1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Probleme Audi S3 8L

Discuție în 'Linia de modele S' creată de adibose, 5 Aug 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    fericitii posesori de Audi S3 8L, isi pot da cu parerea aici, despre problemele de ordin tehinc, electric sau mecanic, cum ar fi:

    Mecanice:
    - Pop Off Valve (diverter-ul) original al masinii, in unrma resoftarii si nu numia fiind din plastic la un moment dat cedeaza, ce e de facut? solutii ? 1 de schimabat cu unul original dar e posibil sa pice din nou dupa o lunga periaoda de timp. 2 se paote inlocui cu unul ed la Bailey sau Forge din aluminiu mult mai rezistent si mai eficient. 3 se paote scoate si inlocui cu un blow Off, dar nu este atat de recomandat pe motoarele 1.8T. (varianta 4 ar mai fi de inlocuit cu unul de Audi RS6 care este mai rezistent si tine presiune mai mare)
    - Evacuare stock - Zgomote ciudate - Am inteles ca ar exista niste zgomote ciudate la nivelul evacuarii finale pe timp de ploaie, eu am tras cu urehcea si mi se aprea ca trosneste un pic, ca ciocaneste in caroserie, probabil ma insel, oricum nu e un defect. E ca si cum ti se plimba ceva prin portbagaj. Si asta doar pe ploaie...ciudat
    - Franele - Se pare ca Audi S3 8L nu a fost dotat din fabricatie cu niste frane foarte performante, precum a avut parte Seat Leon Cupra R (Brembo) lucru care se simte mai ales pe drumuri umede. Solutii exista, schimbarea lor cu unele performante.
    - Zgomot de diesel la pornire - Cand porniti motorul, nu se aude de parca este diesel? se aude un pacanit ciudat, si face doar o dat, nu conteaza daca este motorul rece sau cald, e ...acela este intinzatorul curelei de distributie, nu este un defect de fabricatie, dar nici ceva foarte placut urechii
    - Cutia de viteze - aveti probleme cu ea? spre exemplu nu intra in treapta 1 daca rotile nu sunt oprite, sau intra greu in marsalier. Mie nu mi se intampla nici unu nici alta, dar altii se plang, a fost o serie de cutii care fac probleme in continuare, sunt rezolvabile cu ajutorul unei vizite la service, este vorba de cablul intinzator de al cutie. alte probleme ar fi alcel cranck cad shimbam in treapta 2 si 3 la turatii foarte inalte, e o chestie din timonerie, nu va faceti probleme sunt chestii comune, un short shifter nu stiu cat de bun ar fi, unii spun ca mai rau face, altii ca ar rezolva problema.
    - N75 - Solenoid valve - dupa resoftare, s-ar putea sa aveti o problema cu masina, nu se mai duce in top speed sau are intreruperi in sarcini mari, treptele 4-5-6. Se paote sa fi din cauza acestei supape, care nu pote sustine presiune mai mare decat cea de fabrica, si deschide wastegate mai repde, chiar e bulversata si dschide /inchide repede, si simiti cu masina pierde presiune, in fine acest subiect paote fi discutat si separat.
    - Senzor inchidere usa - O problema des intalnita, super stupida si enervanta. cei 2 senzori de inchidere a usii un sesizeaza cand aceasta este inchisa, si tine lumina aprinsa in masina + cea de sub usa. nu poti activa alarma si exista pericolul de ati consuma bateria degeaba. Se pot repara daor cu spray de contacte WD40, dar sunt foarte greu accesibili pentru ca sunt ingropati in incuietoarea usii, In marea majoritate din cazuri, WD40 nu rezololva problema, prin urmare senzorii trebuie inlocuiti.
    - Ambreiajul - chiar daca masina nu este tunata (modificata puterea stock) ambreiajul va pica oricum, numai ca la cele resoftate va pica mai repede. exista un cilindru stupid in cutie care se blocheaza jos si patineaza ambreiajul, in timp acest cilindru se blocheaza din ce in ce mai des si ambreiajul va necesita schimbare, este recomandat unul sport, mult mai rezistent. totusi este un quattro...
    - Admisia aer - Filtru de aer -> turbina - pentru masinile stock acest furtun este suficient, dar pentru cele resofate nu mai este eficient deloc. trebuie schimbat cu unul siliconic gen Forge sau Samco. altfel masa de aer importata de turbina va fi mai mica in ture inalte din cauza ca furtunul OEM se sugruma. va aparea acel surging la peste 5 ii d ture. este un subiect care poate fi tratat separat.

    Atat pentru azi, ma dor degetele :) :sos:
     
    S3quattrorgiu apreciază asta.
  2. IonutIT 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2003 1.9 TDI/100CP
    Foarte util ce ai postat tu aici, cu toate ca multe din probleme (daca nu cumva chiar toate) sunt generale si nu doar pentru S3, de aceea cred ca era indicat sa fi postat la discutii generale. Daca-mi permiti, in completare la chestia cu senzorii de inchidere usa, pot spune ca senzorii nu se aduc separat (sau cel putin la masina mea asa a fost) asa ca trebuie schimbata broasca cu totul (pentru masina mea 322.15 RON fara TVA, plus manopera 80 RON cu TVA la reprezentanta pe data de 08.06.2007).
    Referitor la problemele cutiei de viteze poti intra in detalii? Adica ce trebuie facut si/sau cat costa? Eu cred ca am o problema similara (referitor la treapta I si marsarier), insa toata lumea spune ca deoarece am diesel e normal sa mearga cutia mai greu. De mentionat ca nu am probleme la alte trepte, indiferent la ce turatie schimb.
    Merci si... keep up the good work ;)
     
  3. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    Poti face tu un link de la sectiunea cu A3, catre sectiunea asta, si vor intra si ceilalti :)
    Despre senzori, da cred ca trebuie schimbata toata broasca usii, asta este pana la urma.
    Cutia de viteze, neavand probleme cu ea, nu prea m-am interesat de problema, dar iti pot spune cate ceva.
    Intre timonerie si cutia de viteze exista 2 cabluri de legatura (cablul de comanda si cel de selectie) ele trebuie reglate corect, eu unul nu stiu cum se face treaba asta, dar un mecanic cred ca se poate descurca. iti dau un link de unde poti lua un PDF, eu nu-l pot upload-a aici pentru ca este mai mare decat permite forumul. http://www.s3-passion.com/technik.htm#bvq (si este PDF-ul numit Boîte de vitesse BV6 quattro) este pentru cutia de S3, dar cu siguranta si la a ta cutie exista cele 2 cabluri. Probleme mai serioase le-au avut cutiile fabricate pana in 2000, a ta o sa se rezolve din reglaje foarte usor sa ai grija ca uleiul din cutie sa fie unul bun SAE 75W.

    Sper ca te va ajuta cu ceva.:thumbs-up:
     
  4. micu

    micu Bronze Member

    Înscris:
    9 Iul 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 18T 8L
    Soooper interesant... Felicitari pentru Thread. Ideea e ca multe din Probleme/rezolvari sunt valabile si pentru motorul meu (AUQ) multumim, si o sa venim cu completari daca mai auzim sau se intampla ceva la masinile noastre...
     
  5. Georgekey

    Georgekey 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2007
    Locație:
    ATENA
    Masina:
    AUDI TT 225 TQ BAM 2001
    Doresc sa nu fie cazul de completari .:undwech:
     
  6. nadir

    nadir Gold Member

    Înscris:
    11 Iul 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audis S3 8P
    bravo adi :D
    ai punctat tot si asa cum trebuie!

    e bine cand invatam din greselile/experientele altora!

    multumim lui tentean/bbn care au fost primi de la noi care au facut experiente pe 1.8 T
     
  7. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    nadir say: multumim lui tentean/bbn care au fost primi de la noi care au facut experiente pe 1.8 T

    Nadir, ar fi bine dk BBN si tentean ar intra si ei pe forum sa posteze una alta, cred ca mai ales Andrei are multe de spus :)
     
  8. micu

    micu Bronze Member

    Înscris:
    9 Iul 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 18T 8L
    Parerea mea e ca ar insemna mult pt noi sa posteze si andrei cate ceva :) daca nici el nu e impatimit ....... nush cine e .....
     
  9. nadir

    nadir Gold Member

    Înscris:
    11 Iul 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audis S3 8P
    adi este vrb de BBM nu BBN
    acum andrei este preocupat cu alte nebunii
    o sa il rog sa intra sa ne mai impartaseasca si noua din experientele lor!
     
  10. Georgekey

    Georgekey 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2007
    Locație:
    ATENA
    Masina:
    AUDI TT 225 TQ BAM 2001
    adica?:unsure:
     
  11. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    pai asa zi BBM nu BBN, k ai zis bbn...mai bine ii spunem Mihai BBM :) ca sa fie clar
     
  12. nadir

    nadir Gold Member

    Înscris:
    11 Iul 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audis S3 8P
    My fault
    ce vrei sa fac daca sunt tastele una langa alta!
     
  13. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Mdaaaa ..... interesant thread.
    Deocamdata nu am nici una din problemele de mai sus iar unele dintre ele nici nu am cum sa le am pt ca nu am S3 :p
    Daca stii ceva "secrete" despre cutiile atomate as fi si eu interesat sa aflu :)
     
    S3quattrorgiu apreciază asta.
  14. Georgekey

    Georgekey 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2007
    Locație:
    ATENA
    Masina:
    AUDI TT 225 TQ BAM 2001
    Din toate acestea eu am schimbat nu mai set ambreiajaul !!In rest am schimbat BOV,admisia,evacuare pentru ca asa am vrut eu, cele stock sunt undeva in garaj.De cutia sunt ffffffmultumit,am fortat-o si am fortat-o si am fortat-o atita ori si cind am deschis -o ca sa modific diferentialul stock ineuntru era ca noua!!!
    De frane sunt tot multumit !Cu discuri zimerman 312mm care arata ca originali si plaketi PAGIT franele opresc masina de 1500kg destul de bine .
    Tot ce mi s-a stricat s-a stricat din cauza kilometrajului.Este normal sa schimb un furtun de turbo la o masina apro 300hp cu 125.000km la bord ori o pompa ori o tiza......etc
    Cele mai multe probleme apar din causa conbustibilului prost ,din cauza soferilor care nu stiu sa conduca turbo si din cauza resoftarilor NEREUSITE
    Eu in general cosider ginion sa vorbesc pentru probleme si am postat ca sa va spun ca nu este caz sa ne stresam si sa discutam pentru probleme care ooooo sa apar in viitor.Daca se intimpla ceva cuiva, sigur dicutam cu drag de a juta
    si de a imparti experiente:)
     
    Ultima editare: 5 Oct 2007
  15. d'oro

    d'oro 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2007
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4 tdi 2001 ajm 116 hp 285 nm
    si am vazut odata cum se efectueaza operatiunea de remediere a "agatatului " in treapta 1 dar nu m-am gandit sa retin opratiunea -tin minte ca trebuiau neaparat 2 persoane sa o efectueze (am vaz la un golf) unul dupa ce daduse mansonul jos de la schimbator tinea cu o surubelnita in treapta 1 fix si celalaltt umbla prin fata ...dar nu stiu pe unde...:( sotty dc il mai intalnesc pe tip il pun sa imi arate tot), nu e nimic de schimbat este doar o dereglare , eu o evit in felul urmator , cu toate ca nu mi se intampla mereu sa am problema , inainte de a introduce in tr1 dau levierul aflat la punctul mort putin in spate fara a baga in tr2 tinandu-l in ac timp "lipit" in stanga(sper ca m-am facut inteles)
     
    Ultima editare: 31 Oct 2007
  16. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    Tocmai ce m-am lovit de o problema des intalnita la 1.8T, si anume bobinele de inductie.
    Mi-a picat una din senin (pentru ca asa pica) si a trebuit s-o schimb.
    Sunat/Cumparat una bucata bobina de la porsche romania 115 RON (in alte parti mai scumpa, gen 125, 130, 140 ron)
    Demontat/montat singur in fata blocului, este foarte simplu (in service imi lua 100 ron pentru montaj si stergerea codului de eroare) dar eu baiat istet cu laptop al cap, am resetat codul! :) (thks meme)

    Prin urmare: cost final 115 RON

    Recomandare: luati-va cate o bobina de rezerva pentru ca nu stiti cand ramanesti in 3 cilindri! ma adresez celor cu 1.8T
     
  17. d'oro

    d'oro 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2007
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4 tdi 2001 ajm 116 hp 285 nm
    problema nu e des intalnita doar la 1,8 si la 1,6 este la fel , am avut un prieten care nu a stiut despre ce e vorba , nici mecanicii nu au stiut despre ce e vorba ..si s-au apucat de rectificat chiuloasa, de scos catalizatoare, de schimbat bujii si fise....ma intreb dc si la alte benzinare (ford , fiat, renault etc ) se intalneste problema asta
     
  18. nadir

    nadir Gold Member

    Înscris:
    11 Iul 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audis S3 8P
    prea multi senzori si decat sa se strice alt ceva mai bine se arde bobina!
    felciitari adi si bine ca ai rezolvat-o
     
  19. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    d'oro nici nu stiu cum sa spun...sa zic LOL sua sa zic Doamne Fereste...
    in fine, nu-mi vine sa cred, pentru ca actualele masini cu bobinele astea stupide (ma refer la seria VAG) au nenorocitele de calculatoare centrale, erorile apar acolo. aaa probabil nu au stiut sa interpreteze mesajul "missfire cylinder nr.x"

    La mine problema a fost de genul aparut problema/tras pe dreapta/pus VAGCOM pe masina/identificat problema/cumparat-schimbat piese = masina functionala...

    Alta recomandare pe care o fac cu caldura este: cumparati-va cablul OBD pentru a folosi VAG-COM. nu va trebuie decat programul (pe care il gasiti voi pe net...ca tot Roamanu'), cablul care poate sa coste intre 30 si 1000 euro...depinde de unde il iei, si un laptop fie el si de imprumut! si viata masinii va fi mult mai usoara.

    respect

    PS: ms nadir
     
  20. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Poate tie ti-e usor sa te apuci sa cauti pe la motor erorile ce le primesti in urma diagnozei dar eu cred ca e nevoie de mult mai mult. :yes: Si cand zic asta ma refer la cunostinte bune de macanica si mai ales sa ai si sculele necesare. :yes:
    Nu poate chiar asa, oricine sa se puna cu VAG-COM-ul pe motor si sa incepa sa-si bage nasul pe acolo, eu stiu vre-o doi baieti care se credeau priceputi la toate si si-au pus masinile pe butuci de sa-u chinuit o gramada de mecanici sa le repare. :ohmy:
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta