1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Probleme la "Kick-Down"

Discuție în 'Audi A8 D2 (1994 - 2002)' creată de DaNywwjd, 30 Noi 2009.

  1. DaNywwjd 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2009
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi A8 2001
    Am si eu un A8 cu motorul de 3.3 TDI , si am o problema.
    La "Kick-Down" ,undeva cand ajunge la treapta a 3-a , dupa 3000 de turatii , moare motorul ? Aveti cumva cea mai mica idee ? A patit-o cineva la fel ?
     
  2. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Pare sa fie limp mode,cauta la probleme turbina.
     
  3. DaNywwjd 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2009
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi A8 2001
    Am un Audi A8 3.3 din 2001 , care in momentul in care ii dau "kick-down" , cand ajunge cam la 3000 turatii moare motorul .
    Am fost la Porsche Vest 2 cu ea si dupa ce au facut baietii teste mi-au spus ca problema este Valva de reglare a presiunii combustibulului , dar e posibil sa mai fie si altceva ,dar nu au cum sa verifice pana nu schimb valva asta (o prostie mi se pare ) . Nu au vrut sa imi dea nici un cod al ei .
    Are cineva idee pe unde este asezata valva asta ? Stiti cumva vreun cod al ei ? Aveti idee cam la ce pret as putea gasio ? Cei de la PBV2 au zis ca la ei e 1400 RON (mi se pare cam mult pentru o valva ) . Multumesc
     
  4. manuel100 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2008
    Locație:
    SUCEAVA
    Masina:
    A8 4.2tdi
    Poate fi valva, senzorul de presiune, pompa de injectie sau, in cazul meu, a fost filtrul de motorina si colierele ce strang furtunele de la el. Intra aer in motorina si pateam aceeasi situatie, iar la diagnoza imi dadea ceva de genul ca presiunea in rampa e mica.(motorul meu : 4.2 tdi 2006)
     
  5. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    o fi vorba despre valva n75 ?!
     
  6. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    un log in mers,sa vezi turbina,ai facut?
     
  7. florinutzu16

    florinutzu16 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a6 2.5 v6 quattro 2000; Alfa 147 hatchback
    sa putea sa mai fie si supapa de pe turbina sa fi ramas blocate paletele(e doar o parere)bafta cu rezolvarea!
     
  8. edwardmihail

    edwardmihail 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    braila
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 FWD
    sa fie cumva intarzierea valvei egr?so fii pus calamina sau mizerie pe ea ori in interior si nu mai declansaza cum trebuie turbina desi la 3000 rpm ar trebui sa urle si sa impinga cu putere.:meeting:
     
  9. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    Verifica te rog si debitmetrele, un coleg de forum a avut acelasi motor de 3.3 TDI (daca nu ma insel AKF, cod motor) si dupa ce a inlocuit cele 2 debitmetre parca a inviat masina!
     

Distribuie pagina asta