1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pornire grea la a doua cheie - pornire motor rece sau motorul nu porneste la A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de mar, 20 Mai 2010.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  2. tr10100

    tr10100 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2010
    Locație:
    SLATINA
    Masina:
    A6, 1.9 TDI, 2002 cod AVF
    Multumesc, voi incerca sa gasesc un mecanic, sa stie ce este de facut.
     
  3. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Verifica pompa tandem, la15 grade trebuie sa o ia perfect
     
  4. tr10100

    tr10100 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2010
    Locație:
    SLATINA
    Masina:
    A6, 1.9 TDI, 2002 cod AVF
    Salut și mulțumesc pt sugestie... am schimbat tot setul de garnituri de la pompa tandem, cam acum o luna, dar nu s-au observat imbunatatiri la pornire...
    Daca temperatura exterioara este peste 15 grade, atunci mașina pornește perfect, fara fum. Cum scade sub 15 grade, cum incepe sa porneasca din ce in ce mai greu. Va intreb daca unul sau mai multe injectoare ar putea fi cauza?
    Cum aș putea verifica pompa tandem?
     
  5. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Exista procedura dar..iti trebuie scule dedicate.
    Degeaba ai schimbat garnituri la pompa.
    Incearca si parcheaza masina cu botul in jos si vezi cum porneste.
    Temp.cu plus nu ar trebui sa ti faca probleme la pornire.
    Da jos inj.si vetifica le pe un banc.
     
  6. tr10100

    tr10100 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2010
    Locație:
    SLATINA
    Masina:
    A6, 1.9 TDI, 2002 cod AVF
    Am incercat si varianta cu urcatul pe bordura, dar nu s-a schimbat nimic.... in ce priveste injectoarele, eu sunt din Slatina si aici nu avem asa ceva .
    Aș avea un manometru pt masurarea vacuum-ului... daca pompa tandem face vacuum corespunzator, asta ar insemna ca debiteaza bine si motorina?
     
    Ultima editare: 3 Ian 2019
    tpy apreciază asta.
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  8. tr10100

    tr10100 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2010
    Locație:
    SLATINA
    Masina:
    A6, 1.9 TDI, 2002 cod AVF
    Mulțumesc, Cristi, dar, din pacate nu funcționeaza link-ul...
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Functioneaza perfect.
     
  10. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Nici la mine nu se deschide.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Probabil ca trebuie sa fiti membrii vwforum. Va spun eu ca se deschide link-ul.
     
  12. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Merge link-ul! Sunt curios cum rezolvi problema @tr10100 , tine-ne la curent!
     
  13. tr10100

    tr10100 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2010
    Locație:
    SLATINA
    Masina:
    A6, 1.9 TDI, 2002 cod AVF
    Buna seara, dragilor și mulțumesc pt ajutorul pe care mi-l acordați. Bineințeles ca va voi relata despre rezolvarea acestei probleme, daca ea se va rezolva...
    Sunt din ce in ce mai convins ca ceva s-a intamplat odata cu schimbarea distributiei, dar, fiind vara, nu am observat atunci problema... am masina de 9 ani și o cunosc destul de bine, nu a avut niciodata probleme la pornire ( bineințeles, daca bateria a fost ok...), de aceea cred ca la schimbarea distribuției s-a intamplat ceva care afecteaza pornirea, DOAR la rece, la prima pornire, dupa asta, totul revine la normal, iar vara nu sunt probleme nici la prima pornire.
    Și atunci va intreb: ce se putea intampla?
    @nucugheri mi-a sugerat sa reglez avansul... oare de aici sa nu porneasca bine la rece iarna (adica prima pornire, dimineața) dar vara sa nu mai influențeze? Din avans se regleaza cantitatea de motorina injectata, care ințeleg ca este mare? dar atunci nu ar injecta multa motorina și vara?
    Oricum, eu cred ca s-a intamplat ceva la schimbarea distribuției, dar CE?? Poate are cineva o parere salvatoare, caci pe baza mecanicilor care funcționeaza in Slatina, slabe șanse. Oare de ce, dupa ce o ponesc, mai greu sau mai ușor, in funcție de temperatura de afara și o accelerez peste 2500 ture, toate injectoarele par a se bloca, merge sacadat, ca un tractor și este limitata la 1200 ture? Daca o opresc și o pornesc imediat, pornește ușor, dar tot așa neregulat și limitat la 1200 ture. Daca o opresc și o pornesc peste 2-3 minute, pornește ușor și merge normal, deși motorul este RECE...?
    Mulțumesc.
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Tu fa ce am zis noi pe-aici, porneste de la ce ti se pare mai usor si mergi spre greu ca operatiuni (impropriu spus, dar ca sa se inteleaga), eliminand pe rand cauzele. Daca tot intrebi si nu faci nimic...e degeaba. Distributia ar trebui verificata daca e la punct cu calele de montare. Dupa asta, ca sa reglezi putin avansul ai nevoie doar de o inelara cu cot de 13 si una de 18. In link-ul anterior pe care ti l-am postat iti da mura in gura cum se face acest reglaj. Doar asa vei vedea daca pornirea la rece se va rezolva. Si da, si din avans se regleaza cantitatea de motorina injectata, tu practic determini pozitia axei cu came fata de arborele cotit, ceea ce influenteaza si punctul mort superior si inferior. Iar senzorii de pe axa cu came si arborele cotit citesc aceasta pozitie si o transmit la ECU, cel care iti da practic cantitatea injectata in orice moment al functionarii motorului.
     
  15. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    tr10100 ai totul pt.pompa tandem
     
  16. tr10100

    tr10100 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2010
    Locație:
    SLATINA
    Masina:
    A6, 1.9 TDI, 2002 cod AVF
    Buna seara, dragilor. Bineințeles ca voi incerca sa fac ceea ce mi-ați recomandat, insa, momentan nu pot, deoarece sunt destul de racit șsi temperaturile de afara sunt destul de zgarcite... Sper ca voi putea sa va spun cat de curand ce am facut și ce s-a schimbat.
    Stimă!
     
  17. tr10100

    tr10100 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2010
    Locație:
    SLATINA
    Masina:
    A6, 1.9 TDI, 2002 cod AVF
    Bună seara, stimați colegi.
    Profitând de acest week-end cu temperaturi mai blânde, am zis să încerc să pun în practică sfaturile pe care le-am primit de la voi. Astfel, am incercat sa măsor presiunea po mpei de motorină, dar, din cauză că nu am găsit un adaptor potrivit, am putut să măsor doar vacuum-ul, care, conform manometrului, este undeva la 0.9 bari. Nu știu dacă acest rezultat este concludent, adică, dacă este un indicator al bunei funcționări a pompei tandem, aștept să îmi spuneți voi.

    20190202_121306.jpg

    Am început apoi să modific avansul distribuției. După vreo 2 ore și nenumărate reglaje, atât spre stânga, cât și spre dreapta, vreau să spun că nici măcar nu m-am apropiat de valorile specificate de @nucugheri în răspunsul său. Am ajuns chiar și în situația în care mașina nu mai pornea, ceea ce indica faptul că am exagerat cu modificarea avansului. In timpul acestor reglaje am făcut și câteva probe de mers cu mașina și pot să spun că aceasta funcționa bine, trăgea excelent, nu am sesizat ceva modificări ale funcționării, indiferent de reglajul distribuției.
    În cele 3-4 zile am lăsat avansul reglat diferit, sperând ca dimineața, la prima pornire să sesizez vreo îmbunătățire a pornirii, dar degeaba... Deși au fost dimineți cu 7-8 grade Celsius, pornirea a fost anevoioasă în toate diminețile. Vă atașez câtevapoze din timpul reglajelor, poate vă vine vreo idee...
     
  18. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    -0.9 bar e ok
     
  19. tr10100

    tr10100 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2010
    Locație:
    SLATINA
    Masina:
    A6, 1.9 TDI, 2002 cod AVF
    Rog pe un coleg amabil, care are aceeași motorizare ca mine și a cărui mașină nu are probleme la motor și la pornirea la rece să posteze un print cu un test pe motor, pe canalele 1, 4 și 5, să mă orientez după acele valori. Menționez că am motor 1.9, 131 cp. Mulțumesc.
     
  20. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Daca ai modificat avansul in plaja celor 3 suruburi si nu a pornit, inseamna ca distributia e prost montata.
     

Distribuie pagina asta