1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Probleme Audi S3 8L

Discuție în 'Linia de modele S' creată de adibose, 5 Aug 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. ka_bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2009
    Locație:
    Sf.Gheorghe
    Masina:
    Audi S3 din 2001
    Sper sa se rezolve doar schimband N75 ul.:salute:
     
  2. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Din cate stiu eu, N75-ul iti da eroare, ori tu zici ca nu apare acea eroare. Am avut si eu o data mufa scoasa la N75 din greseala si masina era moarta tot timpul......cred ca nu avea nici 150 cp. :)
     
  3. crazymih 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi s3 2002 AMK
    sper sa se rezolve cu n75 ul...daca nu...bani aruncati degeaba:D
     
  4. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    N75-ul nu da erori, sau cel putin eu pana acum nu am intalnit la masinile care aveau probleme din cauza lui.
    atentie, problemele cauzate de N75 pot aparea in 2 conditii, fie nu face fata, desi el functioneaza corect, fie este defect.
     
  5. crazymih 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi s3 2002 AMK
    eu consider ca al meu nu face fata atata timp cat cu softul stock merge fara probleme si cum il pun pe cel ,,lucrat'' nu mai vrea sa mearga cum trebuie..cel putin..sper sa fie de la n75
     
  6. crazymih 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi s3 2002 AMK
    am schimbat n75 ul cu un n75j si acum totul e ok...parca mai are mici sesizari cand o calca de la turatie mica dar aproape insesizabile..sper cu timpul sa dispara....costul reparatiei ca sa zic asa... 300ron valva iar de montat am montato singur
     
  7. crazymih 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi s3 2002 AMK
    sau :(((...offf...imi ies fire de par alb la 22 de ani de la masina asta...se pare ca nu si a revenit in totalitate...e mai bine ca inainte..dar tot mai da in nas..ce-i drept mult mai rar...ce sa-i mai fac??
     
  8. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Din cate vad eu, ai mai multe erori, multe spun ca semnalul sau voltajul este prea slab si apare si un senzor - G85. Dar cel mai bine gaseste pe cineva care stie bine sa interpreteze acel log. Eu mi-am spus o parere "babeasca" , nu pot spune ca ma pricep sa interpretez....
     
  9. crazymih 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi s3 2002 AMK
    erorile au disparut...le-am sters si nu mai apar..nu mai este nici o eroare..
     
  10. huzy

    huzy 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    cluj
    Masina:
    Audi A4 b8
    I have a problem ... a small one de vreo 2-3 saptamani am o problema pe ceas imi indica boost 1.0 si nu face over boost ... dar de cand a venit caldura si-a revenit dar seara iarasi face tot 1.0 bar ...

    Deci la amiaza masina merge beton si seara numai :))

    De simtit se simte diferente deci nu cred ca ii de la ceas ..


    Astept pareri :)
     
  11. crazymih 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi s3 2002 AMK
    pai ai putea sa le iei pe rand..o diagnoza sa vezi ce erori apar ,dupa care sa verifici furtunele , n75-ul ,DV-ul si actuatorul.
     
  12. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    vinde-o! :)) glumesc :p

    ai dat un scan cu VAG-COM? o fi vreun senzor bulit, senzorul de temperatura (coolant sensor).
    In protectie nu intra pentru ca daca ar fi in protectie mai sus de 0.5 bar nu ar face.

    Daca nu ai erori pe vag-com incearca sa loghezi cateva canale, presiune benzina, aer, timing-uri la injectie, boost...cat mai multe posibil...

    ref la spusele lui Mih.
    Furtunele nu cred ca ar face astfel de probleme, atat timp cat la cald merge bine, iar cand e rece nu...
    N75-ul nu ar trebui sa stie sa comande max 1.0bar la rece, ala permite sau nu overboost, dar se simte in acceleratie, face spike-uri de obicei
    DV-ul ar trebui sa arunce presiunea daca overboost-ul e mare, dar el nu face overboost... ciudat
    Actuatorul, trage de el cand vezi ca face fizte, si vezi daca se misca cu mana. poate se blocheaza prostul :)
     
    Ultima editare: 22 Apr 2010
  13. huzy

    huzy 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    cluj
    Masina:
    Audi A4 b8

    Las ca ai vandut-o tu pe a ta :)

    Masina nu face fluctuatii nimic .. (spike-uri ) merge constant :) cand ii rece .. si turbat cand ii cald :)

    o sa ma ocup de ea zilele astea sa vad .. alte ideii ?
     
    Ultima editare: 22 Apr 2010
  14. CoCaine

    CoCaine Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B5 avant (AFN)
    Incearca sa scoti mufa de la debitmetru (MAF) si sa o pui inapoi de vreo 5 ori.
    Am citit pe s2forum solutia asta la probleme de genul tau care s-au rezolvat asa.Eventual poti da cu putin spray WD40..
    Repet,la S2 cel putin a functionat..
     
  15. huzy

    huzy 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    cluj
    Masina:
    Audi A4 b8
    am incercat nu merge
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta