1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Protectie la turatia excesiva (accidentala) la A3 8P

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de L-B, 3 Sep 2010.

  1. L-B 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2010
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    Audi A3,1.6 TDIe,2010
    Buna,sunt posesor al unui A 3 sportback 2010 si ieri de curios am vrut sa turez motorul la relanti si surpriza...nu se tureaza numai pana la 2500 ture,chiar daca, calc pedala pana la fund.precizez ca doar la relanti se intampla asta in mers nici o problema,se tureaza normal.Este normal.are ceva limitator?

    multumesc,
     
  2. mircea_glontzu

    mircea_glontzu Audi Expert

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Allroad 2011 CAHA
    da. este normal. la relanti nu o poti tura mai mult.
     
  3. psebi

    psebi 5th Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    A3 8P 2.0TDI
    Eu am turat-o si pana la 4500 ture. :uhm:
     
  4. L-B 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2010
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    Audi A3,1.6 TDIe,2010
    Ma gandesc cand o sa i se faca testul de gaze cum o sa fie daca nu se poate tura mai mult...

    psebi la relanti ai turat-o ? masina e noua ? A mea e noua si ma gandesc ca poate are ceva limitator pe care o sa il regleze probabil la prima revizie.
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Mar 2013
  5. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    decupleaza-i esp-ul si vezi ce face ;)
     
  6. L-B 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2010
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    Audi A3,1.6 TDIe,2010
    ok.o sa incerc...ms de idee.


    L.E.

    am incercat si fara ESP si e la fel.nu vrea mai mult de 2500 turatii
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Mar 2013
  7. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    mda...ciudat. la mine cu esp activ se tureaza pana pe la 2900rpm la relanti...fara el, se duce acul pana la capat.
     
  8. alistar

    alistar 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2008
    Locație:
    Campina
    Masina:
    ex A4 1.9 tdi 131HP AVF 2003 new Bmw X3 2005
    nu stiu car ee prooblema la masina ta dar normal e sa se tureze si peste 2500 cred. cel putin la mine asa e si nu am mai auzit pe nimeni ca nu sare de 2500 la relanti,dk gresesc scz
     
  9. L-B 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2010
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    Audi A3,1.6 TDIe,2010
    poi si eu gandesc la fel...dar na imi e cumva sa ma duc acuma la audi sa le zic ca am turato la relanti si nu trece de 2500 turatii...precizez ca masina am luato de noua( acuma are 3 luni).calculatorul nu indica nici o eroare nimic,nici un martor aprins nimic de aia ma gandesc sa nu fie ceva reglaje din fabrica la ea,masina functioneaza normal,in mers de exemplu apas ambreiajul si o turez si se tureaza pana la capat.doar la relanti nu vrea.
     
  10. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    Dar te-ai gandit ca avand o masina eco, cu stop-start si eficientizata la maxim, lucrul asta cu turatul la relanti atat de mult nu ar avea rost sau nu ar fi permis?

    Plus ca nu stiu daca te-ai uitat la specificatii dar cuplul tau maxim e undeva pana in 2500 de rpm. Deci de ce ai vrea sa o turezi mai mult? Sa se uite lumea?
    E un motor mic, cu o putere mica, nu te astepta la plecari extraordinare.

    Eu zic ca asa a fost ea gandita, si avand in vedere ca merge corect si e noua, nu ai de ce sa iti faci griji.
     
  11. L-B 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2010
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    Audi A3,1.6 TDIe,2010
    nu e chestia ca vreau....de aia nici nu am incercat eu des (asa mi-a venit odata de plictiseala asteptand intr-o parcare,si fiind obisnuit de la o alta masina sa o turez la relanti sa vad cat fum scoate).eu de fapt am intrebat daca mai are cineva un motor ca al meu si daca a incercat,sa vad daca este normal sau e vreo problema.

    si chestia cu motor mic,putere mica....are aceeasi putere ca si vechiul motor de 1.9(care a si fost scos de altfel). are putere mai mult decat suficienta(eu nici nu ma asteptam sa fie atat de puternica)

    numai bine,
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Sep 2010
  12. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    Este totusi un motor mic cu o putere mica. Ce am eu este un motor mai mare, dar tot cu putere mica, deci stai linistit ca nu am nimic cu motorul tau. Doar ca amandoua nu sunt foarte puternice.

    Iar despre chestia cu fumul, nu iti va scoate fum daca il turezi pe loc nici in 10 ani, motorul trebuie sa fie in sarcina..adica da-i din mers si pune pe cineva sa se uite. Dar fiind atat de noua masina si presupun ca are dpf, ma indoiesc ca vei vedea ceva.
     
  13. L-B 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2010
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    Audi A3,1.6 TDIe,2010
    aaa..nici nu am vazut numa acuma ca ai motor de 1.9...:)
     
  14. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    L-B,
    are nevasta-mea la jetta motorul asta 1.6tdi insa nu stiu daca ea are o varinata "e" a acestui motor. cel mai probabil nu.
    voi incerca maine treaba cu turatul.
    sper sa am un drum prin oras ca sa am ocazia sa incalzesc motorul , pt ca , avand motorul rece, nu voi incerca.
    daca nu, ramane pe luni.
     
  15. L-B 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2010
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    Audi A3,1.6 TDIe,2010
    ok.nici eu nu incerc niciodata cu motorul rece.

    mersi,
     
  16. zeuss

    zeuss 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4 B7, BPW
    chestia asta cu turatul in gol , stiu ca am patit-o si eu la masina din semnatura, si la fel , nici cum nu se tura mai mult de 3000 in gol , cand era in sarcina , se ducea pana in rosu fara probleme , in schimb la ralanti , nici cum, apoi dupa o perioada a mers, si recent am fost cu ea la ITP , si au turat-o pana in 4600 si nu a facut nazuri , si nici nu a decuplat inginerul ESP ul pentru operatiunea asta , nici eu nu imi explic situatia , si acuma merge turata.
    mentionez ca masina nu a avut niciodata probleme cu turbo , limp mode sau alte necazuri .
    deci o explicatie tot nu am gasit la fenomen. poate ne lamureste altcineva
     
  17. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    am facut proba. confirm ca nu merge decat pana la 2500 ture.
    am uitat sa incerc cu esp off.
     
  18. L-B 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2010
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    Audi A3,1.6 TDIe,2010
    aha.interesant.probabil ca sunt ceva reglaje care nu o lasa mai mult,numai dupa ceva timp(sau poate la prima revizie sau candva mecanicii vor rezolva si aceasta problema)

    multumesc de raspunsuri,
     
  19. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    motorul asta asa este setat cu siguranta. nu e o problema tehnica si nu este o chestie de timp pana cand va putea fi turat la maxim. 30.500km are motorul de pe jetta. deci, nimic nu se va modifica in timp.
    ce rost sa o turezi asa in gol si de ce crezi ca aceasta limitare ar fi o problema ?!
     
  20. Pilif

    Pilif 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 8l 2001 1.6 75 kw AVU
    Ma gandesc ca este o chestie asemanatoare cu launch controlul. Este vre`o diferenta daca ambreiajul este apasat sau nu? La unele masini cu ambreiajul ridicat se duce pana la rosu dar cu el apasat nu creste mai mult de 4000-5000 tocmai pentru o plecare buna. Poate d`aia la modelele mai vechi (inteleg eu) se poate tura la maxim fara ESP dar cu el activat nu merge. La mine, masina din semnatura, nu are nici o treaba. Merge turat in orice ipostaza, dar este totusi un model vechiut.
     

Distribuie pagina asta