1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Q7 3.0TDI Vs X5 3.0D Vs Touareg 3.0 TDI

Discuție în 'Audi vs Alte marci' creată de iCs@Q7., 5 Mai 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. iCs@Q7.

    iCs@Q7. 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Viitorul Q7 4.2 TDI
    Chiar sunt curios Care dintre cele 3 Conduce.... Q7 X5 Sau Touareg :)

    Astept raspuns de la voi...sau pareri..;)

    Io zik Q7 :undwech:
     
  2. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    touareg conduce detasat in off road si este ultimul pe asfalt.
    x5-ul conduce pe asfalt si ocupa ultima pozitie in afara lui si mai conduce la vanzari.
     
  3. f4271

    f4271 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2007
    Locație:
    acasa
    Masina:
    A4, 3.0tdi quattro, full options 2009 (e criza, strangem cureaua)
    sa te fereasca Sfantu sa ramii in pana de cauciuc cu tuaregu si sa nu ai roata de rezerva prinsa de usa din spate, ca in portbagaj nu e prevazuta...
     
  4. iCs@Q7.

    iCs@Q7. 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Viitorul Q7 4.2 TDI
    mau eu ma refer viteza , off-road , frane , si siguranta.... nu ma refer roata de rezerva si alte prosti... chestiile de baza...;) k stiu si eu k touareg-ul ... trb sa tragi o cisterna de motorina dupa tine...
     
  5. f4271

    f4271 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2007
    Locație:
    acasa
    Masina:
    A4, 3.0tdi quattro, full options 2009 (e criza, strangem cureaua)
    ai dreptate! stiu pe unu care pt o gaura de 2 cm in cauciuc a trebuit sa lase masina pe un butuc si sa mearga cu roata in spinare la vulcanizare. Pentru mine ar fi umilinta curata si sunt sigur ca no sa ma vedeti in Touareg.
     
  6. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    bmw x5 3.0d

    235 cp@4000
    520 Nm@2000-2750
    210 km/h
    0-100km/h : 8.1 sec
    urban, extraurban, mixt: 10,2/6,9/8.1
    2150 kg
    5 stele euroncap

    q7

    240 cp@4000-4400
    550 Nm@2000-2250
    216km/h
    0-100 km/h- 8,5sec
    urban, extraurban, mixt: 12,9/8.1/9.8
    2295 kg
    4 stele euroncap
     
  7. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    indiferent ce ai alege nu ai cum sa te pacalesti.
    fiecare din cele 3 este unu SUV premium si nu doar cu numele.
    parerea mea este ca daca cineva nu doreste sa framante noroaiele nu ar avea de ce sa aleaga touareg. toaregul are calitati off road insa ii trebuiesc puse ceva optionale.

    q7 este o masina mai putin practica in oras si asta pt ca este prea mare . q7-le il vad mai mult un concurent pt GL de la mercedes. si in off road sufera pt ca are ampatamentul prea mare. oricum aceasta masina ca si X5-ul nu este facuta pt a framanta noroaiele si stancile.

    X5-ul este o gluma cum il scoti de pe asfalt insa daca mergi cu ea la munte si vrei sa ai o garda mai mare la sol din cauza drumului prost , ar fi o masina perfecta. pe strada este o masina buna.

    practic eu nu prea sunt de acord cu aceste suvuri mari pt ca ele nu sunt bune in off road iar pe strada sunt batute lejer de o berlina la toate capitolele.
    practic aceste masini aduc un consum de combustibil ridicat, tinuta de drum foarte proasta comparativ cu o berlina, performante mici , si proprietarii lor nu le scotg de pe asfalt mai deloc. iar atunci cand o fac in nici un caz nu poate fi folosita expresia "off road". pt off road sunt alte masini:cele japoneze.
     
  8. TA2A2

    TA2A2 Banned

    Înscris:
    22 Ian 2008
    Locație:
    GRANTHAM ENGLAND UK.
    Masina:
    AUDI A4 1.8TURBO-SPORT PACK(163)
    da ai dreptate britanici deja au gasit solutia sa scape de ele din orase 1000£ taxa de drum si 5000£ asigurarea:) intrarea in centru londrei 25£ pe zi si aceste sume vor creste anual pina se va ajunge la descurajarea cumparatorilor de a cumpara masini off-road si a le folosi in orase:)
     
  9. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Hai sa fim seriosi . Fiecare masina are punctele ei forte. Tine clar de gustul fiecaruia dintre clienti.
    Eu unu aleg X5 atat ca design exterior cat si interior)iar motorizarea este perfecta)insa daca punem kitul exterior de la ABT unui Q7 atunci sunt la egal. Cat despre Touareg sa nu mai vorbim. Nu este de nasul unui Q7 sau X5 :) Vorvbesc din experienta proprie.
     
  10. iCs@Q7.

    iCs@Q7. 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Viitorul Q7 4.2 TDI
    asa...e fiecare cu ale lui..;) io unu asi alege q7 k imi place si are cam ce vreau io....
     
  11. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Pai succes in achizitionarea lui :icon_thumright:
     
  12. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Apoi, eu cred ca acest versus lasa loc de multe interpretari, si parerile pro sau contra vor porni din ce-si doreste fiecare de la masina:
    Q7 - veleitati de limuzina
    X5 - sportiv prin definitie
    Touareg - SUV cu reale abilitati off road
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Aug 2008
  13. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Cred ca "Deocamdata " a sintetizat cel mai bine calitatile de baza ale celor 3 SUV-uri.
    raman la parerea ca orice ai cumpara chiar nu te poti pacali.

    ca un om ce respect si urasc in acelasi timp BMW-ul am fost azi pe la reprezentanta din timisoara pt ca am avut ceva timp liber. masinile astea arata dezastruos in interior, lucru pe care il stiam de mult insa azi le-am studiat cu atentie si am pus ceva accent pe X5. totusi , calitatea imbinarilor si a materialelor este perfecta insa au creat un lucru urat iar daca tinem cont ca tu stai in interior cand conduci masina si nu in exterior atunci nu prea suna bine.
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Mai 2008
  14. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    daca as vrea o masina de teren, nu mi-as alege nici una din astea 3. Daca as vrea o masina de oras, iar nu mi-as alege una din astea 3.
    Pentru off-road: Land Rover, Toyota, Jeep frate :yes:
     
  15. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    intr-adevar sunt masini de fite dar pentru drumurile noastre sunt printre cele mai potrivite, in aceasta categorie incadrandu-se si allroad'ul. nu mai stiu de cate ori am agatat masina pe dedesupt din cauza furturilor din drumuri. de asta patronii de la firmele de constructii isi iau astfel de masini:p
     
  16. Montella

    Montella 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI Quattro Cabrio
    ce mi-a facut un x5 pe autostrada pe acceleratie, nu mi-a facut niciunul din cele doua S8-uri cu care m-am alergat pe aceeasi autostrada in alte dati ! Poate avea ceva la motor, ca prea bine tragea pana in 220km/h, pur si simplu intra in mine :) X5 cred ca este cel mai polivalent
     
  17. Adriano

    Adriano 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A3
    X5 vs. S8 ?

    Tre sa recunosc ca e bine sa ai simtul umorului bine dezoltat da toate au o limita ... ;) Poate era vale si X5-ul fiind mai greu s-a dus mai tare :))
     
  18. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Adica tu cu a4 3.0 240 CP "te alergi" cu S8 5.0 cu 450 CP ? :think:
    Si sa revenim ... cuvantul polivalent s-ar traduce prin "calitati multiple" adica mai mult decat una ... adica nu doar ca "face" un a4 ... Sunt fan BMW dar urasc pareri infantile genul "aia e mai tare ca m-a facut pe mine" ... sa nu mai vorbim de atitudinea "hai sa-l fac pe ala ca are masina mai tare".
    Te-ai gandit oare ca proprietarul acelui S8 care "c-am costa ceva" poate nu este genul care "sa se alerge" cu a4 ?
     
  19. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Si eu am intalnit pe drum un X5 care se tinea scai dupa un Carrera pe autostrada si mai ales in demaraj parca erau lipiti unul de celalalt.
    Si la fel tatal meu a stat pe un drum virajat din Bulgaria in spatele unui A5 si l-a si depasit. Asta nu inseamna ca cel cu A5-ul care conducea ca o cizma si depasea la fel era pilot cu toate ca avea 3.0 TDI quattro. Depinde foarte mult de cel de la volan si la fel cum a spus si deocamdata nu cred ca S8-ul se ''chinuia'' prea tare sa treca de tine.
    Deci hai sa fim :friends:
     
  20. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    haideti sa va zic eu opinia mea:
    montella are cel mult 233 cp si in acelasi timp cutie tiptronica. in cartea tehnica spune ca un A4 cabrio cu 233 cp tiptronic ajunge la 100 km/h in 7.8 sec. daca totusi montella are 225 cp sau 204 cp lucrurile stau si mai naspa. posibil ca montella sa aiba o varinta si mai veche a lui 3.0tdi si sa nu aiba 233cp.

    destul de slabut daca tinem cont ca noul A4 dar limuzina(masina mai usoara) cu motor de 240 cp ajunge la 100 in 6.1 sec cu manuala si in 6.2 sec cu tiptornic. probabil odata cu noul model s-au optimizat multe la A4.

    cel mai puturos motor pt X5 putea fi:
    3.0d- cu 235 cp care ajunge la 100 in 8.1 sec
    3.0si-272 cp care ajunge la 100 in 8.1 sec

    sau putea avea sub capota unul din monstrii:
    3.0sd cu 286cp . ajunge la 100 in 7 sec
    4.8i -cu355 cp . ajunge la 100 in 6,5sec

    alte motoare la X5 nu exista


    chiar daca X5-ul avea unul din cele doua motoare "slabe" acesta ajungea la 100 in 8.1 sec fata de cele 7.8 ale lui montella. practic diferenta aproape 0.
    este adevarat ca oamenii se alergau probabil intre 100 si 220 km /h insa si acolo diferentele reale de demaraj erau extrem de mici.


    totusi cum de Montella a fost atat de mirat de cum tragea X5-ul incat a folosit expresia ca "parca intra in mine" ???

    sunt sigur ca lucrurile se desfasurau astfel: cateodata in fata lui Montella era o masina lenta pe care omul nostru trebuia sa o dea la o parte. cand masina lenta se ferea, atat montella cat si X5-ul ii dadeau talpa. era suficient ca tipul cu X5 sa lase initial 10metri intre el si montella, distanta pe care el o valorifica cu cateva fractiuni inainte ca masina lenta sa se fereasca iar atunci cand montella accelera, x5-ul era demult in acceleratie si probabil avea o viteza cu 5km/h mai mare ca a omului nostru. astfel, chiar daca masina lui montella avea demarajul un pic mai puternic , cel cu x5-ul avea un avantaj ca era in spate si putea controla cee ce se intampla in fata.

    acest lucru l-am aplicat si eu de numeroase ori cu cei 143 cp amarati ai mei unui S320 cdi 4 matic care facea suta in 7.8 sec fata de cele 9.4 ale mele si unui crysler 300 C crdi care facea suta in 8.3 sec.

    eu eram "in urmarire" imi lasam 15 m intre masina mult mai puternica din fata sii ii dadeam talpa un pic mai devreme decat celelalt. daca acceleram de exemplu de pe la 120 km/h , celalalt nu se putea desprinde decat cand ajungeam amandoi pe la 170 .

    aceeasi schema mi-a facut-o un tip cu un peugeot 307 1.6 hdi de 110 cp. ziceai ca se urca pe mine.
     
    Ultima editare: 7 Aug 2008
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta