1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Protectie perne suspensie Allroad C5

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C5 (1999 - 2005)' creată de b0n3s, 4 Apr 2013.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Salutare colegi,

    Impreuna cu colegul micul_pitic incercam sa gasim o solutie pentru protejarea pernelor fata. Am gasit o solutie, credem noi, usoara de pus in practica dar avem probleme cu materia prima si montarea lor.
    Avem 2 variante de teava: PVC sau tabla, dimensiunile exacte inca nu le stim, cel mai important este diametrul peretelui interior al tevii.
    Burduful nu stim nimic de la ce masina/componenta provine.
    Prinderea pe perna in partea de sus a tevii pe acel colier metalic difera in functie de materialul ales. Acceptam cu bucurie si interes orice informatie/ajutor din partea voastra si poate mai este si altcineva interesat de acest proiect.
    Am atasat 2 poze gasite pe net pentru o mai buna intelegere

    Cu respect,
    Cristi
     
  2. Offroader 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2012
    Locație:
    Bihor
    Masina:
    Audi A6 C7 2,0 TDI; 2013; CGLC; Multitronic
    Salut băieți,
    E o idee binevenita, dacă găsiți soluția fără a strica multe perne, altfel ar putea fi cam scumpa treaba. Grija mare la țeava PVC, mai ales iarna. La diametrul respectiv, și ținând cont de spațiul strâmt, grosimea peretelui va fi foarte mica, iar la frig ar putea crăpa foarte ușor de la cea mai mica lovitura de piatra. Cat despre tabla, ... ruginește în timp, mai ales de la Clorura de Calciu de pe drumuri iarna. Părerea mea este sa găsiți alt material (ex. tabla de aluminiu) și sa va sfătuiți cu un tinichigiu auto care ar putea confecționa un tub din tabla de aluminiu. (se poate) Cat despre burduf, ar putea fi găsită soluția la camioane, sau utilaje agricole sau macarale (etc.), unde articulațiile sunt de diametru mare, și cu o cursa posibila mai lunga. Atenție mare totodată la furtunul de aer la intrare în perna, dacă nu nimeriți lungimea tubului de protecție, raportata la cursa de balansare a pernei, ar putea fi tăiat acel furtun. (vezi poza 2 din postarea voastră) Succes, și așteptăm feedback cu interes, chiar dacă eu nu mai am pernele, doar suspensie reglabila mecanic. Încă ceva, ar fi buna o protecție gen burduf la ambele capete al tubului, sa fie clar ca nu intra impurități la perna ... și de ce nu și pentru perna spate ... ? Atașez si eu doua poze cu perne Arnott fata și spate complet protejate, chiar daca ei sunt o industrie, dar se poate. Noi Romanii știm și putem...
    Multa bafta!!!
     
    Ultima editare: 5 Apr 2013
  3. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Multumim Offroader
    Intradevar am gresit, ma refeream la aluminiu dar a iesit tabla. Avem la dispozitie 2 perne pe care sa facem teste, interesanta ideea cu burduf si in partea de sus dar nu cred ca o sa gasim dimensiunea aia.
    Pentru inceput testam cu PVC apoi finalizam cu aluminiu :D
    Spatele poate sa mai astepte, partea fata e buba, unde aprox 80% din probleme sunt pe fata. Din pacate timpul e cel mai mare dusman al nostru, pana si in week-end timpul este limitat. Incercam printre picaturi sa terminam acest proiect.

    Numa' bine
     
  4. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Ma baieti,pute-ti incerca ce vreti voi dar ati uitat un lucru important!Suspensia este ADAPTIVA.Ce a-ti aratat in poze s-a facut la A8 si tot se sparg pernele.Cu toata protectia.De ce?Simplu cuciucul imbatraneste si capata pori pe calea de rulare uzuala.Asta ar insemna sa eliminam din cand in cand suspensia adaptiva.Eu bunaoara iarna nu o folosesc.Cum fac?Simplu,o ridic pe 3 si scot mufele de la calculatorul de suspensie(atentie EU am perne foarte bune).In acest caz becuri aprinse in bord nu am,iar masina ruleaza pe 3 indiferent de viteza.Primavara o las pe 2.In acest mod protejez si compresorul care nu mai porneste iarna cand e supus la diferente de temperatura.Nice day.
     
    Ultima editare: 21 Feb 2015
    Marius GRIGORE și otelea apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta