Pornire grea la a doua cheie - pornire motor rece sau motorul nu porneste la A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de mar, 20 Mai 2010.

  1. cristi_sg2 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2012
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6,1.8T,1999
    Multumesc pentru raspunsuri, ma apuc de verificat si revin cu info.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Iun 2016
  2. cos192000 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2009
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    Audi A6 C5 2.5 TDI V6 ( BAU ) 180 CP Quattro Tip
    Probleme pornire la rece

    Salut,

    De cand a venit frigul am urmatoarea problema: de fiecare data cand pornesc masina cu motorul rece, desi porneste repede, timp de 10-15 secunde merge greu, dezechilibrat, de parca nu ar functiona toti cilindrii, si scoate un fum alb. Dupa aceste 10-15 secunde mototrul isi revine singur si functioneaza normal pana la urmatoarea pornire la rece.
    Masina este un A6 2.5 TDI quattro din 2003. Bujiile au fost schimbate toate, fisele si pompele sunt verificate si functioneaza toate. Uleiul si lichidul de racire sunt la nivelul normal.

    Are cineva idee care ar putea fi problema?

    Multumesc,

    Cosmin
     
  3. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2001. 2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2006.2.0,BPW A4 2013 2.0 CJCA.A4 2.0 CGLC,2013
    Pune un tester si verifica avansul,posibil sa fie mic.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Pune Vag-ul pe ea si vezi ce zice. Chiar daca ai schimbat bujiile si ai verificat fisele verifica sa mearga in parametri. Verifica si senzorul de temp. antigel, daca este defect nu comunica temperatura corecta astfel bujiile tale vor crede ca sunt 20grade afara in loc de -2.
     
  5. cos192000 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2009
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    Audi A6 C5 2.5 TDI V6 ( BAU ) 180 CP Quattro Tip
    Scuze Cristi, ai dreptate. Am trecut toate detaliile:
    Audi A6 C5 2.5 TDI V6 ( BAU ) 180 CP Quattro Tip
    Înțeleg că s-a pus VAG-ul pe ea și totul este în regulă cu excepția unei erori legate de un tampon de motor dar care îmi închipui că nu are nicio legătură cu problema asta.
     
  6. cos192000 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2009
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    Audi A6 C5 2.5 TDI V6 ( BAU ) 180 CP Quattro Tip
    Tocmai am luat mașina de la reprezentanța Audi din Ploiești. Rezultat diagnostic: toate funcționează In parametrii si nu sunt erori. Concluzie din partea lor: posibil sa fie injectoarele.
    Păreri?
     
  7. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Sigur nu-ti trage aer pe undeva pe circuitul de motorina ? un coleg cu 2.5 avea problema asta la porniri la rece .
     
  8. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Treaba e foarte simpla cand stii ce ai de facut.La v6 TDI bujiile incandescente sunt alimentate cu 12volti chiuloasele separat,adica 3si3.Deci in cutia calculatorului de motor ai 2 sigurante pentru bujii.Cum verificam?Simplu.Cu motorul cald scoatem mufa la senzorul de temperatura motor(Sonda verde),Scoatem o mufa la bujie pe una din parti si vedem daca apare 12v!,repetam pe cealalta chiuloasa.Exista posibilitatea ca una din chiuloase sa nu fie alimentata cu 12v.Se demonteaza capacul de plastic al ECU si acolo sunt 2 sigurante de 60 de amperi.Una din ele poate fi arsa si motorul porneste in3 bujii.De aici si acest dezechilibru la pornire.
     
  9. cos192000 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2009
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    Audi A6 C5 2.5 TDI V6 ( BAU ) 180 CP Quattro Tip
    Mulțumesc pentru sfat dar toate bujiile și fișele au fost verificate și primesc toate curent.
     
  10. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Atunci mai ramane pompa de injectie sau compresia motorului.
     
  11. Cosmina.Elena 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 Allroad, ake, 2004
    Si eu am avut aceeasi problema si rezolvarea a fost schimbarea pompei de injectie!
     
  12. MiminB 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2012
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a6 c5 avant quattro 2.5 180 cp 2005
    Buna ziua si la multi ani tuturor,
    Azi dimmineata am pornit masina, am lasat-o vreo 5 minute sa se incalzeasca putin, am mers vreo 3-4 km dupa care a inceput sa mearga sacadat a dat vreo doua rateuri un nor mare de fum alb a mai mers un km dupa care s-a oprit.
    Mai porneste sta cam un minute la relanti dupa care se opreste din nou. Am ajuns acasa si am pus-o pe tester, am logurile aici daca ma poate ajuta cineva cu traducerea si exact problema raman dator:

    Sunday,03,January,2016,12:31:22:10074
    VCDS Version: Beta 11.2.0
    Data version: 20110305

    --------------------------------------------------------------------------------

    Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
    Scan: 01 02 03 06 08 15 16 17 18 22 34 35 36 37 45 55 56 57 65 67
    75 76 77

    VIN: WAUZZZ4B05N007051 Mileage: 130800km/81275miles
    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.lbl
    Part No: 8E0 907 401 J
    Component: 2.5l/4VTEDC G000AG 0006
    Coding: 01006
    Shop #: WSC 02334
    VCID: 2C530083F4CB

    Subsystem 1 - Part No: 00006059
    Component: 130 106LC150_1.V79408622486
    WAUZZZ4B05N007051 AUZ7Z0D2635524

    2 Faults Found:
    00550 - Start of Injection Regulation
    17-10 - Control Difference - Intermittent
    00550 - Start of Injection Regulation
    27-10 - Implausible Signal - Intermittent
    Readiness: 0 1 X X X

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 02: Auto Trans Labels: 01V-927-156.lbl
    Part No: 4B0 927 156 FK
    Component: AG5 01V 2.5lTDI RdW 2222
    Coding: 00001
    Shop #: WSC 12345
    VCID: 75E5E5E76701

    1 Fault Found:
    18265 - Load Signal: Error Message from ECU
    P1857 - 35-10 - - - Intermittent

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.lbl
    Part No: 4B0 614 517 H
    Component: ABS/ESP allrad 3428
    Coding: 06357
    Shop #: WSC 12345
    VCID: 2647F2ABEA27

    3 Faults Found:
    18265 - Load Signal: Error Message from ECU
    P1857 - 35-10 - - - Intermittent
    00532 - Supply Voltage B+
    07-10 - Signal too Low - Intermittent
    00532 - Supply Voltage B+
    35-10 - - - Intermittent
     
  13. Cristi Moderator Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    MiminB ce cod de motor ai la masina ? trece-ti in profil obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  14. dany04ncs

    dany04ncs 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2011
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi A4/2003/1.6. Audi A4 B7 2.0 TDI 103 kw cod motor BRE
    Salutare,am si eu nevoie de ajutor,am un Audi A6 ,2.5 diesel,quatro, din 2001, 180 cp...problema mea este următoarea:
    Pe data de 30.12 după prima noapte mai friguroasă in Brașov,am pornit masina ,a pornit la sfert,a pornit normal,după aproximativ 10 secunde in care a mers cam trepidant,s a oprit,si nu a mai vrut nicicum sa pornească,nici trasa nici cu sprei...etc...deloc...
    Am ajuns cu ea trasa la service,baietii atunci mi au zis ca e pompa de motorina din rezervor,bineînțeles fiind înainte de anul nou,masina a stat pana azi,când i a venit rândul la service,am cumparat pompa second,dar s a dovedit ca era buna si pompa mea...in fine...am tot probat pe acolo,Siguranței ,injectate,etc...nimic...pe diagnoza nu dădea doar o singura eroare,"injectoru cu fir" atât,am luat Injector l am montat si tot degeaba,nu mai dădea nici o eroare dar masina nu pornea de nici o culoare. Mi s a zis ca ar fi dusă pompa de Injectie,ideea care e,cum îți dai seama ce e dus la ea,modulul sau partea mecanica,care e modul in care pot verifica dacă pompa e buna sau nu?
    Multumesc anticipat!
     
  15. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Daca te poti conecta cu VCDS pe ea este partea mecanica, daca nu, este modulul pompei. Verificarea se face cu ea demontata si pusa pe banc sau mai "ciobaneste": desfaci fiecare alimentare de injector in parte dai la automat si vezi daca vine motorina.
     
  16. dany04ncs

    dany04ncs 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2011
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi A4/2003/1.6. Audi A4 B7 2.0 TDI 103 kw cod motor BRE
    Salut si multumesc pentru raspuns.
    Revin: am tractat o pana la un service, după multe bătăi de cap, in care am verificat apoape tot ce se putea, am constatat ca pe la pompa injectie in partea de sus pierde motorina. Am căutat acea garnitura, am schimbat-o (18 lei), lângă asta mai e una cu o mufă si un cablaj gen panglica ca la telefoane (600 lei) asta nu am schimbat o, dar pe la ea nu curge.
    In fine: am pus garnitura am montat pompa, (partea de sus), după vreo 2-3 min de dat la cheie masina a pornit in final.
    Problema e ca azi dimineața când am vrut sa o pornesc se dezamorsase iar. In final am montat o pompa manuala cu o supapa unisens înainte de filtru.
    Ideea care e: acum masina porneste doar la o cheie lunga lunga si sta cam cu 100 ture mai jos ca de obicei, când apas accelerația urca trepidat pana in 2000 ture si trage greu, greu după care când intra turbo trage cât de cât. Pe tester nu da absolut nimic.
    V ați mai confruntat cu astfel de probleme, aveți vreun sfat ? Cei de la service zic ca cică totuși cred ei ca ar fi dusă pompa de Injectie. Asta ar fi ? Multumesc anticipat.
     
  17. dany04ncs

    dany04ncs 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2011
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi A4/2003/1.6. Audi A4 B7 2.0 TDI 103 kw cod motor BRE
    Revin cu un update : am pornit masina in seara asta,după ce am venit de la serviciu,a pornit din prima,normal,dovada ca si a făcut treaba supapa montata de mecanici...dar dar..,. Mergea ca un tractor ...zgomotos...nu se tura deloc...ziceai ca se rupe in doua...am lăsat o vreo câteva minute si își mai revenise...am mers cu ea vreo 30 km ...după ce se incalzeste motoru începe sa tragă mai bine...dar tot nu trage cum trebuie...si nu mai face nici zgomot,si încă ceva dubios,consumul arată 19,2 litri/mixt...i-l resetasem azi...niciodată nu a arătat mai mult de 11,7....fum nu scoate mai mult ca înainte...adică aproape deloc...ce mama masii ar putea sa aibă???
    Multumesc mult!
    Pt moderatori...a doua descriere e de astăzi...cu simtomele recente...Scz dacă am postat aiurea...
     
  18. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Porneste cu fum alb si gaze de carter mari? (scoate busonul de ulei cu motorul pornit si vezi daca scoate gaze)
    La consumul asta suspectez injectoare si avans pompa = cel mai fericit caz; cap hidraulic pompa injectie = cel mai nefericit caz.
     
  19. dany04ncs

    dany04ncs 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2011
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi A4/2003/1.6. Audi A4 B7 2.0 TDI 103 kw cod motor BRE
    Salut, mersi pt informație,scoate f puțin fum la pornire,si foarte puțin in mers,puțin cam albicios ce i drept dar nu tare...
     
  20. dany04ncs

    dany04ncs 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2011
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi A4/2003/1.6. Audi A4 B7 2.0 TDI 103 kw cod motor BRE
    salutare,am scris problema mea pe forum zilele trecute,multumesc pentru sfaturi si raspunsuri,acum scriu vesel ca problema mea s-a rezolvat,
    poate se mai loveste cineva de asa ceva si poate are nevoie de sfaturi.
    Problema mea era la pompa de injectie,sub modulul electronic si partea mecanica era un cititor de turatie al pompei de injectie si niste garnituri,am schimbat acele garnituri(una simpla de cauciuc...pret 18 lei si una tot de cauciuc dar era cu tot cu cititorul respectiv pe ea pret noua 630 lei)...acum masina mea porneste bine...merge...trage...asa cum trebuie...si nu mai scoate nici fum albicios la pornire...merge cum ar trebuii...
    o zi placuta tuturor si cati mai multi km fara incidente...
     
    Skywalker apreciază asta.

Distribuie pagina asta