A doua generatie a SUV-ului Q7 este gata de lansare, in 2015, iar primele fotografii cu masina au inceput sa circule pe internet. Q7 va fi prezentat oficial la Salonul de la detroit, in ianuarie 2015 Audi Q7 are o lungime de 5,05 metri, o latime de 1,97 de metri si o inaltime de 1,74 de metri, in timp ce ampatamentul masoara 2,99 de metri. Desi noua generatie a lui Audi Q7 este mai mica si mai ingusta comparativ cu prima, pasagerii primesc mai mult spatiu pentru cap. Versiunea cu sapte locuri are o capacitate a portbagajului de 295 de litri, respectiv 770 de litri cu ultimul rand de scaune pliat, in timp ce varianta cu cinci locuri promite o capacitate a portbagajului de 890 de litri, respectiv 2.075 de litri atunci cand bancheta spate este rabatata. Masa totala a noului Audi Q7 este de 1.995 de kilograme, reusind astfel sa devina cel mai usor SUV din clasa in care concureaza. La nivel exterior, Audi Q7 primeste grila singleframe, noua semnatura a producatorului din Ingolstadt fiind flancata de blocurile optice mult imbunatatite si pot fi comandate si cu tehnologia Matrix LED. Interiorul noului Audi Q7 a devenit mai simplu, mai sportiv si totodata mai luxos. Panoul de bord este separat pe orizontala si poate fi personalizat in doua nuante diferite. Audi ofera sapte culori pentru interiorul lui Q7, dar si accesorii din aluminiu si lemn. Asa cum era de asteptat, habitaclul lui Audi Q7 promite o multime de dotari de ultima ora. Incepem cu sistemul de infotainment MMI care proiecteaza informatiile pe un ecran de 7 inch sau 8.3 inch si continuam cu tehnologia Virtual Cockpit. Acesta din urma inlocuieste vechile ceasuri de bord si proiecteaza toate informatiile necesare pe un ecran TFT de 12,3 inch. Pentru ca lucrurile sa se succeada rapid, la baza sistemului sta un procesor quad-core T30 de provenienta NVIDIA. La final, amintim head-up display-ul capabil sa proiecteze informatiile esentiale in campul vizual al soferului, fara ca acesta sa mai fie nevoit sa isi mute privirea de la drum. Sunetul noului Audi Q7 este asigurat de un sistem Bose sau Bang & Olufsen. Ultimul dintre acesta integreaza 23 de difuzoare si promite sa ofere 1.920 W. Dar Audi nu a uitat nici de pasagerii din spate. Acestia pot opta pentru tablete cu o diagonala de 10,1 inch care folosesc procesoarele NVIDIA Tegra 4. Acestea sunt conectate la sistemul MMI, iar pasagerii din spate pot trimite diverse informatii pe display-ul central al sistemului de infotainment. Pentru ca suntem inca la capitolul gadget-uri, Audi va integra pe noul Q7 sistemele “Apple Car Play” si “Google Android Auto”. Astfel, posesorii de telefoane inteligente cu sisteme de operare iOs, respectiv Android, nu vor avea probleme in ceea ce priveste conectarea la sistemul masinii. Pe piata din Europa, noul Audi Q7 va fi disponibil alaturi de doua motoare V6, unul diesel si unul pe benzina. Agregatul de 3.0 litri TDI este capabil sa ofere 272 CP si 600 Nm, iar acceleratia de la 0 la 100 km/h se desfasoara in 6,3 secunde, in timp ce viteza maxima se opreste la viteza de 234 km/h. In dreptul capitolului consum de carburant, motorul diesel promite sa inghita 5,7 litri la 100 de kilometri si sa emita in atmosfera 149 de grame de CO2 per kilometru. Motorul de 3,0 litri TFSI V6 (cu compresor mecanic decuplabil in sarcina redusa) produce 333 CP si 440 Nm. Acceleratia 0 – 100 km/h se desfasoara in 6,1 secunde, iar viteza maxima se opreste in dreptul valorii de 250 km/h. Consumul de carburant in regim mixt este de 7,7 litri la suta, iar emisiile de CO2 se cifreaza la 179 de grame per kilometru. Pe viitor, Audi va pregati si o versiune ceva mai docila pentru dieselul de 3,0 litri. Acesta va produce 218 CP si 500 Nm. Alaturi de noua versiune, Audi va introduce si varianta Q7 e-tron quattro. Plug-in hybrid-ul german va dispune de un sistem de propulsie format dintr-un motor diesel cu sase cilindri si un agregat electric. Acesta din urma produce 94 kW, echivalentul a 128 CP si a fost integrat in transmisia automata cu 8 rapoarte. Per total, sistemul hibrid ofera 258 CP si 700 Nm. In aceste conditii, accleratia 0 – 100 km/h se desfasoara in 6,0 secunde. Motorul electric este sustinut de un set de baterii litiu-ion cu o capacitate de 17,3 kWh. In modul 100% electric, viitorul Audi Q7 e-tron quattro va putea parcurge pana la 56 de kilometri, in timp ce consumul in regim mixt va fi de 1,7 litri la 100 de kilometri parcursi. In Germania, pretul noului Audi Q7 va avea un pret de pornire de aproximativ 61.000 de euro si va ajunge in showroom-uri incepand cu primavara anului viitor.
Ma simt dezamagit, prea mic, nu e agresiv, din fata e prea ascutit parca e un q3. Si in urmatorii 5 ani nimic nou.
Ce efect avea modelul precedent si cat de lispsit de imaginatie si fler e asta.Prea fad si lipsit de inspiratie.Observ o tendinta Audi in ultima vreme: Sa strice totul! Prima data cu A7 fl la care au lungit laturile ce fac legatura intre laturile dreapta si stanga cu cea superioara dand un aspect umflat,bombat si noua forma a farurilor ce a luat parca din privirea aia speciala care o avea masina.Apoi A6 fl cu aceeasi grila si noile stopuri ce aduc cu triplele de pe A8 pre facelift si pe urma Q3. Stiti ce e mai trist? Au trecut 9 ani si ei abia au reusit sa retuseze vechiul model la partea din spate si lateralele plus o grila hidoasa cu faruri de touareg si in rest amprenta Audi. Interiorul e simplu, high-tech,aerisit,practic si are acel ceva.Pacat de gurile de ventilatie de pe passat. Cu asta vor sa intreaca BMW in vanzari? Poate in USA ca are un aspect mai american dar nici acolo.
cred ca sunteti prea carcotasi cu totii.nu uitati ca acest model a fost un model de referinta pentru aceasta clasa si s-a vandut f bine pentru audi fiind lansat chiar in apogeul economic al anilor 2000.nu comentez "clasa" pentru care a fost o atractie , la momentul lansarii toata lumea-si dorea un q7 v6 tdi.asteptati sa-l vedeti live , este cu totul altceva.eu am incredere ,nu uitati ca toti de aici ne mandrim cu un audi. la multi ani tuturor!
Q7 MMI plus: https://www.youtube.com/watch?v=QnSMPG8abtc#t=47 Integrarea smartphone: https://www.youtube.com/watch?v=FOgnNkjCQxA#t=47
Daca va intereseaza cum s-a reusit reducerea greutatii cu 325 kg fata de generatia anterioara: https://www.youtube.com/watch?v=O2gUcHBlGY8#t=91 Q7 la NAIAS Detroit:
Noul Q7: http://www.youtube.com/watch?v=1YVbIEJb2Wo#t=413 Audi Q7 HMI (Human Machine Interface): http://www.youtube.com/watch?v=AYCdXeZNh6E http://www.youtube.com/watch?v=YskDAdripFs#t=70 Tableta Audi (Audi Rear Seat Entertainment): http://www.youtube.com/watch?v=YdZJeEFrlfQ Audi Q7 e-tron TDI quattro: http://www.youtube.com/watch?v=NZCQ4IdyRaA
Un test-mule SQ7 in teste de iarna Intr-un interviu pentru autoexpress, Ulrich Hackenberg, membru al Board-ului Audi si responsabilul pentru dezvolarea acestui model, da de inteles ca SQ7 va fi un V8 diesel, ce va avea turbosuflante comandate electric, o tehnologie ce a fost prezentată inițial pe conceptul Audi RS5 TDI-e. Tehnologia permite eliminarea lag-ului turbo prin folosirea unui motor electric care rotește turbina înainte ca gazele din evacuare să preia aceast rol.
Pana sa apara SQ7, ABT s-a gandit sa prezinte ... QS7 http://www.abt-sportsline.de/en/lat...7-1/news-a/show/news-c/NewsItem/news-from/44/
Audi Q7 off-road: https://www.youtube.com/watch?v=oE5Z2nGVi6k Tehnologia all-wheel steering: https://www.youtube.com/watch?v=72a9WYWKHSk
Cel mai probabil motorul V12 TDi nu va mai fi disponibil, din considerente de masa, complexitate tehnica, pret ridicat. Un V8 TDi performant este mai mult decat suficient in conditiile restrictiilor de poluare din prezent care sunt influentate direct si de masa vehiculului. Chiar si la Le Mans, Audi foloseste in prezent motoare diesel V6 de 4 litri.
https://www.youtube.com/watch?v=Wh4gXNDlq7o https://www.youtube.com/watch?v=47ZLOxrbmN8 https://www.youtube.com/watch?v=Fw13eDDLLKQ