1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pornire cu probleme - motor benzina - audi 80 - 90 - 100 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de dictator, 12 Feb 2008.

  1. Asavei catalin 123 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2016
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi 80 b4 1,6 Ada din 1994
    Daca vreau sa plec imediat parca nu se accelereaza dar dupa cateva secunde merge ok. La urmatoarea pornire e ok. Nu stiu daca are vreo relevanta ca scoate un miros puternic de benzina si un fum alb (specific ca are 10.000 de km de cand am segmentat-o) nu stiu unde sa o mai testez. Parca nu ii stie nimeni secretul.
     
  2. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Daca mirosea a amoniac era sonda lambda .
    Ai pus-o pe un tester ?
     
  3. Asavei catalin 123 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2016
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi 80 b4 1,6 Ada din 1994
    Nu stiu cum e mirosul de amoniac dar parca aduce a benzina. Am facut test, a verificat sonda ,care zicea initial ca nu functioneaza dar apoi cica e ok. Din ce a zis el ca nu are legatura sonda cu pornirea. Atasez si doua poze: aia cu mai multe erori e de cateva luni, dupa a sters-o si a ramas a 2-a care nu stie nimeni de la ce e si nici nu se poate sterge.

    IMG_20160504_101005.jpg
    IMG_20161112_121523.jpg
     
  4. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
    Eu zic să refaci diagnoza cu VCDS, nu cu ce-i în a 2-a poză. Nu de alta, dar văd că e selectat motorul ABM, care e cu injecție monopunct, nu multipunct ca ADA în prima poză, și e posibil d-aia să afișeze programul eroarea respectivă. 65535 e ”Internal Control Module Memory Error” și din câte știu nu se mai poate șterge, cel puțin la modelele astea. Dacă apare și pe vcds, atunci schimbi calculatorul. Dacă pe vcds nu apare, atunci schimbi sonda albastră cu 2 pini care e montată pe chiulasă, în flanșa unde intră furtunul dinspre radiator - de obicei asta dă simptome urâte gen mers neregulat, consum mare, porniri greoaie etc. (chiar dacă e defectă, nu dă neapărat eroare la tester)
     
  5. costica 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2010
    Locație:
    adjud, vrancea
    Masina:
    audi 80 b4 1,6 benzină multipunct 1995
    Sunt mai nou pe acest forum datorita faptului ca desi am masina de mai mult timp a fost condusa de catre sotie. Am hotarat sa o restaurez complet. Am inceput cu schimbare motor, insa dupa mute chinuri pe la mecanici nestiutori, nu am gasit unul cu pricepere pentru audi 80 b4 avant motor 1.6 E cu GPL. Am reusit sa-l pornesc si chiar merge frumos dar am probleme cu pornirea. Porneste cam greu la rece si uneori si la cald. Ma puteti ajuta ? Va multumesc.
     
  6. Asavei catalin 123 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2016
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi 80 b4 1,6 Ada din 1994
    Am revenit. Am pus testerul din nou (vcds) care a găsit două erori de la sonda lambda. Am schimbat sonda, baietii de la service spuneau că e posibil să pornească greu din cauza amestecului bogat ramas. Numai ca acum, cu toate astea tot greu pornește la rece. Ce e de făcut, are cineva o idee ce sa mai verific ? Cei de la service zic ca e totul ok
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fa scanarea cu motorul pornit sa numai apara atatea erori.
    Cea pe senzorul G62 a ramas ?
     
  8. Asavei catalin 123 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2016
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi 80 b4 1,6 Ada din 1994
    Doar erorile astea

    IMG_20161203_092701.jpg
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  10. Asavei catalin 123 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2016
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi 80 b4 1,6 Ada din 1994
    Asta era eroarea înainte să o schimb,acuma sa ii fac iar test?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai amestecat toata problema.

    Deci, la prima scanare, nu ai sters erorile ? Ai facut alta scanare dupa ce ai schimbat sonda ?
    Sterge toate erorile si fa o alta scanare sa vedem ce erori persista.
     
  12. Asavei catalin 123 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2016
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi 80 b4 1,6 Ada din 1994
    Am șters erorile de fiecare dată..sa încerc sâmbătă să scanez iar
     
  13. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    De curiozitate ce sonda ai pus pe masina ? Sonda avea mufe sau a venit fara si s-au efectuat lipituri ?
     
  14. Asavei catalin 123 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2016
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi 80 b4 1,6 Ada din 1994
    fara mufa,dar am lipit exact la fel
     
  15. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Alea fara mufa sunt pe producator deci si mai ieftine si mai proaste ( am patit-o , nu vorbesc din auzite ) . Bosch e sfant , vine gata mufata , speciala pt tipul de motor .
     
  16. Asavei catalin 123 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2016
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi 80 b4 1,6 Ada din 1994
    Bosch e si asta, am dat 350 de lei pe ea. Am luat.o pe asta ca era disponibila in stoc. Pe cele cu mufe cine știe când le primeam.
     
  17. RVSValentin 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2017
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi 80 1.6 E , 1994
    Buna Ziua
    Am o problema de ceva timp si anume, dupa ce ploua pornesc masina, porneste dar se inneaca putin pana in 2000 de ture iar daca o opresc nu mai porneste decat la a 7 a 8-a cheie si daca porneste cand incerc sa plec de pe loc moare motorul.
    Ma poate ajuta cineva cu vre-un sfat va rog.
     
  18. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Verifica senzorul de turatie .
     
  19. RVSValentin 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2017
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi 80 1.6 E , 1994
    Crezi ca imi poti spune orientativ cam pe unde s-ar afla?
     
  20. RVSValentin 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2017
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi 80 1.6 E , 1994
    Am gasit la acel moment senzorul de pe arborele cotit, l.am curatat si n-am mai avut probleme pana acu 1 luna cand dupa ce a stat o sapt nu a mai vrut sa porneasca deloc. Am scos senzorul l-am masurat, 480 ohm. Bun, din ce am vazut rezistenta la unul nou. Acum nu mai stiu ce poate avea. Nu aam deloc scanteie. Invarte dar nu porneste. am schimbat bujii, bobina cu tot cu comutatorul de tensiune . Tot nu am scanteie, partea ce tine de alimentare e totul ok. ce altceva ar putea sa o impiedice sa primeasca comanda de a da scanteie?

    Multumesc!
     

Distribuie pagina asta