1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pornire cu probleme - motor benzina - audi 80 - 90 - 100 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de dictator, 12 Feb 2008.

  1. lorenzoxxl 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2012
    Locație:
    lisabona
    Masina:
    audi 80,1,6 benzina,1994
    apropo de motorul pas cu pas,unded se afla?
     
  2. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    pe corpul de injectie,sub filtrul de aer,este negru.lunguet si negru la culoare,are o mufa lata cu sase pini
     
  3. gbvinatoru

    gbvinatoru 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi 80 b4 abt
    am sa incerc cu diagnoza, clapeta de acceleratie +injectia e nou montata pe masina(din iulie), e in regula, a fost curatata bine(decarburol) si intradevar cand se incalzeste mai tare se opreste motorul. furtunasele urmeaza sa verific si chestiuta aia care regleaza turatia cu un furtun mai gros.
    pt lorenzoxxl motorasul pas cu pas e in corp cu clapeta de acceleratie, acela in care intra o mufa dinspre habitaclu masinii.
    ms sper sa reusesc ceva.
     
  4. Morosan

    Morosan 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4-B8/2.0TDI-2009
    Va salut,
    Am si eu o problema la care sper ca-i dau de capat cu ajutorul vostru si anume:
    Masina Audi 80 an 1990 1.8S 66Kw/90cp JN benzina, nu mai vrea sa porneasca nici cu slujbe. Sa detailez, fiind vara am incercat sa fac mai multa miscare si drumul de acasa la lucru si retur l-am parcurs cu bicicleta, pe la sfarsitul lui august am fost cu masina (dupa vreo luna de stat pe margine) la Sibiu la soacra mea totul a mers perfect, dupa vreo doua - trei saptamani de la venirea din concediu a plouat intr-una din zile si am fost nevoit sa merg cu masina. Toate bune si frumoase am pornit la prima cheie, merg la lucru pe drum nici un repros. Cand la intoarcerea acasa dau cheie si nu mai porneste, Binenteles verificat rezervorul pe jumatate plin, ma uit la sigurante toate bune neavand chei la mine o las ca vin mai tarziu cu dulapul de chei si cu doctorul si ii dam noi de capat. Dar pana astazi nu am reusit sa o pornesc. Am verificat releul de la pompa de benzina si anume il actionam manual cand dadeam la automat si tot nu porneste, benzina ii vine dar nu ii vine curent la buji. Am desfacut capacul de la delcou sa vad sa nu fie fisurat, ca nou.
    In concluzie ii vine benzina dar nu are curent ce poate fi?

    Apropo la masina mea se poate face o diagnoza, mentionez ca in tabloul de sigurante nu am cele doua mufe alba si neagra.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Oct 2012
  5. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    daca zici ca ai verificat tot si este in regula,eu zic ca problema este bobina de inductie,este defecta si nu mai duce curent la bujii
     
  6. Morosan

    Morosan 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4-B8/2.0TDI-2009
    O schema electrica pentru masina mea pe unde pot gasi? Are cineva de aici de pe forum?
     
  7. Morosan

    Morosan 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4-B8/2.0TDI-2009
    Am rezolvat-o, a fost modulul de aprindere. Pun o poza ca sa vedeti cum arata modulul singura diferenta este ca cel original este produs de TELEFUNKEN

    [​IMG]
     
    Ultima editare: 28 Oct 2012
  8. audi80b4 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2012
    Locație:
    medias
    Masina:
    Audi A4, 1,8, 2008
    pornire greoaie cand este cald motorul.

    Va salut detinatori de Audi. Sunt si eu detinatorul unui Audi 80 B4 din 1994 , 85 kw , 116CP si de putin timp intampin urmatoarea problema. Dimineata sau cand este rece motorul porneste la sfert de cheie, dar cand s-a incazit motorul pornirea devine greoaie. Electromotorul invarte 4-5 secunde si doar pe urma porneste, iar dupa pornire motorul merge rotund, trage bine, nu da rateuri. Este cineva pe forum care s-a mai confruntat cu aceasta problema ??
     
  9. BV94CAS

    BV94CAS 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2012
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B6, 2.0 ALT
    Problemă Audi 80

    Salutări! Am și eu o problemă. Alaltăieri am mutat mașina în parcare de pe trotuar. Când să mă parchez, mi-a murit motorul dintr-o dată. Am repornit-o și tot dădea să moară. Am ținut-o accelerată la maxim și motorul oșcila între 100 și 400 de rotații, după care s-a auzit un sunet ca de rateu, apoi și-a revenit pentru 10 secunde, după care iar dădea să moară. Am repetat manevra cu ținutul accelerației la podea de 3 ori, pentru că își revenise de 3 ori, după care am parcat-o și am oprit motorul. De alaltăieri nu am mai pornit-o. Azi, când m-am dus să o pornesc să văd dacă și-a revenit, surpriză...pornește și moare apoi instant, nu mai stă accelerată. Treaba e că dacă o țin din contact, adică să țin cheia învârtită, stă pornită, dar doar cu ajutorul contactului, în rest moare. Aveți vreo idee de la ce ar putea să fie? Motor benzină, ABK 116 CP, 1992. Mulțumesc!
     
  10. Mihaela1 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    80, 1.9, 1988
    Buna. Va cer ajutor deoarece am un Audi 80 din 1988 ,1.9 e motor SD, care nu funcţionează cand se încălzeşte.
    Problema este cam aşa:
    Nu a mai fost pornit de 2 ani.l-am pornit repede dar după 2/3 minute se oprea,deşi era accelerat. Daca vroiam sa plec, nu avea putere, se oprea. Am ***ăţat rezervorul, am schimbat filtrul de benzina, am ***ăţat un filtru dintr-un şurub de la distribuitor injecţie, ***ăţat motoras relantiu tot se opreşte.
    Nu stiu ce ar putea avea, nici ce tip de injecţie are, nici ce rol are senzorul de detonatie si unde se află calculatorul, daca are? Se poate testa cu led?
    Multumesc pentru orice informaţie.
     
  11. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    @BV94CAS : la tine pompa de injectie ( din rezervor ) e terminata si trebuie schimbata ( costa ceva ! )
    @Mihaela1 : motor 1,9 e diesel , al tau ce motor are ( scrie in talon ) ?
    @audi80B4 : cum invarte electromotorul , repede sau incet ? - incet = incarcare deficitara baterie sau baterie slaba
     
  12. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    SD este un tip de motor destul de rar, de 1847 cm3 care s-a montat pe B3 pana in 1988, eu pana acum nu am vazut unul in realitate dar stiu ca era descris in Revue Technique. Este un motor cu injectie mecanica asistata de calculator iar daca are si senzor de detonatie inseamna ca este KE3 Jetronic. Din ce am gasit eu pe net se pare ca este cu aprindere TSZ-H ceea ce inseamna ca este KE Jetronic. O poza a motorului dintr-un unghi potrivit poate sa elucideze misterul. Faptul ca nu a fost pornit o perioada lunga de timp este un lucru destul de grav pentru ca inseamna ca benzina ramasa in sistemul de injectie s-a vaporizat, lasand diferite tipuri de reziduuri in sistemul de injectie. Simptomele descrise se datoreaza unui amestec incorect de aer-carburant, posibil si unor probleme de avans al aprinderii. Diagnoza este destul de complicata si presupune existenta unor scule speciale pentru depanarea injectiilor mecanice (trusa de manometre pentru masurarea presiunii in diferite puncte, multimetru electronic, diferite adaptoare, chei , etc.), a unui nivel de cunostiinte despre functionarea sistemului si a unor piese de schimb. Din punct de vedere strict tehnic se repara dar economic nu este rentabil. Daca piesele sistemului de injectie/aprindere sunt cele originale atunci investitia necesara este prea mare. Pentru a reduce riscul de a ramane pe drum si a avea motorul intr-o stare de functionare cat de cat corecta, anumite componente trebuie inlocuite iar asta inseamna bani ce trebuie investiti. Ca sa raspund la intrebari le tale pot spune ca injectia este KE sau KE3 Jetronic, adica are calculator de injectie care este situat in spatele torpedoului, fixat pe tubulatura de ventilatie. Motorasul de relanti se numeste valva de stabilizare a relantiului si are rolul de a mentine constanta turatia de mers in gol atunci cand pedala de acceleratie nu este apasata. Senzorul de detonatie are rolul de a detecta pragul de detonatie si este folosit de calculatorul de aprindere pentru stabilirea avansului optim. Dintre variantele de injectie mecanica produse de-a lungul timpului aceste senzor s-a montat numai la KE3 Jetronic care a fost si ultima varianta de injectie mecanica produsa de Bosch. Este specific motoarelor cu raport de compresie ridicat ce au sistem de aprindere electronic. Ceva informatii despre detonatie gasesti aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Engine_knocking
    Ca posibile cauze ale defectiunii aparute ar fi: regulator de presiune diferentiala defect, regulator de presiune in sistem defect, distribuitor de benzina defect, injector de pornire la rece care nu inchide, senzor de temperatura lichid de racire defect dar pot fi si alte lucruri. Gasesti prin posturile mele vechi diverse lucruri utile despre modul de functionare si verificarile care se pot face. Datorita varstei in general defectiunile sunt complexe si sunt cauzate de uzura avansata a diferitelor component ale sistemului de injectie sau a motorului in sine. Oamenii in general viseaza ca schimba o piesa de 50 de lei sau regleaza putin “surubul de mers bine” si fac o masina veche de 25 de ani sa mearga ca una noua. Din pacate este doar o iluzie.
     
    Ultima editare: 30 Dec 2013
  13. Mihaela1 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    80, 1.9, 1988
    Multumesc pentru răspunsuri. Am sa înlocuiesc senzor temperatura. Poate din cauza lui nu merge bine cand se încălzeşte.
     
  14. Mihaela1 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    80, 1.9, 1988
    Revin cu noutati.
    Am inlocuit pompa de benzina cu una sh si acum functioneaza motorul dar are oscilatii mari la relanti. Am verificat si potentiometrul din partea dreapta a distribuitorului, cel care are legatura cu talerul, pare ok, l-am montat la loc.Noua pompa de benzina scoate 5.5 bari masurati la intrarea in distribuitor. Nu am putut masura presiunea si in timpul mersului. Relantiul balbaie pe la 1000 rot. iar dupa ce merg cu masina urca pe la 1500/2000, si scade greu. Scotea fum negru, consuma mult, motiv pentru care i-a reglat debitul de la distribuitor cu un imbus.
    -presiunea este ok?
    -posibil probleme potentiometrul dereglat?
    Ma poate ajuta cineva de pe forum sa reglez injectia, sau cu un numar de telefon al unui mecanic bun din Bucuresti.

    Multumesc,
     
    Ultima editare: 1 Mar 2014
  15. aurelius74

    aurelius74 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi 80,2000cmc,1994.ABK
    Salutare tuturor,
    De ceva timp am intampinat mai multe probleme: prima a aparut acum trei saptamani cand, vrand sa plec la job si punand contactul, nu se mai aprinde nici un bec in bord. Dand de doua, trei ori la contact, s-au aprins. Motorul a pornit, dar dupa circa cinci minute s-a oprit si nu a mai vrut sa porneasca. Precizez ca pe ea a fost montat GPL si sunt unele modificari la instalatie (am sa atasez niste poze). Disperat (trebuia sa ajung acasa) am facut o improvizatie si am reusit sa pornesc. Am ajuns ok cu ea acasa, am mers vreo trei zile asa pana cand intr-o zi nu a mai vrut sa porneasaca deloc. Precizez ca mi se aprind toti martorii de bord, se aude bazaitul acela si clancul de la releu, in schimb nu mai am scanteie. Ieri am reusit sa dau de un electrician si astazi vine sa vada despre ce este vorba. Intrebarea mea este la prima problema: ar putea fi contactul ?
    la a doua: ar putea fi senzorul hall, bobina, sau modulul de aprindere ? pana la aparitia acestor probleme, masina mergea perfect.
    Audi 80 2.0 cod motor ABK. Am sa revin dupa ce o vede electricianul. O zi buna.

    Acestea sunt pozele.
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Mar 2014
  16. decebal

    decebal 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi 100 cc 2300cm
    pornire grea dupa ce mi s-a ars un releu

    Salut,
    Cristi ma numesc, sunt din Baia Mare si am un Audi 100 cc, an fabricatie 1984, motor 2.144 cmc, 100kw, cod motor WC si am din vara o problema.
    Incerc sa va spun pe scurt toata povestea: mi s-a oprit brusc masina in timpul mersului, am vazut ca de sub bord iese fum, am desfacut acolo si am vazut ca un releu mi s-a ars, codul de pe el este 443.927.826, are numarul 76. L-am scos afara si masina a pornit la sfert de cheie ca de obicei.
    Problema este ca de atunci, asta fiind asta vara masina imi porneste numai la a doua sau a treia cheie. Am ignorat asta vara, dar acum e mai frig si porneste greu, socul automat e clar ca nu mai functioneaza deoarece nu mai sta turata la inceput. Dar ce este si mai interesant este faptul ca m-am interesat de releul asta si este un releu de ABS si nu prea vad legatura.
    Cert este ca problema cu pornirea o am de cand mi s-a ars releul, deoarece in dimineata urmatoare am vazut diferenta de pornire, adica doua trei chei la automat, in conditiile in care imi pornea extraordinar de bine. Sper sa ma puteti ajuta si pentru asta va multumesc anticipat. Am uitat sa adaug faptul ca ,in momentul in care am pus alt releu,mi se opreste motorul.
    Pun si un link unde puteti vedea releul:

    https://www.google.ro/search?q=443.9...29;300;225
     
  17. klaudiuxyx

    klaudiuxyx 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A8 D3, 4.2 BFM, Audi A6 C7 2.0 CGLE, Audi 100 C4, 2.3 AAR
    Nu mai porneste nici pe benzina nici pe GPL

    Masina mea, Audi 100 C4, 2.3E , AAR, cutie automata 4
    Problema nu mai porneste nici pe benzina nici pe GPL.
    Acum 3 zile am tras pe dreapta sa vb. la telefon fara sa opresc motorul dupa ce am mers vreo 10 km fara probleme, iar cand am dat sa plec de pe loc s-a subturat si s-a oprit.
    Dupa 1,5 ore de asteptat sa se raceasca motorul si nenumarate chei, a pornit pe benzina si am reusit sa o duc pana acasa deabia deabia, motorul nu tragea deloc in turatii mici, daca saream de 2000 rpm mergea ok.
    A doua zi am inceput testele, verificare furtune vacuum, verificare aprindere unde am vazut ca nu am scanteie.
    Am schimbat bobina si bujiile si a inceput sa dea scanteie, dupa 10 - 15 chei a pornit pe benzina , am lasat-o vreo 20 de min. sa mearga, apoi am oprit o . A dat din nou la cheie si a pornit la sfert, (mentionez ca in momentul cand a pornit imi bateau toti tachetii).
    Multumit fiind ca a pornit pana la urma , am trecut o si pe gaz, unde a mers frumos la relanti pana am dat sa o accelereaz putin iar in momentul acela s-a oprit si de 3 zile nu am mai reusit sa o pornesc.

    Mentionez ca am verificat alimentarile si benzina si GPL si sunt ok, in special cea pe GPL pe care ma bazez ca este mai sanatoasa. Am masurat compresia pe fiecare cilindru si esste 15,5 la rece. Am verificat toate conductele de vacuum si sunt ok.
    Dupa ce am schimbat bobina pentru ca nu dadea scanteie , a doua zi cand am mai testat o pe cea veche, mergea din nou si cea veche....

    Instalatia GPL la a mea este cea cu pulverizare GPL in admisie si ma gandesc ca singurul lucru care poate sa o faca sa nu mearga este un amesctec prost de aer, iar dupa simptome pare sa nu aibe aer deloc, pentru ca nici macar rateuri nu mi da
    Ma gandesc si ca senzorul hall din distribuitor poate sa o fi luat razna si sa dea scanteia aiurea...
     
    Ultima editare: 24 Iun 2015
  18. klaudiuxyx

    klaudiuxyx 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A8 D3, 4.2 BFM, Audi A6 C7 2.0 CGLE, Audi 100 C4, 2.3 AAR
    Revin cu rezolvarea, dupa 10 zile in care am luat absolut totul la verificat am gasit problema, respectiv lamela de contact a rotorului pe axul delcoului era departata si nu mai calca cum trebuie pe ax. Lucru ce facea sa am o scanteie slaba la aprindere dar nu suficienta. Mentionez ca si axul era ruginit.
     
  19. Asavei catalin 123 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2016
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi 80 b4 1,6 Ada din 1994
    Salu,
    Am eu probleme cu pornirea la rece: dupa prima cheie moare motorul după a doua de obicei pornește dar scoate un miros puternic de benzina si un fum alb. Ce poate fi ca am pus pe tester, verificat sonda lambda si pare ok. Masina este cea din profil.
     
  20. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Dupa ce se incalzeste merge bine ? Fara nici un rateu ?
     

Distribuie pagina asta