1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pornire - Diesel - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de platinium, 9 Noi 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    campary Da chiar asta a fost si procedura de pornire, doar ca martorul de la bujii sta aprins doar 1-2 secunde, de obicei de 3 ori repet. Ceea ce ma ingrijoreaza e ca demaratorul a rotit cam de vreo 4-5 ori maxim 6, si dupa care pe bord imi apare Low Battery, asta in conditiile in care cu o zi inainte am facut mai mult de 100 KM extra urban, presupun ca ar trebui bateria sa fie incarcata si sa nu imi dea warning-ul ala atat de repede.

    Am si un log cu coduri de errori de la engine.

    http://andyzaharia.com/Log-WAUZZZ8K28N006322.txt
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Ian 2013
  2. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Sterge erorile si vezi care mai raman sau apar din nou. Doua secunde e prea putin la -15 grade. O baterie de 100Ah e suficient de mare pentru a invarti lejer motorul tau. Poate ai un consumator ascuns sau vreo borna slaba la baterie. Ai putea sa mergi la service-ul care ti-a facut testul de incarcare si sa le spui ca bateria nu te ajuta la pornire pe timp rece. Sa mai verifice o data incarcarea. Poate ai avut nesansa sa nimeresti o baterie proasta.
     
  3. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Da, cred ca asta o sa si fac, maine sper sa ajung la ei, si o sa le zic sa se ocupe de problema, deoarece cu siguranta ceva nu e in regula, cand am fost chemat la ei, au zis ca totul e in regula si nu am consumatori cand masina "doarme". Sper sa rezolv problema ca imi place prea mult masinuta asta :)

    Ms mult de atentie !
     
  4. pornire grea la 1,9 tdi, pompa? injectoare?

    De cand am cumparat masina am urmatoarele simptome cu pornirea la cald si la rece.

    La cald (cand afara sunt peste 15 grade) la prima pornire:
    porneste relativ greu si scoate ceva fum alb(de motorina nearsa dupa miros)

    La rece (cand afara sunt sub -15 grade) la prima pornire:
    porneste usor dar sta cam 5 secunde subturata, nu se accelereaza si scoate foarte mult fum alb

    Daca temperatura scade mult sub -20 de grade deja porneste mai greu si are aceleasi simpome cu turatia si fumul

    Ce am facut.
    verificat bujii sunt ok
    schimbat senzor de temperatura
    schimbat filtru de motorina
    montat supapa de sens pe tur inainte de intrarea in pompa

    Ce urmeaza sa fac.
    verificare injectoare si inlocuire daca sunt defecte
    pompa de injectie

    Alte pareri? A mai patit cineva si a rezolvat in alt fel? Asept pareri
     
  5. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Daca cumva scade si nivelul antigelului poate fi garnitura de chiulasa.
     
  6. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Dragi colegi,
    Ajutati-ma sa inteleg cum functioneaza supapa de pe filtrul de motorina. Am cumparat o supapa noua si am observat ca nu-i unisens, pot sufla in ambele sensuri, la fel si cu supapa cea veche (crezand ca-i defecta).
    Este vorba de masina din semnatura.

    Multumesc anticipat.
     
  7. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Supapa repectiva reantoarce returul pompei si al injectoarelor in filtru,cand se umple filtru restul se intoarce in rezervor,dar tot in acelasi timp nu admite ca turul pompei sa traga prin el.Nu prea se defecteaza pentru ca nu are ce sa se strice in el daca-l desfaci vei gasi un arc slab in el si opiesa de plastic.
     
  8. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Pai sa inteleg ca nu este unisens? Ce rol are arcul ca am incercat sa il apas si opune rezistenta? Am facut un test in apa rece-calda si nu deschide partea de jos. Cum se poate testa daca supapa functioneaza corect?
     
  9. eu.shumy 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6,2.5TDI,2000
    Am o mica mare problema cu masina mea: audi A6 motor de 2.5 tdi 150 cp porneste greu dar nu pot sa imi dau seama de ce. Cand ajunge apa la 90 de grade si temperatura la ulei 80 porneste greu, daca scade un pic apa la motor sau la ulei porneste bine. Cand e rece porneste bine si daca scade apa si ulei putin atunci nu mai porneste bine, porneste greu.
    Care este cauza, poate sa ma ajute si pe mine cineva ?. Va multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Ian 2013
  10. Iulian72

    Iulian72 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2011, Audi A4 TDI-PD 2002 131 CP, Suzuki Swift 2017 1.0, 112 cp
    Citeste topicul asta cu atentie, mai multi colegi au avut problema asta, incepi cu o diagnoza si verifica avansul.
     
  11. eu.shumy 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6,2.5TDI,2000
    Da inteleg, dar am pus testerul pe ea si am avansul tras bine la punct, adica dimineata porneste merge bine nu am problema cu asta. In plus porneste numai cand e putin calda aproape de temperaturile normale de functionare ale motorului.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Ian 2013
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    "Shumi", colegul Iulian72 stie ce vorbeste, asa ca verifica daca avansul iti e in grafic asa cum spune procedura, apoi fa o diagnaza sa vezi daca ai erori/probleme. Si te rog mai pune cite un punct dupa o propozitie, apoi incepe alta, ca e destul de greu sa intelegem ce vrei sa spui daca povestea ta e o insiruire de cuvinte cu .....intre ele. No offense.
     
  13. eu.shumy 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6,2.5TDI,2000
    Salut,
    Merci pentru sfat. Maine ma duc sa fac un LOG in mers sa vad ce parametri imi da si pe urma postez LOG-ul.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Ian 2013
  14. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Procedura pentru 2.5 v6 TDI este urmatoarea:
    Warm the engine to at least 80 C
    Go to Basic Setting
    Go to Display Group 4
    After about 10 seconds the engine should go to full retarded timing and zone 3 should read 2 degrees ATDC plus/minus 1.5 degrees.

    (Those are the written words, but the picture shows 2.45 degrees BTDC.)

    To adjust the timing, verify belt tension for the belt going from the left cam to the pump. Then loosen the three bolts attaching belt sprocket to left cam, turn the top of the pump pulley to the right side of the car to advance timing, or turn to the left to retard. (left/right as if you sat in the driver seat) This is a very fine adjustment so don't turn too much at a time. Then tighten the three bolts (20 Nm) and recheck timing.

    The AFB and AKN measuring block interpretations are identical for the most part. Group 0 block 9 reading 120 - 230 = 18 - 117 C. However, you need to go to Group 4 to check start of injection timing for the AKN and you need to make note of the intake air temperature reading (group 7, block 3). With intake air temp below 34 C, the timing should be indicated as 3.9 ATDC - 2.1 BTDC. With intake air temperature above 38 C, the timing should be 1.1 - 4.2 BTDC. If intake air temperature 34-38 C, ran the engine until the temperature is 39 C or higher.


    Vezi ca sunt deschise topicuri cu astfel de probleme.
     
    Ultima editare: 23 Ian 2013
  15. septi_2004

    septi_2004 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2010
    Locație:
    SPANIA
    Masina:
    A4 , 2.000 T.D.I 140CV 2005
    Salut la toata lumea,
    Dupa cum spune titlul am si eu o problema destul de grava zic eu. Dimineata imi porneste foarte greu motorul (mentionez ca masina sta in garaj) iar dupa ce sta vreo cateva ore aceeasi problema. In rest cu motorul cald porneste un pic mai bine (masina mea este un Audi A4 b7).
    Am fost la service si am verificat cam tot ce se putea verifica, totul functioneaza perfect, numai masina nu porneste cum ar trebui sa pornesca. Chiar nu mai inteleg, poate avea legatura cu schimbatul curelei de distributie ? sa fii gresit la montare ? Daca ma poate ajuta cineva cu vreo parere. Va multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Ian 2013
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Se poate si de la distributie, verifica cu vagul pe Engine Measuring blocks ce valori ai pe canalul 4, campul 4.
    Nu e si simptom de pierdere a presiunii pe circuitul de alimentare? Unii colegi au montat o supapa de sens pe furtunul de alimentare motorina . Bafta.
     
  17. septi_2004

    septi_2004 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2010
    Locație:
    SPANIA
    Masina:
    A4 , 2.000 T.D.I 140CV 2005
    salut!
    multumesc pentru sfat!am verificat azi cu vagul valorile....sa imi spui daca is bine !
    [​IMG]

    in legatura cu pierderea presiunii pe circuitul de alimentare ??? nu inteleg ce ar trebui sa fac ?
    iti multumesc !!!
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ca si valori esti in tolerante, cert e ca la fiecare tip de motor i se potriveste o anumita valoare, unele merg bine cu ATDC, altele cu BTDC. Poate vreun coleg care are si el motor BLB (cred ca asta e al tau) si care porneste foarte usor in orice conditii sa ataseze un print-screen cu valorile respective. Uite vezi aici cum se regleaza timingul la motoarele PD, iar aici citeste sa vezi ce inseamna termenii respectivi.
    Pentru presupusa pierdere a presiunii pe circuitul de alimentare , ti-am zis si mai sus ce au facut alti colegi, au pus o supapa de sens pe furtunul de alimentare cu motorina.
    La cineva tot cu o astfel de problema (pornire grea la rece sau dupa citeva ore de stationare) dar pe cod motor AVF de 1,9 s-a rezolvat prin schimbarea oringurilor de la injectoare. Deci problema ta poate avea mai multe cauze. Bafta.
     
  19. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    salutare!

    de ceva timp am o problema cu pornirea, nu conteaza ca motorul este cald sau rece, si anume: cred ca se dezamorseaza pompa, dar este foarte ciudat deoarece nu face mereu, pot sa o las nepornita si o saptamana si sa porneasca la prima cheie, normal fara nici o problema, sau dupa un drum de 10-15 km cu motorul cald daca inainte sa opresc motorul il mai las sa mearga la relanti aproximativ 1 minut si apoi il opresc, iar la 20-30 de minute dupa oprire vreau sa pornesc masina nu porneste, decat dupa ce pun contactul de 10-15 ori, adica dupa ce amorsez pompa, dar daca opresc motorul imediat cum am parcat, fara sa-l mai las sa mearga la relanti 1 minut, nu se dezamorseaza pompa.

    ma puteti ajuta cu ceva sfaturi? problema este deranjanta! mentionez ca masina este un audi a4 2.0 tdi quattro 170 cp 2007.

    multumesc!
     
  20. Iulian72

    Iulian72 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2011, Audi A4 TDI-PD 2002 131 CP, Suzuki Swift 2017 1.0, 112 cp
    Eu nu cred ca se dezamorseaza pompa in mers, ar trebui sa ti se opreasca motorul. Incepi prin a scana masina si vezi ce coduri de eroare iti apar, daca nu te descurci posteaza logul in topicul despre erori Vagcom sa le vedem si noi.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta