1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pornire cu probleme - motor benzina - audi 80 - 90 - 100 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de dictator, 12 Feb 2008.

  1. covesanu 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    audi A4 b5 ,1997
    Multumesc pentru informatii , dar tabloul nu este la fel. Nici releul nu este cu locas de siguranta.O sa verific pompa de benzina.\
    multumesc,
     
  2. covesanu 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    audi A4 b5 ,1997
    Am reusit sa pornesc masina. Am ajuns la pompa de benzina, care era blocata, sau nu stiu.Am dat plus direct de pe bateria si am reusit sa pornesc masina.
    Mai am ceva de facut.
    Nu merge injectorul de pornire la rece.Nu imi vine plus la el.Am gasit un releu, si de acolo cred ca vine problema.Vreau sa ma ajute cine cu ceva informatii despre acest releu.
    Vreau sa stiu cum trebuie sa functioneze normal, si o instalatie electrica.Sa il pot face sa functioneze normal.
    multumesc.
     
  3. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Nu stiu la modelul tau cum ii, dar la Audi 100 '89 - '91 nu este nici un relelu pentru acel injector. Comanda vine direct din ECU, pentru ca nu ii consumator mare de curent.

    Da injectorul jos si alimenteaza-l. Daca face un click, ii bun.

    Eu am avut aceasta problema si am rezolvat-o cu alt ECU. Probabil tot de acolo se trage si problema ca nu iti da tensiune la pompa de benzina.
    Ce ECU ai?
     
  4. covesanu 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    audi A4 b5 ,1997
    Pompa se alimenteaza, si porneste acum, dar ma gandesccand da frigul ca nu va mai porni daca nu merge injectorul de pornire la rece.Dar cred ca o sa fac eu o instalatie pentru el. Ma gandesc sa il alimentez pe un buton si cand se raceste sa ii dau eu impuls de pe buton de cate ori sa dea cate un jet pentru pornire sau mai multe.El tot asa este pus acum dar am vazut ca este trecut printr-un releu si de asta zic eu , cred ca sa dus releul.
    Si daca tu zici ca nu necesita releu il pun pe direct cu un buton. Si cand vine frigul dau 2-3 impulsuri si va porni.
     
  5. Calin

    Calin 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    90,2.3,1989
    Audi 90

    Salut baieti,
    am un audi 90 din 88 care nu imi porneste. Am schimbat la ea filtre, bujii. Fise, electromotor, delcou, calculatoare si tot nu vrea. Stiti careva care ar putea fi problema ?
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Mai 2012
  6. denzel

    denzel 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI 80 B4 AVANT 1994 MOTOR 1.9 TDI TIP 1Z 90 CP
    Salut baieti,

    Revin cu o noua problema,dimineatza nu porneste la prima chei (adica ii dau la automat de vreo 3-4 ori ) dupa ce porneste si daca o opresc si ii dau la automat porneste binisor (motorul invarte circa de 3 ori si porneste )

    Cine imi spune de la ce temp. lucreaza al 5` lea injector ???

    Pe tester nu imi nici o eroare


    AUDI 80 B4 AVANT 1995 MOTOR 2000 TIP ABK 116 CP
     
  7. denzel

    denzel 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI 80 B4 AVANT 1994 MOTOR 1.9 TDI TIP 1Z 90 CP
    cine ma ajuta , azi dimineatza nu a mai vrut sa porneasca deloc...
     
  8. Nae

    Nae 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi 80 B4
    Salut. Am si eu un Audi 80 B4, fabricatie 1994, motor de 1984 benzina, cod motor ABT. E tipul de motor cu un singur injector in carburator. Problema e urmatoarea: la pornirea la rece tine ralantiul ridicat la 1200 rot/min cam 30 secunde dupa care moare. Pornesc din nou, tine ralantiul dar daca plec de pe loc da in nas si nu trage cum trebuie pana se incalzeste. Cand s-a incalzit motorul, daca am nevoie de demaraj la vreo depasire si apas mai tare pedala de acceleratie, da in nas, nu trage cum trebuie. Am schimbat pompa de benzina cu una din Germania, conform codurilor de pe pompa veche, cu acelasi debit si aceeasi presiune. Am schimbat filtrele de aer/benzina. Am schimbat cele doua sonde, cu cap alb de temperatura si cu cap albastru de comanda ECU, noi noute. Am schimbat flansa aia de cauciuc de sub carburator, era uzata intr-adevar, cu una noua. Am schimbat toate furtunele care vin de la servo/capacul culbutorilor/etc la carburator/motor. Am schimbat capacul delcoului. Am schimbat supapa aia de sens care mentine presiunea ridicata in carburator. Am schimbat bujiile. La fel merge. Nu mai stiu ce sa-i fac. Ai idee ce ar putea fi de vina? Multumesc.
     
  9. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Problema la tine este sonda Lambda, ori esde dusa complet, ori nu da semnal corespunzator catre ECU pentru a putea face amestecul aer carburant optim.
    Deconecteaza mufele de la sonda (sunt doua, una neagra cu un singur papuc, aia este mufa de semnal, iar cea de a doua are in componenta doua fire albe, aia e mufa pentru incalzirea sondei). Deci le deconectezi pe amandoua si le izolezi si vezi cum merge masina.
    Daca nu se schimba nimic, atunci este defect motorasul pentru relanti, sau motorasul pas cu pas, care se afla sub filtrul de aer pe corpul de injectie. Bafta
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Sep 2012
  10. Nae

    Nae 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi 80 B4
    Si ce ar putea sa se schimbe? Daca deconectez sonda respectiva, care stiu ca-i pe galeria de evacuare, ce se intampla cu motorul?
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Sep 2012
  11. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    In lipsa unui semnal de la sonda lambda, ECU inregistreaza o valoare de avarie de 0,45V care corespunde amestecului optim de aer benzina, deci ar trebui sa se intample ca masina sa mearga bine fara acele bufeuri sau dat in nas. Deconecteaza sonda, sau cel mai bine schimb-o, din experienta iti spun sa o inlocuiesti cu una noua, o sa merite, masina va merge super bine, motorul va toarce frumos si ce este cel mai important, consumul o sa scada considerabil
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Sep 2012
  12. Nae

    Nae 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi 80 B4
    Conu`Gabi, sa-ti dea Dumnezeu sanatate ca eu ti-oi da o lada cu bere. Aia era. Sonda aia nasoala. Acum s-o caut, sa vad preturi etc. Bine ca i-am gasit buba. Inca o data, multumesc mult.
     
  13. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Astept berea aia. Iti recomand sa cumperi Bosch, daca nu gasesti cu trei fire cum este a ta de pe masina cauta si cu patru fire se potrivesc perfect, doar ca trebuie sa tragi un fir de masa (cel gri de la sonda cu patru fire) de la punctul de masa de pe motor chiar din fata. E simplu si este mult mai bine si iti spun si de ce:l a sonda cu trei fire nu ai fir de masa, masa sondei se face prin galerie, dar cu timpul galeria prinde rugina si astfel nu mai face masa corect, de aceea apar tot felul de probleme legate de sonda Lambda, pe cand la cea cu patru fire ai fir de masa, cel gri dupa cum ti-am spus, care nu rugineste niciodata si este sfant. In fine, daca mai ai nevoie de ajutor ai nrumarul meu de telefon la profil, cu ce pot ajuta, ajut. Bafta multa (o sonda noua Bosch este in jur de 350 ron, merita din plin sa faci investitia, acum depinde de bugetul tau dar o sa fii foarte multumit).
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Sep 2012
  14. lorenzoxxl 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2012
    Locație:
    lisabona
    Masina:
    audi 80,1,6 benzina,1994
    aceeasi problema o am si eu de ceva vreme incoace ca si Nae.dar am fost ieri cu ea la diagnostic si a data eroare la 'senzorul' de relanti.a sters eroarea dar masina merge la fel ca si pana acum.
    se poate sa fie sonda lambda si la mine si calculatorul sa nu o depisteze???sau sa fi ramas tot cu eroare???
     
  15. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    lorenzooxxl, stergerea unei erori nu inseamna remedierea problemei, problema se remediaza prin schimbarea piesei defecte, eroarea se poate sterge de 100 de ori si poate aparea inapoi tot de atatea ori, deci schimba piesa respectiva.
    Daca sonda Lambda este uzata se poate vedea la diagnoza, se urmareste parametrii oscilanti ai acesteia, ea trebuie sa oscileze undeva intre 0,97-1,03 V. Daca este mai mare valoarea mergi cu amestec bogat in carburant si de aici si consumul creste, iar daca valoarea este mai mica mergi cu un amestec sarac in carburant.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Sep 2012
  16. lorenzoxxl 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2012
    Locație:
    lisabona
    Masina:
    audi 80,1,6 benzina,1994
    Deci trebuie sa schimb senzorul de la relanti. Maine am de facut ceva km. si o sa ii scot mufele de la sonda Lambda sa elimin si indoiala asta. Cel cu aparatul de diagnoza mi-a spus ca daca nu apare pe ecran eroare de la sonda nu am de ce sa ma tem pentru ca e buna. Apropo cine a schimbat acel senzor, e complicat ?
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Sep 2012
  17. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Eroarea de la sonda Lambda apare la diagnoza atunci cand sonda este defecta complet, insa ea poate fi obosita si sa nu mai functioneze in parametri normali nedand nici o eroare pe tester.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Sep 2012
  18. lorenzoxxl 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2012
    Locație:
    lisabona
    Masina:
    audi 80,1,6 benzina,1994
    am deconectat-o dupa cum am spus.si merge mult mai bine asa.ideea mea este sa merg asa cu ea un timp pana iau una noua.
    ce se poate intampla daca merg in continuare asa fara sonda lambda conectata?
     
  19. gbvinatoru

    gbvinatoru 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi 80 b4 abt
    Buna ziua dragi colegi, ma confrunt cu o problema si sper sa gasesc o solutie impreuna cu voi. e vorba de un audi 80 2.0ABT(90cp\66kw),benzina, inj monopunct.
    De cca 1 saptamana la pornire si nu numai motorul incepe sa se tureze singur dar nu constant: creste turatia pana la 1500-2000(uneori mai mult) si pe urma scade ca si cum s-ar opri motorul pana la 900rpm si dupa iar incepe sa urce turele. chestia asta nu se opreste.
    In plus, in mers dupa ce eventual se mai stabilizeaza un pic face altceva, in functie de cum merg: mers linistit, schimbat maxim 2500rpm incepe sa se tureze singur pe la 3000-3200rpm; mers agresiv, schimbat ~4100 rpm cand ajung in intersectie si trebuie sa opresc sa acord prioritate scad turele sub 900rpm si se opreste motorul.
    Am tot cautat probleme similare si nu am gasit decat ceva la injectia multipunct dar presupune desfacerea bordului si urmarit continuitatea unui semnal din calculator ceea ce nu mi se pare simplu. Sper sa ma puteti ajuta cu un sfat si multumesc anticipat.
    o zi buna.
     
  20. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    incearca sa faci o diagnoza,in principiu schimba senzorul de temperatura pt ecu(este cel de culoare albastru de pe distribuitorul de apa de pe chiuloasa),curata corpul clapetei de acceleratie,verifica motorasul pas cu pas,si mai verifica sistemul de vacuum sa nu traga aer fals pe undeva,verifica toate furtunele prin care circula aerul
     

Distribuie pagina asta