Am si eu un A8 cu motorul de 3.3 TDI , si am o problema. La "Kick-Down" ,undeva cand ajunge la treapta a 3-a , dupa 3000 de turatii , moare motorul ? Aveti cumva cea mai mica idee ? A patit-o cineva la fel ?
Am un Audi A8 3.3 din 2001 , care in momentul in care ii dau "kick-down" , cand ajunge cam la 3000 turatii moare motorul . Am fost la Porsche Vest 2 cu ea si dupa ce au facut baietii teste mi-au spus ca problema este Valva de reglare a presiunii combustibulului , dar e posibil sa mai fie si altceva ,dar nu au cum sa verifice pana nu schimb valva asta (o prostie mi se pare ) . Nu au vrut sa imi dea nici un cod al ei . Are cineva idee pe unde este asezata valva asta ? Stiti cumva vreun cod al ei ? Aveti idee cam la ce pret as putea gasio ? Cei de la PBV2 au zis ca la ei e 1400 RON (mi se pare cam mult pentru o valva ) . Multumesc
Poate fi valva, senzorul de presiune, pompa de injectie sau, in cazul meu, a fost filtrul de motorina si colierele ce strang furtunele de la el. Intra aer in motorina si pateam aceeasi situatie, iar la diagnoza imi dadea ceva de genul ca presiunea in rampa e mica.(motorul meu : 4.2 tdi 2006)
sa putea sa mai fie si supapa de pe turbina sa fi ramas blocate paletele(e doar o parere)bafta cu rezolvarea!
sa fie cumva intarzierea valvei egr?so fii pus calamina sau mizerie pe ea ori in interior si nu mai declansaza cum trebuie turbina desi la 3000 rpm ar trebui sa urle si sa impinga cu putere.
Verifica te rog si debitmetrele, un coleg de forum a avut acelasi motor de 3.3 TDI (daca nu ma insel AKF, cod motor) si dupa ce a inlocuit cele 2 debitmetre parca a inviat masina!