1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pornirea la motoare cu benzina - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de marius24, 14 Oct 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. marius24

    marius24 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A4
    Va salut, de curand mi-am cumparat un a4 din 96, 1.6 benzina. vreo luna nu am avut probleme cu el, dar acum a inceput sa nu mai porneasca bine, in sensul ca dau mult la automat atunci cand o las nepornita vreo 15 min. Dimineata porneste la prima cheie. Cateodata cand pun contactul, se stinge beculetul in bord, apoi incepe iar sa palpaie, si nu porneste decat odata dupa care se opreste singura, si trebuie sa iau si sa pun de cateva ori contactul ca sa nu mai palpaie. Am fost cu ea la 3 testere si nu mi-au gasit nimic, am schimbat toate filtrele si bujiile, bateria, dar degeaba. Am fost la diferiti meseriasi care si-au dat cu parerea, dar nimic concret. Cum puteti sa ma ajutati ca nu stiu unde sa o rezolv. Am avut un prieten cu aceeasi problema, dar nu a rezolvat nici el nimic. Pana la urma a vandut-o. Va multumesc.

    ...nu sunt un incepator in domeniul auto. Am schimbat la masini de m-am saturat, dar vreau sa spun ca nu se compara cu audi nimic din ce am avut(vb de vectra, laguna, xantia...). Asta e MASINA! Chiar daca am problemutza asta cu ea.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Apr 2011
  2. Georgekey

    Georgekey 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2007
    Locație:
    ATENA
    Masina:
    AUDI TT 225 TQ BAM 2001
    Problema este exact pe contact!!Contactul este din cupru si se maninca suprafata si nu face contact!:) Schimba piesa si totul o sa fie ok
    Este normal sa nu apare problema la VAG_COM ;)
     
  3. marius24

    marius24 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A4
    Multumesc. O sa schimb contactul si iti dau un raspuns daca nu mai am probleme.
     
  4. dark000moon

    dark000moon 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.5 AKE Quattro
    Probleme pornire 100 cc din 86 cutie automata - furtune vacuum

    Salutare,
    am un audi 100 cc din 86 cutie automata am probleme cu pornirea.
    Can este rece porneste greu, cand se incalzeste porneste ok.Am niste furtune pe la motor unde se aude cum trage aer nu ma pricep sa explic din punct de vedere tehnic ca nu sunt in domeniu. Am schimbat un furtun care era spart si acum porneste dar greu inainte nu pornea deleoc.
    E o problema de aer am inteles de la cuneva ca e vorba de amestecul de aer cu benzina "vachum" nustiu daca asa se scrie. ma poate ajuta cineva sa imi zica cum ar trebui sa vie facuta aceasta instalatie adica o schema cu furtunele care si cum trebuie sa fie. Va multumesc si sper sa ma lamuriti.
    Inca odata scuze daca nu am folosit termeni corecti.
    Astept un raspuns.
     
  5. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    da,si eu zic ca poate fi baiu din ceva vacuum,in cazu in care acel furtun de la aer(vacuum) este fisurat,isi poate trage aer fals,adica sa tarag prea mult aer si atunci deregleaza amestecu de aer cu benzina,ar trebui sa verifici toate furtunele sa vezi daca nu is strangulate,fisurate,sau chiar rupte,ca sa nu mai influenteze nimic amestecu de aer cu benzina,bafta
     
  6. dark000moon

    dark000moon 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.5 AKE Quattro
    am verificat furtunele dar nu stiu exact cum ar trebui sa fie puse ideea e ca vin doua furtune care intra intr-un T iar un capat al T-ului trage aer direct de afara si nu cred ca e normal.
    Mi-ar trebui o schema care sa ma indrume cum trebuie sa fie pus fiecare furtun
    O sa fac si o poza sau mai multe sa se vada cam ce e pe la mine pe la motor. Motorul e cam murdar dar imi e ca daca ma duc cu ea la spalatorie nu mai porneste deloc, adica sa nu traga apa prin acel loc.
    Acum porneste din prima, am ami umblat ieri la ea dar faza e ca atunci cand o pornesc terebuie sa insist ceva si daca o accelerez brusc in 2500-3000 de ture moare trebuie sa o accelerez incet probabil trage pre mult aer dupa un minut doua nu mai are probleme si porneste din prima.
    Si mai e o chestie interesanta e un loc in care ar trebui sa intre un furtun dupa cum arata si acolo nu este nimic a sa fac poza
    am cautat pe net o schema de la motor cu vaccumul dar nu am gasit nimic detaliat poate ma poate ajuta cineva cu un link mi-ar fi de mare folos.
    Va multumesc.
     
  7. nemilos

    nemilos 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI 200 TURBO QUATTRO EXCLUSIV 1988
  8. dark000moon

    dark000moon 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.5 AKE Quattro
    Mersi mult sper sa reusesc sa o pun la punct o sa pun si niste poze diseara ca am mici nelamuriri
    daca e cineva care se pricepe si poate sa ma sfatuiasca si are chef sa imi explice pe mess mi-ar fi de mare ajutor.
    Astept si alte sugestii.
    Va multumesc inca odata.
    :think:
     
  9. dark000moon

    dark000moon 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.5 AKE Quattro
    Am pus niste poze in care se vede cam cum sunt furtulele pe la mine pe la motor
    Sper sa ma lamureasca cineva cum ar trebui puse corect.
    Va multumesc
     
  10. nemilos

    nemilos 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI 200 TURBO QUATTRO EXCLUSIV 1988
    pune numere la furtune si stuturi si iti spun eu care cu care vine.
    ai indicator de consum in bord corect ?
    sau nu ?
     
  11. dark000moon

    dark000moon 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.5 AKE Quattro
    Salut am adaugat numere pe furtune
    Astept un raspuns .
    In locul acela de la motor unde nu este furtun bagat ce ar trebui sa intre???
    Merci mult si scuze de intarziere.
     
  12. dark000moon

    dark000moon 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.5 AKE Quattro
    Fratilor Sunt Disperat Nu Stiu Ce Sa Mai Fac

    Am mari probleme cu pornirea mai exact cu vacuumul. Vechiul proprietar a umblat la acest sistem si acum am probleme si la pornire si cand merge trage aer fals.
    Sunt doua locuri unde trage aer direct de afara si din cate am inteles eu sistemul de vacuum ar trebui sa fie etans nu sa traga de afara.
    Cand o accelerez brusc tremura ca si cum s-ar ineca trebuie accelerata usor ca sa nu imi moara motorul.
    Are cineva un model ca al meu care sa ma poata ajura sau daca se poate sa ma intalnesc cu el sa vad cum ar trebui sa fie puse furtunele corect???
    Am fost la doi mecanici si mi-au zis ca nu stiu exact decat daca am schema corecta pt motorizarea care o am, daca aveam schema le faceam eu.
    Poate cineva sa ma ajute?????
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Feb 2008
  13. nemilos

    nemilos 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI 200 TURBO QUATTRO EXCLUSIV 1988
    hai sa vb pe mess.
    id : nemilos1976
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Feb 2008
  14. lgg 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    100, 2000, 1987
    Salut,
    Eu am un audi 100 din 87, motor 2.000 cm cutie automata. Faza e ca nu stiu cum as putea sa te ajut de la distanta. Eu am gasit un mester care se ocupa numai de modelele astea la iasi si are cam toate piesele pentru modelele astea inclusiv le repara.
    Daca nu ai reusit sa rez problema si crezi ca te pot ajuta da un semnal.
     
  15. nemilos

    nemilos 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI 200 TURBO QUATTRO EXCLUSIV 1988
    3 vine in termoregulatorul de presiune de pe bloc . acela de langa joja de ulei.
    nr 1 vine in teulk cu 1 si 2 .
     
  16. damutz20

    damutz20 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2007
    Locație:
    Branesti , IF
    Masina:
    Audi 80 b4 Limited edition 2.0i

    Nu stiu daca te ajuta, dar asa am patit si eu doar ca eu am descoperit problema la furtunul care conecta servo-frana la motor. Masina trepida ca draq si mai rau imi facea figuri si la franare. Iti propun sa verifici de 2 ori pt ca furtunasul asta e foarte bine izolat.
     
  17. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    nu o sa il ajute,aceasta problema am avut si eu cu servofrana,nu are nici o legatura una cu alta...cand ii stricata membrana din servo frana se tureaza sau scade din turatie motoru,insa la el e alta problema,cand o accelerezi nu se accelereaza,cred ca din alte vacuumuri,totusi e destul de complicat,si cred ca doar un mecanic profesionist ar putea rezolva problema
     
  18. dark000moon

    dark000moon 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.5 AKE Quattro
    inca nu am rezolvat problema sper ca luna asta sa rezolv si sa pot merge cu ea linisti.
    Intre timp m-a lasat bateria trebuie sa imi iau una noua(apropo daca stiti unde gasesc baterii ce va mai ieftin).
    Problemele cu pornirea persista si bine inteles ca imi si consuma mult acum nu mai pot sa o pornesc ca nu mai am baterie o sa imi iau zilele aste si sa fac o vizita unui prieten de aici de pe forum sa vad daca ma poate ajuta.
    mai stiu un mecanic dar nu prea e serios am fost odata cand nu imi pornea mi-a zis ca e mort electomotorul si ca il schimba dar cred ca nu l-a schimbat ca problema a revenit si mi-a rezolvat-o un mecanic de la mine de la firma era ceva pe la borne.
    ce sa va mai zic multa bafta si sper sa reusesc sa rezolv odata problema si poate face o intalnire un cico ceva :D
    Am mai avut o problema cu portbagajul nu se ma deschidea dar am rezolvat-o era o bila sarita care nu mai dadea voie sa se invarta cheia in butuc.
     
  19. deary2000 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2008
    probleme la pornire

    salutare !
    am un a3 benzina 2.0 cutie automata din 2006 .
    intr-o dimineata , saptamana trecuta , am pornit-o , dar a plecat neuniform , asa ca am oprit si am repornit-o . dupa repornire motorul a mers uniform dar am ramas cu martorul de motor aprins. am fost la Porsche unde in momentul cand au pus testerul , martorul s-a stins . si nu a aparut nici un mesaj - mi-au spus ca este posibil sa fie de la o bobina !!??? astazi am vrut sa plec , dar motorul nu mai porneste . demarorul invarte dar nu o ia .
    Ce credeti ?
    Multumesc .
     
  20. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    In cazul asta e foarte greu sa-ti dai seama care e problema, sunt foarte multe cauze din care poate sa nu porneasca, poate chiar acea bobina. Trebuie neaparat sa pui tester-ul pe ea.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta