1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pornire grea aleatoriu - masina nu porneste - motor DIESEL la Audi Q7 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi Q7' creată de hibrid, 1 Feb 2014.

  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Pai am inteles ca daca sunt uzate nu inchid si pica motorina in capul pistoanelor, iar la pornire face multa compresie, astfel ingreunand pornirea. Pana ce se raceste trece ceva timp, astfel ca motorina sa se scurga si de aici pornirea usoara. Este doar o varianta, nu inseamna ca este si cazul tau.
     
  2. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Nu are nici o legătură cred injectoarele, pentru ca dacă erau sa pisă motorina pornea și greu la rece și cred ca îmi dădea fum câtuși de puțin... Dar ea merge perfect doar ca are probleme cu pornirea, nu învârte la cald.
    Menționez ca dacă ii dau un pic de curent adică pun clești pe ea pornește și la cald, menționez ca pot sai dau curent și de la matiz nu are nevoie de amperaj ca să pornească....
    Bănuiesc un releu ceva, scurt pe undeva, vreun calculator sa facă problema dar nu știu la ce sa ma uit, unde sa ma uit.
     
  3. florinac 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2018
    Locație:
    bacau
    Masina:
    audi q7, 3000, 2008
    Buna ziua,
    O sa vin cu un raspuns pentru Mr. Yadge, avand in vedere ca acceasi problema (identica) am avut si eu pana saptamana trecuta.
    Problema delicata se datoareaza cablului cald (+) care este tras de la baterie pana la borna de plus de sub capota. Acolo are un sistem de prindere cu niste izolatori, sistem care in timp se deterioreaza si nu mai asigura necesarul de amperi pentru demaror (fura curent).
    Daca incerci sa dai la automat pe cald si vei atinge usor acel contact, vei simti ca e foarte fierbinte, plus ca exista riscul de aprindere a cablului de la baterie spre acel contact (la mine, izolatia cablului magistral era aproape topita, fiind nevoit sa-l inlocuiesc).
    Cu alte cuvinte, defectiunea este pe acest palier, mai exact contacte imperfecte (contact borne baterie, contact cablu demaror, etc.) In speranta ca ti-am fost de folos, iti urez succes.
     
  4. Kinder mario 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2018
    Locație:
    Mehedinți
    Masina:
    Q7 Bug 2006
    Cum ati rezolvat problema ? A mea are aceleași simptome.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Da jos injectoarele si verifica-le pe banc de proba.
    Acceasi problema am intalnit-o pe un 3.0 TDI ASB si de vina au fost injectoarele.
    Te costa in jur de 3000 ron sa le reconditionezi pe toate.
     

Distribuie pagina asta