde si tot greu a luat-o ... :( mi s-a nu fie ceva pe alimentare ... ca dacă apăs acceleratia o ia din prima ...ca si cum nu ar avea nimic ...
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Iti porneste cu fum negru ?
    Ce valori ai la injectoare ?
    Fa si un log in mers si posteaza-l in aria dedicata.
     
  13. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Nu îmi scoate deloc fum de nicio culoare ... si pe vag com cum motorul încălzit la 90grade injectoarele apar în parametrii ... doar ca după ce se încălzește motorul se aude un tacanit parca... (sunetul se auzea si înainte si după ce am schimbat ax cu came si tachetii )

    Log în mers nu stiu cum sa fac... probleme cu masina nu am inafara de pornire ...trage cum trebuie zic eu :)

    Pun mai multe videouri... cu sunetul motorului... video cu parametrii din vagcom si video cum pornește dimineață...

    1)



    2)



    3)



    4)

     
  14. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    Asa suna (zgomot de aprindere) 1Z, AHU, AHH cu motorina E5 din zilele noastre si avansul reglat "ca la carte". Ideea este ca aceste motoare au fost concepute sa functioneze cu o motorina mai sulfuroasa.
    Umblat putin la avans (miscata pompa) si zgomotul de "moara cu ciocanele" dispare, dar pierzi din performante.
     
  15. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Nu stiu dacă este avansul reglat chiar "ca la carte" pun o poza din vag com cu avansul sa puteti sa va dati cu parerea

    [​IMG]
     
  16. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    Avansul este foarte bun. Temperatura de regim, 90'C, banuiesc?
    Vrei performante si avans perfect, accepti zgomotul.
     
  17. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Pe mine ma deranjează mai mult ca îmi pornește greu acum de câteva săptămâni de când a dat frigul ...si nu înțeleg de ce ... :( mulțumesc!
     
  18. pinga_zlg

    pinga_zlg 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2012
    Locație:
    Sighișoara
    Masina:
    AUDI A4 1.9 TDI 116CP BKE 2005
    Salutari. Am observat săptămână trecuta ca nu mai trage bine mașină. Am schimbat filtrul de motorina si a mers bine câteva zile. Ieri iar au început problemele. Am verificat turul si returul si le-am suflat cu un compresor. La rezervor nu am la ajuns ca se întuneca. Are ceva filtru in rezervor la pompa?
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si ce te face sa crezi ca problema ta este pe partea de alimentare ?
    Fa o scanare, eventual si un log in mers.
    Daca tu cauti rezolvare "babeste", o sa dureze ceva timp pana ii dai de cap.
     
  20. pinga_zlg

    pinga_zlg 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2012
    Locație:
    Sighișoara
    Masina:
    AUDI A4 1.9 TDI 116CP BKE 2005
    Am eu așa o banuiala ca e din alimentare. De ieri de când am umblat la filtru si rezervor iar merge bine. Am sa fac mâine o diagnoza. Mersi. O seara buna.
     

Distribuie pagina asta