1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pornire cu probleme - motorul se opreste in mers la A4 B5 cu motor benzina - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de jakarta87, 17 Sep 2010.

  1. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    La A4,B5,nu da eroare senzorul Hall nici macar atunci cand este pus doar contactul.Lucrul asta se intampla in schimb la B4(Audi 80),deoarece avea distribuitor cu capac si rotor in interior(pipa sau lulea).Asa ca daca ai eroare pe senzorul respectiv trebuie schimbat ,dar este foarte important cum apare eroarea,cu:"implausible signal","no signal",sau "intermitent".
     
  2. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Gabi de cand ai masina ?
    La B5 1,6 din 95 distributia scanteii se face mecanic are capac de delco si rotor distribuitor (lulea) .
    Diagnoza la motorul de 1,6 ADP se face doar cu motorul pornit nu doar cu contactul pus. Treaba cu pornirea grea poate sa fie din mai multe cauze. Inca ceva B5 cu motor de 1,6 din 95 nu are senzor pentru axa cu came ci il are pus pe bloc si citeste de pe arborele cotit. Mai verifica si supapa din capatul rampei de injectoare. Scoate rampa de injectoare, dai la automat si vezi daca iti da benzina pe injectoare. Scoate senzolul de pe bloc, curata-l si daca poti, pune altul. Verifica si bobina de inductie si vezi daca da scanteie si ce culoare are scanteia pentru ca ea normal ar trebuii sa fie albastra.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Mai 2015
  3. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Inseamna ca la primele modele e A4,s-a pus distribuitor clasic,cu capac si rotor.In cazul asta asa este,diagnoza se face cu motorul pornit deoarece apare eroarea de senzor Hall.
     
  4. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Nu apare nici o eroare de senzor Hall decat daca senzorul are probleme. Nu conteaza daca motorul e pornit sau este doar contactul pus, erorile sunt tot alea.
     
  5. AlexG

    AlexG 5th Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2014
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Audi A4 B5/1.6 ADP/ 12.1999
    Am si eu o problema cu 1.6 cod ADP: problema care a fost si anul trecut dar de cand am schimbat bujiile in toamna am crezut ca s-a rezolvat.
    Problema se manifesta in modul in care daca masina o las in soare imi porneste destul de greu adica pe frig la - (minus) imi porneste incredibil de bine, daca merg foarte mult cu ea si e incinsa o opresc imi porneste la sfert.
    Eee daca o las la soare mai multe ore si cum e vara daca o las in parcare la munca trebuie sa invarta de 6-7-8 ori pana porneste. Care ar fi cauza ?
    Nu am gasit nimic asemanator, mentionez ca am bujiile abia schimbate, filtru de aer, de benzina, distributia. Am incercat sa pun si contactul de mai multe ori gandindu-ma ca nu baga pompa de benzina, degeaba.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Mai 2015
  6. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Verifica si schimba senzorul temperatura lichid racire.Dar incearca sa faci o diagnoza mai intai masinii.
     
  7. AlexG

    AlexG 5th Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2014
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Audi A4 B5/1.6 ADP/ 12.1999
    salut pai senzorul nu ar trebui sa faca probleme si cand motorul este cald dupa ce am mers foarte mult cu masina? mie de exemplu mi-a pornit foarte foarte greu astazi ca a stat in soare de azi dimineata
     
  8. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Verifica si supapa de pe filtrul de aer sa nu fie blocata pe deschis.
     
  9. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Alex fa mai intai o diagnoza si vezi ce erori ai , ziceai ceva ca nu sta la relantii cnd e rece motorul si sta mai subturat iar dupa ce se incalzeste sta la 900, asta poate sa fie clapeta de acceleratie ( motorasul pas cu pas) sau senzorul de temperatura al motorului. Pornirea grea atunci cnd sta masina in soare poate fii de la imobilizator , bobina de inductie sau releul pompei de bezina . Daca nu ii faci o diagnoza nu poti sa stii exact ce are si o iei pe dibuite . P.S iati o intrefata pt diagoza ca nu e scumpa e cam 150-200 de lei si ai sa vezi exact ce are masina si nu te mai duci sa dai banuti altora..
    Pompa de benzina nu baga cnd pui contactul ci atunci cnd dai la automat, poti sa o lasi cu contactul pus pana se descarca bateria si nu o sa vina bezina pe fuetune. Nu vine nici daca scoti furtunele din rampa de injectoare si dai la cheie. Ca sa vezi daca pmpa lucreaza tre sa piu un manometru pe furtunul de tur si sa o pornesti si abia atunci vezi ce presiune baga si ce debit are.
     
    Ultima editare: 23 Mai 2015
  10. nicula.alexandru

    nicula.alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2012
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.6, 2000
    1.6 motor ALZ

    Salut,
    poate cineva arunca o privire pe log-ul meu si sa imi dea o parere.
    In momentul de fata masina nu porneste iar releul de benzina cupleaza si decupleaza in continuu...http://youtu.be/Xa-42XgBOkk
    In momentul cand masina s-a oprit era in mers iar turometrul a inceput sa varieze intre 1500- si 800 rpm masina neputand sta in relantiu. Dupa ce am oprit motorul am facut log-ul am sters toate erorile masina tot nu a vrut sa porneasca.
    Incercand a doua zi masina a pornit la sfert de cheie dar dupa 20 de min motorul s-a oprit din nou. Daca scot din nou bateria si o las o zi porneste din nou pentru 20 minute....
    Mentionez ca am schimbat la ea :
    - bobina inductie;
    - senzor impulsuri aprinde;
    - senzor arbore motor;
    - ecu;
    Ceea ce am mai notat este ca de fiecare data cand pun contactul aud clapeta de acceleratie de 3 - 4 ori lucrand dupa care pentru inca 30-40 de secunde mai lucreaza dar la o intesitate mult mai joasa.
    Multumesc !
     
  11. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Ai incercat sa ii dai IMO off ? Se poate sa fie din cauza lui si sa iti opreasca masina dupa o perioada de timp incearca si asa si vezi cum merge iar daca la merge cu IMO off cauta un imobilizator bun la ocupa baieti care se ocupa cu dezmembrari il pui pe masina si li inseriezi cu cheia ta si cu ecu si gata
     
  12. dan37 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2015
    Locație:
    CLUJ NAPOCA
    Masina:
    AUDI A4 B5,1.6 ADP,1995
    Buna seara,
    Am si un mare of cu un Audi A4 B5 motor 1.6 cod ADP care porneste destul de greu la rece dar daca o accelerez merge cat de cat si cand se incalzeste merge constant ralantiul. Daca o opresc si o pornesc nu mai reusesc sa o pornesc trebuie sa o las ca sa se raceasca sa o pot reporni. Aveti idee ce ar putea avea ? Va multumesc anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Iun 2015
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    dan37 citeste acest topic, integral, unde ti-am mutat mesajul si unde trebuia sa scrii. Data viitoare te rog insistent sa-ti verifici textul mesajului inainte de a-l posta/scrie pentru ca nu ai voie sa scrii toate inceputurile cuvintelor cu litera mare. Acum ti-am corectat mesajul dar data viitoare mesajul neregulamentar va fi sters fara alte explicatii. Multumesc pentru intelegere.
     
  14. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Ai tot ce iti trebuie in acest topic dan37 ;)
    Incepe cu o scanare si cu schimbarea senzorului de temperatura G62
     
  15. nashu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a4, 1.6 , 2001
    buna dimineata. am un audi a4 1.6 ALZ care porneste normal dimineata dar se balbaie pret de cateva secunde si iarna mai da si cate un rateu. apoi pe timpul zilei porneste foarte foarte greu. Am schimbat pompa de benzina, bobina de inductie, bujii, fise, debitmetru, sonda lambda , senzor de pe volanta, senzor temperatura. in bord imi da sonda lambda pe care o resetez si dupa 2-3 zile apare iar. temperatura si benzina le arata aiurea si nu mai merg luminile din jurul ceasurilor, in rest limbile ceasurilor si ceilalti martori functioneaza. A mai avut cineva aceste probleme? mersi
     
  16. gila 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2015
    Locație:
    priboieni
    Masina:
    a4 b5 1,6 benzina adp 1995
    Salut,
    Am un audi A4 B5 benzina 1,6 cod motor ADP care porneste la a 2-a a 3-a cheie. Motorul merge foarte bine, am schimbat si supapa de pe filtrul de aer se simte cum lucreaza. Se simte tocanitul pe furtun si daca-l strang cu mana motorul are o scilatie. Ce mai pot verifica, am fost cu ea la tester nu are nimic. Mentionez ca am instalatie GPL si ca tot asa porneste si pe GPL. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Iul 2015
  17. breitner

    breitner Gold Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Comarnic, München
    Masina:
    A4 B5, 1.8 Quattro, Passat B5 1.9 TDI AVF 4Motion
    Nu cumva este problema din contact?
     
  18. Cosminnn 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 1.6, 1995
    Salut, aceeasi problema o am si eu. Am fost la un service specializat din Bucuresti pentru verificare si impresii si mi-au spus ca, la prima vedere, ar putea fi instalatia electrica a contactului. Nu am modificat testat inca ipoteza lor, insa o sa incerc. Devine enervant dupa o perioada sa pornesti la a 3/4-a cheie..
     
  19. Badea Gabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    ADP,1599,1996
    Salut,
    Am un A4 B5 an 1996 cod motor ADP care a inceput sa porneasca foarte greu. Mentionez ca am pus instalatie de gaz si daca porneste pe gaz nu am nici o problema. Am si un cod de eroare: 00561
    Ma poate ajuta cineva cu un sfat ? Multumesc anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Sep 2015
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -

Distribuie pagina asta