Evident ca erau originale, bucsele astea se strica in 10 ani si asta mai mult datorita imbatranirii cauciucului.
La fel ca si 'dasi35' am aceeasi problema,masina in curbe parca danseaza si se clatina foarte tare de spate...dupa o vizita la service s-a constatat ca bucsa si telescopul de pe partea dreapta spate sunt varza(telescop curs,bucsa rupta).Dupa o consultare cu colegul nostru 'ovidiutm' am ales marcile pieselor ce trebuie schimbate(multumesc Ovidiu),iar astazi la mecanic cu ea pt a le schimba.
Eu unul am schimbat bucsele la puntea spate, si ceva parca tot mai batea, asa ca m-am decis sa schimb si telescoapele, am montat telescoape noi SACHS. Nu va puteti imagina cum sta masina pe drum acum, in curbe si viraje bruste e foarte ascultatoare. Pe fata nu am probleme sa bata ceva, dar ma gandesc sa schimb si telescoapele fata, 99% si alea sunt cam duse.
bucsele au fost 90lei/buc, manopera ma costat o bere, mecanicul mi-e prieten si printre altele intr-o zi le-am schimbat impreuna iar telescoapele au fost 230lei/buc iar de montat le-am montat/demontat singur, cu o presa de arcuri ceruta imprumut, nu-i complicat de schimbat nici bucsa de la punte numai ca iti trebuie presa altfel nu ai sanse...
La 3 service-uri am fost si toti mi-au spus ca tb sa dea puntea jos de pe masina. mi se pare munca in plus si manopera in plus.....deci, mai caut
salut. sun nou aici. am prob asemanatoare, tremura masina de spate cand trec pe drumuri proaste, simt cum fuge spatele. face si un zgomot in mers, se aude asa, un dum-dum-dum, sacadat (nu stiam cum sa scriu), cum cresc viteza, sunetul creste si el. cand masina sta pe loc, daca lovesc roata din spate cu piciorul, aceasta tremura, parca ar fi jeleu. tremuratul tine 4-5 secunde. o fi de la bucse? amortizoarele par a fi bune, nu troncane in gropi, preiau bine socul, doar ca fuge efectiv de spate. multumesc. ps, costa mult in service, manopera, inlocuirea bucselor punte spate?
Spatele fuge din cauza bucselor de pe puntea spate. Solutia este inlocuirea lor si treaba asta se poate face in service. Manopera poate fi undeva la 200 de lei, plus bucse noi pe diferiti producatori si ar rezulta un minim de 400 lei
salut. am schimbat bucsele, m-au costat 540 lei cu manopera de 150 inclusa. cei de la service mi-au atras atentia ca nu au prob. cele vechi, dar ,na, eram scolit de tine. sa vezi facatura, cei din service au avut dreptate, dupa schimb, la test, acelasi joc inervant de spate. nu se pune prob ca nu mi-au schimbat bucsele, am fost acolo pe toata durata operatiei. ieri, la sfatul service, am schimbat amortizoarele. le-am luat cu 189 bucata, dar, hei, s-a dus dracu jocul de spate. aici era buba, telescoapele. si eu care credeam ca sunt bune. s-a dovedit a fi exact invers de ce credeam, deci, cel mai bine e sa mergi la service
te-au ars la service cu pretu la bucse de mi greu sa ma uit!Eu saptamana trecuta mi leam schim,bat si au fost 60 de lei bucata marca febi si cele mai scumpe erau lemforder la 110 lei
iti dai seama, erau cu pret de service. orice piese cumparate din magazinul servicelui sunt mai scumpe decat de alt-undeva
Eu am schimbat mai intai amortizoarele si degeaba ca tot fugea de spate. Un test de amortizoare (30lei) te-ar fi scutit de batai de cap.
Salut baieti, Sunt si eu mai nou pe aici pe site. Am si eu un audu a4 b5 si problema mea la el la fel cu stabilitatea. Cand merg pe un drum mai cu gropi sau merg pe o sosea unde gropile au fost astupate (plombate) simt cum masina imi fuge de spate si nu stiu care ar putea fi problema, bucsile sau amortizoarele. De amortizoare sunt sigur ca sunt duse deoarece am vazut ca cel de pe stanga spate e curs, dar nu cred ca acea instabilitate sa fie de la ele. Eu stiu ca amortizoarele se manifesta prin balans sus-jos, nu prin instabilitate stanga dreapta. Voi ce ziceti, ma puteti ajuta ? Multumesc anticipat.
Nicu_30 vezi bucsele de la punte sa nu fie scoapte,ceea ce e mai mult ca sigur.Ridica masina pe o rampa sau un elevator sa vezi mai bine.
Din cauza balansului haotic pe spate ai senzatia ca masina te scoate in mijlocul drumului sau te arunca pe trotuar, fiind nevoit tot timpul sa ajustezi traiectoria din volan. In concluzie, schimba ambele amortizoare de pe spate si vezi cum se comporta dupa. E recomandat sa schimbi si bucsile asa cum spunea colegul de mai sus. Pune unele de calitate (Lemforder) ca e destul de greu de schimbat si cele ieftine se distrug repede.
Totusi ce este troncanitul asta care se aude pe spate pentru ca am fost la service si toti au dat cu presupusul dar nimeni nu a venit cu o solutie. Am impresia ca mi se despica puntea spate dreapta pe denivelari minore, ce sa mai zic de guri de canal sau gropi.
Exista si pe spate niste bucse mari la punte, pe fiecare parte, mai sunt bucse si in partea de jos la prinderea amortizoarelor parca, am trebui verificate cu masina sus sa vezi daca is crapate, eventual fortate un pic. Citeste si acest topic.