1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pornirea la motoare cu benzina - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de marius24, 14 Oct 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    ai putea sa ne zici de unde ai alimentat ca sa evitam astfel de neplaceri? eu de ex. bag numai rompetrol, efix de 95. Nu am avut nici o problema de 3 ani.
     
  2. luurcs 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2009
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4 adp
    Salutare,
    Am o problema foarte delicata cu un audi a4 1.6 cc, an 1995. Am mai postat acum doi ani tot aici, cand nu mai pornea si a fost calculatorul defect.
    De cand o am, din 2008, nu porneste de fiecare data, cand e rece motorul, la prima cheie. Porneste si sta la 400 ture si dupa 10 secunde se duce la 900 si nu am probleme. Daca e cald motorul porneste foarte bine.
    Cam acum un an am observat ca pe liber daca o acceleram normal avea o mica intrerupere pe la 2000 de ture (ca si cum nu s-ar alimenta). Problema s-a agravat si am ajuns acum sa demarez foarte greu (mai ales cand e rece motorul), da rateuri cand pe admisie, cand pe evacuare (in functie de cum misc delcoul) si la relanti parca ar merge in 3, cu toate ca, cand scot fisele pe rand se simte diferenta la fiecare.
    Dupa ce trece de 2000 de ture se accelereaza foarte bine si merge perfect. Cand e cald motorul si accelerez normal da rateuri pana in 2000, daca o accelerez usor se mai simt intreruperi dar nu mai da rateuri.
    Am mers la multi mecani, ingineri, am cautat opinii despre problema asta dar nimeni nu m-a putut lamuri.

    MENTIONEZ CA AM VERIFICAT:
    - punere la punct distributie (inclusiv cu pinioanele date jos pentru a vedea daca nu sunt jocuri la penele pinioanelor,
    - compresie cu toate bujiile scoase in jur de 12 la fiecare (am eliminat cauza chiulasei impuscate intre cilindri),
    - injectoarele lucreaza,
    - pompa benzina noua,
    - verificat senzori,
    - curatat clapeta,
    - cu mufa scoasa le debitmetru si/sau la sonda Lambda se comporta la fel,
    - scanteie este pana la bujii,
    - schimbat 3 delcouri (cu care am mers bine cand nu aveam problema asta)-cu toate 3 se comporta la fel,
    - verificat cablaj,
    - verificat calculator (cu toate ca nu s-a gasit nimic defect la el, eu il banuiesc ca el sa fie problema).

    Au fost puse testere foarte multe pe ea. Dingurul defect care ramane si dupa pornirea motorului este G40 SCURT LA PLUS SENZOR HALL.
    Cu mufa scoas la delcou se comporta la fel, porneste si da rateuri. A fost dat si capacul motor jos pentru a se vedea daca nu are joc axul cu came in lagare. Am mai gasit pe cineva pe forum cam cu aceleasi probleme dar nu mai stiu la ce sectiune si nu reusesc sa dau de mesajul lui (sunt curios daca s-a rezolvat la el).
    Poate cineva sa-mi spuna concret daca s-a mai intalnit careva cu probleme din cele mentionate ?
    Astept niste sfaturi sigure, nu presupuneri. Va multumesc anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Mar 2012
  3. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
  4. luurcs 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2009
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4 adp
    Nu cred ca poate fi de la senzorul Hall.Poate fi unul defect,dar nu toti 3 cu care am incercat.Este posibil ca bobina de inductie sa nu lucreze corect in turatie?Pompa de benzina noua o am cam de 10-15 mii de km.Si cu pompa veche tot aveam probleme cu pornirea la rece.Cineva mi-a spus ca la pornire ,clapeta e de vina.Am schimbat clapeta si la fel pornea.Daca ar fi de la pompa si nu ar baga presiune suficienta , ar trebui sa nu lucreze bine injectoarele,nu?Dar odata ce da rateuri,inseamna ca au loc arderi cu detonatie,adica scateia nu este data cand trebuie.Inainte sa-i cumpar alt calculator,as vrea sa-i fac o proba cu alta bobina.Este cineva de prin Iasi care sa ma poata ajuta cu o bobina?
     
  5. luurcs 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2009
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4 adp
    Problema rezolvata ,pacientul cu pofta de fuga (:.Dat jos debitmetru,curatat cu spray cu alcool,pus la loc si masina merge perfect.Avea 2 sarmulite care citeau cantitatea de aer care erau ingrosate cu praf.Dupa curatare au ramas de culoarea aluminiului.Dupa asta am pus testerul sa sterg erorile si nu a mai aparut nici eroarea cu senzorul hall,eroare care era permanenta de cand am cumparat masina.Succes tuturor.
     
  6. Ferydeva

    Ferydeva Silver Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    deva
    Masina:
    Audi A4 1.6 ADP 1996
    Chiar interesanta a fost problema ta ,bine ca ai rezolvat oricum e interesant de ce raporta hall si problema a fost debitmetru .
     
  7. danut_99x 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2011
    Locație:
    SUCEAVA
    Masina:
    A4 b5, BENZINA, 1996, motor adr 1.8i 1781cm
    Va salut, an un a4 din 96, 1.8 benzina si sunt din Suceava.de vreo luna am o problema cu el, acum a inceput sa nu mai porneasca bine, in sensul ca dau mult la automat atunci cand motorul e cald . Dimineata porneste la prima cheie. Va rog sa m-a ajutati cu sfat sau unde pot face o diagnoza la ea
    .multumesc anticipat pentru intelegere
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Mar 2012
  8. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    senzor turatie, engine speed senzor, se numeste ;)
     
  9. Coco 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2011
    Locație:
    Sannicolau Mare
    Masina:
    Audi A3, 1.6, 2002
    Problema prima pornire dimineatza (motor rece)

    Salut,

    Am o problema la Audi A3, 8l, 102cp, 2002

    Cand pornesc masina dimineatza si ii mai frig, plec si cand bag viteza a 2-a pe la 2000 ture apar niste vibratii si nu mai trage motorul pentru vreo 5 sec apoi dispar posibil sa patesc asta si in a 3-a. Toate astea pana se incalzeste putin motorul si apoi nu mai am probleme....s-a intamplat cand pateam ce v-am explicat mai sus si mi se aprindea ESP-ul si Martorul motor, apoi dupa o noua repornire se stingeau.

    Stie careva care ar putea fi problema?

    Multumesc!
     
  10. RZV_BV

    RZV_BV 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A3 Ambition, 2.0 TDI, 2004
    Cel mai sigur faci o scanare completa cu VAG-COM si o sa iti zica exact daca e vreo problema de senzori.

    Poate sa iti patineze ambreiajul, ori sonda lambda e dusa, ori debitmetrul... depinde de mai multi factori :)
     
  11. elevul_65 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2012
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A6, 2.8 Quattro, '99
    Porneste greu cand e cald afara!!

    salut,
    am un audi A6 2.8 quattro benzina din '99 achizitionat saptamna trecuta si cand este cald afara, cum a fost azi 32 grade, porneste foarte greu. Dimineata sau seara cand este racoare porneste OK. A mai intalnit cineva problema asta sau stie cineva cum se poate rezolva?? Multumesc anticipat
     
  12. ioneltoba13

    ioneltoba13 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2010
    Locație:
    italia
    Masina:
    audi a6 berlina 2500 tdi 98anu
    Salut
    Se intampla cam la toata gama Audi si VW. Trebue umblat la electromotor adica cel ce porneste masina, pentru ca se incalzesc carbunii si nu mai fac contact corect. Sau daca nu se rezolva asa aceasta problema de pornire, se face o interventie la motor ce face sa dispara aceasta problema. Aici in Italia costa in jur de 50 €.
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Mai 2012
  13. ioneltoba13

    ioneltoba13 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2010
    Locație:
    italia
    Masina:
    audi a6 berlina 2500 tdi 98anu
    Salut,
    Asculta bine: daca nu porneste cat este motorul cald problema este acolo unde zic eu adica la electromotor, garantat. Eu la fel am patit la un A6. Trebuie sa schimbi carbunii. Nu ai treaba cu bateria sau contactul masinii si motorul nu s-ar invartii la pornire daca nu ai avea curent in baterie.

    Este ultimul avertisment: daca mai scrii mesaje asa cum l-ai scris pe acesta inainte de a fi editat mesajul tau va fi sters fara explicatie. Este greu de priceput cum trebuie sa scrii ?
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Mai 2012
  14. RevHard

    RevHard 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2009
    Locație:
    -
    Masina:
    1998 A4 1.8
    parca scria in manual ca atunci cand motorul e foarte cald trebuie apasata pedala de aceleratie cam jumatate cand dai la automat
     
  15. elevul_65 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2012
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A6, 2.8 Quattro, '99
    Merci.Am mai vorbit cu un prieten si mi-a zis ca motorul invarte si se aude ca si cum nu ar avea benzina,si cum ca ar fi un releu.Apropo, nu le am cu tot ce inseamna probleme la masini. Merci:)
     
  16. crys18 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2011
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A3 1.6 1998
    Nu porneste dimineata...vara!

    Dupa cum sugereaza titlul, am o mare problema cu pornirea la un Audi A3 1.6 Benzina din 98.
    Toate au inceput acum 2 saptamani cand am fost la munte si am stat peste noapte, si normal e destul de frig noaptea, dimineata a pornit km la a 5-a cheie.
    M-am intors in oras, a doua zi diminieata nimic, cam la a 20-a cheia de abia plecat. Mentionez ca odata ce porneste nu are probleme, iar daca in unele dimineti nu reusesc sa o pornesc si incerc dupa amiaza dupa ce a stat in soare porneste maxim la a 2-a cheie.
    Am crezut ca este bateria de vina, 310 Ron baterie nou > aceeasi problema.
    Am fost in service dupa amiaza si normal masina porneste fara probleme cand a stat in soare si la service nu au stiut nimic, decat mi-au schimbat bujiile, cost 170 Ron si mai merge si in 3 acum cica ar fi o fisa defecta, dar dimineata tot nu porneste, am dat comanda si de fise 130 Ron, dar 100% nu are treaba.

    PS:
    Alternatorul este nou - cumparat acum 1 luna.

    A mai intalnit careva? O sugestie macar , ca nu mai am bani de aruncat aiurea...:banghead:
    Multumesc!
     
    Ultima editare: 17 Aug 2012
  17. marius.teiu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2012
    Locație:
    alba iulia
    Masina:
    audi a4 1,6 benzina 1998
    de 2 zile mi se opreste motorul in mers si nu mai vrea sa porneasca , o las sa stea circa 5 min si porneste. Poate sa ma ajute cineva?
     
  18. beretta27

    beretta27 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2011
    Locație:
    Filipestii de Padure - Prahova
    Masina:
    A4 1.6 ADP 74 kW 1996
    Salut,
    Aseara am vrut sa pornesc masina numai ca imi porneste si la 2 secunde se opreste motorul. Nu vrea sa o ia deloc. Ideea naspa e ca i-am facut si IMMO OFF anul trecut prin decembrie
    Va salut si astept sfaturi. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Oct 2012
  19. raduro1985 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 2000
    Mufa electrica, cea care intra in debitmetru. Nici dupa mai multe chei si apasare mai mare a pedalei de acceleratie nu porneste??
     
  20. beretta27

    beretta27 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2011
    Locație:
    Filipestii de Padure - Prahova
    Masina:
    A4 1.6 ADP 74 kW 1996
    nu vrea frate uite pana acum am stat afara sa o pornesc. Mi-a reusit intr-un final numai dupa ce am deconectat bateria si am conectat-o inapoi.
    Ziceti-mi si mie daca ati mai patit asa ceva. Si cum rezolv pb ca ma omoara cu nervii. Merci
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta