1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Portbagaj (hayon) la Audi A3 8P - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de salexbr322, 26 Mar 2008.

  1. Monroe

    Monroe 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2014
    Locație:
    ********
    Masina:
    A3 sportback, 2.0 tdi BMN, 2006, quattro
    polita portbagaj

    Buna ziua,

    Aveti idee daca polita (capac portbagaj) pentru sportback 2009 are aceleasi dimensiuni ca si modelul 2007?

    Multumesc!
     
  2. sergiu_vlad87

    sergiu_vlad87 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2015
    Locație:
    Popesti, Bihor
    Masina:
    A3, sportback, 1.6 FSI BLF, 2006
    Buna. Am achizitionat de curand un Audi a3 sportback din 2006. Am primit ambele chei, dar nu imi merge deschiderea portbagajului din telecomanda. In plus, cand deschid manual portbagajul, broasca face un zgomot urat daca tin apasat mai mult pe acel buton de deschidere al haionului. A mai intalnit cineva aceasta problema si ma poate ajuta cu un sfat in rezolvarea problemei? Multumesc.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    sergiu_vlad87 trebuie sa inlocuiesti tot acel ansamblu pentru deschidere portbagaj adica yala completa. S-a mai discutat asta aici in acest topic unde ti-am mutat mesajul si unde trebuia sa scrii. Bafta.
     
    Ultima editare: 29 Sep 2015
  4. aiax 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8P, BKD, 2005
    Salut,
    Am o problema cu yala de la hayon la un audi a3 8P din 2005. Imi ramane lumina de la portbagaj aprinsa si dupa inchiderea portbagajului. Ca si rezolvare de moment am taiat firul care duce catre bec. A mai desfacut cineva partea electronica de la yala?
     
  5. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Salut!

    Se incuie masina din telecomanda ?
     
  6. aiax 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8P, BKD, 2005
    AndreyPH da, se inchide din telecomanda.
     
  7. Alex_Leyto

    Alex_Leyto 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2016
    Locație:
    Cisnadie
    Masina:
    Audi A 3
    Va salut,
    Am o problema cu portbagajul, de fapt problema e in bord. Masina este un Audi A3 8p din 2006. Acum doua zile am circulat pe un drum cu gropi pe o distanta de 100 de m, cu gropi, dar circulabil si a inceput sa imi palpaie in bord becul de la portbagaj. Il arata deschis dar de fapt el nu este deschis. Cand pun frana sau accelerez la fel, palpaie in bord becul ala care cateodata ramane aprins pe tot parcursul cat conduc.
    Odata cu becul asta, atat cat sta aprins sau cand palpaie am observat ca nu imi functioneaza nici stergatorul de pe luneta. Porbagajul se deschide si funcioneaza normal inclusiv atunci cand masina este blocata si actionez din cheie doar deschidearea portbagajului. Daca masina ramane incuiata si deschid doar porbagajul atunci cand il inchid la loc se blocheaza automat.
    Are cineva idee cum as putea sa rezolv problema asta, e posibil sa fie o mufa iesita sau o rezistenta ceva arsa ? Sincer sa fiu nici nu stiu unde se afla panoul cu rezistente si relee al masinii. Masina o am doar de cateva saptamani. Multumesc anticipat pentru ajutor .
     
  8. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Salutare Alex,
    Panourile cu sigurante, pentru ca sunt doua, ai unul in lateralul bordului, partea stanga, in stanga volanului sa zic asa. Deschizi usa si vezi acolo.
    Celalalt panou este sub capota, langa baterie, tragi de 2 chestii care culiseaza asa, si dai capacul de plastic jos si o sa le vezi acolo.
    Legat de problema ta, eu iti recomand sa mergi la cineva mai specializat pe partea electrica, daca nu esti un fel de mini tehnicus si ti-e frica sa nu-ti prinzi urechile pe acolo. Eu as da jos capitonajul hayonului si mi-as arunca un ochi. Cred ca ai un cablu ros sau vreo mufa care nu face contact perfect.
    Ca sa dai jos capitonajul respectiv, desfaci 2 suruburi situate in golurile acelea de care tragi cand vrei sa inchizi hayonul. Apoi toata treaba mai sta doar in niste cleme, unde trebuie sa iei o surubelnita dreapta si cat mai lata, sa bagi intre capitonaj si tabla hayonului, si sa tragi usor din aproape in aproape pana sare din toate clemele. In realitate e foarte simpla treaba, e mai mult de scris.
    Daca mai ai nevoie de ajutor, scrie aici sau prin mesaj privat.
     
  9. Alex_Leyto

    Alex_Leyto 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2016
    Locație:
    Cisnadie
    Masina:
    Audi A 3
    Mersi de sfat . Pana la urma am fost cu ea la service si din cate s-au uitat baietii ,ar fi un cablu care ii ros / intrerupt ... Problema e ca astazi nu au avut prea mult timp la dispozitie si am facut o programare pentru miercuri ,atunci or sa verifice mai amanuntit despre ce este vorba . Au mai spus ca am o problema si la furtunul de la pompa de apa si pe undeva se prelinge lichid pana la incuietoarea de pe haion si acolo ar face un scurt sau ceva la o mufa. Acum urmeaza sa merg miercuri sa vad mai exact despre ce este vorba si revin cu detalii . Multumesc inca odata !
     
  10. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Cu placere!
    Ai zis "pompa de apa". Eu cred ca este vorba despre furtunul cu lichid pentru luneta, nu ? Eu in locul tau as face o inspectie singurel, sa vad despre ce e vorba. Poate e ceva marunt si doar trebuie izolat un cablu sau infipt mai bine stutul de la furtunasul cu lichid. E pacat doar pentru atata lucru sa apelezi la service'uri.
    Bafta!
     
  11. Alex_Leyto

    Alex_Leyto 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2016
    Locație:
    Cisnadie
    Masina:
    Audi A 3
    Am revenit cu alte informatii. Da era vorba de furtunul cu lichid pentru luneta. Undeva e spart sau nu e bine infipt acolo in motorasul ala. Problema e ca s-a scurs lichid pe acolo si mi-a afectat niste cabluri, mufe si o cutiuta cu ceva ( nu stiu sigur ce este acolo senzori/rezistente/minicomputer ). Cutiuta asta ii situata undeva in partea dreapta in portbagaj. In fine, toata treaba ma costa undeva la vro 400 de Euro. Trebuiesc schimbate toate astea. In concluzie, daca aveti ghinionul sa vi se aprinda becul de la portbagaj in bord iar masina are urmatoarele simptome: brat stergator nefunctional sau numai daca miscati de portbagaj ori daca deschideti si trantiti portbagajul si radio/cd nu mai functioneaza, inseamna ca s-a spart, ori a iesit furtunasul de la lichidul de la luneta si a stricat tot ce a prins in cale . Deocamdata am lasat masina in service si pana maine dupamiaza trebuie sa fie gata . Sper ca nu mai intampin si alte probleme si ca dupa ce schimb toate astea, masina functioneaza perfect normal .
     
  12. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Alea din partea dreapta cum te uiti la portbagaj sunt calculatorul senzorilor de parcare si modulul comfort. Imi vine greu sa cred ca a curs atata apa incat sa ajunga pana la ele si sa le defecteze. Iar in dreptul motorasului care arunca lichid pe luneta, ai niste cabluri dar sunt izolate, ecranate.

    Personal nu cred explicatia celor de la service care te pun sa inlocuiesti o gramada de piese de 400 de euro, si as cere in locul tau la toate operatiunile pe care mi le fac masinii.
    Eu cred ca te-ai resemnat prea usor cu gandul ca esti bun de plata, si ma repet, imi vine greu sa cred ca doar niste lichid de parbriz scurs in portbagaj ti-a afectat atata instalatie...

    Daca nu ai un electronist bun printre prieteni, iti pot recomanda eu pe cineva sa isi arunce si el un ochi inainte de a te pune sa platesti 400 si ceva de euro la un service unde prefera sa schimbe tot in loc sa incerce si reparatia. :) In cel mai sumbru caz, mai pierzi 50-100 de lei cat iti ia pe manopera, dar ai certitudinea 100% ca alea sunt piesele defecte si ca nu mai merg reparate.
    Bafta!
     
  13. Alex_Leyto

    Alex_Leyto 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2016
    Locație:
    Cisnadie
    Masina:
    Audi A 3
    Problema e ca nu sunt in Romania ... Sunt in Germania , si nu am nici un prieten ceva pe ci care sa se priceapa la asa ceva . Masina ii dusa in service la reprezentanta VW ca sunt in asociatie cu Audi si repara si Audi ( e cea mai apropiata in zona ... ) . Si astia din cate am vazut sunt fixisti ... au pus calculatorul pe masina si acolo le-au dat eroare ,au zis ca aia au de schimbat aia trebe sa schimbe , si pana ajung prin Romania ,mai dureaza cateva luni . Sincer nu imi convine sa platesc 400 de euro ( vro 250 costa piesele iar vro 150 costa munca lor ) ,dar nu am ce face deocamdata ,iar referitor la cablurile alea ,cred ca au mai fost schimbate odata ca am vazut ca luneta de pe spate nu e cea originala ( probabil o afost sparta ) ,iar cablurile alea erau date cu ceva banda de izolat deasta de supermarket ,la fel si pe furtunul de la lichidul de parbriz . Mai revin maine sau poimaine cu finalul ...
     
  14. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Pfff, imi pare rau sa aud asta ... Asa este, incuiatii aia din reprezentante schimba orice, nu incearca niciun fel de reparatie.
    Din pacate, daca nu vrei sau nu ai cum sa astepti pana ajungi in tara, alta solutie acolo nu prea ai...
    Bafta!
     
  15. Alex_Leyto

    Alex_Leyto 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2016
    Locație:
    Cisnadie
    Masina:
    Audi A 3
    Pana la urma problema ii rezolvata .... totul functioneaza normal ,dar a si costat... 500 de euro :( . Au trebuit programate si cheile ca nu mai se potriveau cu masina . De asteptat nu aveam cum sa astept pana sa ajung in tara ca vin numa in Iulie si sincer m-am cam speriat cand am vazut ca masina o ia razna cu totul ... Becul ala de la portbagaj ce se aprinde in bord nu ma deranja , nici radio si poate nici stergatorul , dar motorul pornea greu ... cateodata nu pornea deloc . Habar n-am care e legatura intre toate astea dar masina incepea sa functioneze tot mai prost si nu am vrut sa astept pana sa nu o mai pot misca din loc . Am sa incerc sa traduc maine sau pe weekend cand am mai mult timp , tot ce o schimbat la ea sa iti arat ( bineinteles in Romania rezolvam totul cu maxim 100 de euro sau poate nici atat).
     
  16. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Chiar te rog daca ai timp sa ne spui ce au schimbat la ea. Erau nemaipomenit de bune si niste poze facute, sa vezi/vedem ce au facut meseriasii aia pe acolo, daca au schimbat intr-adevar tot cum spuneau, sau au mai si carpit cablurile alea pe acolo si ce-au mai gasit.
     
  17. Alex_Leyto

    Alex_Leyto 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2016
    Locație:
    Cisnadie
    Masina:
    Audi A 3
    Nu am avut timp pe weekend, dar pun acum lista cu ce au schimbat baietii: Mi-au luat in jur de 110 Euro doar pentru ca au demontat tot si au montat tot la loc si aici ii vorba de carcasa din interior de la portbagaj, partea laterala dreapta a portbagajului.
    Au umblat si pe la incuietoare, au desfacut acolo 2 suruburi de la bratul ce misca inchis deschis portbagajul, dupa care 31 de Euro o fost diagnoza, mai sunt niste chesti pe care nu le inteleg si nu stiu nici cum sa le traduc exact dupa care urmeaza unitatea aia de control care o costat 204 Euro plus ceva cabluri mufe.
    In fine, m-a scutit de niste bani. Pun si o poza cu factura poate e cineva pe aici care intelege mai bine despre ce este vorba.
     
  18. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Nu intelegem mare lucru, dar important e ca ai rezolvat-o intr-un final, si ai garantie pe lucrare, banuiesc.
     
  19. Alex_Leyto

    Alex_Leyto 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2016
    Locație:
    Cisnadie
    Masina:
    Audi A 3
    Pai io sper sa nu fie cazu sa ma duc inca odata pe la ei . Astazi la munca am vorbit cu un coleg care are un VW si ,o zis si el ca astia la care am fost is scumpi rau si ca piese si ca mana de lucru si am primit de la el o carte de vizita de la un service privat . Colegul asta al meu e neamt de aici si o zis ca el crede ca problema care a fost la masina mea se putea rezolva la service-ul asta privat cam la jumatate din pretul la care am lucrat cei de la reprezentata ( in sensul ca la service-ul privat incerca prima data sa repare sa schimbe anumite chesti inainte sa dea comanda de piese noi , si nici nu costa atat ora tehnica ) . Dar in fine ,acum am rezolvat si sper sa nu mai am probleme de genu ,iar cand o sa fie iar ceva cu masina o sa ocolesc reprezentatele .
     
  20. Vlad Tudorie

    Vlad Tudorie 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3, 1.6 TDI, 2012
    Salutare!
    Am achizitionat de curand un A3 rulat (45.000 km) - 1.6 TDI 2012 de la Das Welt Auto (Midocar Vitan - Bucuresti) si de ceva timp am sesizat ca se aude un zgomot in portbagaj. Cand am cumparat masina a fost verificata atat la suspensii, cat si la motorizare. Am observat zilele trecute (cand in sfarsit mi-am dat seama de unde se aude zgomotul respectiv), dupa ce am dat "presuletul" acela de deasupra la o parte (nu stiu exact cum ii zice), ca nu sta complet aplatizat, cum ar trebui - e oarecum suspendat pe roata de rezerva. Roata de rezerva pe care o am este temporara, insa atunci cand circul cu masina se aude un troncanit in portbagaj (mai ales cand nimeresc intr-una din nenumaratele si minunatele gropi ale Bucurestiului...). Ce as putea sa fac ca sa nu se mai auda acel zgomot? S-a mai confruntat cineva cu o situatie de genul? Stiu ca o varianta ar fi sa cumpar alta roata de rezerva, insa sunt destul de scumpe si as vrea o alternativa mai low-budget. Ceva idei? Multumesc anticipat!
     

Distribuie pagina asta