1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pornire cu probleme motoare diesel 1.9 TDI la A4 B5 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de blueice69, 13 Iun 2013.

  1. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    Verifica si curata sorbul din rezervor. AJM nu are pompa electrica in rezervor.
    Verifica si circuitul sa nu traga aer fals pe undeva.
     
  2. pinga_zlg

    pinga_zlg 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2012
    Locație:
    Sighișoara
    Masina:
    AUDI A4 1.9 TDI 116CP BKE 2005
    Nu am ajuns sa umblu sâmbătă la rezervor, dar din cate stiu eu pompa e in rezervor. Eu eram curios daca are ceva filtru in rezervor.
     
  3. pinga_zlg

    pinga_zlg 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2012
    Locație:
    Sighișoara
    Masina:
    AUDI A4 1.9 TDI 116CP BKE 2005
    Intre timp am rezolvat problema. Pe cat de mare a fost sperietura, pe atat de simpla a fost rezolvarea. Era sarita din suport supapa vacumatica (acuatorul) de la EGR.
     
  4. Mirc Vfr 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Neustadt bei Coburg
    Masina:
    Audi A4 B8, An 2013, 2.0 TDI, 177 CP, Quattro, Kombi.
    Am un A4 B5 1,9 TDI cod AFN 1997. Am schimbat garniturile in pompa de injectie, dupa care imi porneste greu la prima cheie (invarte aprox 5 sec). In timpul zilei o ia la sfert de cheie dupa ce umblu cu ea dar daca sta mai mult de aprox 8 ore iara pornire grea (invarte aprox 5 sec). Am schimbat f motorina, supapa sens de pe retur si tot acelasi lucru este. Verificat erori cu VAG si nimic, verificat pozitie pompa de injectie si este asezata perfect pe linia din mijloc intre cele doua linii de pe VAG. Ce sa verific....linia de combustibil, pompa de combustibil ?
     
  5. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    Verifica toate imbinarile si furtunele de pe alimentare. Era bine daca aveai o pompa de vacuum.
     
  6. Mirc Vfr 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Neustadt bei Coburg
    Masina:
    Audi A4 B8, An 2013, 2.0 TDI, 177 CP, Quattro, Kombi.
    Problema nu s-a rezolvat. Ar fi o posibilitate cu pornirea grea la prima cheie: ca scapa injectoarele motorina in cap la pistoane cu motoru oprit undeva la 8 ore, motiv pt care scoate fum la pornire si invarte aprox 5 sec ?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu este exclus. G62 e schimbat/verificat ? Mie imi facea figuri dupa 4-5 ore de stationare (invartea cateva secunde bune) si rezolvarea a venit odata cu schimbarea bateriei.
     
  8. Mirc Vfr 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Neustadt bei Coburg
    Masina:
    Audi A4 B8, An 2013, 2.0 TDI, 177 CP, Quattro, Kombi.
    Problema nu s-a rezolvat dar am si facut urmatoarele schimbari: am schimbat furtunele de retur intre injectoare si cel care duce returul in pompa de injectie, am montat o supapa de sens pe tur (pe retur am schimabat-o cu una noua), am scos mufa de la senzorug G62 (temp lichid racire - diferenta cand am scos mufa este ca ramane aprins mai mult timp becul din bord de la bujii cand pun contactul). Scria mai sus audi66 ca s-a rezolvat la el aceasta problema cu schimbarea bateriei - am sa incerc s-ar putea sa aiba dreptate.
     
  9. Mirc Vfr 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Neustadt bei Coburg
    Masina:
    Audi A4 B8, An 2013, 2.0 TDI, 177 CP, Quattro, Kombi.
    Am schimbat si bateria cu una noua - diferenta este ca invarte mai repede la pornire dar aceasi problema: porneste greu dupa ce sta aprox 8 ore. Enigma continua. Ii clar ca se depresurizeaza circuitul de motorina dar acum are doua supape de sens pe tur / retur montate la aprox 50 cm de pompa de injectie. Nu am vazut nicaieri vre-o scurgere de motorina (motorul spalat acum 4 luni ca am inceput cu asta sa vad unde sunt scurgeri de motorina si primul lucru am spalat motorul). Intrebare: cand scot afara surubul de aerisire de pe f motorina, nu este motorina pana la surub ci ii mai jos cu vre-o 1- 2 cm, de ce?
     
  10. Mirc Vfr 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Neustadt bei Coburg
    Masina:
    Audi A4 B8, An 2013, 2.0 TDI, 177 CP, Quattro, Kombi.
    Am rezolvat problema cu pornirea grea: am schimbat toate 4 bujii incandescente. Dimineata la -14 grade porneste perfect.
     
  11. anddym15 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2014
    Locație:
    suceava
    Masina:
    Audi A6 1,9Tdi 2001
    Ajutor!!! De aseara nu mai vrea sa porneasca.
    1. Schimbat barerie(cealalta era cam slabuta)
    2. Verificat sigurante de forta
    3. Tractata si incercat pornire prin tractare( inainte de asta am verificat curele de distriburtie si accesorii)
    4. Dau contact si cand dau sa porneasca nu se intampla absolut nimic.

    Din start excud electromotor(facut de ~1luna si alternator care pornea cu o alta baterie)


    A mai patit cineva asa treaba?

    Maine bag un tester sa vad care e treaba.
     
  12. Razvan_nutzu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2016
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi a4 1.9tdi,2000
    Salutare,
    Am un Audi A4 B5 1.9 tdi 116 cp si am probleme cu masina: a facut un scurt in bord si a iesit fum. Am pornit masina a 2-a zi si a fost totul ok, pana sa ajung acasa, cand sa opresc masina, surpriza .. nu s-a mai oprit motorul.
    Am scos cheia din contact si nimic, motorul mergea intr-o veselie, a trebuit sa o bag in viteza a 3-a si sa inec motorul ca sa pot opri masina.
    Inainte sa o duc la electrician, a inceput sa isi revina si dupa ce s-a uitat la masina electricianul, a spus ca nu a gasit nimic si culmea ca masina a mers cat a stat la el, dar astazi a inceput sa faca iar figuri. Ma poate ajuta cineva ?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu te poate ajuta nimeni din fata tastaturii. Verifica toata instalatia electrica, desfa in bord sa vezi ce s-a intamplat, verifica cu schemele din ELSA in fata instalatia si asa mai departe. Nu te juca in privinta sta ca poate iei foc in mers, nu ca ai fi primul care pateste asta.
     
  14. Razvan_nutzu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2016
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi a4 1.9tdi,2000
    Multumesc Cristi pentru raspuns,dar am fost cu ea la electrician si a spus ca a desfacut bordul masinii si nu a gasit nici un fir ars sau ceva semne cum ca ar fi facut vreun scurt pe undeva.Ma gandesc sa nu fie contactul de vina daca electricianul nu a gasit nimic.Am mai observat ceva,acuma nu stiu daca ii vreo coincidenta sau poate asa o fi,dar dimineata cand ii motorul rece,tot imi face figuri si nu se mai opreste motorul cand scot cheia din contact,dar dupa amiaza cand se incalzeste afara,masina isi revine...ma gandesc ca masina fiind de culoare neagra,dupa amiaza cand ii cald,ceva se incalzeste la masina si asa isi revine masina...o sa ma duc si la alt electrician sa cer si o a 2 a parere dar daca mai aveti aveti careva vreo idee,o puteti impartasi.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da ceasurile jos si desfa-le. Verifica bine toate circuitele sub lupa si ai sa gasesti unul intrerupt sau contact imperfect.
    Acelasi lucru l-am patit si eu la C5 dupa ce am luat curent de la alta masina.
     
  16. Razvan_nutzu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2016
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi a4 1.9tdi,2000
    Multumesc pentru ajutor audi 66,inca nu am reusit sa ma uit la masina,dar astazi o sa incerc si varianta asta sa vad daca ii dau de cap.
     
  17. Pas Alexandru

    Pas Alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 b5, 1.9 tdi PD AJM, facelift 2001
    Salut! Poate careva , tot cu AJM , sa imi spuna cam cat timp sta pe bujii dimineata (-2, -3 grade ) ? Mie mai mult de 2 secunde nu sta , si nu prea imi place cum porneste. Bujiile sunt noi , BERU.
    mersi !
     
  18. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    2-3 secunde la 0 grade tot AJM dar releul se aude cum inchide face clicm dupa vreo 3 secunde dupa ce se stinge martorul din bord.

    Si ale mele sunt tot noi , tot beru.
     
  19. Pas Alexandru

    Pas Alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 b5, 1.9 tdi PD AJM, facelift 2001
    Si porneste la sfert, ca la cald sau mai greoi ? Mersi
     
  20. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Porneste la sfert de cheie. Dar am o problema cred cu un injector si dupa 2 secunde de mers normal merge neregulat motorul ca si cum n-ar avea motorina in filtru de motorina si face asa vre 2-3 secunde dupa care totul e ok.
     

Distribuie pagina asta