1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pornirea la motoare cu benzina - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de marius24, 14 Oct 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Senzorul care citeste turatia motorului - senzor turatie motor - a fost inlocuit ?
     
  2. biborteni 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    buzau
    Masina:
    audi a4,motor 1.6,anul 1995
    Da, l-am schimbat si pe acela.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Noi 2011
  3. pnelu20 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    audi100,1998,1994
    audi100

    Buna ziua,
    Am un audi 100. Am probleme cu pornirea. Daca motorul este cald, nu mai porneste, decat dupa ce se raceste. Am schimbat pompa de benzina dar nu am luat una originala. Ma poate ajuta cineva. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Noi 2011
  4. cypy4u 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2011
    Locație:
    valcea
    Masina:
    A4 1,8 benzina 96
    Salut,
    Am si eu un A4 B5 1,8 benzina 96. Merge struna n-am ce zice de ea, dar cu o singura buba grava. Cand este ger afara nu vrea sa-mi porneasca decat dupa cateva zeci de chei la automat. Nu stiu ce sa-i fac la cine sa ma duc ca am fost la o gramada de asa zisi mecanici care toti isi dau cu presupusul dar nimeni nu-mi zice ceva concret ca sa o pot repara.
    Am facut schimb de ulei, am schimbat bujii si cred ca pana la urma trebuie sa o schimb cu totul ca sa scap de problema.
    Chestia e ca nu-mi porneste decat cand e motoru foarte, foarte rece dar dupa prima pornire, daca o repornesc, porneste la sfert de cheie.
    Dacac stiti cumva ce a-r putea sa aiba va rog spuneti-mi si mie ca sunt disperat, nu stiu ce sa-i mai fac.
    Multumesc mult
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Noi 2011
  5. breitner

    breitner Gold Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Comarnic, München
    Masina:
    A4 B5, 1.8 Quattro, Passat B5 1.9 TDI AVF 4Motion
    sa nu fie inghetata apa pe conducte din extraordinara benzina romaneasca care nu respecta nici o norma interna (d'apoi europeana) !
     
  6. cypy4u 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2011
    Locație:
    valcea
    Masina:
    A4 1,8 benzina 96
    Da e si asta o idee, dar daca ar fi inghetata apa din moment ce nu o pornesc cum se dezgheata de o pot porni intr-un final ?. Nu stiu ....
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Noi 2011
  7. breitner

    breitner Gold Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Comarnic, München
    Masina:
    A4 B5, 1.8 Quattro, Passat B5 1.9 TDI AVF 4Motion
    pompa de benzina se "chinuie" la inceput sa elibereze treseul, apoi fiind liber e normal sa porneasca imediat. verifica doar punand contactul si incearca sa pornesti dupa vreun minut.
     
  8. cypy4u 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2011
    Locație:
    valcea
    Masina:
    A4 1,8 benzina 96
    Da mersi, am sa incerc si varianta asta, dar problema tot nu se rezolva deoarece tot nu porneste imediat la sfert de cheie cum e si normal dar mersi mult.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Noi 2011
  9. gabycool 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4,1600,1995
    salut biborteni,
    Am aceasi masina ca a ta si am si eu cateva din problemele tale. Nu porneste la prima cheie dar la a 2-a o ia perfect. Chiar nu stiu cum sa rezolv problema asta. Daca ai rezolvat vreuna din problemele tale si in special pornirea te rog sa imi lasi un mesaj.
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Ian 2012
  10. exdjvaly

    exdjvaly 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B5 1.8 Avant an2000
    Salut biborteni referitor la pornire din pacate nu te pot sfatui cu nimic dar simptomele care le are dupa pornire imi sunt familiare. Si eu am patit aceste simptome exact la fel facea si pe tester, nu dadea nimic chiar si pe cel dedicat VAG.
    Problema am gasit-o prin eliminare, bineinteles, deoarece mecanicii nostri din RO is varza. Dar sa revin, era senzorul MAF de la debitmetrul de aer.
    Mare grija la el deoarece este foarte important, ca o mica verificare a lui, scoatei mufa si vezi daca masina se accelereaza si daca trage de rupe, turatia la relantiu va fi mai mare deoarece el nu e in circuit dar vei sti cu siguranta daca el pune motorul in bot daca o face tot el cauzeaza si turatiile haotice.
    Eu am patit asta la mine, l-am inlocuit cu unul din dezmembrari si merge perfect de jumatate de an. Multa bafta
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Ian 2012
  11. biborteni 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    buzau
    Masina:
    audi a4,motor 1.6,anul 1995
    sal din nou

    gabycool problema mea inca nu am depistat-o chiar mi s-a ars din nou pompa de benzina si nu stiu de ce. Eu am si GPL pe masina si merge ok. Face ea fluctuati la pornire, dar nu timp indelungat, pana se incalzeste motorul fie iarna fie vara.
    Apropo de problema ta, incearca sa pui contactul de mai multe ori si vezi ce se intampla.
    Salut.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Ian 2012
  12. 22LXO

    22LXO 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    BMW E90 320d
    Salut!
    Am un prieten are un A4 B5, 96, 1.6 si dupa ce a dat curent pentru a porni o alta masina , nu ii mai porneste masina. Mentionez faptul ca dupa ce a dat curent, motorul a functionat. Cu doua saptamani inainte de problema aceasta i-a picat pompa de benzina pe care a inlocuit-o cu una second. Am verificat releul de la pompa de benzina si siguranta si sunt ok...pompa de benzina are tensiune la mufa doar 5V si nu se amorseaza cand pune contactul, functioneaza doar in momentl in care incepe sa invarta motorul. Este normal acest lucru???? Ce poate fi?
    MS anticipat!
     
  13. exdjvaly

    exdjvaly 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B5 1.8 Avant an2000
    Salut , un sfat pentru a depista problema ar fi urmatorul :
    -deconecteaza mufa de pe pompa sa ramana libera
    -foloseste doua fire adecvate ca sectiune si alimenteaza pompa separat direct de pe un acumulator
    -vei constata daca pompa e ok sau nu, daca pompa functioneaza evident problema e in instalatia electrica a masinii
    Poti folosi programul autodata daca dispui pentru a vedea ce mai contine circuitul alimentarii pompei sau o vizita la un electrician.Bafta
     
  14. biborteni 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    buzau
    Masina:
    audi a4,motor 1.6,anul 1995
    Stai linistit, ca asa trebuie sa faca. Si eu m-am speriat dar nu e nimic. Cand pui contactul trebuie sa se auda doar un bazait in fata la clapeta. Bafta



    Te rog nu mai folosi TZ, K, SH sau limbaj de mess sau chat si/sau prescurtari ale cuvintelor pentru ca nu ai voie conform regulamentului. Nu suntem pe chat sau pe mess aici. Te exprimi in mod corect in limba Romana pentru ca altfel viitoarele mesaje vor fi sterse fara explicatii. Dupa punct sau la inceputul propozitiei sau frazei cuvantul se incepe obligatoriu cu litera MARE. Mesajul a fost editat. Multumesc de intelegere.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Ian 2012
  15. 22LXO

    22LXO 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    BMW E90 320d
    S-a remediat problema. A luat eroare calculatorul de injectie (dadea eroare pe injectoare) in momentul cand a dat curent.
     
  16. norbi2012 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2012
    Locație:
    Valea lui Mihai
    Masina:
    Audi A4 1.6 benzina, 1995
    Buna am si eu o problema cu audi A4 B5 dimineata la rece porneste greu la vreo 5 -6 chei. Pe parcursul zilei totul e ok dar dimineata de cand a intrat frigul acesta nu mai vrea sa porneasca si nu stiu din ce cauza. Daca cineva m-ar putea ajuta cu niste sfaturi i-as multumii mul. Multumesc anticipat.
     
  17. RZV_BV

    RZV_BV 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A3 Ambition, 2.0 TDI, 2004
    La a mea sa rezolvat problema cu pornirea la 3 chei dupa 2 plinuri cu benzina de 99, iesi cu 20 de lei mai scump la un plin, cel putin la mine acuma merge brici indiferent ce benzina ii pun, si nu am schimbat nimic la ea.
     
  18. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Pune benzina de 99 in perioada asta si tureaz'o bine sa se curete clapeta apoi vezi cum se cumporta .
    Pe frigul asta nu pot sa iti recomand sa cureti clapeta :whistle2:
     
  19. norbi2012 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2012
    Locație:
    Valea lui Mihai
    Masina:
    Audi A4 1.6 benzina, 1995
    Multumesc mult pentru sfat am sa incerc
     
  20. netsonic Silver Member

    Înscris:
    12 Apr 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8PA (Sportback), 2.0 FSI 110KW (BVY), 2006
    Am patit-o si eu cu apa in benzina sau un dop de gheata pe circuitul de alimentare, alimentand in alta parte de unde bagam de obicei. Am mers o saptamana fara probleme, dupa care, luni dimineata surprize.. pornesc masina, merge cateva secunde si se opreste motorul. Afara erau -16C.

    Am rezolvat foarte simplu cu lasat la dezghetat masina timp de 17 ore in garaj incalzit + 5-6 incercari de pornire + incarcare extra de baterie cu robot, ca o cam golisem eu incercand sa o pornesc singur.

    Cand a pornit scotea fum alb (din cate am inteles asa scoate la apa) si mergea in 3 pistoane. Faza interesanta am vazut-o cand am accelerat-o, ca tasnea jet de apa pe tevi din toba. Daca era condens de pe evacuare sau combinatie intre condens si ce a trecut prin motor nu stiu. Si-a revenit si aprinderea dupa ce am turat-o de cateva ori in 4000 rpm.

    Cert este ca am rezolvat cu o alimentare din alta parte si aditiv 2+2 ce previne apa in benzina. Erorile le-am sters si masina merge fara probleme. A fost o experienta foarte neplacuta ce mi-a stricat ziua.

    Later Edit:
    @Marius_BV: Am bagat de la OMV de langa Piata Diham OMV Max Motion 100. De obicei bag de la alt OMV din alta parte a orasului acelasi combustibil.
     
    Ultima editare: 10 Feb 2012
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta