1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Probleme Audi S3 8L

Discuție în 'Linia de modele S' creată de adibose, 5 Aug 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Dracku

    Dracku Bronze Member

    Înscris:
    21 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Fosta mea, Audi A4 2,5TDI V6 Quattro 2001,180CP
    Debitmetru nou luat de la reprezentanta :480 ron.Probabil pura intamplare,pt ca dupa aceea le-am cerut pretul la o magazie de cd-uri si m-au lasat masca:2900 ron:w00t:.Scuze,dacaz am fost:sign_ot:
     
  2. srs3 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi s3 bam 2002
    salut verifica sa nu ai plumbi montati pe interiorul jantei (in loc sa fie lipiti )
    cunosc cazuri cand frecau un amortizor-la o rotatie completa a jantei
    :beerchug:



     
  3. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    sunt doi ani de cand omul a avut problema asta, nu crezi ca a rezolvat-o? :):):)

    .... mai ales ca nu e genul delasator.... uite-te la pozele masinii :p
     
  4. srs3 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi s3 bam 2002
    chiar.......:banghead: trebuie sa casc ochii mai bine.....se ma intampla:p
     
  5. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    nu fiti rai!!!!! :D
    da chiar....ar cam trebui s-o urc in pom s-o verific la bucsaraie
     
  6. radu_bp

    radu_bp 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2009
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi s3, 1.8,2000
    salut,Adi am vazut la s-ul tau o poza cu motorul si mia atras atentia furtunul ala gros rosu de admisie,spunemi te rog cum ai facut rost de el si daca ai facut ceva adaptari sal montezi si zic asta pt ca eu am cautat si nu am gasit aceasi forma,toate pareau diferite, nici unul exact la fel cu cel original.Un salut.
     
  7. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    salut Radu, ca sa vezi si pe forum aici se vand astfel de furtune, un rau necesar la S3, Cupra si TT 225.
    aici il gasesti, vbim prin PM dk te intereseaza
     
  8. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Dar cu tractiunea quattro a avut cineva probleme? In sensul ca trage doar fata, haldexul nu mai cupleaza, insa nici nu apare nici un martor pe bord?

    Asta am patit-o eu de vreo 5 zile......eu banuiesc ca ar fi uleiul de la Haldex, pentru ca probabil am o pierdere pe la vreun semering.......e putin umed haldexul....sunt programat saptamana care urmeaza pentru schimb de ulei la haldex, insa eram curios daca a mai patit cineva asa
     
  9. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    n-am patit asa ceva..si nici n-am mai auzit pe la cineva..
    sa fie de la ulei? mi-e sa nu fie ceva electronic...
     
  10. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Hmmmmm.....o sa aflu saptamana asta, dupa ce schimb uleiul...:)


    Problema e mai veche si un pic incurcata:
    De cateva luni, am vazut ca Haldexul e umed de ulei. Cand am facut schimbul de ulei de motor, i-am rugat pe cei de la service(alt service, nu Cardinal) sa-mi verifice si uleiul la grup, la cutie de viteze si daca se poate si la Haldex......dupa spusele lor, totul parea ok, mai putin la Haldex unde nu s-a putut verifica, insa am banuit ca scurgerea ar fi din haldex, pentru ca era singura piesa umeda de ulei....

    A urmat o vizita la Cardinal, special pe aceasta problema, si acolo surpriza......baietii au vazut ca pierderea ar fi din grup, pe la un semering la o planetara. Raspunsul asta m-a bagat in ceata, pentru ca grupul parea ok, si Haldexul era cel umezit. Neavand incredere in decizia lor, am hotarat sa schimb totusi uleiul din Haldex, mai ales ca din cate stiu eu, se schimba la 30 000 km, am facut programare si am asteptat sa ma sune cand pot veni.....partea interesanta e ca nu m-au sunat nici in ziua de azi, si bineinteles ca si eu am uitat sa mai dau pe la ei..:)

    Si de cateva zile, nu mai imi cupleaza spatele......normal, ca prima data mi s-a dus gandul la haldex.....Banuiala mea ar fi ca s-a scurs destul ulei incat sa nu poata face presiunea suficienta pentru cuplarea spatelui. ca parte electrica....ce ar putea fi??? Sa fi iesit cumva mufa???? Si eventual, daca ar fi sa fie ceva pe parte electrica, nu ar trebui sa se aprinda vreun martor la bord???

    Ps: Scuze pentru romanul scris...:respekt:
     
  11. nemilos

    nemilos 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI 200 TURBO QUATTRO EXCLUSIV 1988

    daca este fara ulei nu mai cupleaza
    dca a ramas fara ulei este f posibil sa se fi ars si motorashul de cuplare fiindca el lucreaza in continuare
    la 4motion este 1700 ron un motoras.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Oct 2009
  12. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Pfffff....sper sa fie doar de la ulei....:).....poate nu s-a ars motorasul, ca, din fericire, dupa ce am observat ca nu mai trage spatele, nu am mai mers cu masina.....la cat sunt eu de norocos, sper sa fi scapat....:)

    Aflu saptamana asta daca ma pot considera in continuare un om norocos sau nu.....:)
     
  13. nemilos

    nemilos 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI 200 TURBO QUATTRO EXCLUSIV 1988
    sa speram ca ai observat la timp.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Oct 2009
  14. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Gata ...s-a rezolvat treaba :). cu toate ca am schimbat si uleiul, pana la urma nu era de la ulei...era acel motoras, care de fapt este o pompa electro - hidraulica. Nu mai conteaza prin cate am trecut, si cat de mult s-au chinuit baietii pana au diagnosticat problema, si conteaza ca totul s-a rezolvat..:)


    Ps: Unele sfaturi pentru cei cu Haldex, pentru ca am observat ca sunt foarte putine informatii pe net:

    -am inteles ca foarte des pica , calculatorul haldexului(nu se poate repara, pret de la 800 E in sus)
    - pe locul 2 ar fi pompa electohidraulica, o prostie de piesa din pct meu de vedere, de asemenea, nu prea poate fi reparata(cost - de la 400 E in sus)
    - pe locul 3, pica rar, dar foarte costisitor financiar, Haldexul, care nu vine decat cuplat cu diferentialul, si costa de la 2300 E in sus(din fericire, unele piese din interiorul haldexului, pot fi cumparate si separat....ramane sa gasesti meseriasul care sa-si bage nasul :))

    Sper sa ajute pe cineva informatiile mele, si daca exista intrebari in legatura cu haldexul, ma puteti intreba, pentru ca am aflat multe informatii, cu ocazia problemei mele :)
     
  15. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    eu sincer nu am mai auzit de probleme la haldex pana acum la nimeni, si sper ca nu voi auzi de ele, cel putin la mine! :)
     
  16. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Intr-adevar, la Haldex propriu zis, nu pot aparea mari probleme pentru ca nu e nimic foarte complicat in el.....sunt niste placi care pica foarte rar....Dar diferentialul pica mult mai repede......se sparg pinioane destul de des, si daca cineva a avut ghinionul sa ii sparga si cutia, asta nu vine decat impreuna cu haldexul...diferential simplu nu se poate lua.......aici e buba :)


    Ps. Dar sa speram ca nu va mai pica la nimeni :)
     
  17. Georgekey

    Georgekey 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2007
    Locație:
    ATENA
    Masina:
    AUDI TT 225 TQ BAM 2001
    Cind masina merge ca un FWD asa brusc de la o zi la alta de obicei este placheta de haldex ori siuranta haldexului este arsa.Discurile se strica la timp dar patineaza inainte.Exista si un rulment care tot se strica si se aude nasol la curbe kra kar krkrrkrr cam asa.Exista kit de reparat cu disculete cu rulmentul cu tot dar se gaseste rar ,daca vreti intreb;)
    diferentialul nu se stirica niciodata daca este intretinut cum trebuie (liquid si filtru schimbat la timp )
     
    Ultima editare: 23 Oct 2009
  18. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Diferentialul are si filtru???? :think: Sau ai vrut sa zici Haldexul??
     
  19. Georgekey

    Georgekey 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2007
    Locație:
    ATENA
    Masina:
    AUDI TT 225 TQ BAM 2001
    haldexul:)
     
  20. CoCaine

    CoCaine Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B5 avant (AFN)
    barladi banuiesc ca la tine s-a intamplat din cauza jantelor pe care le-ai avut,sau a cauciucurilor,ma rog.Right?:)
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta