1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pornire grea aleatoriu la A4 B6 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de Mascka, 4 Oct 2009.

  1. alecsdani

    alecsdani 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2013
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A4 B6 ,1.9TDI, AWX, 2002
    Salut,
    Am un audi A4 B6 1.9 si de ceva timp avea momente cand dadeam la automat pana ma plictiseam. Am pus vag-ul si nici o eroare. Am inceput sa dau telefoane pe ici pe colo nimeni nu stia sa imi spuna nimic, ba ca trage aer, ba ca e pompa. Am inceput pe rand sa verific sa vad daca trage aer, am schimbat toate colierele cu unele de forta si nimic, tot asa facea.
    Am pornit/oprit si pe urma din nou o repornire rapida si tot la fel facea exclusa chestia cu trasul de aer. Am verificat sigurante, relee, pompa de motorina toate bune mergea pe ambele trepte.
    Am verificat si ECU care nu are nimic, mai ramasese pompa tandem si ca o "sclipire" citind mai demult cam toate topicurile forumului mi-am adus aminte ca un coleg avea aceeasi problema si a rezolvat cu schimbarea comutatorului de lumini. Zis si facut, ma duc la cineva sa iau de pe masina lui comutatorul il pun si ca prin minune a luat-o la sfert, il pun pe al meu din nou abia pornea.
    Am schimbat comutatorul si nu mai am nici o problema. Poate sunt colegi care nu citesc topicul asta de la inceput si pot sa verifice daca merge si la ei chestia asta care mi se pare total pe dinafara cu pornirea.
    Daca stie cineva de ce se intamplaar fi minunat, ca eu nu am gasit un raspuns, iar pana cumparati unul nou, aprindeti luminile inainte de pornire ca o ia la sfert daca el este vinovatul.
     
  2. isaictudor 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 1.9TDI AWX 2003 130 cai si un magar
    Si eu am aceeasi problema. Porneste rapid cand sunt aprinse pozitiile iar daca nu le aprind , invarte un timp apoi porneste. Acum aprind pozitiile instinctiv inainte sa pornesc motorul. Se pare ca singura solutie este inlocuirea comutatorului , ceea ce urmeaza sa fac.
     
  3. alecsdani

    alecsdani 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2013
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A4 B6 ,1.9TDI, AWX, 2002
    da asta este cam singura solutie. Dar nu inteleg legatura
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu trebuie sa intelegeti, doar multumiti-va ca ati scapat doar cu atat. :)
     
    Robert1982 apreciază asta.
  5. FBM 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, 1.9 TDI, 2002
    Confirm, scot comutatorul de lumini din mufa, porneste usor. Cuplez mufa, porneste greu, aprind pozitia, porneste usor... Incerc alt comutator de proba, acelasi cod scris pe el, ramane pozitia aprinsa...
     
  6. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cauta un comutator bun și scapi de probleme. E cunoscuta problema asta la A4

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
    FBM apreciază asta.
  7. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Buuuuuuuuuun, am cumparat kit reparatie injector si am gasit si pe cineva care sa vrea sa le schimbe (oringurile). Doar ca a spus sa spal motorul inainte. Asa ca asta am facut. M-am dus la spalatorie, am lasat-o vreo 2 ore acolo si am spalat motorul. Acum nu mai porneste! :)
    Initial a pornit si a fost mutata in alt loc. Acum nu mai vrea. Porneste, functioneaza perfect vreo 2 secunde si moare. Si daca apas acceleratia in alea 2 secunde, se tureaza, apoi scade turatia si se opreste, indiferent cat as apasa eu acceleratia. Nu inteleg ce ar putea sa aiba. Motorul merge bine (timpul ala scurt cat merge) si mereu aceeasi perioada de timp. Nu e sa zici ca o data merge mai mult sau mai putin ca alta data.
    Spalarea s-a facut cu jet. Sunt constient ca nimeni nu imi poate spune "da, uite asta e", doar as vrea niste variante.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu exista variante. Sunt foarte multe cauze si cauti acul in carul cu fan. Masina ta nu de la spalat motorul are probleme acum cu pornirea. Este o simpla coincidenta. Ai luat o masina cu probleme care trebuie sa le rezolvi etapizat si cu foarte multi bani. Bafta.
     
    kojak13 și Caracal apreciază asta.
  9. kojak13

    kojak13 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 2011
    @Caracal ti-as recomanda sa pui mai intai masina pe tester. Daca mecanicul e priceput, va sti dupa codurile de eroare aparute
    Pune si aicea pe topic ce coduri de eroare iti apar
     
    Caracal apreciază asta.
  10. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Am pus si diagnoza pe masina, dar nu are nici o eroare pe engine :)
    A pornit pana la urma. Am vazut la un moment dat pe sub capota ca iese fum (gaze evacuate) pe la EGR. Am scos furtunul din ciuperca aia si a pornit fara stres :D
    EGR-ul este spart. Probabil nu i-a placut apa.
     
  11. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Ca sa inlaturi urmele de ulei scurs de pe motor- acesta se spala cu Spray de frane unde poti controla jetul, daca dai cu apa uzi tot motorul, toate mufele electrice....si de aici pana la lipsa pornire e doar un pas mic.
     
    Caracal apreciază asta.
  12. Nunoris 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 101 CP 2002 AVB
    Salut
    Am si eu o problema cu pornirea la un audi A4 B6 cod otor AVB: daca o las oprita 7 - 8 ore in general peste noapte cand e putin mai rece afara si cand ii dau cheie porneste la sfert dar moare imediat motorul n 1 - 2 sec si apoi trebuie sa-i dau destul de mult la automat in mai multe reprize si pe la a doua - a treia cheie o ia. Stie cineva de la ce ar putea fi ?
     
  13. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Testerul iti va da raspunsul la intrebarea ta nu forumul
     
  14. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Aer pe circuirul de motorina
     
  15. Nunoris 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 101 CP 2002 AVB
    Testerul nu mi a dat nici un raspuns din pacate..dar am sa mai incerc..
    M am gandit si eu ca e posibil sa mi intre aer pe undeva si sa mi dezamorseze pompa si am verificat inainte de a porni daca am motorina in filtru si pe furtunul dintre filtru si pompa si este..
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Verifica si la pompa tandem.
     
  17. Nunoris 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 101 CP 2002 AVB
    Am verificat filtru, inainte de filtru, si intre filtru si pompa tandem si este motorina. Am verificat pompa din rezervor daca aduce motorina pana la pompa tandem si nu sunt probleme nici acolo. Am schimbat si supapa de pe retur, cea de pe filtrul de motorina chiar daca nu stiu exact rolul ei.
    Daca mai aveti si alte pareri...
     
  18. Storm21

    Storm21 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4, 1.9 Tdi, 2002
    Salut,
    Poate să fie releul de la pompa de motorină, se află sub Ecu. La mine asta a fost, era releul oxidat de la apă.
     
  19. Nunoris 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 101 CP 2002 AVB
    Releul e pt pompa din rezervor sau pt pompa tandem?
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu exista releu la pompa tandem. Invata componentele masinii care o ai. Ultimele 2 mesaje vor fi sterse pentru ca sunt scrise inutil.
     

Distribuie pagina asta