1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pornire - Diesel - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de platinium, 9 Noi 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. CosminCatrinoiu

    CosminCatrinoiu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2007
    Locație:
    Rovinari
    Masina:
    A4,1.9,2002
    Porneste foarte greu

    Am un audi a4 din 2002 1.9 TDI 131 cp si am probleme cu pornirea cand masina sta in rampa cu capul in sus,dau la automat vreao 5 minute pana porneste,care sa fie cauza?
     
  2. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Pompa electrica din rezervor.
     
  3. CosminCatrinoiu

    CosminCatrinoiu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2007
    Locație:
    Rovinari
    Masina:
    A4,1.9,2002
    am verificat si e buna,sa fie pompa de inalta?a mai patit cineva asa ceva?
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cosmin de ce nu faci ceea ce ti-am spus eu si pierzi vremea cu intrebari pe forum ? Bafta
     
  5. CosminCatrinoiu

    CosminCatrinoiu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2007
    Locație:
    Rovinari
    Masina:
    A4,1.9,2002
    am facutce mi-ai zis tu,am curatat si pompa din rezervor si degeaba
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu nu ti-am zis sa cureti pompa eu ti-am zis sa faci asta:

    ''Se dezamorseaza pompa de motorina. Instaleaza o supapa unisens pe circuitul de motorina (langa filtru daca se poate) si nu o sa mai patesti asta sau pentru inceput verifica O-ringurile de la supapa unisens aflata pe filtrul de motorina. Daca O-ringurile sunt bune schimbi supapa unisens aflata pe filtru de motorina.''
     
  7. CosminCatrinoiu

    CosminCatrinoiu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2007
    Locație:
    Rovinari
    Masina:
    A4,1.9,2002
    am pus si supapa de acum 2 luni,oringurile nu le-am verificat,o sa merg la un service sa o fac,am fost azi la un service si s-au uitat la pompa de inalta si era murdara de motorina....
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu are probleme ca este murdara. Masoara presiune in pompa de inalte cu un manometru. Trebuie sa fie minim 7,5 bari presiunea de joase la turatia de 4000 si la relanti minim sau chiar peste 2 bari. Bafta.
     
  9. Cipi.88

    Cipi.88 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Botosani,Itali
    Masina:
    19,tdi ,2003
    Salut am si eu o problema si asi vrea sa imi dati niste sfaturi.

    Am un audi a6 1.9 tdi 131 cp din decembrie 2003 si am probleme la pornire: trebuie sa tin mult la automat cam 1 minut si ceva apoi porneste. Este ca si cum nu ar avea motorina, ar prinde aer sau nu are presiune.
    Am facut diagnoza la 3 service-uri diferite toate cu reziultatul 0 errori, nu face fum si am schimbat: bujii, pompa de inalta
    si acelasi rezultat
    Injectoarele verificate si imi sunt in parametrii. Am uitat sa specific ca are cam 4 luni de cand face asa si imi face si la cald nu numai la frig. Dupa pornire masina se comporta normal trage si nu are consum ridicat. Multumesc anticipat pentru raspunsuri
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Ian 2013
  10. CosminCatrinoiu

    CosminCatrinoiu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2007
    Locație:
    Rovinari
    Masina:
    A4,1.9,2002
    Aceasi problema pat si eu,maine o sa-i pun o supapa unisens la iesirea din rezervor pe tur,am pus o supapa langa filtru de motorina dar fara efect
     
  11. CosminCatrinoiu

    CosminCatrinoiu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2007
    Locație:
    Rovinari
    Masina:
    A4,1.9,2002
    Am fost azi la service si au gasit supapa de pe filtru defecta,nu tine deloc,se audzea bila in ea cum joaca,sper ca asta sa fie buba,in seara asta o tin cu capul in sus sa vedem daca s-a rezolvat problema.
     
  12. Cipi.88

    Cipi.88 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Botosani,Itali
    Masina:
    19,tdi ,2003
    Sa speram ca asta e. La mine de aseara nu mai porneste de loc, am du-o acum 20 minute cu platforma la service si sa vedem ce are.
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Ian 2013
  13. CosminCatrinoiu

    CosminCatrinoiu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2007
    Locație:
    Rovinari
    Masina:
    A4,1.9,2002
    La tine e mai complicat,la mine pornea dupa ce dadeam la automat mai mult.....eu dimineatza vad daca este de la supapa
     
  14. CosminCatrinoiu

    CosminCatrinoiu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2007
    Locație:
    Rovinari
    Masina:
    A4,1.9,2002
    Ieri am schimbat supapa de pe filtru si azi dimineatza tot foarte greu mi-a pornit,azi am schimbat si pompa tandem si am gasit stutul de presiune la frana care dansa acolo,astept dimineatza sa vad daca o sa-mi porneasca,daca nu trebuie sa schimb oringurile la injectoare,altceva ce mai poate fi?
     
  15. andrei_f 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2010
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi A6, 1,9TDI, AFN, 1998
    Salut, am rezolvat problema cu limp mode-ul dupa 3000 de rotatii. Am fost cu ea la service si au pus tester-ul pe ea si mi-au zis ca turbina baga presiune prea mare. Au demontat turbina si au gasit ca paletuu erau blocati pe deschis. Au curatat si deblocat paletii si acum merge super. Multumesc pentru sfaturi.
     
  16. CosminCatrinoiu

    CosminCatrinoiu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2007
    Locație:
    Rovinari
    Masina:
    A4,1.9,2002
    Rezolvata problema si la mine.Pompa tandem a fost buba
     
  17. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Ai schimbat pompa? Ai reparat-o?
    Ce defect ai gasit la pompa?

    O zi buna
     
  18. CosminCatrinoiu

    CosminCatrinoiu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2007
    Locație:
    Rovinari
    Masina:
    A4,1.9,2002
    Pierdea presiunea,se dezamorsa instalatia
     
  19. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Audi A4 2.0 TDI Probleme pornire la rece

    Salutare,

    Sunt nou pe aici, si desigur, primul topic il deschid cu o problema pe care o am :think:.

    De curand sunt fericitul(relativ) posesor al unui A4 B8(CAGA), si problema e pornirea la rece, sub zero grade. Demaratorul/Starerul invarte dar motorul nu se porneste, initial am avut bateria originiala, si era umflata un pic, am decis sa o schimb dupa ce imi tot arata Low Battery Warning be bord. Ap pus o baterie Varta de 100Ah, cica de 95Ah de care aveam nu se mai produc, si ca 100Ah ar fi OK. Magazinul de unde am procurat bateria m-a obligat sa trec cu masina un test pentru a imi da garantie. Am fost la ei, au testat masina, au zis ca e in totul in regula si mi-au acordat garantie pe 2 ani, cu conditia ca ma duc la ei odata in 6 luni la teste. Totul bine si frumos.

    Pina cind am incercat sa pornesc masina la cam .... -15C, aceeasi problema demaratorul merge, motorul nu se porneste. Am renuntat in dimineata aia sa mai plec cu masina la serviciu, dupa care nu am mai pornito cateva zile, apoi am incercat din nou sa o pornesc la +5C, totul bine si frumos, a pornit imediat, si de atunci, cred ca sunt cam 3 saptamini, nu am mai avut asemenea probleme, pina acum 3 zile, cind iar nu a vrut sa mai porneasca, cred ca erau cam -12C afara, si asta dupa ce in weekend am parcurs vreo 300KM prin afara orasului(Bateria ar fi trebuit sa fie incarcata bine....).

    Uleiul de motor e schimbat, filtrul de motorina e schimbat, cureaua de transmisie cu toate piesele care se schimba odata au fost schimbate cam la o luna dupa ce am cumparat masina(2 luni jumate in urma).

    Pe bord nu am nici un martor aprins, si o sa incerc astazi sa fac un scan cu VCDS, poate imi sunt bujiile incandescente arse(martorul functioneaza OK, din cite vad).

    Poate cineva sa ma ajute, cam la ce as putea trage atentie ? Initial as evita sa o duc la reprezentanta Audi, sunt cunoscuti prin faptul ca au niste costuri mult prea exagerate aici.

    Multumesc la toti !
     
  20. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Bujii incandescente sau sonda de temperatura. Cand e foarte frig afara incearca sa pui contacul de doua trei ori si sa-l lasi pe bujii, apoi sa dai la automat sa vezi daca porneste. E posibil ca din cauza sondei, releul bujiilor sa le alimenteze prea putin timp si sa nu se incalzeasca suficient.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta