Salut,am un audi 80 b4 1.9 TDI problema mea este ca motorul porneste foarte bine la prima cheie dimineata , dar atunci incepe problema merg la serviciu si o las in parcare dupa 4 ore plec atunci trebuie sa-i dau 3 sau 4 chei sa pornesca.poate cineva sa-imi zica ce pot sa fac ,multumesc
asa patiam si eu si am strans mai bine colierele de pe furtunele de la pompa de injectie si de la filtru de motorina si daca nu se remediaza problema e supapa de retur de pe filtru de motorina
Salut, Am un audi 80 B4 1.9 tdi si problema mea este ca dimineata pe rece porneste greu. Ce ma deranjeaza este ca iarna nu am probleme cu el, doar vara. Am bujii schimbate noi, filtru motorina. Dupa ce merge 5 minute porneste perfect. Ajutati-ma cu un sfat. Multumesc.
Porneste greu , cu sensul de invarte mult sau invarte greu ? Daca zici ca doar la rece porneste greu , eu cred ca iti trage aer pe undeva la motorina ...
Salut, am un audi 80 b4 1.9 TDI din '93. Problema pe care o am este ca la rece porneste foarte greu. Bateria e buna invarte, dar trebuie sa dau foarte mult . Daca scot mufa de la senzorul de temperatura apa ( G62 ), atunci cupleaza bujiile si porneste la sfert de cheie. O observatie, dupa ce porneste motoul, cateva secunde parca ar lucra numai 3 pistoane. Daca las sa mearga cateva minute si opresc, porneste fara probleme. Masina merge bine, are putere, adica trage bine. Am verificat bujiile si sunt bune functioneaza la fel. Am curatat si injectoarele pt. ca aveau depunere de calamina plus am pus si aditiv in motorina care curata sistemul de injectie. Problema inca o am la pornire la rece. M-am gandit si la faptul ca trage aer pe undeva la motorina , dar banuiesc ca atunci si in mers ar avea intreruperi motorul. Ma poate ajuta cineva? Ce sa mai verific? Multumesc,
Si atunci ce legatura are compresia si avansul cu G62-ul, in conditiile in care lui ii porneste masina ok cu mufa senzorului scoasa ? Odata deconectat G62-ul, ECU trimite temperatura prestabilita. La cat costa un G62 nou OE, eu zic ca nu e un capat de tara dar un bun punct de plecare.
Pai G62 comanda releul pt.bujii cand temp e sub 5°, daca temp.lichidului de racire e peste 5° G62 trimite semnal doar in bord. Daca bujiile incalzesc camera de ardere aerul/combustibilul isi modifica punctul de ardere. O compresie scazuta si o camera de ardere rece duce la o pornire greoaie in lipsa compresiei. Acelasi fenomen se intampla iarna cand G62 trimite comanda pt.releu DAR bujiile sunt arse=camera de ardere neincalzita/aer/combustibil cu alt punct de aprindere. G62 il schimbi daca e nevoie!!
Buna, M-am gandit sa-l schimb senzorul, insa aztazi l-am masurat si are la rece 2000 de ohm cum scrie descrierea tehnica si la cald coboara rezistenta. Deci pare functional dar o sa schimb ca e in jur de 20 ron. Insa aztazi am gasit o alta neregula ce ar putea duce la pornirea grea. Supapa de sens de pe filtrul de motorina e pe deschis pe ambele directii. Am luat jos aztazi si am suflat in el din ambele directii. Maine o sa schimb sa vad daca scap de problema. Daca nu, ramane compresia sa verific. Multumesc pt. sfaturi.