1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pornire grea aleatoriu la A4 B6 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de Mascka, 4 Oct 2009.

  1. Nunoris 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 101 CP 2002 AVB
    Am avut si eu problema cu blocul de lumini si s a rezolvat fara a schimba blocul..din pacate nu pot sa dau detalii despre cum s a rezolvat pt ca nu am inteles mare lucru de la electricianul care a rezolvat problema..vreau doar sa se stie ca se poate rezolva si fara inlocuirea blocului doar ca trebuie sa gasiti un electric bun.
     
  2. Florel 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4
    E bine de stiut,am sa incerc sa caut un electrician,orice informatie e buna,merci !!
     
  3. radu andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2016
    Locație:
    otopeni
    Masina:
    audi a4 b6, 1.9tdi,2002
    salut baieti!

    treaba sta in felul urmator.. masina in cauza este un audi a4 b6 1.9tdi awx.
    am avut ceva probleme cu caldura la masina (garnitura de chiuloasa defecta) am dus chiuloasa la verificat, rectificat.. totul ok, am schimbat garnitura de la chiuloasa, de la galerie, de la evacuare. demontand chiuloasa s au gasit probleme si la ax cu came, supape si tacheti si garnituri de la injectoare (le am schimbat si pe acestea)
    masina merge rotund, totul e bine..

    problema este dimineata. porneste greu.. (de la a 2 a cheie si tinut destul de mult) dupa ce merg cu masina.. chiar si 2 minute la urmatoarea pornire n am nicio problema.
    nu stiu care ar fi cauza. avansul prost, garniturile de la injectoare montate prost..? (am schimbat si bujiile)

    multumesc si scuzati pt roman
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Iti dai seama ca noi din fata calculatorului nu avem de unde sa stim cum s-au montat toate piesele si ce avans ai tu acum la masina.
    Faci o scanare cu VCDS si vezi ce erori ai stocate, dupa aia compari temperatura lichidului de racire citita cu VCDS cu cea din bord si verifici avansul.
    Porneste cu fum, fara fum ? Ai verificat sa nu ai aer pe instalatie de injectie ?
     
  5. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Eu cred ca pierzi motrina pe la pompa tandem si se dezamorseaza instalatia peste noapte.Ai pus garnitura noua la pompa la remontare?

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  6. radu andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2016
    Locație:
    otopeni
    Masina:
    audi a4 b6, 1.9tdi,2002
    audi66 da putin fum negru la pornire


    Catalin_1987 asta nu stiu, nu cred
     
  7. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Întreabă de garnitura respectiva si daca nu a fost schimbata, ia una originala.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  8. lile_florinel 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 TDI 143,2011
    Va salut
    O problema,daca stie cineva sau s-a mai intalnit cineva cu asa ceva...Nu porneste,,invarte si nu porneste,am verificat,bujii,pompa mot,schimbat filtre,curea distr.e ok,pe tester nu da nimic,in bord nimic,
    A pornit doar cu spray de pornire,dupa care nu mai porneste
    Multumesc frumos
     
  9. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Alimentare, daca nu cumva ai erori stocate in calculator. Pompa din rezervor merge ?

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    ilie citeste topicul asta integral si citeste toate topicurile legate de problema ta. Sunt cateva topicuri si in acesta arie. Pe ghicite sa stii ca nu te ajuta nimeni.
     
  11. lile_florinel 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 TDI 143,2011
    Am verificat si pompa din rezervor,e ok...
    Am si citit Cristi,am chemat si asa zisi 2 mecanici,care nu au reusit
     
  12. MarianTutu 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2017
    Locație:
    focsani
    Masina:
    A4 station vegan
    Salutare,
    Am si eu o problema asemanatoare, masina mea porneste dar se opreste dupa o secunda, parca ceva i taie alimentarea! am verificat pompa de motorina , este ok. Stie cineva ce altceva ar putea fi?e A4 B6 1.9 TDI,multumesc
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sa faci o scanare trebuie doar sa ai contactul pus.
    Pot fi destule cauze la problema ta, de la un ECU defect, injectoare, probleme pe partea de injectie, etc. pana la un banal senzor sau filtru de motorina.
    Nu avem de unde sa ghicim.
     
  14. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ia verificați supapa de shutoff (cea din egr) , sa nu ramana inchisa.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  15. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Aveti argumente pentru recomandarea de a nu folosi filtre Mann? Tocmai afirmatia tuturor mecanicilor este pentru acest brand de filtre si chiar le-am gasit cele mai scumpe ori se spune ca pretul face calitatea(poate nu chiar in toate cazurile) dar totusi de asta un Audi e mai scump decat un Logan. Multumesc!
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca mecanicii la care ai fost ti-au recomandat doar marca Mann, schimba-i si mergi la altii. Pune / monteaza marca Hengst, Knecht = Mahle, Purflux, UFI pentru ca tot ce ti-am spus eu sunt prima echipare pentru Audi. Nu stau sa detaliez de ce si pentru ce. Tu faci ce vrei si pui / montezi la masina ta ce vrei tu, pentru ca pana la urma tu esti cel care plateste. Bafta
     
  17. Eugen.nytro 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2.0 2001
    Salut,
    Cand este mai frig afara trebuie sa ii dau 4.5 chei pana porneste. Ma puteti ajuta va rog ? Bujiile sunt noi clapeta curatata pe test nu da nici o eroare. Exista cumva o valoare pe test pt pompa de benzina sa vad daca merge in parametri ? Va multumesc
     
  18. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Senzor temperatura motor, cel cu 4 pini. Calculatorul vede motorul cald in timp ce el este rece. Ii da putina benzina la pornire si de aceea porneste greu. Cel putin asa a fost la mine. Verifica valorile acestui senzor cand nu porneste la rece. Mie imi arata 100 grade si afara ningea.

    Pompa de benzina daca ar fi, inainte sa cedeze face zgomote suspecte pe care ar trebui sa le auzi, gen bazait.
     
  19. Eugen.nytro 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2.0 2001
    Sunt negru de suparare nu se aude nici un zgomot ciudat la pompa o sa o mai bag pe test maine dimineata sa vad daca imi da eroare
     
  20. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Eu zic ca nu e de la pompa
     

Distribuie pagina asta