Pornire grea la a doua cheie - pornire motor rece sau motorul nu porneste la A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de mar, 20 Mai 2010.

  1. decomarius

    decomarius 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A6 C5 , 2,5 tdi 4x4, tiptronic, AFB
    Multumesc de informatie. Cred ca si la mine are probleme pompa de injectie. La prima pornire cand e rece relantiul sta pe la 1200 , apoi coboara la normal si de multe ori oscileaza cu vreo 100 rpm si scoate ceva fum alb si nu cred ca e doar condensul. Oricum pana nu pica pompa nu cred ca are rost sa fac ceva.
     
  2. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6 2,5 V6 TDI Avant,150 cp,2001,Motor AKN
    Din cauza furtunului crapat ai prins aer pe instalatia de alimentare si din cauza asta nu mai porneste.
    Rezolvare:pune o pompa manuala de amorsat pe turul de motorina, dupa filtrul de motorina, si amorseaza pompa de injectie.
    Desfa un pic si primul injector din dreapta masinii, cel la care ai cel mai usor acces.
    Dai la automat de citeva ori si gata.Va pornii un pic mai greu pina isi trage pompa de injectie motorina asa ca sa ai bateria buna sa nu te lase.
    Dupa ce porneste, stringe injectorul, las-o un pic la relantii ca sa scoata tot aerul dupa care opreste, scoate pompa de amorsat si gata
     
  3. Rares David 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI 2004 , BDG
    Salutare,

    De ceva vreme , la prima "cheie " din zi a masinii , motorul nu porneste din prima . Se invarte putin la automat , apoi porneste si scoate putin fum alb pe toba .

    Apoi nu mai am problema asta restul zilei .

    Ma puteti ajuta cu un diagnostic / solutie / cost de reparatie ?

    Multumesc
     
  4. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Dezamorsare circuit de motorina, probabil valva de pe filtru,probabil furtun slabit,probabil 3oring-uri in pompa de injectie...oricare ar fi nu este costisitoare
     
  5. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    La fum alb ai probleme cu pompa si/sau injectoarele. Asa a inceput defectul la cazanul meu, putin fum alb, dezamorsare pompa.
    Remediere:
    1. inlocuit 3oring-uri in pompa de injectie - daca continua... vezi pt 2 (daca stii sa le schimbi te costa vreo 10 lei parca)
    2. Dat jos pompa si injectoarele, verificat avans pompa si presiune injectoare totul se face pe stand, aici te cam costa...depinde de defect si poate ajunge undeva la 5-600 eur. repede de tot.
     
  6. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Orice pornire cu circuit dezamorsat la 2,5tdi se lasa cu un pic de fum alb....asa ca ,cam iese din schema injectia.
     
  7. paul.alexandru

    paul.alexandru 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 - 1.9 TDI (AVF) 130 CP An:2004
    Salut!
    Cu o problema ma confrunt si eu. Motor 1.9 tdi avf. Dimineata cand e minus afara imi porneste foarte greu masina. La un moment dat incepe si palpaie uleiul cu rosu pe tot ecranul din bord dar dupa ce porneste dispare.
    Am sch bujiile am sch injectoarele si tot greu porneste.
    Ma ajuta cineva cu niste sfaturi va rog?
    Multumesc
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Bateria ?
    Cand invarte mult e normal sa iti apara uleiul in bord.
     
    mare_hotz și paul.alexandru apreciază asta.
  9. george7345 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 motor 2.5 v6 tdi 2002 automat prnd + - cod motor aym
    inainte sa-i dai sa porneasca pune bujiile de 2-3 ori si dupa aceea da-i la automat, poate porneste mai repede
     
    paul.alexandru apreciază asta.
  10. paul.alexandru

    paul.alexandru 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 - 1.9 TDI (AVF) 130 CP An:2004
    Bateria e sub jumate. ma gandeam ca ar putea fi de la ea dar ma mai gandeam si inafara de ea ce ar mai putea fi.
    Si daca pun de 2 3 ori bujiile nu porneste mai bn sau cel putin nu simtitor.
    Va multumesc mult de ajutor!
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poti sa pui bujiile de 5 ori. Iti va consuma doar mai multa baterie.
    Bujiile sa fie toate bune, verifica bateria sa fie buna, nu "sub jumate" . Ce-i aia ? La -15 grade vrei sa-ti porneasca sfert cand ea de-abia invarte ?
    Vezi circuitul de alimentare sa nu se dezamorseze , avansul , injectoarele. Daca toate aste asunt cum trebuie, va porni fara probleme.
     
    Ultima editare: 4 Ian 2017
    mare_hotz și paul.alexandru apreciază asta.
  12. paul.alexandru

    paul.alexandru 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 - 1.9 TDI (AVF) 130 CP An:2004
    La multi ani domnule!
    Avansul e bun (0.0- 0.6) si inj la fel, au corectii bune, o sa vad cu bateria aia ce-i de facut si sper ca odata cu ea sa se rezolve problema :)
    Multumesc
     
  13. ionut30 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2010
    Locație:
    tulcea
    Masina:
    audi a6,1.9 tdi 2003
    va salut! Masina mea porneste normal la prima cheie ...de fapt porneste normal cand motorul este rece. Problema apare dupa ce opresc motorul ,dupa ce acesta s-a incalzit. Porneste la sfert si dupa 2 secunde scade acul la turometru si se opreste. Dupa ce se mai raceste motorul porneste fara probleme.Mentionez ca inainte sa apara acest fenomen,cand porneam , acul de la turometru nu statea fix...motorul nu 'torcea' constant. Va multumesc anticipat pentru pareri!
     
  14. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Paul - schimba bateria si cauta una ce are curentul de pornire mare
    Ionut30 - pistonasul de avans din pompa la asta ma gandesc eu
     
    mare_hotz apreciază asta.
  15. Audi MD 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2018
    Locație:
    Moldova
    Masina:
    Audi a6
    Salutare la toti am sieu o problema la un motor diesel 2.5 180 .dau de cheia se aprinde tot in bord dar motorul nu porneste nuse aude nimik si nustiu deundei problema .
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Nu crezi ca ar fi cazul sa verifici electromotorul ?
     
    kojak13 apreciază asta.
  17. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Valenii de munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Salut colegilor,
    Am avut in aceste zile geroase o pornire grea dimineata la -13 grade. Dilema mea este urmatoarea: cand pun contactul la -13 grade nu ramane activ indicatorul bujiilor incandescente. Ar trebui sa ramana activ cateva secunde bune tinand cont ca afara sunt -13 grade ? Am masina de 2 ani si aceasta problema nu stiu daca am avut-o sau nu de la inceput, pentru ca este dotata cu webasto din fabrica si dimineata mereu a fost programata sa mearga 30 minute. Dupa aceste minute in care webasto functioneaza iti ia cheia din mana, insa e clar ca e ceva in neregula si daca uit sa pun incalzirea seara , a doua zi dimineata porneste greu. Din curiozitate citind manualul webasto, am aflat urmatoarea informatie: pentru a proteja bateria NU este indicat ca instalatia sa functioneze un timp mai lung ca timpul in care te te deplasezi cu masina. La mine e cam asa : 30 minute webasto si 20 deplasarea , deci initial am vrut sa dau vina pe baterie . Dar chiar si cu bateria slaba aceste bujii ar trebui sa functioneze la -13 grade. Va rog ceva sfaturi.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Toate ca toate, dar bujiile le-ai verificat cu un multimetru ? Cati Ω ai pe fiecare ?
    Chiar daca nu dau eroare pe VCDS, nu inseamna ca sunt bune.
     
  19. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Valenii de munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Nu le-am verificat, daca ar fi bujiile arse nu s-ar mai aprinde martorul lor din bord? Acel martor ar trebui sa fie al releului care trimite curent la ele , deci chiar si cu toate arse in bord ar fi trebuit sa fie aprins. Cel putin asa gandesc eu. Mai repede releul sa fie defect , dar nu reusesc sa-l identific in cutia cu relee si sigurante.
     
  20. EEXCALADE

    EEXCALADE Bronze Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    BACAU
    Masina:
    Passat CC 2.0 DSG 170 CP
    Doar la punerea contactului acest martor reprezinta bujiile ,in rest e raspunzator de managementul motorului
     

    Fișiere atașate:

Distribuie pagina asta