Pornire grea la a doua cheie - pornire motor rece sau motorul nu porneste la A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de mar, 20 Mai 2010.

  1. mar

    mar 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    brasov
    Masina:
    A6 1.8T , 150cp
    Salutare ,de ceva vreme ma confrunt cu doua probleme .Dimineata la prima pornire nu o ia la prima cheie dar la a doua o ia la sfert ce o fi avand? si a doua problema : odata ce porneste se aude un fluierat in partea stanga jos langa turbina (nu e turbina ca oricat as accelera se aude sueratul la fel ,nu se intensifica) si dispare dupa vreo 20 secunde.V-si fi recunoscator daca ma puteti lamuri cu niste raspunsuri.
    masina in cauza :audi a6 ,1.8T, an 2001, motor:AWT.
    Multumesc:respekt:
     
    Ultima editare: 20 Mai 2010
  2. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    In leg.cu pornirea-cand ai schimbat filtrul de benzina?
    Nu cunosc motorul de 1.8,dar sigur turbina nu este in stanga jos... acel sunet cred ca vine de la rola compresorului de aer conditionat.Asa imi face si mie dimineata,dar dupa 1 min.se opreste sunetul acela usor enervant-ca un 'scartait' sau cum sar atinge usor doua metale.
     
  3. mar

    mar 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    brasov
    Masina:
    A6 1.8T , 150cp
    filtul de benzina nu l-am schimbat inca dar eu cred ca nu -i vine benzina la prima cheie si sueratul vine din partea stanga fata (privind masina din fata) si vine de undeva de sub filtrul de aier.
     
  4. mar

    mar 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    brasov
    Masina:
    A6 1.8T , 150cp
    Chiar nu stie nimeni ? ca ma dispera chestia asta cu pornirea .Merci de sfaturi :sos:
     
  5. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    Incearca sa ei legatura cu colegi sau cunostinte care acest tip motor. Cel putin eu,daca aveai diesel te ajutam cu tot ce stiu. mai intreaba 2-3 mecanici..care stiu acest motor...nu din auzite.
     
  6. Night Ryder

    Night Ryder 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Iul 2008
    Locație:
    DEVA
    Masina:
    A6 1.8T
    salutare. si eu ma gasesc in aceeasi situatie ca si tine. diminiata la prima cheie nu o ia doar la a doua iar dupa aceea porneste la sfert oricand. suspectez a fii pompa de benzina , dar sper ca nu pentru ca e scumpa. am intors etka de sus in jos si nu gasesc sa fie vre-o supapa de sens sau ceva pana la regulatorul de presiune din rampa de injectie( as fii preferat sa fie ala ca e mai ieftin)
    cat despre zgomotul din partea dreapta la tine colegu nu stiu ce sa spun pe acolo intradevar jos este doar compresorul si bineinteles intinzatorul de pe acea curea dar atunci s-ar auzi pe la mijlocul motorului spre fata . nu stiu, apeleaza la un mecanic si vezi ce spune . te sfatuiesc sa ceri mai multe pareri si dupa aceea sa iei masuri. toate cele bune .
    daca rezolvi cu pornirea da de veste si eu sunt interesat. totusi cred ca e pompa.:lmfao:
     
  7. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    aceeasi problema o am si eu..doar ca la mine e diesel..eu sper sa fie de la bujii, am observat ca atunci cand e frig porneste asa, dupa ce sta mai multe ore nemiscata...in rest o ia la sfert...
     
  8. mar

    mar 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    brasov
    Masina:
    A6 1.8T , 150cp
    In partea dreapta jos am descoperit ce este cand am schimbat distributia ,este o turbina auxiliara de aer , mecanicul a zis ca preincalzeste masina e ceva legat de recircularea gazelor dar la mine se pare ca s-au cam dus rulmentii din acea turbina electrica si de aceea face zgomot .
    legat de pornirea la a doua cheie dimineata sau dupa cateva ore bune ,la o scanare de erori zicea ceva legat de senzorul de la axele cu came ,o sa mai studiez problema . sper sa va ajute cu ceva cele descoperite.
    Tinem legatura.
     
  9. gavrilacosmin

    gavrilacosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2011
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi A6 4F, 2.0 tdi, 2007
    Salutare,
    Ma confrunt cu o problema care imi sta pe ,,chelie'' ca sa zic. Imi porneste greu masina. Nu de fiecare data la prima cheie, dureaza si 10 secunde pana apare in bord pompita aceia si un tiuit.
    Dau si a 2-a cheie si o ia, dar cam dupa 5 secunde si ma disperaaaaa. Sunt momente ale zilei cand porneste si din prima si numai inteleg chiar nimic. acum o saptamana am facut revizia (schimbat ulei, filtre) si tot la fel face.
    Masina in cauza: A6 C5 avant,2.5 tdi,motor BDG
    Va rog sa ma ajutati cum puteti fiecare. Poate a mai patit cineva ca mine.
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Dec 2011
  10. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI quattro, 280 cp , 2007, ...full
    .

    Fai un test cu vag-com sa vezi daca are ceva erori stocate si verifica furtunele de motorina si colierele. Se poate sa se dezamorseze cate odata, ca prinde aer fals pe undeva. Verifica si furtunasele alea mici de la returul de la injectoare.
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Dec 2011
  11. gavrilacosmin

    gavrilacosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2011
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi A6 4F, 2.0 tdi, 2007
    merci, am sa ajung la un service abia peste 2 saptamani.
     
  12. rem_saint Guest

    Salutare am si eu o problema care ma roade de cateva saptamani si anume: Masina porneste greu dupa ce o las o zi sau doua fara sa o pornesc si imediat dupa ce porneste se aude ca un zurzuit ca si cum ar bate o tabla peste o bucata de metal in partea stanga a masinii undeva in directia volanului. Zgomotul respectiv se intensifica in momentul in care virez stanga sau dreapta, pe loc fiind. Mentionez ca sunt in munti si aici e destul de frig in perioada asta. Antigelul e ok am pus g12 acum 2 luni nu cred ca sunt probleme. Aveti idee ce ar putea fi ca sa stiu cand ma duc pe la mecanici sa nu ma pacaleasca intrucat nu prea ma pricep in problema asta. Masina in cauza este audi a6 2.5 tdi 150 cai an 2001 cod motor akn.
    Pornirea dureaza undeva intre 5 si 7 secunde. Uneori poate chiar si 10 daca este mai frig afara.
     
  13. rem_saint Guest

    Salut am rezolvat problema chiar daca nimeni nu a reusit sa.mi dea nici un raspuns. Toate cele 6 bujii erau arse. Pentru trepidatia din volan a trebuit completat cu ulei de servo intrucat eram aproape pe minim. Total cost 150 de euro bujiile plus filtru de motorina 65 plus manopera 50 de euro. Reparatia a fost facuta in Italia.
     
  14. marianmarius 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi a6 2500 tdi an fabricatie 2000
    Salut,
    Am si eu o problema. Detin un audi A6 C5 2.5 tdi an de fabricatie 2000. Are 170.000 de km nu stiu daca sunt reali. Problema e urmatoarea: doar la prima pornire porneste greu in jur de 10 secunde apoi restul zilei porneste fara probleme. Tot la prima pornire dupa ce porneste greu scoate mult fum, care dupa 30 de minute maxim dispare si merge normal. Ma sperie fumul asta, ma gandesc sa nu fie ceva grav. Este un fum transparent, sa ma exprim asa, dar e foarte mult parca si miroase putin a ars. Dupa cum v-am spus in 30 minute este totul ok. Porneste din prima si fara fum.
    Stie cineva care ar pute fi problema ?.
    Masina a vut si o perioada in care nu am pornit-o aproximativ 7 luni, insa acum umblu cu ea de vreo 2 luni.
    Va multumesc si sper ca ma puteti ajuta.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Ian 2012
  15. rem_saint Guest

    Salut marianmarius aceleasi simptome le-am avut si eu la masina mea si erau arse toate bujiile. Am schimbat si filtrul de motorina pentru orice eventualitate si acum porneste la prima cheie cu -15 grade afara (sunt in munti).
    Deci, dupa parerea mea ar putea sa fie arse cateva bujii daca nu chiar toate. Fa-ti o verificare totusi, nu te costa mai nimic constatarea.
    In Romania bujiile nu trec de 4 milioane cu tot cu montaj. Mai pui si un filtru care e vreun milion si in 5 milioane ai masina ca noua pentru inca vreo 3-4 ani daca nu si mai mult. Succes!
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Ian 2012
  16. ilan777

    ilan777 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi Avant A6, 2001, 2.5 TDI V6, AKE, 180 cp, triptonic, quattro
    Vad ca la voi pornire greoaie inseamna 10 secunde. Mie imi ia 10-15 minute dimineata (dupa aia e bine) acum cu gerurile astea de -15 grade. Aveti vreo idee de ce ?
    Mi-e clar ca trebuie s-o duc la service. Vag-comul nu a aratat nimic acum doua saptamani inainte de frigurile astea. Nu mai spun ca scutura toata masina pana cand intra toti cilindri in actiune (20 de sec).
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Ian 2012
  17. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI quattro, 280 cp , 2007, ...full
    .

    Cand porneste dimineata greu, imediat cand o pornit scoate fum alb ? Verifica bujiile.
     
  18. ilan777

    ilan777 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi Avant A6, 2001, 2.5 TDI V6, AKE, 180 cp, triptonic, quattro
    Scoate fum la greu, da, alb. Daca porneste. Momentan cred ca mi s-o descarcat si bateria. L-am frecat si azi vro 15 minute dar nu a pornit. Dar mi se pare strigator la cer.. totusi e un audi.. ma tem sa nu aiba si altceva...
     
    nelu severincu apreciază asta.
  19. rem_saint Guest

    Ilan777 problema ta este la bujii. Daca toate bujiile sunt arse motorul nu mai porneste sau o face foarte foarte greu. Ar trebui sa verifici in primul rand problema asta. Daca vei citi mai sus eu am avut aceeasi problema si am rezolvat-o in felul asta. Succes!
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Ian 2012
  20. mr_x4you 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 2.5 TDI 2002
    @Ilan777 Verifica-ti bujiile, eu am avut 5 arse si am chinuit bateria la pornire vreo cateva luni, nu fa aceiasi prostie ca mine. Normal ca e Audi, porneste din compresia buna, dar chinui bateria si demarorul. E vreo 50 ron o bujie, deci cu aproximativ 400 ron iti rezolvi masina cu tot cu manopera, ai sa ramai mirat cat de usor va porni si la -15 grade.
     

Distribuie pagina asta