1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pornire grea la a doua cheie - pornire motor rece sau motorul nu porneste la A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de mar, 20 Mai 2010.

  1. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Astazi mi-am schimbat si eu bujiile, dar doar 5 una nu vrea sa se desfileteze. Ajutati-ma cu un degripant bun (am folosit wd-40)
    Maine dimineata o sa vad cum porneste
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Uite aici cel mai bun. Este acelasi produs. Numai ca cel din a doua poza are ambalajul schimbat (politica companiei Wurth)
     
  3. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Mersi Cristi
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sau mai poti pune putina motorina in capul bujiei si cu miscari stanga dreapta se deblocheaza bujia. Atentie la filet ca ai pus-o daca se rupe bujia in chiulasa. Anterior montarii, unge bujiile cu vaselina pe filet ca ulterior sa nu te mai chinui daca vrei sa le desfaci din nou. Bafta
     
  5. mr_x4you 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 2.5 TDI 2002
    Nu cu orice vaselina, ci cu vaselina pentru temperaturi inalte.
     
  6. ilan777

    ilan777 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi Avant A6, 2001, 2.5 TDI V6, AKE, 180 cp, triptonic, quattro
    am rezolvat-o mai demult dar ma gandeam sa dau totusi o informatie care era cauza pornirilor greoaie de acu 2 luni... Bendix-ul de la electromotor. schimbat cu 200 de lei. merge ca popa.
     
  7. melek 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2012
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A6, 1.8i - AJP, 1998
    Audi A6 1.8i AJP probleme

    Salutare !
    Sunt posesorul unui audi a6 din 1998, 1.8 benzina, cod motor AJP. Sunt multumit de ea... masina merge bine, saptamana trecuta am schimbat ambreiajul (placa,disc,rulment) nu imi facea probleme doar pentru ca tine pedala mai sus, am luat un set de brate si 4 amortizoare ce urmeaza sa fie montate pe ea ... distributia se vede scrisul pe curea este pe conti abia schimbata inainte sa fie adusa in romania. Am ceva probleme cu ea, pornirea greoiae dimineata (bujii noi ngk), senzor tem apa (eroare pe tester, montat altul nou) insa aceasi problema. Porneste greu doar la rece la prima cheie in rest daca o opresc si o pornesc o i-a la sfert fara probleme!!! Cand porneste dimineata invarte de 4-5 ori si se aude si un zanganit ceva nu reusesc sa imi dau seama de unde, opresc si pornesc din nou si merge rotund !!! Masina nu mai are catalizatorul asa am cumparato la rar am rezolvat cu ea ;) spaga !!! Sper ca se intelege ce am scris sunt obosit de pe drumuri si scriu de pe telefon ...
     
  8. melek 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2012
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A6, 1.8i - AJP, 1998
    Discutiile sunt despre diesel a mea este benzina .. cineva cu cateva pareri
     
  9. melek 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2012
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A6, 1.8i - AJP, 1998
    Al meu este 1.8i fara turbo ... Pe teter nu da nimic ... Nici un coleg cu o parere
     
  10. samratonul

    samratonul 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2012
    Locație:
    rocca di cambio it.
    Masina:
    audi a6 1998 2500 V6 TDI
    salutare tuturor, am problema care ma dispera, cu prima pornire dimineata, am fost la tester, dar nimic, nu mi da nimic sau mecanicii nu stiu sa citeasca erorile, oricum a-r fi, nimeni nu stie sa ma ajute,am schimbat filtrele toate, uleiul, bateria furtunasele de la injectoare,am pus chiar si o supapa unisens pe tur intre filtru de motorina si pompa, nu stiu ce sa mai fac, mi-a terminat vreo 2 baterii pana acum, ???? ma poate ajuta cineva?? va rog, si la cald cand ajunge temperatura la 90 grade si opresc motorul, nu mai porneste decat cand ajunge la 60 de grade??????????????


    va multumesc!!!!
     
  11. samratonul

    samratonul 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2012
    Locație:
    rocca di cambio it.
    Masina:
    audi a6 1998 2500 V6 TDI
    Salutare tuturor,
    Am o problema care ma dispera cu prima pornire dimineata. Am fost la tester, dar nimic, nu mi da nimic sau mecanicii nu stiu sa citeasca erorile, oricum ar fi, nimeni nu stie sa ma ajute.
    Am schimbat filtrele toate, uleiul, bateria, furtunasele de la injectoare, am pus chiar si o supapa unisens pe tur intre filtru de motorina si pompa, nu stiu ce sa mai fac, mi-a terminat vreo 2 baterii pana acum. Ma poate ajuta cineva, va rog ?
    Si la cald cand ajunge temperatura la 90 grade si opresc motorul, nu mai porneste decat cand ajunge la 60 de grade. Va multumesc anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Noi 2013
  12. andrei_f 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2010
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi A6, 1,9TDI, AFN, 1998
    Buna ziua, am o problema, de cand a venit frigul masina porneste tot mai greu. Becul pentru bujii nu sta aprins decat vreo 5 secunde. Am incercat sa pun contactul de mai multe ori si am observat ca porneste mai bine. Senzorul de temperatura G62 a fost schimbat anul trecut.
    Vreun sfat?
    Va multumesc.
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Verifica toate bujiile incandescente vezi daca sunt ok. Desfaci "puntea" care le uneste, apoi cu un fir de la plusul bateriei atingi in capatul metalic al fiecareia. Trebuie sa faca scanteie acolo. Daca nu, acea bujie nu e buna. Asta e cea mai simpla metoda.
     
  14. andrei_f 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2010
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi A6, 1,9TDI, AFN, 1998
    Stii cumva cum se masoara senzorul g62(078919501b) daca e bun?
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Acel senzor nu are de-a face cu pornirea. Dupa pornire, da, in mers, dar asta e alta discutie.
    Poti masura cu VCDS temperatura care o transmite G62 la ECU pe Engine si sa o compari cu cea de pe Instruments, de la G2. (nu stiu exact cum e la motorul tau, dar daca in mufa care intra la senzor sunt 4 pini, atunci sunt corp comun cei 2 senzori)Trebuie sa fie aproximativ egale, 2-3 gr. diferenta. Nu stiu valorile de rezistenta a acestuia;)
    LE. Am gasit si un document tehnic, acolo ma contrazic baietii, spun ca poate avea implicatii la pornire. Asa o fi...;) Eu nu am intalnit pana acum.
     
    Ultima editare: 4 Dec 2013
  16. GLS

    GLS 5th Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2013
    Locație:
    Oxford & London
    Masina:
    Audi A4 B6 Cabrio 1.8T 2003 Ex Audi A6 2.5 TDI 2003
    andrei_f senzorul acela cred ca afli in ce stare e cu un tester. Mie mi-a dat pe computer ca trebuie schimbat cand a fost.

    Si asa ajung la problema mea. Dimineata frig, chiar si minus, porneste la sfert. Merg 20 km la scoala, se incalzeste motorul la 90 cum trebuie, parchez si 5-6 ore sta acolo nemiscata. Dupa, pornirea e destul de grea (motorul se raceste in acest timp), invarte 2-3 secunde si zgomotul facut e diferit, adica trocoteste cam tare si mai da un puf de fum negru uneori cand o ia. Inainte sa schimb senzorul G62 scoatea non-stop fum negru dar problema asta s-a remediat.

    Deci recapitulare:
    -dimineata cancer de frig, motor rece, pornire la sfert
    -dupa masa (ora 13-14), temperatura mai ridicata decat dimineata, motor rece, pornire grea
    (logica niciunde..)
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Senzorul G62&G2 nu da eroare decat atunci cand sunt probleme electrice de cablaj, fire, mufa. Daca doar e decalibrat si nu mai citeste bine temperatura, nu da eroare. De asta trebuie masurat pe ambele module unde trimit informatia senzorii si comparate valorile.
    GLS, la tine sa nu fie ceva pe la pompa....
     
  18. andrei_f 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2010
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi A6, 1,9TDI, AFN, 1998
    Mersi nucugheri, am intrebat pentru ca atunci cand am schimbat senzorul am avut probleme tot cu pornirea dar atunci problema a fost de la o rotita dintata de la distributie. Senzorul vechi era de culoare albastra iar cel mou e verde si e de la FAE cod 33782. Nu stiu daca are aceleasi proprietati. Problema cu pornitul poate fi cauzata de releil de bujii?(nu tine bujiile destul aprinse)
     
  19. cristi_sg2 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2012
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6,1.8T,1999
    De luni imi porneste la a 2-a cheie daca o las mai mult de 5-7 zile nepornita. La pima cheie nu porneste dar la a 2-a o ia la sfert, motorul este 1.8T, buji schimbate, distributie, am schimbat si senzorul de temperatura din spatele motorului (cel verde) pentru ca ba imi urca temperatura ba imi scadea, am schimbat si termostatul acum 6 luni odata cu senzorul si la nici 1 luna de la schimbari iar imi urca si coboara tempertura dar revine la normal cam dupa 5 minute. Ce o avea numai ea stie. Am s-ai schimb iar termostatul, curios ca langa radiator se mai afla un senzor de temperatura, pe ala nu l-am schimbat, o fi ala, dracu sa-l ia. :) Problema in contunuare este cu pornirea la a 2-a cheie.
    Cunoscatorii au spus ca de vina este o anume supapa de presiune care nu mai tine benzina si pleaca in rezervor si anumite furtunase de cauciuc panzate de vacum care pierd presiunea. Or fi alea de vina, a mai intalnit cineva problema asta ?

    Puteti sa-mi spuneti daca a mai patit cineva asta si pe unde se afla garnitura aiai de presiune ? Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Dec 2013
  20. z_a_v_e_l_k 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 2.5 TDI, 150 Cp, (AFB), an 99, quattro , tiptronic. A6 C5, 2.4 ( BDV) an 2003 , automata
    Încearcă dimineața când pornești masina sa pui contactul pana se aprind toate cele din bord și după circa 30 de sec. iei contactul de tot și apoi dai cheie (pornești motorul).
    Dacă pornește "sfert" poți începe cu verificarea pompei din rezervor, îmbinările la filtru de benzina de sub masina, rampa de injectoare.
    Eu nu am avut Audi pana acum 1 luna dar am un vecin care a întâmpinat aceiași problema și pana la urma a fost pompa din rezervor.

    Referitor la termostat nu cred ca are vreo vina, de obicei termostatul dacă e blocat, nu îți mai creste temperatura pana la 90 grade.
    Tind sa cred ca ai probleme cu sonda de apa, senzor ce o fi el acolo.
    Am pățit același lucru la un ochios și de vina a fost indicatorul din bord (ceasul propriuzis)





    Stima
     
    Ultima editare: 9 Dec 2013

Distribuie pagina asta